Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehille kelpaa vain jännänaiset?

Vierailija
21.04.2017 |

Olen hyvintoimeentuleva, akateeminen ja kovan työn kouluttautumisen eteen tehnyt nainen. Osaan vaihtaa renkaat ja tuon rahaa saman verran, ellen enemmän pöytään. Minun ympärilläni ei pörrää kaiken maailman erkit ja pentit kesäjuhlissa ikävää oloa miehelle aiheuttamassa. En pistä miestä maksamaan ruokiani ja korujani.

Mutta ei, ei kelpaa. Miehet ottaa aina sen isotissisen parturi-kampaaja pirkon, jolla on luottoa usa:n armeijan budjetin verran, kulkee ympäriinsä juoksutrikoissa persettä esittelemässä ja mies saa pelätä että milloin pettää tai pistää taas rahaa sileeksi.

Miksi ei hyvä nainen kelpaa?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on hyvännäköinen ja seksikäs, niin kyllä hän mulle kelpaa, ihan riippumatta siitä onko hän jännänainen vai kiltti naapurintyttö.

Jännänaiset on usein hyvännäköisiä, ja mä luulen että sen takia ihmiset ovat ymmärtäneet asian väärin, ja luulevat että miehet erityisesti himoitsevat j.änniksiä. Oikeasti miehet himoitsevat hyvännäköisiä naisia, naisen luonteesta riippumatta.

Vierailija
102/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt väärin. Naiset hakevat jänniksiä. Miehet eivät hae mieheksi muuttuneita naiset (hakee jotkut niitäkin) vaan nättejä naisellisia naisia joiden kanssa saa olla mies eikä soijapoika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta ainakaan tuon kuvauksen perusteella hyvältä naiselta omaan korvaan.

Jos itse mietin hyvän naisen kriteereitä niin ne olisi jotain tyyliin:

hyväsydäminen, kiltti, kunnollinen, perhekeskeinen, huomaavainen, rauhallinen, maanläheinen, mieluiten ehkä vähän ujo.

Söpö, urheilullinen.

Minua ei miehenä kiinnosta naisessa ollenkaan akateemisuus eikä raha.

Tosi kiva lista, minulle ei tarvitsisi edes niin urheilullinen olla. En itsekään ole. Mutta ei siitä tietenkään mitään haittaakaan olisi.

Vierailija
104/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttainen, hyväsydäminen ja naisellinen nainen riittää. Jos vielä kaunis niin plussaa.

Vierailija
105/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia harmittaa kuinka harvat asiat oikeasti merkitsee naisissa miehelle. Luonne ja ulkonäkö.

Naisille vastaavasti merkitsevät 1001 asian tunnesykkyrämykkyrät miehissä.

Vierailija
106/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan nappaa mitkään jännänaiset ja draamaqueenit.

Vierailija
107/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap kuulostaa takakireältä itseään täynnä olevalta tympeältä naiselta. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
108/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä vapaita hyviä naisia sitten löytää? Tai siis, tåsmällisemmin, mitä oikein vaaditte? Minua kuvaillaan hyväsydämiseksi, ystävälliseksi ja empaattiseksi. Olen korkeasti koulutettu, kuulun (kyselyiden perusteella) arvostettuun ammattikuntaan, nimi löytyy verokoneista vuosien ajalta. Vapaa-ajalla tykkään lukea kaunokirjallisuutta, katsella dokumentteja tai kierrellä ihmettelemässä luonnon maisemia. Urheilullinen en ole enkä ilmeisesti siten missään määrin siedettävän näköinen, koska harvoin saan mitään positiivista huomiota naisilta.

En ole saanut ketään edes treffeille viimeisen 10 vuoden aikana. Aloitteista tähän suuntaan nyt sitten puhumattakaan. Itse kiinnostun yleensä niistä hiljaisista hieman ujoista älykön oloisista naisista, jotka eivät tee itsestään numeroa ja keskity pelkästään ulkoisiin seikkoihin. Lähes aina he ovat jo varattuja ja jos eivät ole niin saan silti pakit suoraan.

