Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisvihasta pohdintaa ja kysymyksiä.

Vierailija
21.04.2017 |

Tälläkin palstalla kirjoitellaan välillä aika naisvihamielisiä kommentteja. Toki muuallakin, ei se mikään vain vauvafoorumin juttu ole. Joko suoraan haukutaan kaikkia naisia lompakkoloisiksi, siiderivalaiksi, jännämiesten perässä juokseviksi aivottomiksi kikattelijoiksi jne. Tai sitten rivien välistä vihjataan, että naiset on noita "lompakkoloisia", tai että naiset huijaavat miehet isäksi, tai että naiset haluavat vain hyväksikäyttää kylmästi miehen rahoja, mutta eivät kykene pysymään uskollisina koska ovat naisia. Jne jne. Erästä asiaa erityisesti ihmettelen tässä naisvihaa viljelevässä ajattelutavassa. Miten nämä kirjoittajat suhtautuvat äitiinsä? Onko oma äitikin ollut lompakkoloinen, joka on huijannut isän isäksi? Koska kerran kaikki naiset on sellaisia. Onko oma äitikin vain jännämiesten perässä juokseva "lut-ka"? Ja onko oma isä silloin se jännämies, vai törkeän naisen hyväksikäytön uhri?

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässynlässyn. Monillako ensitreffeillä aloittaja on maksanut koko illan miehelle?

En ole aloitaja, mutta vastaan kuitenkin.

En ole koskaan maksanut treffeillä miehelle koko iltaa. Joskus olen maksanut omat kuluni.

Kerran maksoin teatterilipun, mies maksoi kaiken muun.

Muiden ihmisten treffeistä en tiedä, mutta omalla kohdalla ne ovat menneet niin että mies on pyrkinyt tekemään minuun vaikutusta (paitsi yksi joka ehdotti heti alussa että kumpikin maksaa omat kulunsa). Yleensä nämä miehet ovat halunneet esiintyä henkilönä, joka kykenee pitämään huolen perheestään taloudellisesti ja muutenkin.

Tämä on tietenkin vain minun kokemukseni treffeillä käymisestä.

Ymmärrän että tämä lässynlässyn-tyyppi on niin mahtavan tavoiteltu mies että naiset pyrkivät tekemään häneen vaikutuksen ja maksavat hänen kulunsa innosta kiljuen. Lässynlässyn-tyyppi ottaa kaiken vastaan passiivisena partaansa naureskellen, ja hänen on siksi vaikea käsittää sitä kuviota jossa mies maksaa naisen kuluja tai kumpikin omat kulunsa.

Hänenkään treffitavoissa en näe mitään väärää.

Jokainen toimikoon niinkuin itse parhaaksi näkee.

Mistäs päättelet hänen olevan mies?

Voihan hän olla nainenkin.

En vaan ymmärrä mitä se kenenkään naisen napaa kaivaa jos toiset naiset eivät kustanna treffejä miehille.

Siksi ensimmäinen olettamukseni oli että kirjoittaja on sellainen lompakkoloisista vinkuva mies.

Edelleen olen sitä mieltä, että jokainen toimikoon treffeillään itseään eniten miellyttävällä tavalla.

Vierailija
62/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma äiti ei onneksi sentään ole lompakkoloinen, hän on sen ikäluokan nainen että ei ole. Nykynaiset on.

Taitaa olla justiinsa sen ikäluokan nainen jolle on vähintään se kahvi maksettu ensitreffeillä, mikäli olet 10-100 vuotias ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä tietää, että onko oma äitikin halveksunnan kohde? Vai onko oma äiti kuitenkin aivan erilainen kuin kaikki muut naiset?

Ei varmasti aivan erilainen.

Ajatteletko itse useinkin, että onko miesvihaajien isä miesvihaajien mielestä samanlainen kuin kaikki muut miehet?

