Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä pitää nuolemista ällöttävänä eikä suostu siihen

Vierailija
11.04.2017 |

Seurustelua takana nyt kolmisen kuukautta eikä heti suhteen alussa edes hypätty sänkyyn. Minä olen heti ekasta seksikerrasta asti lämmitellyt miehen aina suulla ennen yhdyntää ja myös ottanut monesti suihin kun hän on sitä aika usein tahtonut. Minut mies on aina lämmitellyt pelkillä sormilla.

Jokin aika sitten rohkenin vihdoin sängyssä pyytää miestä nuolemaan minua, jolloik hän pomppasi ylös koko sängystä sanoen, ettei voi tehdä sitä, koska häntä ällöttää. Loukkaannuin ja hyvä, ettei itku tullut, mutta yritin silti rauhoitella miestä kertoen ymmärtäväni, ettei pesemätöntä värkkiä kukaan nuolisi, mutta kävin juuri ennen seksiä oikein perusteellisesti pesulla häntä varten. Mies kivahti, että suunnittelinko oikein suihkusta asti pakottavani hänet nuolemaan itseäni. Se seksikerta olikin sitten siinä. :(

Myöhemminkin ollaan keskusteltu aiheesta ja hän myönsi häntä ällöttävän koko sukupuolielimeen koskeminen ja siksi pitää jo tarpeeksi kovana uhrautumisena sormettamistaan. Sanoin, etten minäkään jatka miehen sukupuolielimen koskettelua enää suulla vaan siirrytään sitten pelkkään käsipeliin. Tämä ei miehelle käynytkään, en kuulemma välitä hänestä enää tippaakaan jos noin teen. Minun pitäisi kuulemma vaan ymmärtää, kun häntä todella inhottaa jo pelkkä ajatuskin eikä näitä kuulemma voi siksi edes verrata keskenään, kun minä muka nautin nuolla miestä, koska olen niin tehnyt. Parisuhteen ei myöskään pitäisi perustua kostolle, minkä ymmärrän hyvin. Silti en voi olla ärsyyntymättä hirveästi joka kerta, kun joudun ottamaan mieheltä suihin. Jopa se hänen ylistäminen jälkikäteen ärsyttää, koska mieleen tulee vaan, että noin minäkin nauttisin jos hän vaan suostuisi antamaan minulle saman minkä minä hänelle!

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Et sitten saakaan täydellistä seksiä. Totu siihen tai etsi uusi mies.

Mies siis pitää itsestään selvänä, että sinä palvelet häntä täydellisesti seksuaalisesti (ja tässä on oikea verbi!), mutta sinun saamisesi ei ole hänen ongelmansa. Kun suhteenne tuosta vähän kypsyy eli ensihuumat häviää, niin hän ei enää edes sormeta sinua. Koksa pitää sukupuolielimiisi koskemistakin ällöttävänä. Usko pois - näin se tulee menemään. Ja jos valitat, sanoo suoraan, että sinun kuivuutesi (kun sinua ei lämmitellä) tai orkuttomuutesi ei ole hänen ongelmansa. Tilanne ei tule paranemaan, vaan se tulee huononemaan: vikahan on miehesi asenteissa ja arvoissa.

Vaihda nyt hemmetissä ja äkkiä miestä. Vaikutat todella upealta naiselta, josta moni mies olisi todella onnellinen. Menet ihan hukkaan tuollaisen itsekkään paskiaisen kanssa.

Uli uli uli ja nyyh!

Ei ole parisuhteissa mitenkään tavatonta, ettei nainen suostu suuseksiin - tutkittu juttu. Miehet sentään kesävät "kohtalonsa" kuin kypsät aikuiset.

Kuten AP:n mies, niinhän?

Tervehdys Naisen Logiikka!

Nyt oli kylläkin tilanne  nimenomaan niin päin, että AP (nainen) pillahti pikkutyttömäisesti itkuun, kun ei saanut haluamaansa eli suuseksiä.

Kyllä, naisen logiikkaa.

Ei ole parisuhteissa mitenkään tavatonta, ettei nainen suostu suuseksiin - tutkittu juttu. Miehet sentään kesävät "kohtalonsa" kuin kypsät aikuiset.

