Miksi miehille kelpaa vain jännänaiset?
Olen hyvintoimeentuleva, akateeminen ja kovan työn kouluttautumisen eteen tehnyt nainen. Osaan vaihtaa renkaat ja tuon rahaa saman verran, ellen enemmän pöytään. Minun ympärilläni ei pörrää kaiken maailman erkit ja pentit kesäjuhlissa ikävää oloa miehelle aiheuttamassa. En pistä miestä maksamaan ruokiani ja korujani.
Mutta ei, ei kelpaa. Miehet ottaa aina sen isotissisen parturi-kampaaja pirkon, jolla on luottoa usa:n armeijan budjetin verran, kulkee ympäriinsä juoksutrikoissa persettä esittelemässä ja mies saa pelätä että milloin pettää tai pistää taas rahaa sileeksi.
Miksi ei hyvä nainen kelpaa?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Olen myös kiltti nainen. Vituttaa kun päivästä toiseen miehet lankeaa bodattuihin ja rahakkaisiin jännänaisiin. Ei miehet tunne minkäänlaista armoa ja empatiaa tällaista kilttiä naista kohtaan, ei kannata edes yrittää kun tietää että silikonitissit ja raha niitä miehiä vaan kiinnostaa. Minä saan yksin itkeä tappiotani kun miehet uikuttaen alistuvat panemaan jännänaisia.
Ei naiset ole kiinnostuneita empaattisista kilttimiehistä. Mikset ota palstalta sitten sellaista. Täällä niitä pyörii?
Ai niin.. kun ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat luontaisesti rauhaa ja turvallisuutta hakevia, ihan biologian takia. Miehillä taas korkeampi testosteronitaso, joka saa ottamaan riskejä = myös jännänainen on tällainen jännittävä "riski"
Asia on edelleenkin päinvastoin.
Matti Nykänenkin tietää sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös kiltti nainen. Vituttaa kun päivästä toiseen miehet lankeaa bodattuihin ja rahakkaisiin jännänaisiin. Ei miehet tunne minkäänlaista armoa ja empatiaa tällaista kilttiä naista kohtaan, ei kannata edes yrittää kun tietää että silikonitissit ja raha niitä miehiä vaan kiinnostaa. Minä saan yksin itkeä tappiotani kun miehet uikuttaen alistuvat panemaan jännänaisia.
Ei naiset ole kiinnostuneita empaattisista kilttimiehistä. Mikset ota palstalta sitten sellaista. Täällä niitä pyörii?
Ai niin.. kun ei kelpaa.
Kaikki miehet ovat jännänaisten perässä. Ei tällainen kiltti nainen kelpaa kenellekään. On miesten syytä että olen syrjäytynyt ja vain mäyräkoira seuranani.
Formulakuskit, jääkiekkoilijat u name it. Mitenhän se asia nyt onkaan?
Räikkösen ei tarvinnut luurata montaakaan viikkoa yksinään. Sellainen perusjamppa työttömänä hitsarina saisi etsimällä etsiä edes kelvollista naista itselleen oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin.. kun ei kelpaa.
Kaikki miehet ovat jännänaisten perässä. Ei tällainen kiltti nainen kelpaa kenellekään. On miesten syytä että olen syrjäytynyt ja vain mäyräkoira seuranani.
No on ;)
Sinkkumies
Siis lol oikeasti vai jännänainen.
Ei sellaisia ole olemassa. Tai on itseasiassa. Ne on näitä eevi teittisiä ja nanna karalahteja tai nhl vaimoja.
Tällainen tavallinen duunari joka on vielä hyvässä kunnossa eikä käytä alkoholia ei edes paini samassa sarjassa jännänaisten kanssa.
Ei mies lankea mihinkää. Moni mies ottaa sen minkä vaan saa.
Minä en taas ota mitään. Ei kiinosta juosta naisten perässä. Tavoitteet jossain ihan muualla.
Kuinka monta kertaa tämä sama asia pitää sanoa. Miehet eivät etsi naisista samoja piirteitä kuin naiset etsivät miehistä. Miehiä ei kiinnosta koulutuksesi tai työpaikkasi. Miestä kiinnostaa ulkonäkösi ja luonteesi.
Toisaalta helpompaa, koska naiselta ei tavallaan vaadita periaatteessa muuta kuin se, että hän näyttää hyvältä ja on luonteeltaan miellyttävä. Vaatimukset ovat loppujen lopuksi todella vähäiset.