En ajattele koskaan miesvihaajia, koska itse pidän paljon miehistä ja naispuoleiset ystävänikin tykkäävät miehistä. En ole live-elämässäni koskaan kohdannut miesvihaajaa, joten en ole sellaista tullut pohtineeksi koskaan. 

No voisiko olla, ettei miehissä ole niin paljoa vihattavaa kuin naisissa?

Jos katsoisit vaikka rikostilastoja? Syrjäytymstilastoja?

Vihan puute ei tosiaankaan johdu kohderyhmän nuhteettomuudesta tai fiksuudesta.

Vierailija
64/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kiusaaminen ja härnääminen on ehkä parasta elämässä. Näillä keskustelupalstoilla voi anonyymisti väitellä ja ärsyttää ja sitten laittaa koneen kiinni ja jatkaa elämää. Ei täällä monikaan oikeasti naisia vihaa vaikka vähän tökkii ja ärsyttää :)

Vierailija
65/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit nyt trollaa kaikkialla, missä ihmiset ottavat nokkiinsa. Harva siitä on naisvihaa.

Vierailija
66/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä tietää, että onko oma äitikin halveksunnan kohde? Vai onko oma äiti kuitenkin aivan erilainen kuin kaikki muut naiset?

Ajatteletko itse useinkin, että onko miesvihaajien isä miesvihaajien mielestä samanlainen kuin kaikki muut miehet?

En ajattele koskaan miesvihaajia, koska itse pidän paljon miehistä ja naispuoleiset ystävänikin tykkäävät miehistä. En ole live-elämässäni koskaan kohdannut miesvihaajaa, joten en ole sellaista tullut pohtineeksi koskaan. 

Vai voisiko olla, että miehet nyt vain keskimäärin ylipäätään vihaavat asioita enemmän kuin naiset vihaavat?

Ymmärrätkö edes itse, että oma kommenttisi on miesvihaa? Oh the irony! :D

Vierailija
67/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma äiti ei onneksi sentään ole lompakkoloinen, hän on sen ikäluokan nainen että ei ole. Nykynaiset on.

Joo, ennen naiset elätti ihan täysin itsensä ja lapsensa. Kaikki kävi töissä kodin ulkopuolella ja tienasi hyvin.

Nykyään ne olettaa, että mies maksaa tai osallistuu.

Juuri näin.

Vierailija
68/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai voisiko olla, että miehet nyt vain keskimäärin ylipäätään vihaavat asioita enemmän kuin naiset vihaavat?

Naisen pitäisi olla madonna ja nuhteeton, ja miehillä oikeus vihata? Keskustelu nyt käsittelee osan miesten omamaa naisvihaa.

Ymmärrätkö edes itse, että oma kommenttisi on miesvihaa? Oh the irony! :D

Vierailija
69/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoisit vaikka rikostilastoja? Syrjäytymstilastoja?

Vihan puute ei tosiaankaan johdu kohderyhmän nuhteettomuudesta tai fiksuudesta.

Mitä vihattavaa syrjäytyneessä on?

Vierailija
70/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä miesvihaavia telaketjufeministejä!

Vierailija
71/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että ex-mieheni on esimerkillään opettanut 20-vuotiaan poikani suhtautumaan muhun jonkin verran halveksuen. Tämä exäni on ihmisten miehestäni mukava, mä sain niskaani paskaa ja mitätöintiä. Poika on puhunut ilkeästi vihjaillen kuvataiteilijan ammatistani ("voisin mäkin opiskella vaikka mongoliaa"). Exäni puhui rumasti, kun imetin tytärtäni, "näytät muuten harvinaisen rumalta". Painorajaksi tuo kusipää-ex asetti mulle 65 kg (olen roteva ja muodokas 170-senttinen nainen, painoni pysyi 70 kilossa liikkuen ja terveellisesti syöden). Ex kehui pieniä rintoja pienirintaisen naisen ja mun kuullen, mulla on suuret rinnat. Tää naikkonen katsoi mua ilkeän tyytyväisenä. Tytär kunnioittaa mua enemmän kuitenkin. Sanoi lapsena, eikö voitaisi muuttaa pois isän luota. Ero tuli myöhemmin. Mun itsetuntoa murskattiin isän taholta, siksi oon ollut alistuva. Niin, se asian ydin on, että mies suhtautuu äitiinsä enemmän ja vähemmän isänsä mallin mukaan. Valitkaa tarkoin, kenen kanssa teette lapsia! Lapsia en kadu, mutta heidän isästään olisi pitänyt erota paljon, paljon aiemmin.

