Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisvihasta pohdintaa ja kysymyksiä.

Vierailija
21.04.2017 |

Tälläkin palstalla kirjoitellaan välillä aika naisvihamielisiä kommentteja. Toki muuallakin, ei se mikään vain vauvafoorumin juttu ole. Joko suoraan haukutaan kaikkia naisia lompakkoloisiksi, siiderivalaiksi, jännämiesten perässä juokseviksi aivottomiksi kikattelijoiksi jne. Tai sitten rivien välistä vihjataan, että naiset on noita "lompakkoloisia", tai että naiset huijaavat miehet isäksi, tai että naiset haluavat vain hyväksikäyttää kylmästi miehen rahoja, mutta eivät kykene pysymään uskollisina koska ovat naisia. Jne jne. Erästä asiaa erityisesti ihmettelen tässä naisvihaa viljelevässä ajattelutavassa. Miten nämä kirjoittajat suhtautuvat äitiinsä? Onko oma äitikin ollut lompakkoloinen, joka on huijannut isän isäksi? Koska kerran kaikki naiset on sellaisia. Onko oma äitikin vain jännämiesten perässä juokseva "lut-ka"? Ja onko oma isä silloin se jännämies, vai törkeän naisen hyväksikäytön uhri?

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hillitön narsismi on aikamme pahin naistensairaus. Naiset keskittävät kaiken huomion, aktiiviteettinsa ja rahansa itseen: ulkonäköön, vaatteisiin, meikkeihin, hiuksiin. Kirpputorit pursuvat naisten vaatteita, rihkamakoruja, vanhentunutta kosmetiikka, asusteita ja kenkiä. Siinäpä kasvamisen paikka.

Tämä miljoona kertaa!! Yritä tutustua tai arvostaa olentoa, joka katsoo sinua nenänvartta pitkin arvioiden sinun arvoasi. Minun on vaikea kunnioittaa tuollaista olentoa. Kommenttisi oli niin hyvä, liian hyvä jopa.

Niinpä. Tuossa naistensairaudessa on kyse naisen luonteenominaisuudesta.

Ääretön ja rajaton, jopa narsismin ylittävä itsekkyys, johon perustuu kaikki naisen tekemiset ja toiminnat.

Ap! Tässä on taas esimerkki naisvihasta. Huomaa, miten kirjoittaja puhuu "naisesta" yksikössä. Ja vielä kommentoi että tämä "nainen" on biologisesti sairas. Eli kaikki naiseksi syntyneet olemme tuomittuja (kirjoittajan mielestä) sukupuolemme takia, jo ennen syntymäämme.

Tämä kirjoittaja on henkilö, jonka pitäisi kyetä nyt introspektioon ja pystyä kuvailemaan omän häiriönsä syntyä ap:lle.

Sinun kirjoituksesi taas on tyypillistä naisille; sen sijaan että olisit analysoinut edellisen kirjoittajan tekstin sisältöä objektiivisesti sen todenpitävyyden kanssa, ryhdyit syyttelemään analyysin tekijää vaatien häntä etsimään itsestään vikaa!

Juurikin ja täysin ymmärtämättäsi todistit kommentoimasi kirjoituksen ja sen sisältämän analyysin naisista erittäin paikkansapitäväksi ja suoranaisesti faktaksi.

Miten meni noin niinku omasta mielestä?

Et tainnut ääliö tajuta että sinunkin tekstisi todisti juuri arvostelemasi tekstin pointin? :) Trololo!

Avaappa nyt, kun ääliönä en ymmärrä, jookos.

Niin, sinä ääliö arvostelit tekstiä, jossa puhuttiin kuinka naisvihaa kylvävät ihmiset yleistävät aina vihansa koskemaan kaikkia naisia, samoin kuin tietyt käytösmallit jne. Sinun vastineesi tuohon oli ruveta vänkäämään kuinka "naiset sitä ja tätä", ja lällättelit kuinka arvostelemasi henkilö todisti juuri omalla viestillään arvostelemansa ihmisen pointin. Samalla kun itse todistit arvostelemasi tekstin pointin omalla tekstilläsi. Omalle hevonkakalleen on usein sokea, ole hyvä :).

Totuus ei muutu vaikka kuinka yrität viedä sen keppihevosellasi muille raiteille ja kääntää asian päälaelleen.

Kuten jo aiemmin kirjoitin et keskittynyt kirjoitettuun tekstiin, vaan käänsit asian kirjoittajaan henkilökohtaisesti, syytellen häntä koska hänen kirjoittamansa analyysi ei ollut mieleisesi ja osui napakasti kohdalleen.