Kuitenkin jos et ole riittävän kaunis, niin on hyvin vähän tehtävissä. Mies pystyy kompensoimaan rumaa ulkonäköä statuksella, mutta naiselle tämä ei ole lainkaan yhtä helppoa. Toki nainenkin pystyy esimerkiksi julkisuudella hilaamaan ulkonäkönsä arvostusta ylöspäin, mutta ei silti rumasta kaunista pystytä tekemään.
Nytkin kilttinainen voi mennä nettideittiin ja saa varmasti vastauksia rumilta rillipäämiehiltä. Oma valinta.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin jos et ole riittävän kaunis, niin on hyvin vähän tehtävissä. Mies pystyy kompensoimaan rumaa ulkonäköä statuksella, mutta naiselle tämä ei ole lainkaan yhtä helppoa. Toki nainenkin pystyy esimerkiksi julkisuudella hilaamaan ulkonäkönsä arvostusta ylöspäin, mutta ei silti rumasta kaunista pystytä tekemään.
Juuri tämä. Tuli mieleen muutama ei kaikkein helmein toimittaja joiden perässä miehet eivät juokse kuolaten, vaikka siitä statuksesta varmasti hiukan apua onkin, mutta ei paljoa. Miehet katsovat aivan eri asioita, kuin naiset.
Naiselle siitä ei ole paljoa iloa, jos sitä ulkonäköä ei ole.
Minä tykkään rennoista ja miellyttävistä naisista. Olen huomannut, että akateemiset naiset ovat aika harvoin tällaisia. Toisaalta akateemisten naisten joukosta löytyy ehkä myös ne parhaat naiset jostain vähän ihmisläheisimmiltä aloilta. Esimerkiksi opettajissa ja lääkäreissä on paljon sellaisia naisia, jotka sopivat luonteeltaan hyvin kumppanikseni. Toisaalta lääkäreissä on myös paljon näitä uran perässä meneviä naisia, jotka ovat kaikkea muuta kuin mistä pidän.
Siis mikä ihme on jännänainen? Ap:n kirjoitusta lukiessa en ihmettele miksei kelpaa.... ikävästi muista ajatteleva ja katkeran kuuloinen...? Miehiä ja naisia on niin monelaisia, että uskon että kaikille löytyy parinsa. Se kelpuuttaako ketään vierellensä onkin toinen juttu... Mulla on pari kaveria, jotka itkevät kun ei puolisoa tai edes "kunnollista" deittikumppania löydy. Ja samaan aikaan he lyttäävät kaikki tarjokkaat. Ja ihan normaaleja kivoja miehiä ovat noi olleet..
Nyt pitäis ihan ekana tajuta, että miehet kiinnostuvat kauniista naisista. Ne muut ominaisuudet tulevat sitten perässä... kaukana. Eli jos on riittävän kaunis, voi olla välillä ihan kusipääkin (tarkoittamasi jännänainen?) ja pääsee silti miesten suosioon. Sanotaan vaikka yksinkertaistetusti että ulkonäkö naiselle on sama kuin raha miehille. Get it?
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäis ihan ekana tajuta, että miehet kiinnostuvat kauniista naisista. Ne muut ominaisuudet tulevat sitten perässä... kaukana. Eli jos on riittävän kaunis, voi olla välillä ihan kusipääkin (tarkoittamasi jännänainen?) ja pääsee silti miesten suosioon. Sanotaan vaikka yksinkertaistetusti että ulkonäkö naiselle on sama kuin raha miehille. Get it?
Kusipäisyydellä voi tietenkin kaunis nainen menettää miehen, mutta aina löytyy heti uusi. Sama juttu rikkailla julkkis miehillä.
Sinkkumies
Pääasiassa samasta syystä kuin naiset haluavat jännämiehiä. He menevät aktiivisesti tekemään tuttavuutta vastakkaisen sukupuolen kanssa ja he ovat siinä luontevia.
Jos jäät odottamaan sitä, että sinut tullaan poimimaan ja käyttäydyt vielä vaivaannuttavasti kun niin tullaan tekemään, niin ei ole lainkaan ihme, että seuraa ei löydy.
Persoonasta se on kiinni kuinka kiinnostava on, toki hyvä ulkonäkö on bonusta. Lopettakaa se ihmisten lokerointi ja olkaa avoimia, ehkä se saattaa tuottaa tulosta?
Ap kuulostaa katkeralta, eikä se välttämättä houkuta. Itse saan baarissa joka kerta seuraa, olen kuulemma rento ja hauskaa seuraa. Nättikin olen, en mikään bimbo pissis...