Joo joo, ihan varmasti tapahtui. Lähetä iltalehteen tästä juttu, siellä ne tykkää julkaista mitä tahansa ihmiset päässään keksivätkin.

Alapeukuista huomaa naisten hyväuskoisuuden, kun uskotaa mitä tahansa mitä joku anonyymi kirjoittaa netissä. Miksi kukaan valehtelisi internetissä?

Vierailija
72/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että ex-mieheni on esimerkillään opettanut 20-vuotiaan poikani suhtautumaan muhun jonkin verran halveksuen. Tämä exäni on ihmisten miehestäni mukava, mä sain niskaani paskaa ja mitätöintiä. Poika on puhunut ilkeästi vihjaillen kuvataiteilijan ammatistani ("voisin mäkin opiskella vaikka mongoliaa"). Exäni puhui rumasti, kun imetin tytärtäni, "näytät muuten harvinaisen rumalta". Painorajaksi tuo kusipää-ex asetti mulle 65 kg (olen roteva ja muodokas 170-senttinen nainen, painoni pysyi 70 kilossa liikkuen ja terveellisesti syöden). Ex kehui pieniä rintoja pienirintaisen naisen ja mun kuullen, mulla on suuret rinnat. Tää naikkonen katsoi mua ilkeän tyytyväisenä. Tytär kunnioittaa mua enemmän kuitenkin. Sanoi lapsena, eikö voitaisi muuttaa pois isän luota. Ero tuli myöhemmin. Mun itsetuntoa murskattiin isän taholta, siksi oon ollut alistuva. Niin, se asian ydin on, että mies suhtautuu äitiinsä enemmän ja vähemmän isänsä mallin mukaan. Valitkaa tarkoin, kenen kanssa teette lapsia! Lapsia en kadu, mutta heidän isästään olisi pitänyt erota paljon, paljon aiemmin.

Joo joo, ihan varmasti tapahtui. Lähetä iltalehteen tästä juttu, siellä ne tykkää julkaista mitä tahansa ihmiset päässään keksivätkin.

Kaikki on oikeasti tapahtunut. Todellisuus on tarua ihmeellisempää. Harvinaisen paljon mun elämässä on ollut ikäviä miehiä. Niitäkin on (kuten naisia), usko tai älä. Mielenterveyteni ei ole vahvoissa kantimissa noiden juttujen takia. Raivostuttaa, että epäilet.

Vierailija
73/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle ja sielunkumppaneilleen tiedoksi: hankkikaa trollitutka. Tässäkin ketjussa esiintyvästä "naisvihasta" paistaa niin selvä rölläys läpi, että pitää olla suorastaan tyhmä jos ei sitä näe. Mikä provoaa naista pahiten: naisten arvostelu, koska asia otetaan henkiläkohtaisena loukkauksena koska satutaan olemaan samaa sukupuolta arvostelun kohteen kanssa. Joten jos haluaa provota, provoaa yleistämällä ja naisia haukkumalla. Ja siinäpä taas parinkymmenen sivun keskustelu, jossa osa röllää sormet sauhuten ja toiset vastaa otsasuoni pullistellen ja kuolemanvakavana.