Oletin tämän lauseesi  viittaavan niin päin asiaan, että mies "joutuu kestämään kohtalonsa" ja nuolemaaan naista eli antamaan suuseksiä; vaikka naiset ei aina suostu nuolemaan miestä.

En tajunnut, että tarkoitit, että "kohtalon kestäminen" viittaakin suuseksin vastaanottamiseen.

Pahoitteluni.  Mutta olen vain nainen.

Vierailija
42/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin poikaystävä kyllä nuolee mutta tekee sen vain miellyttääkseen minua ja saadakseen minut tulemaan :/ Hän ei selkeästi nauti itse siitä tippaakaan, en oikein tiedä miten edetä nyt. Saan kyllä mahtavan orkasmin kun poikaystävä nuolee minua mutta kun poikaystäväni ei juuri nauti suuseksin antamisesta mulle yhtään.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä kyllä voi sorry nyt vaan pakottaa. Jos nuoleminen on sulle kynnyskysymys niin ei siihen auta kuin miehen vaihto. 

(kymmeniä viestejä poistettu ketjusta, koska moni muukin valittaa)

Ei ole kysymys vain tuosta, kuten kerran jo vastasin.

AP:n mies pakottaa ottamaan suihin. Sanoo päin naamaa, että AP:n sukuelimet ällöttää häntä, ja ei voi koskea niihin. Suulla ei missään tapauksessa ja sormettaminenkin inhottaa häntä. AP ei ole saanut ainuttakaan orkkua häneltä, vaikka edellinen poikaystävänsä  (se ekansa)  kanssa niitä sai.

Naisen kannalta todella surkeaa ja laadutonta seksiä.

Vierailija
44/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap. Ukko luiskaan!

Vierailija
45/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on oikeassa, ei ketään voi pakottaa seksuaalisiin tekoihin vasten hänen tahtoaan ja ilmeisesti sinä nautit kalun imemisestä kuitenkin.

Miten tämä saa negoja? Meillä tilanne toisinpäin eli naisella estoja munan imemiseen, jonka turhautumisesta huolimatta ymmärrän. Minä nautin hänelle suusksin antamisesta ja sitä teen.

Herää kysymys olisiko alapeukkuja tullut jos tilanne olisi toisinpäin. Pitääkö naisten tasapuolisuuden nimessä imeä munaa, vaikka kokisi sen täysin vastenmielisenä?

Vierailija
46/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on oikeassa, ei ketään voi pakottaa seksuaalisiin tekoihin vasten hänen tahtoaan ja ilmeisesti sinä nautit kalun imemisestä kuitenkin.

Miten tämä saa negoja? Meillä tilanne toisinpäin eli naisella estoja munan imemiseen, jonka turhautumisesta huolimatta ymmärrän. Minä nautin hänelle suusksin antamisesta ja sitä teen.

Herää kysymys olisiko alapeukkuja tullut jos tilanne olisi toisinpäin. Pitääkö naisten tasapuolisuuden nimessä imeä munaa, vaikka kokisi sen täysin vastenmielisenä?

Varmaan ne alapeukut tuli siitä, että AP kertoi, että mies vaatii, ja hän ei itse mitenkään erityisesti nauti suihinotosta.

Naisilla auttaa yleensä ikä ja kokemus. OK, suurin osa miehistä haluaa naisen, jolla on ollut 1 aikaisempi mies (ei täysin kokematonta, mutta ei saa olla runsaastikaan kokemuksia; ok karrikoin). Itselleni parikymppisenä ekan poikakaverin kanssa oli liian suuri kynnys - ei hänkään kyllä minulle suuseksiä antanut. Siihen oppii - vaikka tuon tasapuolisuuden vuoksi, niin kamalalta kuin se kuulostaakin. Nyt erittäin aikuisena se on jo ihan ok, kun on oppinut (tai kokenut) miten hienoa on kun saa toisen oikein tulemaan ja nauttimaan. Nuorena kaikki on niin mustavalkoista ja helposti liian vakavaa.

Vierailija
47/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisipa joku nätti nainen naamalleni.

Vierailija
48/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkuja sait varmaan siksi, että ei ap minusta antanut ymmärtää, että hän itse kalun imemisestä hirveästi nauttisi. Hänhän oli miehelleenkin ehdottanut luopuvansa siitä kokonaan, jos ns. vastapalvelusta ei kerran ole luvassa. Ja siis nimenomaan miehellehän tämä ei sitten sopinut, vaan hän alkoi syyllistämään aloittajaa siitä ehdotuksesta.