Mutta kun argumentit loppuvat, jää ainoaksi keinoksi hyökkäys henkilöön.......

En ole tuo henkilö jolle alunperin vastasit ääliö, minua vain huvitti kuinka syytät jotain toista siitä mitä itsekin parhaillaan teet :). Sinun mielestäsi on siis parempi hyökätä koko sukupuolta vastaan sen sijaan että kävisit keskustelua tai arvostelisit vain henkilöä jonka kanssa olet eri mieltä? Sinä siis aloitit keppihevostelun, hyökkäykset ja idioottimaisen: "Mutku kaikki naiset buhuu! Ja miksei kukaan keskity kirjotettuun tekstiin vaikken mäkään tee niin kun ekassa viestissäni ohjasin keskustelun taas koko naissukupolveen ja ratsastin keppihevonen pyllyssä auringonlaskuun yhyy!"

Vierailija
142/159 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hillitön narsismi on aikamme pahin naistensairaus. Naiset keskittävät kaiken huomion, aktiiviteettinsa ja rahansa itseen: ulkonäköön, vaatteisiin, meikkeihin, hiuksiin. Kirpputorit pursuvat naisten vaatteita, rihkamakoruja, vanhentunutta kosmetiikka, asusteita ja kenkiä. Siinäpä kasvamisen paikka.

Tämä miljoona kertaa!! Yritä tutustua tai arvostaa olentoa, joka katsoo sinua nenänvartta pitkin arvioiden sinun arvoasi. Minun on vaikea kunnioittaa tuollaista olentoa. Kommenttisi oli niin hyvä, liian hyvä jopa.

Niinpä. Tuossa naistensairaudessa on kyse naisen luonteenominaisuudesta.

Ääretön ja rajaton, jopa narsismin ylittävä itsekkyys, johon perustuu kaikki naisen tekemiset ja toiminnat.

Ap! Tässä on taas esimerkki naisvihasta. Huomaa, miten kirjoittaja puhuu "naisesta" yksikössä. Ja vielä kommentoi että tämä "nainen" on biologisesti sairas. Eli kaikki naiseksi syntyneet olemme tuomittuja (kirjoittajan mielestä) sukupuolemme takia, jo ennen syntymäämme.

Tämä kirjoittaja on henkilö, jonka pitäisi kyetä nyt introspektioon ja pystyä kuvailemaan omän häiriönsä syntyä ap:lle.

Sinun kirjoituksesi taas on tyypillistä naisille; sen sijaan että olisit analysoinut edellisen kirjoittajan tekstin sisältöä objektiivisesti sen todenpitävyyden kanssa, ryhdyit syyttelemään analyysin tekijää vaatien häntä etsimään itsestään vikaa!

Juurikin ja täysin ymmärtämättäsi todistit kommentoimasi kirjoituksen ja sen sisältämän analyysin naisista erittäin paikkansapitäväksi ja suoranaisesti faktaksi.

Miten meni noin niinku omasta mielestä?

Et tainnut ääliö tajuta että sinunkin tekstisi todisti juuri arvostelemasi tekstin pointin? :) Trololo!

Avaappa nyt, kun ääliönä en ymmärrä, jookos.

Niin, sinä ääliö arvostelit tekstiä, jossa puhuttiin kuinka naisvihaa kylvävät ihmiset yleistävät aina vihansa koskemaan kaikkia naisia, samoin kuin tietyt käytösmallit jne. Sinun vastineesi tuohon oli ruveta vänkäämään kuinka "naiset sitä ja tätä", ja lällättelit kuinka arvostelemasi henkilö todisti juuri omalla viestillään arvostelemansa ihmisen pointin. Samalla kun itse todistit arvostelemasi tekstin pointin omalla tekstilläsi. Omalle hevonkakalleen on usein sokea, ole hyvä :).

Totuus ei muutu vaikka kuinka yrität viedä sen keppihevosellasi muille raiteille ja kääntää asian päälaelleen.

Kuten jo aiemmin kirjoitin et keskittynyt kirjoitettuun tekstiin, vaan käänsit asian kirjoittajaan henkilökohtaisesti, syytellen häntä koska hänen kirjoittamansa analyysi ei ollut mieleisesi ja osui napakasti kohdalleen.

Mutta kun argumentit loppuvat, jää ainoaksi keinoksi hyökkäys henkilöön.......

