Tunnetko narsistin ?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Hki..miten naisen nimen selvittää helposti?Tämä mies on myös johtaja.
Kun kirjoitat googleen miehen koko nimen niin näetkö hakutulosten alla "Aiheeseen liittyvät haut" -kohdassa naisen nimeä?
Kyllä näen naisen nimen,voiko tämä olla totta?onko todellakin kyse samasta miehestä.
Ja naisen nimen googlettaessa löydät varmistuksen sille, että ovat yhdessä? Olisi kiva tietää, oletteko harrastaneet sen miehen kanssa seksiä viime vuoden maaliskuun jälkeen eli vieläkö hän kiinni jäämisen ja vauvan tulon myötäkin on jatkanut sivusuhteitaan.
Kyllä viime syksyn,loppu vuoden nyt katkolla vähän minun aloitteesta lopettaa suhde,koska en aio suostua hänen vaatimuksiinsa.
Lisäisin vielä,että hän on kertonut minulle myös näistä muista naisista.Ilmeisesti hän haluaa todella useamman "vaimon" ja itse en ole kovinkaan mustasukkainen.
Itse hyväksyin jollain tasolla muut satunnaiset panot, koska olin niin rakastunut. Siitä en vain päässyt yli, että hän alkoi seurustella naisen kanssa, joka ei tiennyt muista naisista ja jolle mies ei sitä aikonut kertoakaan. Sulla taitaa olla nyt pari keinoa saada yhteys tähän naiseen ja varoittaa ettei se mies ole mihinkään muuttunut. Olen itse edelleen sen kannalta, että haluan tietää jos minua petetään ja varsinkin jos aion perustaa perheen. Mitä aiot tehdä?
Narsistit käristyvät helvetin tulessa
Vierailija kirjoitti:
Narsistit käristyvät helvetin tulessa
Toivottavasti!
Olen. Luonnehäiriöisen sellaisen, jos narsismi nyt eroaa luonnehäiriöstä?
Joo. Valitettavasti taidan olla rakastunut narsistiin tai ainakin vahvoja narsistisia piirteitä omaavaan naiseen. Alussa todellakin aivan ihmeellinen ihminen, hauska, fiksu, kaunis jne. Tietenkin ihmettelin itsekseni miten voi olla sinkku ja mitä ihmettä hän selittää ettei hänestä muka pidetä. Todellinen luonne on sitten paljastunut myöhemmin. Mitään kritiikkiä ei kestetä, aina ollaan oikeassa joka asiassa, haukutaan muita ihmisiä, jatkuva huomion tarve. Varmaan pitäisi juosta ja lujaa.
Mieheni, hyvin kostonhaluinen ja koko muu maailma on häntä vastaan. Kaikki paha mikä hänelle koskaan on sattunut on jonkun toisen syytä, itsessään ei ole mitään vikaa ja jos joskus joutuu tunnustamaankin että oma vika oli, niin se ohitetaan hyvin nopeasti. Erittäin hyvin tulee toimeen ihmisten kanssa, hyvä supliikkimies, mutta kaikki lähimmät ystävät ovat kaikonneet jo vuosia sitten. Hänen exänsä on kuulemma itse paholainen mutta tässä vuosien varrella olen todennut että pitkäpinnainen naisen on täytynyt olla (eikä hullu raivopää niinkuin mies väittää) kun niin monta vuotta on tuota miestä katsellut. Tai voihan olla että kyseessä ei olekaan narsisti vaan ihan vaan päänsä sekaisin ryypännyt mulkku...
Vierailija kirjoitti:
Joo. Valitettavasti taidan olla rakastunut narsistiin tai ainakin vahvoja narsistisia piirteitä omaavaan naiseen. Alussa todellakin aivan ihmeellinen ihminen, hauska, fiksu, kaunis jne. Tietenkin ihmettelin itsekseni miten voi olla sinkku ja mitä ihmettä hän selittää ettei hänestä muka pidetä. Todellinen luonne on sitten paljastunut myöhemmin. Mitään kritiikkiä ei kestetä, aina ollaan oikeassa joka asiassa, haukutaan muita ihmisiä, jatkuva huomion tarve. Varmaan pitäisi juosta ja lujaa.
Tämähän on kuin minun kirjoittamani. Oma narsku-nainen lopetti yhteydenpidon kuin seinään kun epäilin juttujen totuudenmukaisuutta. Kehui vielä kuinka pystyy "lukemaan" ihmisiä. Muutenkin hänellä oli mt-ongelmia.
Menestyy erittäin hyvin pankkialalla. Saa hommattua paljon asiakkaita.
Eräs talousjohtaja. Pettänyt vaimoaan ainakin pari vuosikymmentä. Patologinen valehtelija. Ehkä jopa psykopaattinen.
Brand Manager. Sairas psykopaatti ja tykkää sadomasokismista ja kakka-leikeistä. Onneksi kyselin sen exältä ennen kuin päästiin pidemmälle.
Valokuvaaja, itseoppinut, wt dropout. Kuvittelee olevansa hyvä, mutta todellisuudessa aivan paska ja tykkää ottaa itsestään selfieitä. Huijari kaiken lisäksi (ja köyhä). Ajaa 15v wanhalla saksanmaan preemium-autolla jota hehkuttelee somessa.
Meikkaaja-kaupan pitäjä
Erittäin ulkonäkökeskeinen.
On mukava jos hyötyy ihmisestä, on haukkunut avokkinsa suvun, käyttää sanaa " vihaan" heittää kaksimielisiä juttuja, vihaa vuosia ihmisiä aivan naurettavista tai keksimistään syistä.
Mustamaalaa ja " haluan tuhota" " toivon eroa tolle" " toivon että kuolis" jne vastaavia olen kuullut hänen sanoneen. Suuttuu jos joku ei anna huomioita esim facessa.
Todella taitava esittämään ja manipuloimaan.
Anoppinsa on hänen mukaansa mielisairas jne jne jne
Vierailija kirjoitti:
Valokuvaaja, itseoppinut, wt dropout. Kuvittelee olevansa hyvä, mutta todellisuudessa aivan paska ja tykkää ottaa itsestään selfieitä. Huijari kaiken lisäksi (ja köyhä). Ajaa 15v wanhalla saksanmaan preemium-autolla jota hehkuttelee somessa.
Nainen vai mies?
Lisäisin vielä,että hän on kertonut minulle myös näistä muista naisista.Ilmeisesti hän haluaa todella useamman "vaimon" ja itse en ole kovinkaan mustasukkainen.