Tissut ja persu on naisissa aika tärkeä ominaisuus niin kauan kun miehellä itsellä on vipinää puntissa. Sitten myöhemmällä ikäneljänneksellä, jos himut on haihtuneet saattaa alkaa maistumaan sen teelaatuja vertaileva älykkönainen. tosin useimmille ei kyllä silloinkaan. Miehet ei jaksa kuunnella mitään kotkotuksia, ne tekoripset ym siedetään kun se oma nainen näyttää sillä tavalla vaan paremmalta. Juoksutrikootkin on vallan kivat, tosin olen monesti miettinyt miksi naiset niihin pukeutuvat julkisella paikalla. Niistä näkyy millin tarkkaan kaikki muoto läpi ja miehillä porautuu silmät niihin kankkuihin. Ilmeisesti sitä tavoitellaankin tai ei vaan välitetä kun ne trikoot on vaan niin "mukavat".
Vierailija kirjoitti:
Musta on hölmöä olettaa, että jos nainen ei oksenna tunteitaan itkun ja naurun sekoituksena joka sekunti irrationaalisesti, että se on tunteeton ja kylmä. Mä ainakin varaan tunteeni ja lämpöni tärkeille ihmisille, en kaiken maailman sivustaseuraajille :)
Luepas kommenttisi uudestaan.
Et siis oksenna tunteitasi irrationaalisesti joka sekunti kenelle vain, mutta oksennat lämpimät läheisillesi.
Ei houkuttelevaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut vientiä. Olen luonnostani paljon hymyilevä ja positiivinen. Tulen kaikkien kanssa toimeen ja löydän kyllä kaikista positiivisia puolia. Mulla on myös paljon hyviä ystäviä.
En oikeastaan koskaan riitele, mutta kerron kyllä esim parisuhteessa mielipiteeni asioista ja miksi jostain en tykkää jos en tykkää. En anna itseäni kohdella huonosti vaan kerron faktat. Esim jos minua lyö on vaihtoehdot terapia tai se, että lähden. En itsekkään koskaan lyö ketään.
Olen menevä, tykkään käydä laulamassa karaokea kavereiden kanssa tai esim kesäisin viihdyn pussikaljalla toisinaan. En tosin käy juomassa edes joka kuukausi. Extempore lähteminen laivalle, taidenäyttelyyn, konserttiin, grillaamaan tai vaikka keinumaan yöllä on mielestäni hauskaa.
Kun ystävälläni tai muulla läheisellä on hätä, järjestän asiani niin, että voin olla avuksi, vaikka vain kuuntelevana korvana. Esim kun läheiseni teki itsemurhan niin siivosin hänen äitinsä kanssa sen asunnon, joka oli aivan kamalassa kunnossa. Keittiötä siivotessa oli pakko käydä oksentamassa välissä.
En ole akateeminen, olen ihan tavallinen lähihoitajaopiskelija, joka tätä ennen istuskeli kaupan kassana useamman vuoden miettien mitä elämältään tahtoo. En ole timmi, enkä käytä trikoita, vaan olen ylipainoinen, ne tissit on kuitenkin aina ollut isot. Olen seurustellut monesta liiankin monen kanssa ja tehnyt sellaisiakin asioita, joita ei olisi pitänyt.
Mä osaisin vaihtaa ne renkaanikin, jarrupalat ja levytkin, mutta seurustellessa annan usein miehen hoitaa sen halutessaan, tai sitten tehdään yhdessä. Elätän itse itseni, mutta yhdessä asuessa talousasioistakin tulee mielestäni yhteisiä. Pystyn tehdä asiat itse, mutta en pelkää antaa toisen auttaa itseäni ja autan myös itse. Pyrin elämään elämääni tehden toisille niinkuin toivoisin itselleni tehtävän.
Mä olen juuri sellainen "jännänainen" vaikka kumppanilleni ja muille ihmisille pyrin olemaan hyvä.
N27
Kuulostat saman tyyppiseltä ihmiseltä kun minä, mutta olen yksin enkä ole ylipainoinen niin ja pussikaljalle en lähtisi ja en muutenkaan yleensä juo kerta vuosi enempää. Kiinnitin tekstissäsi huomiota siihen, että sinäkin taidat olla yksin/sinkku?
Naiset ovat luontaisesti rauhaa ja turvallisuutta hakevia, ihan biologian takia. Miehillä taas korkeampi testosteronitaso, joka saa ottamaan riskejä = myös jännänainen on tällainen jännittävä "riski"