Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko narsistin ?

Vierailija
13.04.2017 |

Ammatti, ja pahimmat kokemukset ?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynti- ja viihdealalla, pienyrittäjä. Ihana, lämmin ja valloittava ihminen ensikontaktilta, mutta hyvin pian paljastuu todellinen luonne. Kyvytön kuuntelemaan ja asettumaan toisen asemaan, ei huomioi kritiikkiä mitenkään vaan kääntää kaiken aina muiden syyksi. Onkin ympäröinyt itsensä tyhmillä jees jees -tyypeillä, joiden tehtävä on pönkittää hänen omanarvontunnettaan kritiikittömästi.

Ulkonäkökeskeinen, hyvin ankara vaatimuksineen erityisesti naisia kohtaan, avoimen seksistinen ja sovinistinen myös työelämässä. Korostaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja sitä kuinka on niin monessa mukana, todellisuudessa ei saa aikaan mitään muuta kuin puhetta. Pitää itseään ystävällisenä, kilttinä ja jotenkin erityisenä, ei näe kuinka vahingollista ja myrkyllistä hänen seuransa on.

Vierailija
82/83 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin supervarovainen laittamaan narsistin leimaa jokaiseen hankalaan ja itsekeskeiseen ihmiseen. Työssäni lastensuojelussa olen kahdenkymmenen vuoden aikana tavannut yhden todella vaikeasti narsistisen henkilön. En tietenkään voi kertoa tapauksesta mitään yksityiskohtia, mutta hän on ainoa asiakas, johon olen tarvinnut työterveyshuollosta työnohjausta (normaalin työnohjauksen lisäksi siis). Todella kipeä ihminen, joka sai pyöritettyä läheisiään syöksykierteeseen. Onneksi pieni lapsi saatiin sieltä turvaan, vaikka eihän hän vanhemmastaan eroon ikinä pääse.

Oletko tyhmä vai valehtelija? 20 v lastensuojelussa ja yhden narsistin tavannut, ei ju*alauta. Todennäköisesti olet joutunut lukuisten narsistien pauloihin ja hoviin, josset sitten itse ole yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa 6v sellaisen naisen kanssa. Järkyttävä kokemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi