Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesäksi caprit, miten pukea tyylikkäästi?

Vierailija
13.04.2017 |

Eli himoittaisi lyhyenä ja "muodokkaana" ostaa mustat caprit. Fiftari tyyliin ajattelin pukea mustien balleriinojen kanssa, mutta millainen yläosa?
Onko caprit totaalinen tyylimurha naisella suomessa, kuten palstalta saa aina lukea?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Capreja nyt vaan ei voi pukea tyylikkäästi, varsinkaan jos on "muodokas", eli lihava.

Vierailija
2/11 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Capreja nyt vaan ei voi pukea tyylikkäästi, varsinkaan jos on "muodokas", eli lihava.

Olen normaali bmi:ssä, mutta juuri ne muodot löytyy, laitoin heittoihin, koska päinvastoin kuin sana täällä kääntyy lihavaksi, niin en ole lihava.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Caprit on ihan tyylikkäät jos ne on kapeat ja siron malliset. Sellaiset sivutaskulliset leveälahkeiset kuuluu vain kesämökille.

Itse käytän capreja esim paitapuseroiden tai ohuiden hieman pidempien kesäpaitojen kanssa (toppi alla). Tai sitten toppi ja neule(neuletakki) yhdistelmä

Ja käytän kenkinä joko parin sentin koroilla olevia avokkaita (ballerinan tyyliset) tai Ralph Laurenin mokkasiineja ilman sukkia.

Vierailija
4/11 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi myös laittaa päähän.

Vierailija
5/11 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
6/11 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprit näyttää hyvältä ainoastaan kapeakorkoisten korkkareiden kanssa. Lättäballerinojen kanssa kamalat.

Vierailija
7/11 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Marilynista mallia. Kauluspaita ylimmät napit auki ja kevyt huivi kaulaan tai hiuksiin.

Vierailija
8/11 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen caprit tyylikkäänä, jos nilkat ovat sirot ja pohkeet myös. Mutta tyylikkyys ei ole ainoa elämisen arvo, joskin se tuo itsevarmuutta, eikä energiaa mene joka 'kutaleen kiskomiseen parempaan ojennukseen jossakin kesätapahtumassa '.

Minä laittaisin sellaisen yläosan, joka kerää huomion ja joita näkee nyt. Mikähän sen nimi on, en tiedä, mutta bleiseri, joka on revitty uuteen uskoon, hihat pois vaikka. Tässä linkki, mutta juuri voit tuunata siitä omasta sopivan. Kangaskaupasta voi ostaa noita hihamerkkejä. Tai mieleisiänsä.

http://www.ysl.com/fi/shop-product/women/ready-to-wear-tuxedo-jacket-bl…

Vierailija
9/11 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän ja paskat välitän siitä, jos ne jonkun mielestä on kamalat. Mä en ala kesällä stressaamaan pukeutumisesta. Pidän capreja ja yleensäkin sellaisia vaatteita, mistä itse tykkään.

Ja juu. On mulla kesämekkoja, hameita, shortseja ja erilaisia kesähousuja, mutta on niitä caprejakin ja tykkään niistä. Joskus pidän capreja jopa sporttisandaaleiden kanssa. Hui! 😂

Vierailija
10/11 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilusti ylipainoinen mutta nilkat ovat sirot, joten tottakai käytän (farkku)capreja. Yleensä parina tunikapituinen paitapusero taikka toppi + pidempi trikootakki. Omasta mielestäni on tyylikäs ja sopii mulle, muiden mielipidettä en kysy. Jalassa sirot ns. citylenkkarit tai jotain missä vähän korkoa.

Caprit on kamalat jos ne on sellaiset leveät ja nuhjuiset ja niiden parina on joku trikoopaituli. Mutta silloin tyylissä on kyllä muutakin vikaa kuin ne caprit.

Vierailija
11/11 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän ja paskat välitän siitä, jos ne jonkun mielestä on kamalat. Mä en ala kesällä stressaamaan pukeutumisesta. Pidän capreja ja yleensäkin sellaisia vaatteita, mistä itse tykkään.

Ja juu. On mulla kesämekkoja, hameita, shortseja ja erilaisia kesähousuja, mutta on niitä caprejakin ja tykkään niistä. Joskus pidän capreja jopa sporttisandaaleiden kanssa. Hui! 😂

Olen samaa mieltä! Eläköön vapaus. (kommentin 8/10 -nainen)