Vierailija
74/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla kirjoitellaan välillä aika naisvihamielisiä kommentteja. Toki muuallakin, ei se mikään vain vauvafoorumin juttu ole. Joko suoraan haukutaan kaikkia naisia lompakkoloisiksi, siiderivalaiksi, jännämiesten perässä juokseviksi aivottomiksi kikattelijoiksi jne. Tai sitten rivien välistä vihjataan, että naiset on noita "lompakkoloisia", tai että naiset huijaavat miehet isäksi, tai että naiset haluavat vain hyväksikäyttää kylmästi miehen rahoja, mutta eivät kykene pysymään uskollisina koska ovat naisia. Jne jne. Erästä asiaa erityisesti ihmettelen tässä naisvihaa viljelevässä ajattelutavassa. Miten nämä kirjoittajat suhtautuvat äitiinsä? Onko oma äitikin ollut lompakkoloinen, joka on huijannut isän isäksi? Koska kerran kaikki naiset on sellaisia. Onko oma äitikin vain jännämiesten perässä juokseva "lut-ka"? Ja onko oma isä silloin se jännämies, vai törkeän naisen hyväksikäytön uhri?

Kaikkia läppiä ei pidä ottaa tosissaan.

T: Mies joka tykkää naisista

Vierailija
75/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö ei todellakaan. Se naisten pahansuopuus ja kateus toisia naisia kohtaan on jotain käsittämätöntä.

Vierailija
76/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kiusaaminen ja härnääminen on ehkä parasta elämässä. Näillä keskustelupalstoilla voi anonyymisti väitellä ja ärsyttää ja sitten laittaa koneen kiinni ja jatkaa elämää. Ei täällä monikaan oikeasti naisia vihaa vaikka vähän tökkii ja ärsyttää :)

Tää. Tosin se ei ole vitsi, että naiset pääasiassa ovat liian tyhmiä tajutakseen, milloin heitä viedään kuin pässiä narussa. TÄmä ketju on hyvä osoitus siitä

ap

Vierailija
77/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on oikeasti tapahtunut. Todellisuus on tarua ihmeellisempää. Harvinaisen paljon mun elämässä on ollut ikäviä miehiä. Niitäkin on (kuten naisia), usko tai älä. Mielenterveyteni ei ole vahvoissa kantimissa noiden juttujen takia. Raivostuttaa, että epäilet.

Raivostuttaa kun provosi ei mene läpi? Emme me kaikki ole yhtä tyhmiä kuin valtaosa palstailijoista.

Vierailija
78/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-naiset kuluttavat enemmän kuin tienaavat, esimerkkinä verotilastot

-naiset perustavat reilusti alle 10% kasvuyrityksistä

-naiset loisivat eksiensä lompakoilla

-naiset saavat yli 80% leskeneläkkeistä

-naiset eivät koskaan maksa treffeillä

-naiset kuluttavat yli 10 miljardilla julkisia terveyspalveluita miehiä enemmän

-naisten veropotti on miesten vastaavaa 20 miljardia pienempi

-naiset hakkaavat miehiään parisuhteissa

-naiset loisivat suojatyöpaikossaan

Vierailija
79/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-naiset kuluttavat enemmän kuin tienaavat, esimerkkinä verotilastot

-naiset perustavat reilusti alle 10% kasvuyrityksistä

-naiset loisivat eksiensä lompakoilla

-naiset saavat yli 80% leskeneläkkeistä

-naiset eivät koskaan maksa treffeillä

-naiset kuluttavat yli 10 miljardilla julkisia terveyspalveluita miehiä enemmän

-naisten veropotti on miesten vastaavaa 20 miljardia pienempi

-naiset hakkaavat miehiään parisuhteissa

-naiset loisivat suojatyöpaikossaan

EI OOOOO

ap

Vierailija
80/159 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää. Tosin se ei ole vitsi, että naiset pääasiassa ovat liian tyhmiä tajutakseen, milloin heitä viedään kuin pässiä narussa. TÄmä ketju on hyvä osoitus siitä

ap

Ole ystävällinen äläkä esiinny minuna. Sinä et ole tämän ketjun aloittaja.

Terveisin oikea ap.