Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehille kelpaa vain jännänaiset?

Vierailija
21.04.2017 |

Olen hyvintoimeentuleva, akateeminen ja kovan työn kouluttautumisen eteen tehnyt nainen. Osaan vaihtaa renkaat ja tuon rahaa saman verran, ellen enemmän pöytään. Minun ympärilläni ei pörrää kaiken maailman erkit ja pentit kesäjuhlissa ikävää oloa miehelle aiheuttamassa. En pistä miestä maksamaan ruokiani ja korujani.

Mutta ei, ei kelpaa. Miehet ottaa aina sen isotissisen parturi-kampaaja pirkon, jolla on luottoa usa:n armeijan budjetin verran, kulkee ympäriinsä juoksutrikoissa persettä esittelemässä ja mies saa pelätä että milloin pettää tai pistää taas rahaa sileeksi.

Miksi ei hyvä nainen kelpaa?

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä tätä itkua, että en saa mitään huomiota miehiltä baarissa, ne vaan juoksee kauniiden jännänaisten perässä.. ja samaan aikaan ei nähdä mitään vaivaa että kiinnitettäisiin miesten huomio itseensä. Tosiasia on että miehet kiinnostuvat naisista jotka näyttävät kauniilta ja hymyilevät. Eli vaikka muuten haluaisi kulkea "taitsit ja tunika" päällä, tukka ponnarilla niin sinne baariin mennessä kannattaa vähän nähdä vaivaa ja korostaa omia hyviä piirteitään. Hymyillä ja olla helposti lähestyttävä. Ja usko pois, silloin niitä lähestymisiä tulee ja myös potentiaalisia oikeita "mätsejä".

Vierailija
82/116 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi akateeminen tuntuu olevan joillekin naisille sama kuin aatelinen. Aina tuomassa sitä esille ja kuitenkaan ei sitten kyetä mihinkään älylliseen keskusteluun vaan aina se menee tunneälyjankkauksesksi.

Parempi ottaa vaan joku hoitsu. Samanlaisia nekin on mutta ne hoitaa sentään perheen ja ymmärtää pitää turpansa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta ainakaan tuon kuvauksen perusteella hyvältä naiselta omaan korvaan.

Jos itse mietin hyvän naisen kriteereitä niin ne olisi jotain tyyliin:

hyväsydäminen, kiltti, kunnollinen, perhekeskeinen, huomaavainen, rauhallinen, maanläheinen, mieluiten ehkä vähän ujo.

Söpö, urheilullinen.

Minua ei miehenä kiinnosta naisessa ollenkaan akateemisuus eikä raha.

Miehet eivät tykkää ujoista naisista. Jos on ujo ja haluaisi hienovaraisempaa ja hitaampaa lähestymistä, niin saa kuulla olevansa ylpeä ja pihtaaja.

Vierailija
84/116 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tunnistan ilmiön.

Kaveripiirissä jopa hyvin koulutetut, hyvännäköiset ja kivat pojat deittaa näitä jopa ilman mitään peruskoulun jälkeistä koulutusta olevia trikoobeibejä.

Ja joo, pakko sanoa, että nämä tytöt ei yleensä ole mitään sivistyksen ja käytöstapojen eliittiä. Samaan aikaan kavereissa olisi hyvän koulutuksen ja työpaikan hankkineita, kivoja ja fiksuja tyttöjä.

Koulutus on naisella ihan yhtä tyhjän kanssa.

Mutta sitten haukutaan kuitenkin lompakkoloiseksi, jos nainen ei tuo saman verran rahaa pöytään kuin mies.

Vierailija
85/116 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti se miehen kaipuu näkyy. Jännänainen on välinpitämätön ja mysteerinen.

Mutta ihan vakavasti puhuen, se on valitettavasti ongelma että yksinolo ja muiden naisten pariutuminen on sinulle ongelma. Haluan naisen, joka on varma itsestään ja tahtoo minusta kumppanin, ei mitään "miestä".

Vierailija
86/116 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se miehen kaipuu näkyy. Jännänainen on välinpitämätön ja mysteerinen.

Mutta ihan vakavasti puhuen, se on valitettavasti ongelma että yksinolo ja muiden naisten pariutuminen on sinulle ongelma. Haluan naisen, joka on varma itsestään ja tahtoo minusta kumppanin, ei mitään "miestä".

Ja vielä sen verran voisin jatkaa, että mikään noista luettelemistasi "ominaisuuksista" ei kiinnosta minua pätkääkään. Älä yritä astua mihinkään muottiin ja määritellä itseäsi niiden mukaan. Kaikki sanat tarkoittavat jokaiselle eri asiaa.