En ole tuo henkilö jolle alunperin vastasit ääliö, minua vain huvitti kuinka syytät jotain toista siitä mitä itsekin parhaillaan teet :). Sinun mielestäsi on siis parempi hyökätä koko sukupuolta vastaan sen sijaan että kävisit keskustelua tai arvostelisit vain henkilöä jonka kanssa olet eri mieltä? Sinä siis aloitit keppihevostelun, hyökkäykset ja idioottimaisen: "Mutku kaikki naiset buhuu! Ja miksei kukaan keskity kirjotettuun tekstiin vaikken mäkään tee niin kun ekassa viestissäni ohjasin keskustelun taas koko naissukupolveen ja ratsastin keppihevonen pyllyssä auringonlaskuun yhyy!"

Edelleenkään et pysy alkuperäisessä vaan pyri aivan eri raiteille pois koko asiasta.

Saanko kysyä oletko jo täyttänyt 15 ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset täällä aina korostatte sitä "minä ja minä ja minä"..

Varsinkin tuossa "KYLLÄ ME PÄRJÄTÄÄN" kun fakta on että todellisuudessa ette pärjäisi ilman miehiä...

Ettekö te vittu oikeasti tajua ketkä tätä maailmaa pyörittää ja ketkä teitä suojelee.

Ilman meitä miesten suojellusta te olisitte samassa tilanteessa kuin saudi arabiassa.

Vierailija
144/159 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin tuossa "KYLLÄ ME PÄRJÄTÄÄN" kun fakta on että todellisuudessa ette pärjäisi ilman miehiä...

Ettekö te vittu oikeasti tajua ketkä tätä maailmaa pyörittää ja ketkä teitä suojelee.

Ilman meitä miesten suojellusta te olisitte samassa tilanteessa kuin saudi arabiassa.

Saudi-Arabiassakin miehet on se suurin uhka.

Vierailija
145/159 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yhtään sen nätimmin kyllä kirjoiteta miehistäkään täällä.

Vierailija
146/159 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti tekstin pointti taas kierrettiin. Naisilla ei ole mitään sananjakoa siellä.

147/159 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa ovat asiaa sen pidemmälle ajatelleet. Sen verran olen kollegoilleni näistä puhuneet, että kliinisinä psykologeina ovat kertoneet kuullensa tälläisiä ajatteita osalla asiakkaistaan. Nainen näkee miehen vain raha-automaattina, ja mies näkee naisen vain kotikoneena - tai muita vastaavanlaisia ajatteita.

Lähinnä nämä purkautuvat pettymyksen ja turhautumisen tunteista, joita sitten yritetään käsitellä ulkoisilla tekijöillä ja usein ne lähtee yhtä nopeasti kuin on tullutkin, mutta jotkut jumittuvat tähän konfliktiin ja se tukahduttaa heidän ja muiden hyvinvointia. Silloin avunhaku olisikin ihan suositeltavissa.

Vierailija
148/159 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihan viljely tuottaa lisää vihaa.

Tottakai monet naisvihakirjoittajat halveksivat naisia oikeassakin elämässä.

Muutenhan voitaisiin sanoa, ettei rasisteja oikeasti ole, ihmiset vaan trollaa kaikkia keskusteluja.

Sekin on yksi tapa lytätä naisia, väittämällä että he suuttuvat liian pienistä asioista ja heitä alistavia asioita ei oikeasti ole olemassa.

Myös breivik kirjoitti netissä, luki nettikirjoituksia ja sitten toteutti ne asiat. Hän sai varmasti kiksejä myös trollauksesta. Onhan sitä tutkittukin, että trolleilla on usein psyykkisiä ongelmia enemmän kuin muilla ihmisillä.

Vierailija
149/159 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suojelee naisia öhö öhö. Niin keneltä miehet suojelee naisia? No toisilta miehiltä...

Vierailija
150/159 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti tekstin pointti taas kierrettiin. Naisilla ei ole mitään sananjakoa siellä.

Pointti oli, että ilman miehiä kukaan ei suojele meitä miehiltä? Etkä tajunnut, että pointissa on se vika, että ilman miehiä ei tarvittaisi mitään suojelua?

Vierailija
151/159 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli, että ilman miehiä kukaan ei suojele meitä miehiltä? Etkä tajunnut, että pointissa on se vika, että ilman miehiä ei tarvittaisi mitään suojelua?

Etkö sinä tajua, ettei ilman miehiä olisi tätä hyvinvointia eikä yhteiskuntia pystyssä pitäviä fundamentteja olemassakaan, tuskin edes naisia koska heidät olisi villieläimet syöneet.

Ihan kaikki, siis aivan kaikki mitä maailmassa on, on miesten aikaansaannosta, poislukien lasten synnytys.

