Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä pyysi apua siivoukseen :(

Vierailija
19.04.2017 |

Hänen asuntonsa kuulemma pitäisi siivota perusteellisesti ja ikkunatkin pitäisi pestä. Kyseessä on täysin terve mies, joka varmasti kykenee ihan itse siivoamaan luukkunsa. Siivoan työkseni, mies oikein innostui kuultuaan tämän. Meidän "suhde" on todella (tai siis OLI) tuore, en ole menossa siivoamaan kyseisen miehen kotia.
Mies kuvittelee, että tuollainen siivous onnistuu parissa tunnissa ---> ei onnistu edes ammatilaiselta.
Lupasi tarjota ruoat. Ilmoitin, että EN ole menossa tekemään sellaista urakkaa vapaalla ollessani.
Hän suuttui, mutta mun puolesta tämä juttu saa jäädä tähän!
Vaikka siivoan työkseni, niin en silti halua mennä millekään keikalle ruokapalkalla!!!!!!!!!!! Prkl.........
Ja anteeksi, oli vaan pakko avautua!

Kommentit (235)

Vierailija
221/235 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista, itsekin olin siivooja, ja sain vastaavanlaisen ehdotuksen mieheltä alkuaikoina. Kyllä me yhdessä tehtiin koko talon puunaus parissa tunnissa, yhdessä, ja pestiin ikkunatkin. Mies teki ruokaakin, meillä oli todella hauskaa ja jäin yöksi ym. Nyt ollaan oltu yhdessä muutaman vuoden ja lapsikin, saan omaa aikaa ja mies osallistuu kotitöihin motkottamatta, jos en ole kerennyt niitä tehdä esim vaikea päivä tai ollut menoa lapsen kanssa miehen työpäivän aikana. Miks tuo pyyntö on muka niin huono asia. Asenne ratkaisee!

Uskoo ken haluaa... Totuus on se, että jos on alussa tarvittu siivousapua, mies ei omatoimisesti tee asioita. Olen ollut avoliitossa, avioliitossa ja seurustelusuhteessa. Aina olen päävastuun kodin siisteydestä joutunut kantamaan.

-n39

Vierailija
222/235 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duoda duoda nuin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen asuntonsa kuulemma pitäisi siivota perusteellisesti ja ikkunatkin pitäisi pestä. Kyseessä on täysin terve mies, joka varmasti kykenee ihan itse siivoamaan luukkunsa. Siivoan työkseni, mies oikein innostui kuultuaan tämän. Meidän "suhde" on todella (tai siis OLI) tuore, en ole menossa siivoamaan kyseisen miehen kotia.

Mies kuvittelee, että tuollainen siivous onnistuu parissa tunnissa ---> ei onnistu edes ammatilaiselta.

Lupasi tarjota ruoat. Ilmoitin, että EN ole menossa tekemään sellaista urakkaa vapaalla ollessani.

Vaikka siivoan työkseni, niin en silti halua mennä millekään keikalle ruokapalkalla!!!!!!!!!!! Prkl.........

Muistelen kun kutsuin tyttöystäväni netistä ensikertaa siivoamaan luukkuani ja hän tuli kiireellä vuonna 1997.

Lupasin että saa palkinnon jos auttaa siivoilussa. Oli yllättävän valkoiset lattiat siivoilun jälkeen. Luulin niitä mustan harmaiksi. Minulla oli niihin aikoihin tapana pössytellä sisätiloissa ja tietenkin savua oli tarttunut lattiaan ja seiniin.

Lopulta vatkasin lantiollani sellaiset palkinnot että tyty jäi vielä yökylään.

Myöhemmin sain myös kuulla että spermani jonka ei pitänyt olla itävää olikin itävää ja saimme pienen poikasen tai pikemminkin tyttösen. Siitä lähtien opettelin työelämään. En oikein vieläkään ole tottunut työelämään vaikka siitä on jo kohta kaksikymmentä vuotta. Olen tehnyt tyyliin aku ankan margariinitehtaan hommia. Tyttäreni pääsi viime vuonna lääkikseen.

Ps. en enää polta, koska tyttöni perusteli minulle neljällä sanalla miksi ei pidä. Hän sanoi minä rakastan sinua iskä.

Älkää luovuttako luuserit. Kyllä teillekin joku lehmä löytyy kunhan ette ole niin kranttuja naisten suhteen. Perse kuin perse ;)

Vauvakuumeiset naiset hurraa kyllä tällaisesta palkinnosta: vauva!

(Lopetuksesi vei terän muuten ihan fiksutuntuiselta viestiltäsi.   Lehmä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/235 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 40v ja itse olen 38v. Tämä mies asuu rivitalossa, hänen kaksiossaan on neliöitä 65. Ja kaikesta päätellen ei ole juurikaan asuntoaan siivonnut, pinttynyttä likaa siellä täällä. Olen käynyt muutaman kerran kylässä, enkä todellakaan ota siitä urakkaa itselleni.

