Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille kelpaa vain jännänaiset?

Vierailija
21.04.2017 |

Olen hyvintoimeentuleva, akateeminen ja kovan työn kouluttautumisen eteen tehnyt nainen. Osaan vaihtaa renkaat ja tuon rahaa saman verran, ellen enemmän pöytään. Minun ympärilläni ei pörrää kaiken maailman erkit ja pentit kesäjuhlissa ikävää oloa miehelle aiheuttamassa. En pistä miestä maksamaan ruokiani ja korujani.

Mutta ei, ei kelpaa. Miehet ottaa aina sen isotissisen parturi-kampaaja pirkon, jolla on luottoa usa:n armeijan budjetin verran, kulkee ympäriinsä juoksutrikoissa persettä esittelemässä ja mies saa pelätä että milloin pettää tai pistää taas rahaa sileeksi.

Miksi ei hyvä nainen kelpaa?

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aattelin että tästä tulee hyvää satiiria. Nyt huomaan että jännänainen-ilmiö on ihan todellinen. Eiköhän katkeroiduta ja aloiteta sitten päivittäinen ulina tästä, siskot!

Naiset tietävät sisimmässään saavansa miehen halutessaan niin siksi ette ulise kauheasti tästä.

Öö joo kilttimiesten katkerissa uleissa ehkä.

Vierailija
42/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan niin,että kun miehet on kautta aikojen ollut saalistajia ja nainen saalis niin nämä jännänaiset on niitä helppoja ja tyhmiä ja miehet vaan naureskelee kun nämä draamakunigattaret saavat kilareita.Ovat myös helppoja panoja ja jotkut miehet just nauttii näistä draamakunigattarita kun katsovat miten ne hulluudenpartaalle joutuvat.

Akateemiset ja itsenäiset naiset ovat taas uhka näiden miesten egolle.

Näitä parturi-kampaaja pirkkoja tuskin miehet vaimokseen haluavat.

Siksi se mukava,söpö,hauska ja kiltti ja ehkä vähän sanotaanko ei niin korkeasti koulutettu nainen on oikeasti se oikea nainen miehille.Muut ovat siltä väliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jännänaisen vastakohta ei ole kiukkuinen vanhapiika, vaan ujo naapurin tyttö. sinä et vaikuta ujolta naapurintytöltä.

Jännänainen ei ole sama kuin jännämies. Sen vastakohtakaan ei siis ole sama. Jännänaisen vastakohta on se naistyyppi, joka yrittää olla omasta mielestään mahdollisimman hyvä kumppani väärällä tavalla, ja katkeroituu kun se oma käsitys hyvästä ei ole sama kuin miesten. Koska se vaan PITÄÄ-ÄÄ-Ä olla (tämä siis jännämiehen ulinaa).

Kyllä mä omasta mielestäni olen aika saalis, ja niin paljon parempi kun nää loisivat draamakuningattaret. Mut ne menee aina mun ohi, ja siinä ei ole mitään järkeä.

Ap

Tämä.

Vierailija
44/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt edistä ulien asemaa tämä ketju :>

Vierailija
45/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin! Minäkin olen kiltti ja kunnollinen, en meikkaa eikä ole hiuslisäkkeitä. En juo alkoa enkä polta. Mutta en kelpaa kun miehet haluaa jännänaisen jolla kilo meikkiä silikonit ja joka antaa miehelle joka reikää. Sitten itkette kun se jännisnainen ei haluakaan antaa vaan teille ja katkeroidutte. Mitäs ryhdytte näiden naisten pillukaruselliin. Ja me kunnon naiset olemme tänäänkin yksin ja itkemme kotona kyyneleitä vissylasiin...

Vierailija
46/116 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just niin! Minäkin olen kiltti ja kunnollinen, en meikkaa eikä ole hiuslisäkkeitä. En juo alkoa enkä polta. Mutta en kelpaa kun miehet haluaa jännänaisen jolla kilo meikkiä silikonit ja joka antaa miehelle joka reikää. Sitten itkette kun se jännisnainen ei haluakaan antaa vaan teille ja katkeroidutte. Mitäs ryhdytte näiden naisten pillukaruselliin. Ja me kunnon naiset olemme tänäänkin yksin ja itkemme kotona kyyneleitä vissylasiin...