Tämä vain tuntuu olevan naisille mahdotonta ymmärtää, joten mistä tämä kertoo kun edes perusasiotakaan ei kyetä näkemään ja hyväksymään? älyn puutteesta, naisten logiigasta, kieroudesta ja pahuudesta vaiko mistä?

Vierailija
152/159 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä tajua, ettei ilman miehiä olisi tätä hyvinvointia eikä yhteiskuntia pystyssä pitäviä fundamentteja olemassakaan, tuskin edes naisia koska heidät olisi villieläimet syöneet.

Ihan kaikki, siis aivan kaikki mitä maailmassa on, on miesten aikaansaannosta, poislukien lasten synnytys.

Tämä vain tuntuu olevan naisille mahdotonta ymmärtää, joten mistä tämä kertoo kun edes perusasiotakaan ei kyetä näkemään ja hyväksymään? älyn puutteesta, naisten logiigasta, kieroudesta ja pahuudesta vaiko mistä?

Älä ole ääliö. Ihan kaikki ei todellakaan ole miesten tekemää. Iso osa on, johtuen siitä, että miehillä on ollut kautta historian tarve alistaa nainen kotiin. Kun naisia ei vuosisatoihin päästetty opiskelemaan saati töihin, niin ei voi valittaa siitä, että naiset eivät ole keksineet ja kehittäneet yhtä paljon kuin miehet. Koko ajan tätä miesten etumatkaa kurotaan umpeen. Sadan vuoden päästä sinulle nauretaan jos väität miesten tehneen kaiken.

Vierailija
153/159 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole ääliö. Ihan kaikki ei todellakaan ole miesten tekemää. Iso osa on, johtuen siitä, että miehillä on ollut kautta historian tarve alistaa nainen kotiin. Kun naisia ei vuosisatoihin päästetty opiskelemaan saati töihin, niin ei voi valittaa siitä, että naiset eivät ole keksineet ja kehittäneet yhtä paljon kuin miehet. Koko ajan tätä miesten etumatkaa kurotaan umpeen. Sadan vuoden päästä sinulle nauretaan jos väität miesten tehneen kaiken.

Ja naisten saatua äänioikeus ovat naiset aikaan saaneet ainoastaan ja yksinomaan vahinkoa.

Vai mitä hyvää he ovat saaneet yhteiskunnassa ja maailmassa aikaan ja enkä kysy mielipiteitäsi tai sinun tunteitasi vaan puhtaita faktoja?

Vierailija
154/159 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät todella täydellisesti illuusioissa, utopiassa valheessa ja totaalisessa unelmassa.

Jo hyvin lyhyen ajan sisällä, kunhan saadaan edessä oleva ja tuleva sota sodittua alta pois, palautuu maailmaan realiteetit, järki ja moraali, jolloin naiset palaavat omille heille kuuluville paikoilleen. Ja tähän ei mene enää kauan. Mutta siihen saakka elä toki unelmahötössäsi.

Vierailija
155/159 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan naisia koska äitini oli minulle ilkeä, minut on torjuttu lukuisia kertoja enkä ole koskaan edes harrastanut seksiä vaikka olen jo 31. Tässä selitys minun kohdaltani!

Ei missään nimessä sarkasmia.

Ihan oikeasti. Jo avausviestissä kuvaat valtaosaa naisista mutta oikeasti syy onkin että miehet eivät pidä äideistään? Minulla on äitiini loistavat ja läheiset välit. Internet on täynnä videoita joissa nähdään naisten ihaninta käytöstä oikein hyvin. Kokeilepa katsoa muutamia!

Vierailija
156/159 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Vihaan muita naisia juurikin siitä syystä miten ovat käyttäytyneet minua kohtaan: molemmat ex-muijat petti (olen bi!) Ystävyys-suhteissakaan en enää juuri luota naisiin edellä mainituista syistä: esittävät aina hyvää ystävää, mutta lopulta heidät paljastaa

1)seläntakana juoruilu.

2) tavaroiden varastelu. (Koska mulla on niiiin ihania koruja. Huom, oli, en saanut takaisin)

3)kostaminen pienen riidan jälkeen (aiheettomat rikosilmoitukset, valheiden levittelyt yms)

4)valittaminen siitä kuinka oma elämä on niiiiin kurjaa.

5)päteminen asioista joista eivät tiedä mitään. (Eli puuttuvat keskusteluun ja kertovat oman mielipiteensä vaikkei ko. asiasta mitään tiedä) Ja lista jatkuu....