En kyllä parhaalla tahdollakaan ymmärrä, miksi mielestäsi mies on tässä kuviossa oikeassa, vaikka nimenomaan hän on se, jonka mielestä ap:llä on suurempi velvollisuus tyydyttää hänet kuin hänellä ap. Sanomattakin on selvää, että toista ei voi pakottaa seksuaalisiin tekoihin vastoin tahtoaan. Mutta ap ei ole miestä mihinkään pakottamassakaan. Mieshän se haluaisi pakottaa aloittajan antamaan hälle suuseksiä, vaikka ap suoraan kertoi haluavansa luopua siitä.

Vierailija
49/111 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies noukkii rusinat pullasta? Kaikki kiva sille tarjottimella ja sulle jää mitä armon herra suvaitsee antaa.

Koska suhde on noin alussa niin miettisin tarkkaan, miten tärkeää seksi on sulle ja tehdä johtopäätökset sen mukaan. Toisaalta kannattaa myös miettiä, että jos tässä on noin ehdoton niin miten jatkossa sujuu kompromissit muissa asioissa? Vissiin yhtä joustavasti?

Meitzi ei kyllä susotuisi ajattelemana, että ottaisin suihin seuraavat 50 vuotta jos suhde muuten toimii - ei kyllä toimi sen näkee jo nyt -  ja saisin vastineeksi antaa panna itseäni. Tuskin se kauaa viittii lämmitellä jos ei sekään miellytä..

Vierailija
50/111 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että oksettaisi jos pakotettaisiin nuolemaan.

Vierailija
51/111 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Oikein hyvä päätös iun " seksin on AINA vapaa..

..ehtoista " toimintaa. (ihmisten välillä) REILUA?

On. Aivan oikein.

Vierailija
52/111 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosi ja karvaisuus?

Vierailija
53/111 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painosi ja karvaisuus?

Tylsää! Kun ei mitään (Lue: EI MITÄÄN!) seksuaalista merkitystä, noilla sun 'kriteereillä'..?! (SO Dumb!)

Vierailija
54/111 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan nuolemista <3 Mikään ei maistu kiihottavammalta kuin (pesty toki) märkä, kiimainen pillu. Parasta kun 69 ja molemmat nauttii samaan aikaan. Ilman oraalia seksi on aika turhanpäiväistä molemmin puolin mielestäni.

- Mies

Vierailija
55/111 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä. en minäkään.

Vierailija
56/111 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen pillun nuolemiseen pitää oppia

ja totutella pikkuhiljaa. Siihen sitten

jossain vaiheessa herää, että ompas tämä

sitten tosi hyvän näköinen ja tekee niin

mielettömän hyvää, kun saa sitä nuolla. Se

saattaa olla joku määrätty asento, jossa

pillu nähttäytyy tosi makean näköisenä:

minulle se on tuo naisen kylkikanava-asento,

kun vielä vähän nostaa sitä naisen ylempää

pakara-reisilihasta. Voi että miten makeana

tuo pillu siinä näyttäytyy. Niin pitkä ihana

pimppivako

Vierailija
57/111 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun on taas kamalaa. Mikä helvetti siinä on että valitsee ensin miehen päin persettä ja kuvittelee että tämä alkaa käyttäytymään niin kuin nainen haluaa? Ei se toimi niin! Etsikää itsellenne sopiva mies. Samahan se on miehillä. Jos haluaa esim anaalia tai sitten sen kuuluisan orgasmikyvykkään naisen, sellainen pitää etsiä, eikä valittaa jossain palstalla. Se on aina oma vika jos suhteessa menee huonosti seksin tai minkä muunkin asian takia, silloin on toiminut epäedullisesti kumppania kohtaan tai valinnut väärin. Minäminäminä-ihmiset ei tajua millään että se syyllinen on aina siellä peilissä ja vastuu omasta tyytyväisyydestä itsellä.

Vierailija
58/111 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jätkälle joka laittaa joka ruokaan ketsuppia...

Vierailija
59/111 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poikaystävä tässä ällöttävä on.

Vierailija
60/111 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se ees persereiän nuolee ennen sinne mulkun tunkemista