Vierailija
87/116 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa tämä sama asia pitää sanoa. Miehet eivät etsi naisista samoja piirteitä kuin naiset etsivät miehistä. Miehiä ei kiinnosta koulutuksesi tai työpaikkasi. Miestä kiinnostaa ulkonäkösi ja luonteesi. 

Toisaalta helpompaa, koska naiselta ei tavallaan vaadita periaatteessa muuta kuin se, että hän näyttää hyvältä ja on luonteeltaan miellyttävä. Vaatimukset ovat loppujen lopuksi todella vähäiset. 

Kuitenkin jos et ole riittävän kaunis, niin on hyvin vähän tehtävissä. Mies pystyy kompensoimaan rumaa ulkonäköä statuksella, mutta naiselle tämä ei ole lainkaan yhtä helppoa. Toki nainenkin pystyy esimerkiksi julkisuudella hilaamaan ulkonäkönsä arvostusta ylöspäin, mutta ei silti rumasta kaunista pystytä tekemään. 

Nyt olet väärässä.

Monelle äijälle riittää kun nainen käy salilla, löytyy tissit ja persettä. Naama saa olla kun petolinnun peräsin kunhan kaikki muu on kohillaan ja meikkiä isosti, tekoräpsyttimet ja pitkät hiukset.

Monikaan ei täälläkään mainituista esimerkeistä olis kummosen näköinen ilman meikkiä ja lisäkkeitä. Dih.

Vierailija
88/116 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah tunnistan itseni aloituksesta, olen enemmän tuota jännänainen-tyyppiä :D minulla on adhd-ongelmia, opiskelut ei suju ja aivoni kaipaavat jatkuvaa viihdykettä. Exän kanssa erottiin, kun hän ei jaksanut olla se joka hoitaa kaiken. On kuitenkin sanonut, että olisin luonteeltani täydellinen, jos saisin asiat hoidettua niinkuin normaali ihminen.

Monet miehet kyselevät nopeasti Tinderissä ammattia yms, eli kyllä heitä kiinnostaa naisen koulutus. On teillä kunnollisilla naisillakin siis toivoa :)

Vierailija
89/116 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä vapaita hyviä naisia sitten löytää? Tai siis, tåsmällisemmin, mitä oikein vaaditte? Minua kuvaillaan hyväsydämiseksi, ystävälliseksi ja empaattiseksi. Olen korkeasti koulutettu, kuulun (kyselyiden perusteella) arvostettuun ammattikuntaan, nimi löytyy verokoneista vuosien ajalta. Vapaa-ajalla tykkään lukea kaunokirjallisuutta, katsella dokumentteja tai kierrellä ihmettelemässä luonnon maisemia. Urheilullinen en ole enkä ilmeisesti siten missään määrin siedettävän näköinen, koska harvoin saan mitään positiivista huomiota naisilta.

En ole saanut ketään edes treffeille viimeisen 10 vuoden aikana. Aloitteista tähän suuntaan nyt sitten puhumattakaan. Itse kiinnostun yleensä niistä hiljaisista hieman ujoista älykön oloisista naisista, jotka eivät tee itsestään numeroa ja keskity pelkästään ulkoisiin seikkoihin. Lähes aina he ovat jo varattuja ja jos eivät ole niin saan silti pakit suoraan.

Alkaa jo toivo loppua. Olisin halunnut ydinperheen, kolme tai neljä lasta ja tavallista arkea iloineen ja suruineen. Kohta on liian myöhäistä.

M34

Vierailija
90/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on hölmöä olettaa, että jos nainen ei oksenna tunteitaan itkun ja naurun sekoituksena joka sekunti irrationaalisesti, että se on tunteeton ja kylmä. Mä ainakin varaan tunteeni ja lämpöni tärkeille ihmisille, en kaiken maailman sivustaseuraajille :)

Ap:n viestiä lukiessa kanssaihmisten halveksuntaa ei tarvitse olettaa, se pomppaa silmille luotaantyöntävästi.

Vierailija
91/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaisi ainakaan minulle. Onhan jännänaisillekin omat ottajansa, ja hyvä niin. Win win.

92/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida ne miehet, jotka viehättyvät epätasapainoisista naisista, olla itsekään niitä penaalin terävimpiä kyniä.