Alkaa jo toivo loppua. Olisin halunnut ydinperheen, kolme tai neljä lasta ja tavallista arkea iloineen ja suruineen. Kohta on liian myöhäistä.

M34

https://www.christianmingle.com/en-us

https://www.millionairematch.com/

https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=89f1622a65f3f16a26c7b3e…

Oliko tämä tarkoitettu kettuiluna vai kuinka? Ulkomaalaisia saitteja. Mieluusti ihan suomalaisen naisen kanssa pariutuisin. Tokihan rapakon takaa löytyisi isommat markkinat vaan tokkopa sieltä kukaan haluaa Suomeen muuttaa.

M34

Vierailija
109/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jännänaisen vastakohta ei ole kiukkuinen vanhapiika, vaan ujo naapurin tyttö. sinä et vaikuta ujolta naapurintytöltä.

Joo, ei pullantuoksu tullu tosta aloituksesta yhtään esille.

Vierailija
110/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on hyvännäköinen ja seksikäs, niin kyllä hän mulle kelpaa, ihan riippumatta siitä onko hän jännänainen vai kiltti naapurintyttö.

Jännänaiset on usein hyvännäköisiä, ja mä luulen että sen takia ihmiset ovat ymmärtäneet asian väärin, ja luulevat että miehet erityisesti himoitsevat j.änniksiä. Oikeasti miehet himoitsevat hyvännäköisiä naisia, naisen luonteesta riippumatta.

No kyllä mulle ainakin luonne merkitsee ukonäköä enemmän. Tietty ymmärrän, että toisinajattelijoitakin on.

Vierailija
111/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko suomalainen nainen jolla etutukka ja rillit? Siinä se syy. Luuletko aina olevasi oikeassa? Onko äänesi sellainen omituinen? Valitatko jatkuvasti? Eroon noista ja katso sitten miten menee.

Kaljuko pitäisi olla niin miesjono ilmestyisi oven taa :) ? 

Kun mies hakee naista joka olisi "urheilullinen" niin sillä tarkoitetaan laihaa.

Vierailija
112/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä kommenttina. Seksitaidot ja halukkuus merkitsee eniten, joten kiltit tytöt, pistäkää minihame, korkkarit, väriä silmiin ja huulipunaa. Tukka nätisti ja kyllä vientiä riittää.

Tuo on kieli poskessa kenties kirjoitettu mutta onhan tuossa perää. Ja olen siis itse 45+ nainen.

Mieluummin tässä itse kukin katselee ulkonäöstään huoltapitävää henkilöä kuin jotain seinästä revittyä. Huulipunaa ja silmäväriä kuluu itselläkin. Ehkä ne on auttaneet miesten saannissa. Jos olisin ihan saunapuhtoinen, lökö verkkareissa ja crokseissa,  niin aika valju ilmestys olisin. 

Ja kyllähän ne sek..sitaidotkin olisi ihan hyvä olla edes kohtuullisella tasolla.

Joten olen samaa mieltä kuin tuo kirjoituksen tekijä. Vaikka onkin vähän sovinistisesti kirjoitettu mutta onhan tuossa perää. 

Vierailija
113/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kelpaisi ihan koska vain. Harmi, ettemme tule koskaan tapaamaan.

M36

Vierailija
114/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa tuttavapiirissäni on just miehiä, jotka on ihan helisemässä näiden juoksutrikoo-pirkkojen kanssa. Koko ajan jotain draamaa ja ongelmaa, mutta koska on niin "sydämellinen ja söpö" niin miehet ei vaan tajua että ympärillä olis ihan laadukkaitakin naisia, jotka ei ripsarit poskilla huuda jossain baarin eteisessä suoraa kurkkua, kun mies katsoi väärään suuntaan jossain vaiheessa.

Sen sijaan että lähtis kävelemään, niin facessa on seuraavana päivänä päivitys kuinka "ihQ rakas vei mut lepyttely-brunssille hihihi <3333"

Että on tää jännänainen ilmiö kyllä ihan todellinen.