Mulle kelpaa vain kilttinaiset, sillä osaan taikoa heistä piilevän alkukantaisen seksuaalisen esiin ja heille voi myös opettaa rakkauden saloja. Sitten kun on aika päästää irti, niin annan heidän mennä, vähän kuin opettaisi enkeliä lentämään.

t.rosvopaistimies

Vierailija
47/116 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvintoimeentuleva, akateeminen ja kovan työn kouluttautumisen eteen tehnyt nainen. Osaan vaihtaa renkaat ja tuon rahaa saman verran, ellen enemmän pöytään. Minun ympärilläni ei pörrää kaiken maailman erkit ja pentit kesäjuhlissa ikävää oloa miehelle aiheuttamassa. En pistä miestä maksamaan ruokiani ja korujani.

Mutta ei, ei kelpaa. Miehet ottaa aina sen isotissisen parturi-kampaaja pirkon, jolla on luottoa usa:n armeijan budjetin verran, kulkee ympäriinsä juoksutrikoissa persettä esittelemässä ja mies saa pelätä että milloin pettää tai pistää taas rahaa sileeksi.

Vastaus koska sinun määritelmäsi mitä sinä pidät hyvänä naisena luultavasti poikkeaa suuresti mitä miehet pitää hyvänä naisena. Akateemisuus, raha, renkaiden vaihto on ainakin minulle täysin yhdentekeviä meriittejä. Rahaa löytyy minultakin ja renkaat osaan vaihtaa itse, joten jos muuta ei ole tarjota niin aika heikolta näyttää. 

Vierailija
48/116 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tunnistan ilmiön.

Kaveripiirissä jopa hyvin koulutetut, hyvännäköiset ja kivat pojat deittaa näitä jopa ilman mitään peruskoulun jälkeistä koulutusta olevia trikoobeibejä.

Ja joo, pakko sanoa, että nämä tytöt ei yleensä ole mitään sivistyksen ja käytöstapojen eliittiä. Samaan aikaan kavereissa olisi hyvän koulutuksen ja työpaikan hankkineita, kivoja ja fiksuja tyttöjä.

Ilmeisesti liian suuri puute tämä, että takamuksen peilaaminen ja fiksaaminen ei ole korkealla elämän prioriteettilistassa.

Yksikään ei onneksi ole vielä mennyt avoliittoon tai mitään niin vakavaa näiden pirkkojen kanssa.

Ja ei, en ole katkera, korkeintaan kaverinaisten puolesta. Olin onnekas ja löysin hyvän miehen jo vuosia sitten.

Vierailija
49/116 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta ainakaan tuon kuvauksen perusteella hyvältä naiselta omaan korvaan.

Jos itse mietin hyvän naisen kriteereitä niin ne olisi jotain tyyliin:

hyväsydäminen, kiltti, kunnollinen, perhekeskeinen, huomaavainen, rauhallinen, maanläheinen, mieluiten ehkä vähän ujo.

Söpö, urheilullinen.

Minua ei miehenä kiinnosta naisessa ollenkaan akateemisuus eikä raha.

Minä olen kaikkea tuota. Ja en ole vieläkään kenellekään kelvannut. Ulkonäköseikat esteenä?

Olen pitkä, lähes 180cm. en todellakaan mikään siro. Olen Ex-läski, eli kroppa vaatteiden alla ruma, päällepäin näytän sporttiselta ja kasvot ihan nätit. Mitä erilaisemmat miehet katsoo silmiin ja saattaa jopa useamman kerran katsoa perään, jotkut viheltelee (moukkamaista), jotkut hakeutuu lähelle. Ei kukaan koskaan kuitenkaan ala juttelemaan. En ujona osaa aloittaa keskustelua. Ulkomailla miehet lähestyy suoremmin, mutta haluaisin suomalaisen miehen.

Onko ruma kroppa este? Kannattaako edes lähentyä kenenkään kanssa jos kuitenkin jätetään...

Vierailija
50/116 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiltä saa pesää. Duh.

Vierailija
51/116 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies valitsee hyvän synnyttäjän vaistomaisesti. Tuo on ollut lähinnä naisten juttuja valita mies lompakon tai statuksen mukaan. Uskokaa pois, näin on tehty jo kivikaudelta lähtien, että heimon päälliköllä on useampia naisia. 

Asiaa on käsitelty niin 1000 kertaa, etten jaksa pidempiä runoilla.

Sinkkumies

Vierailija
52/116 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa vain kilttinaiset, sillä osaan taikoa heistä piilevän alkukantaisen seksuaalisen esiin ja heille voi myös opettaa rakkauden saloja. Sitten kun on aika päästää irti, niin annan heidän mennä, vähän kuin opettaisi enkeliä lentämään.

t.rosvopaistimies

Btw, monesko ölppä on menossa?

Vierailija
53/116 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta ainakaan tuon kuvauksen perusteella hyvältä naiselta omaan korvaan.