Vierailija
93/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä vapaita hyviä naisia sitten löytää? Tai siis, tåsmällisemmin, mitä oikein vaaditte? Minua kuvaillaan hyväsydämiseksi, ystävälliseksi ja empaattiseksi. Olen korkeasti koulutettu, kuulun (kyselyiden perusteella) arvostettuun ammattikuntaan, nimi löytyy verokoneista vuosien ajalta. Vapaa-ajalla tykkään lukea kaunokirjallisuutta, katsella dokumentteja tai kierrellä ihmettelemässä luonnon maisemia. Urheilullinen en ole enkä ilmeisesti siten missään määrin siedettävän näköinen, koska harvoin saan mitään positiivista huomiota naisilta.

En ole saanut ketään edes treffeille viimeisen 10 vuoden aikana. Aloitteista tähän suuntaan nyt sitten puhumattakaan. Itse kiinnostun yleensä niistä hiljaisista hieman ujoista älykön oloisista naisista, jotka eivät tee itsestään numeroa ja keskity pelkästään ulkoisiin seikkoihin. Lähes aina he ovat jo varattuja ja jos eivät ole niin saan silti pakit suoraan.

Alkaa jo toivo loppua. Olisin halunnut ydinperheen, kolme tai neljä lasta ja tavallista arkea iloineen ja suruineen. Kohta on liian myöhäistä.

M34

https://www.christianmingle.com/en-us

https://www.millionairematch.com/

https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=89f1622a65f3f16a26c7b3e…

Vierailija
94/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

No ei taida ne miehet, jotka viehättyvät epätasapainoisista naisista, olla itsekään niitä penaalin terävimpiä kyniä.

Ehkä, mutta kyllähän sellainen hyväkroppainen, tatskattu ja hyvin epävakaa jännänainen on silti jotain uuh <3

Vierailija
95/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomessa enään ole naisia,kaikki miehiä ja toisinpäin myös..koska mä voin tyyliin woke

Vierailija
96/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisia selityksiä:

- sinä katselet niitä (komeita) miehiä jotka katsovat naisessa ensisijaisesti ulkonäköä.

- sinä kuvittelet että akateemisuus, hyvä toimeentulo ja käytännön asioiden osaaminen olisivat ensisijaisia vetovoimatekijöitä naisessa. Ne eivät ole, ne ovat vetovoimatekijöitä miehessä

- ulkonäkösi ei ole alkuunkaan kuosissa

- olet luonteeltasi tylsä ja ikävä Justiina

Vierailija
97/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut vientiä. Olen luonnostani paljon hymyilevä ja positiivinen. Tulen kaikkien kanssa toimeen ja löydän kyllä kaikista positiivisia puolia. Mulla on myös paljon hyviä ystäviä.

En oikeastaan koskaan riitele, mutta kerron kyllä esim parisuhteessa mielipiteeni asioista ja miksi jostain en tykkää jos en tykkää. En anna itseäni kohdella huonosti vaan kerron faktat. Esim jos minua lyö on vaihtoehdot terapia tai se, että lähden. En itsekkään koskaan lyö ketään.

Olen menevä, tykkään käydä laulamassa karaokea kavereiden kanssa tai esim kesäisin viihdyn pussikaljalla toisinaan. En tosin käy juomassa edes joka kuukausi. Extempore lähteminen laivalle, taidenäyttelyyn, konserttiin, grillaamaan tai vaikka keinumaan yöllä on mielestäni hauskaa.

Kun ystävälläni tai muulla läheisellä on hätä, järjestän asiani niin, että voin olla avuksi, vaikka vain kuuntelevana korvana. Esim kun läheiseni teki itsemurhan niin siivosin hänen äitinsä kanssa sen asunnon, joka oli aivan kamalassa kunnossa. Keittiötä siivotessa oli pakko käydä oksentamassa välissä.

En ole akateeminen, olen ihan tavallinen lähihoitajaopiskelija, joka tätä ennen istuskeli kaupan kassana useamman vuoden miettien mitä elämältään tahtoo. En ole timmi, enkä käytä trikoita, vaan olen ylipainoinen, ne tissit on kuitenkin aina ollut isot. Olen seurustellut monesta liiankin monen kanssa ja tehnyt sellaisiakin asioita, joita ei olisi pitänyt.

Mä osaisin vaihtaa ne renkaanikin, jarrupalat ja levytkin, mutta seurustellessa annan usein miehen hoitaa sen halutessaan, tai sitten tehdään yhdessä. Elätän itse itseni, mutta yhdessä asuessa talousasioistakin tulee mielestäni yhteisiä. Pystyn tehdä asiat itse, mutta en pelkää antaa toisen auttaa itseäni ja autan myös itse. Pyrin elämään elämääni tehden toisille niinkuin toivoisin itselleni tehtävän.