Toiselta ammatiltani olen rakennusmaalari, tätä asiaa en onneksi tullut koskaan kertoneeksi miehelle. He, jotka tietävät toisen ammattini, ovat myös yrittäneet hyötyä remonttitaidoistani monella tavalla. On pyydetty, että menisin esim. tapetoimaan pari huonetta ja "palkaksi" on luvattu oikein pizzaa jne.

Mutta kun ensin pitäisi poistaa se vanha tapetti ja tehdä sitten pohjatyöt seiniin ennen uuden tapetin laittamista. Tuollaiset hommat eivät onnistu ihan yhdessä päivässä. Huh huh! Ap

Vierailija
224/235 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älkää luovuttako luuserit. Kyllä teillekin joku lehmä löytyy kunhan ette ole niin kranttuja naisten suhteen. Perse kuin perse ;)".

Näytätkö tämän kommenttisi tyttärellesi ja kerrot mitä mieltä hän on ajattelutavastasi? Olisi ihan mielenkiintoista tietää mitä hän sinulle sanoo.

Vierailija
225/235 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä oot joku siivooja? Eiks sun olis kannattanut mennä kundille siivoamaan niin olisit saanut edes ruuan, et sä palkallas missään Anton&Antonissa shoppaa.

Vierailija
226/235 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älkää luovuttako luuserit. Kyllä teillekin joku lehmä löytyy kunhan ette ole niin kranttuja naisten suhteen. Perse kuin perse ;)".

Näytätkö tämän kommenttisi tyttärellesi ja kerrot mitä mieltä hän on ajattelutavastasi? Olisi ihan mielenkiintoista tietää mitä hän sinulle sanoo.

Äitinsä piikitti itselleen yliannostuksen piriä tytön ollessa 16v.

Ei muistele pahalla. Enkä minäkään. Oli vaan tottonut liian hyvään elämään. Eikä pappa betaalare.

Kyllähän se loppuajasta oli varsinainen lehmä. Enkä pahalla muistele. Alkuaikoina meillä meni hyvin. Harmi etten voinut taata parempaa taloutta perheelle ja se naista korvensi kun oli pienestä pitäen tottunut porvarilliseen elämään. Ei margariinitehtaan liukuhihna mies kyennytkään tarjoamaan sitä parasta. Vuokraelämä lähiössä kävi liian rankaksi hyvään tottuneelle. Ei ikinä lomamatkoja ei edes isovanhemmille riittänyt junamatkaan rahat. Ei autoa ei ajokorttia. Kaikesta se lehmä valitti ja veti kamaa vaikka olin kieltänyt. En silti jättänyt.

Onneksi tytär ei sentään ole pintaliitäjä vaan pysyttelee elämän olennaisimmissa. Vaan todettakoon että älyn se sai äidiltään. Minä olen vain margariinitehtailija...

Vierailija
227/235 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset miehet yleensä raiskaa tyttärensä viimeistään tytön ollessa teini-iässä, ikävä kyllä. 

Joten tuollaisille on turha sanoa mitään niiden tyttäristä.

Vierailija
228/235 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset miehet yleensä raiskaa tyttärensä viimeistään tytön ollessa teini-iässä, ikävä kyllä. 

Joten tuollaisille on turha sanoa mitään niiden tyttäristä.

Miehet on aina potentiaalisia pahoja. Naiset on aina hyviä.

Jing ja jang kuvastaa hyvin tätä.

Vierailija
229/235 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella miesvihainen ketju tämäkin.

Vierailija
230/235 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on 40v ja itse olen 38v. Tämä mies asuu rivitalossa, hänen kaksiossaan on neliöitä 65. Ja kaikesta päätellen ei ole juurikaan asuntoaan siivonnut, pinttynyttä likaa siellä täällä. Olen käynyt muutaman kerran kylässä, enkä todellakaan ota siitä urakkaa itselleni.

Toiselta ammatiltani olen rakennusmaalari, tätä asiaa en onneksi tullut koskaan kertoneeksi miehelle. He, jotka tietävät toisen ammattini, ovat myös yrittäneet hyötyä remonttitaidoistani monella tavalla. On pyydetty, että menisin esim. tapetoimaan pari huonetta ja "palkaksi" on luvattu oikein pizzaa jne.

Mutta kun ensin pitäisi poistaa se vanha tapetti ja tehdä sitten pohjatyöt seiniin ennen uuden tapetin laittamista. Tuollaiset hommat eivät onnistu ihan yhdessä päivässä. Huh huh! Ap

Aiemman tapetin poisto on useimmiten turhaa ja varsinkin silloin jos siellä lukuisten tapettikerrosten alla on epätasainen rappaus. Jos aiempi tapetti on limisaumainen, niin ne saumakohdat voi madaltaa mattoveitsellä ja sitten oikoa syntyneet kolot tasoitteella. Helppoa ja nopeaa.