Jos itse mietin hyvän naisen kriteereitä niin ne olisi jotain tyyliin:

hyväsydäminen, kiltti, kunnollinen, perhekeskeinen, huomaavainen, rauhallinen, maanläheinen, mieluiten ehkä vähän ujo.

Söpö, urheilullinen.

Minua ei miehenä kiinnosta naisessa ollenkaan akateemisuus eikä raha.

Minä olen kaikkea tuota. Ja en ole vieläkään kenellekään kelvannut. Ulkonäköseikat esteenä?

Olen pitkä, lähes 180cm. en todellakaan mikään siro. Olen Ex-läski, eli kroppa vaatteiden alla ruma, päällepäin näytän sporttiselta ja kasvot ihan nätit. Mitä erilaisemmat miehet katsoo silmiin ja saattaa jopa useamman kerran katsoa perään, jotkut viheltelee (moukkamaista), jotkut hakeutuu lähelle. Ei kukaan koskaan kuitenkaan ala juttelemaan. En ujona osaa aloittaa keskustelua. Ulkomailla miehet lähestyy suoremmin, mutta haluaisin suomalaisen miehen.

Onko ruma kroppa este? Kannattaako edes lähentyä kenenkään kanssa jos kuitenkin jätetään...

Liian tiukkapipoinen ainakin olet jos viheltely on jotain hirveää. En jaksaisi.. Sitä sanotaan, että toisten ympärillä on miinakenttä. Tuommoisen ihmisen kanssa pitäisi koko ajan miettiä mikä sille on väärin ja mikä oikein.

Sinkkumies

Vierailija
54/116 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tunnistan ilmiön.

Kaveripiirissä jopa hyvin koulutetut, hyvännäköiset ja kivat pojat deittaa näitä jopa ilman mitään peruskoulun jälkeistä koulutusta olevia trikoobeibejä.

Ja joo, pakko sanoa, että nämä tytöt ei yleensä ole mitään sivistyksen ja käytöstapojen eliittiä. Samaan aikaan kavereissa olisi hyvän koulutuksen ja työpaikan hankkineita, kivoja ja fiksuja tyttöjä.

Koulutus on naisella ihan yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
55/116 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus koska sinun määritelmäsi mitä sinä pidät hyvänä naisena luultavasti poikkeaa suuresti mitä miehet pitää hyvänä naisena. Akateemisuus, raha, renkaiden vaihto on ainakin minulle täysin yhdentekeviä meriittejä. Rahaa löytyy minultakin ja renkaat osaan vaihtaa itse, joten jos muuta ei ole tarjota niin aika heikolta näyttää. 

Tämä. Seksikäs parturi-kampaaja voittaa 100-0.

Vierailija
56/116 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mut viheltely ei ole hirveää tai kiellettyä, vain junttimaista. Koiraa voidaan kutsua viheltämällä, ei ihmistä.

Vai vislaako miehet oikeasti kauniille naisille osoittaakseen huomiota?

Vierailija
57/116 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka luulevat "tarjoavansa" miehelle jotain, kun tarjoavat mitä mies itsekin osaa ovat täysiä pölkkypäitä, joille pitäisi järjestää naisellisuus-kursseja. Se on se mitä miehet haluavat, eikä miehen kaltaista naista parisuhteeseen..

Sinkkumies

Vierailija
58/116 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot, mut viheltely ei ole hirveää tai kiellettyä, vain junttimaista. Koiraa voidaan kutsua viheltämällä, ei ihmistä.

Vai vislaako miehet oikeasti kauniille naisille osoittaakseen huomiota?

Vislaahan ne. Oon mä joskus vastaan kävellessä sanonut WAU ja se on saanut yleensä pimukalle hymyn korviin.

Sinkkumies

Vierailija
59/116 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole selvää että jokaiselle on jossakin sopiva kumppani. Jännänaiset yleensä pääsevät helposti suhteisiin, mutta on kilttinaisillekin ottajansa.

Itse olen parisuhteessa oleva huono itsetuntoinen, herkkä, ujo\ihmispelkoinen, meikkaamaton, päihteitä käyttämätön ja perinteisiä naisten töitä tekevä jännänainen.

Vierailija
60/116 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kiltti nainen. Vituttaa kun päivästä toiseen miehet lankeaa bodattuihin ja rahakkaisiin jännänaisiin. Ei miehet tunne minkäänlaista armoa ja empatiaa tällaista kilttiä naista kohtaan, ei kannata edes yrittää kun tietää että silikonitissit ja raha niitä miehiä vaan kiinnostaa. Minä saan yksin itkeä tappiotani kun miehet uikuttaen alistuvat panemaan jännänaisia.