Mä olen juuri sellainen "jännänainen" vaikka kumppanilleni ja muille ihmisille pyrin olemaan hyvä.

N27

No minä teen hyväntekeväisyyttä syrjäytyneiden nuorten parissa. Autoin veljeni takaisin jaloilleen, kun hän manioissaan pisti koko elämänsä menemään ja päälle meinasi itsensä tappaa. Hoidan dementoitunutta mummoani.

Olen minäkin hyvä, mutta jotenkin miehille se ei riitä. Kun ei ole "avuton" niin ei ole söpö. Jos on tyhmä, söpö ja ilkeä, niin mies näkee sen söpöyden ja avuttomuuden, eikä niitä negatiivisia puolia.

Koska olen akateeminen ja osaan vaihtaa renkaat, niin olen automaattisesti kova ja tunteeton.

ap

Viestiesi perusteella et vaikuta mitenkään valovoimaiselta persoonalta.

Ja olet väärässä. Sinä itse haluat uskoa, että syy flaksin puuttumiseen on jossain positiivisessa ominaisuudessa (et ole avuton). Tuo on itsepetosta ja oman egon silittelyä.

Syy on siinä, että sinulta puuttuu ne ominaisuudet joiden takia sinut haluttaisiin parisuhteeseen. Ei työsuhteeseen, kaverisuhteeseen, taloudenhoitajaksi tai omaishoitajaksi. Parisuhteeseen. Siihen kuuluu romantiikka, seksuaalisuus, hauskanpito, jne. Et ole kuvannut sanallakaan itseäsi näihin asioihin liittyen.

Vierailija
98/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisia selityksiä:

- sinä katselet niitä (komeita) miehiä jotka katsovat naisessa ensisijaisesti ulkonäköä.

- sinä kuvittelet että akateemisuus, hyvä toimeentulo ja käytännön asioiden osaaminen olisivat ensisijaisia vetovoimatekijöitä naisessa. Ne eivät ole, ne ovat vetovoimatekijöitä miehessä

Missä kuplassa elät, jos luulet ettei käytännöllinen ja mielellään reipaskin ihminen ole ykkösvaihtoehto kumppaniksi?

Vierailija
99/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa tämä sama asia pitää sanoa. Miehet eivät etsi naisista samoja piirteitä kuin naiset etsivät miehistä. Miehiä ei kiinnosta koulutuksesi tai työpaikkasi. Miestä kiinnostaa ulkonäkösi ja luonteesi. 

Toisaalta helpompaa, koska naiselta ei tavallaan vaadita periaatteessa muuta kuin se, että hän näyttää hyvältä ja on luonteeltaan miellyttävä. Vaatimukset ovat loppujen lopuksi todella vähäiset. 

Kuitenkin jos et ole riittävän kaunis, niin on hyvin vähän tehtävissä. Mies pystyy kompensoimaan rumaa ulkonäköä statuksella, mutta naiselle tämä ei ole lainkaan yhtä helppoa. Toki nainenkin pystyy esimerkiksi julkisuudella hilaamaan ulkonäkönsä arvostusta ylöspäin, mutta ei silti rumasta kaunista pystytä tekemään. 

Naisilla on myös paremmin keinoja parantaa ulkonäköään.

Naiset katsovat miehissä lähinnä genetiikkaa, eli miehen pitää olla komea suihkuraikkaana. Salikaan ei juuri auta vaan ratkaisevaa on luuston muoto (pituus, jne). Vain komea mies hyötyy lihaksista, koska ruma ja lihaksikas mies ei saa sporttinaisia eivätkä pullukat halua salihullua.

Naisten iso ongelma on siinä, että ulkonäköä halutaan parantaa ainoastaan tavoilla jotka maksavat mutta ovat helppoja. Siis esim. kauneushoidot. Se mikä auttaisi ylivoimaisesti eniten, olisi sali. Ylipaino pois ja kunnon lihastreeniä niin saisi muotoa pakaroihin ja reisiin.

Vierailija
100/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisia selityksiä:

Missä kuplassa elät, jos luulet ettei käytännöllinen ja mielellään reipaskin ihminen ole ykkösvaihtoehto kumppaniksi?

Ei ole, jos nuo ovat ainoat positiiviset ominaisuudet ihmisessä. Jos toinen vihtoehto on kaunis, hauska ja seksuaalinen mutta vähän epäkäytännöllinen ja toisinaan laiskakin - mitäpä luulet, kummalla on enemmän suosiota?