Jos ollaan tyttöporukalla ulkona, niin saattaa olla käynnissä tosi kiihkeä keskustelu esim. politiikasta niin, että tulee tosi älykästä ja sivaltavaa kommenttia. HETI jos tulee mies pöytään, niin nää "söpöt" taantuu 9-vuotiaaksi "hhihihi Pekka voitko pliiiiis selittää mulle mikä on BKT ku mä en TA-JUU-UU-UU hihihi". Sitten mulla palaa hermot ja lähden menemään. Myöhemmin saatan törmätä tähän "söpöön" joka kertoo mikä pölkky se Pekka on kun tosissaan selitti BKT:n aivan päin perää mut tarjospa drinkin.

En ehkä oo "söpö" mutta en ole myöskään liero kuten niin monet tuntemani naiset ovat.

Mutta hauskin ilta taisi olla sillä hihittelijäPirkolla :) Jo alkaen siitä että sä lähdit menemään.

Okei, en puolusta tuota hihi-tyyliä mutta näyttää se purevan. 

Blondies have more fun, vai miten se meni. 

Vierailija
115/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tunnistan ilmiön.

Kaveripiirissä jopa hyvin koulutetut, hyvännäköiset ja kivat pojat deittaa näitä jopa ilman mitään peruskoulun jälkeistä koulutusta olevia trikoobeibejä.

Ja joo, pakko sanoa, että nämä tytöt ei yleensä ole mitään sivistyksen ja käytöstapojen eliittiä. Samaan aikaan kavereissa olisi hyvän koulutuksen ja työpaikan hankkineita, kivoja ja fiksuja tyttöjä.

Koulutus on naisella ihan yhtä tyhjän kanssa.

Mutta sitten haukutaan kuitenkin lompakkoloiseksi, jos nainen ei tuo saman verran rahaa pöytään kuin mies.

Mutta kun se korkea koulutus ei ole tae siitä että nainen tuo rahaa pöytään tukuittain. Ehkä joku juristi/lekuri joo mutta moniko kirjastovirkailija tai joku humanisti mitä näitä on?

Itse käynyt aikanaan 3-vuotisen amiskan ja siinä ne koulut sitten olikin. Olen ollut ihan hyvissä duuneissa aina, tuonut leipää pöytään, maksellut talolainaosuuteni, mökkiä, autoa ja ulkomaanmatkaa. Ei ole tarvinnut olla miehen siivellä. Köyhistä oloista olen kotoisin joten olen oppinut käyttämään järkevästi rahaa. Silti huvituksiinkin sitä täytyy jäädä, ei elämä ole pelkkää seinien maksamista. 

Ja sitten on näitä miehiä+naisia, jotka kyllä koulutustasosta riippumatta tienaa paljon mutta käyttävät eurot itseensä ja omiin kotkotuksiinsa. Joten ei ne isot tulotkaan mitään auta jos toinen hassaa ne omiin turhakkeisiinsa (ylikalliit autot, veneet, naisilla kauneusleikkaukset, järjetön vaate/korun osto jne).

Vierailija
116/116 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kiinnostuvat usein mukavista naisista. Jos on ikävää seuraa, ei kai sitten kosijoitakaan ole jonoksi asti? Itse olen kiva, elämänmyönteinen ja hauska kumppani. Olen myös isotissinen ja käytän paljon juoksutrikoita, olen vähän läskikin. Mulla on aina ollut sopivasti viestiä. 

Olen myös akateemisesti koultettu, hyvätuloinen ja onnellisesti naimisissa.

Kyllä kaikille sopiva löytyy! Opettajani lukiossa sanoi aikanaan, että hän on vuosien varrella huomannut, että kyllä ne rumimmatkin oppilaat aina puolison löytävät. 

Mulla kyllä ymmärtääkseni kaikki lukion opet edesmenneitä, mutta ei ole vielä puolisoa eikä sellaiseksi sopivaa tullut vastaan.