En enää ota naisia edes ystäviksi. Ellei sitten ole yhtä rehellinen ja lojaali ja luonteelta hiukan äijä kuten minä... niin ja osaa pitää suunsa kiinni kun muut keskustelevat asioista joihin ei toisen mielipidettä tarvita.

Vierailija
157/159 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N22v kirjoitti:

Olen nainen. Vihaan muita naisia juurikin siitä syystä miten ovat käyttäytyneet minua kohtaan: molemmat ex-muijat petti (olen bi!) Ystävyys-suhteissakaan en enää juuri luota naisiin edellä mainituista syistä: esittävät aina hyvää ystävää, mutta lopulta heidät paljastaa

1)seläntakana juoruilu.

2) tavaroiden varastelu. (Koska mulla on niiiin ihania koruja. Huom, oli, en saanut takaisin)

3)kostaminen pienen riidan jälkeen (aiheettomat rikosilmoitukset, valheiden levittelyt yms)

4)valittaminen siitä kuinka oma elämä on niiiiin kurjaa.

5)päteminen asioista joista eivät tiedä mitään. (Eli puuttuvat keskusteluun ja kertovat oman mielipiteensä vaikkei ko. asiasta mitään tiedä) Ja lista jatkuu....

En enää ota naisia edes ystäviksi. Ellei sitten ole yhtä rehellinen ja lojaali ja luonteelta hiukan äijä kuten minä... niin ja osaa pitää suunsa kiinni kun muut keskustelevat asioista joihin ei toisen mielipidettä tarvita.

Mitä helvettiä? Ei naiset ole tuollaisia. :'D

Vierailija
158/159 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämähän on internet. Jos et vielä tajunnut, mikä rasismi-seksismi-sovinismi-mikä-tahansa-ismi runkkurinki tää paikka on niin kysyt 100 vuotta liian aikasin.

Tosiasiassa varmaan 90% näistä tolloista jotka täällä palstalla ottavat tuon sivistyneen viittansa pois, ovat ihan normaaleja jamppoja, jotka pitää mutsistaan yhtä paljon kun kuka tahansa muu. Mutta kun täällä netissä ei voi joutua vastuuseen sanoistaan anonyyminä niin silloin kaikki rumimmat möröt päästetään ulos.

Oikein tavalliset ihmiset syöltävät täällä jos minkämoista paskaa. Kuten myös tämä vauvapalstan ihmeellinen miesten antagonisointi ihan kaikessa.

Ylläri?

Surullisinta on, että ne arvot ja asenteet, jotka sen pintasivistyneen käytöksen alla ovat, ovat olemassa siinä "tollossa" ja jampassa kuitenkin. Ne tulevat parisuhteessa esille mm. riidoissa ja niissä tekemättä jättämisissä, kun hyvä käytös unohtuu taas. Aito fiksu ei kutsu edes netissä naista lehmäksi; jamppa kutsuu ja ajattelee näin, myös netin ulkopuolella. 

On se aika järkyttävää, miten paljon suomalainen perusmies halveksii naisia.

Tokihan tällaisilla ihmisillä täytyy olla ne piilotetut asenteet sisällä jo valmiina. Mutta etköhän nyt yleistä vähän liikaa suomalaismiehiä. Sanomani pointtina oli se, että ne joilla on vähemmän kuin sosiaalisesti hyväksyttävää sanottavaa naisista, EIVÄT ole yleensä niitä henkilöitä, jotka lausuvat näitä asenteita ääneen, vaan pulputtavat niistä todennäköisemmin juuri netissä.

Netti EI ole mikään hyvä esimerkki siitä millaisia suomalaiset miehet ovat, koska ympäristönä se nimenomaan tuo esiin mädät omenat. Näkymä vääristyy.

Vierailija
159/159 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinpä taas testin tuosta miesten täälläkin hehkutetusta auttamishalusta naisia kohtaan ja autojen korjaus- ja käyttötaidoista.

Minulla oli vuokra-auto ja tankatessa en hoksannut, mistä bensatankin saa avattua. Joka autossa on niin eri paikassa ja tavalla. En jaksanut alkaa lukea ohjekirjaa, ja siinä asemalla oli 3 keski-ikäistä miestä juttelemassa auto vieressä,  ja ajattelin, että esitänpä neitoa hädässä ja kysyn nyt sitä apua. Miehet kun aina haluaa auttaa naisia ja tietävät autoista kaiken. Kukaan heistä ei tiennyt. Yksi sitten vastasi, että "En noista Opeleista oikein tiedä."

Jep. Eli miehillä ei ole hajuakaan autojen tekniikasta.

(Ohjekirja auttaa toki.)