Puskusaumaiselle ei tarvitse edes tehdä mitään ja uusi tapetti vain päälle.

Tietysti pitää ottaa huomioon se, onko se vanha tapetti jotenkin erityisen muovinen pinnasta, sillä silloin siihen ei tartu tavallinen tapettiliisteri. Ne hankalapintaiset ovat kyllä yleensä palstautuvia, eli silloin se pintakerros on irtirevittävissä.

(Ja tämä kaikki sitten olettaen, ettei vanha ole kovin tumma ja selväkuvioinen yhdistettynä uuteen vaaleaan ja läpikuultavaan, jolloin se vanha paistaa sieltä läpi).

Vierailija
231/235 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä nuo miehet, jotka kuvittelevat, että seksi olisi naiselle jokin suurikin palkinto. Joskus on ehdotettu oikein (ainoana) joululahjana. Yllättäen se mies ei ole ollut vuosiin kuvioissa. Heti ensimmäisenä ollaan sitten vaatimassa suuhoitoa. Työt vaan jatkuvat.

Vierailija
232/235 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa ei kannata esittää mitään vaatimuksia puolin ja toisin. Korkeintaan, että nähdäänkö taas?

Vierailija
233/235 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista, itsekin olin siivooja, ja sain vastaavanlaisen ehdotuksen mieheltä alkuaikoina. Kyllä me yhdessä tehtiin koko talon puunaus parissa tunnissa, yhdessä, ja pestiin ikkunatkin. Mies teki ruokaakin, meillä oli todella hauskaa ja jäin yöksi ym. Nyt ollaan oltu yhdessä muutaman vuoden ja lapsikin, saan omaa aikaa ja mies osallistuu kotitöihin motkottamatta, jos en ole kerennyt niitä tehdä esim vaikea päivä tai ollut menoa lapsen kanssa miehen työpäivän aikana. Miks tuo pyyntö on muka niin huono asia. Asenne ratkaisee!

Allekirjoitan. Kyllä asenne rstkaisee miten toimii ja jos välittää toisesta palvelee ja tekee mielellään kaikenlaisia. Kun tapasin mies ystäväni siivosin ekan kerran puolen vuoden sisällä hänen kotonaan tai siivosimme yhdessä. Emme asu edelleenkään yhdessä mutta suhde on kestänyt liki 10v. Autamme toisiamme kaikin tavoin. Minä olen huono pyytämään apua mihinkään ja arvostaa sitä ja on sen monet kerrat sanonut. Hän huomaa itse ehdottaa että tekisinkö? Jossain oli että parisuhde on aina molemminpuolista "hyväksikäyttöä" ja senkin allekirjoitan. Esim kun itsellä ei ole autoa niin monet reissut ja hankinnat eivät olisi koskaan toteutuneet jos miehellä ei olisi autoa ja jos hän ei olisi halukas auttamaan kaikessa missä autoa on tarvittu. Ihana suomalainen empaattinen mies joka huomioi minua monin tavoin.

Vierailija
234/235 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duoda duoda nuin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistelen kun kutsuin tyttöystäväni netistä ensikertaa siivoamaan luukkuani ja hän tuli kiireellä vuonna 1997.

Lupasin että saa palkinnon jos auttaa siivoilussa. Oli yllättävän valkoiset lattiat siivoilun jälkeen. Luulin niitä mustan harmaiksi. Minulla oli niihin aikoihin tapana pössytellä sisätiloissa ja tietenkin savua oli tarttunut lattiaan ja seiniin.

Lopulta vatkasin lantiollani sellaiset palkinnot että tyty jäi vielä yökylään.

Myöhemmin sain myös kuulla että spermani jonka ei pitänyt olla itävää olikin itävää ja saimme pienen poikasen tai pikemminkin tyttösen. Siitä lähtien opettelin työelämään. En oikein vieläkään ole tottunut työelämään vaikka siitä on jo kohta kaksikymmentä vuotta. Olen tehnyt tyyliin aku ankan margariinitehtaan hommia. Tyttäreni pääsi viime vuonna lääkikseen.

Ps. en enää polta, koska tyttöni perusteli minulle neljällä sanalla miksi ei pidä. Hän sanoi minä rakastan sinua iskä.

Älkää luovuttako luuserit. Kyllä teillekin joku lehmä löytyy kunhan ette ole niin kranttuja naisten suhteen. Perse kuin perse ;)

Vauvakuumeiset naiset hurraa kyllä tällaisesta palkinnosta: vauva!

(Lopetuksesi vei terän muuten ihan fiksutuntuiselta viestiltäsi.   Lehmä.)

Ei lehmissä mitään vikaa ole. Mukavia otuksia, mutta jostain syystä sitä käytetään negatiivisessa kielikuvassa. Taitaa mies olla itsekkin aikamoinen sonni, kun mikä tahansa kelpaa.

Vierailija
235/235 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi?

Onko mies vielä pyytänyt siivousavuksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme