Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä pitää nuolemista ällöttävänä eikä suostu siihen

Vierailija
11.04.2017 |

Seurustelua takana nyt kolmisen kuukautta eikä heti suhteen alussa edes hypätty sänkyyn. Minä olen heti ekasta seksikerrasta asti lämmitellyt miehen aina suulla ennen yhdyntää ja myös ottanut monesti suihin kun hän on sitä aika usein tahtonut. Minut mies on aina lämmitellyt pelkillä sormilla.

Jokin aika sitten rohkenin vihdoin sängyssä pyytää miestä nuolemaan minua, jolloik hän pomppasi ylös koko sängystä sanoen, ettei voi tehdä sitä, koska häntä ällöttää. Loukkaannuin ja hyvä, ettei itku tullut, mutta yritin silti rauhoitella miestä kertoen ymmärtäväni, ettei pesemätöntä värkkiä kukaan nuolisi, mutta kävin juuri ennen seksiä oikein perusteellisesti pesulla häntä varten. Mies kivahti, että suunnittelinko oikein suihkusta asti pakottavani hänet nuolemaan itseäni. Se seksikerta olikin sitten siinä. :(

Myöhemminkin ollaan keskusteltu aiheesta ja hän myönsi häntä ällöttävän koko sukupuolielimeen koskeminen ja siksi pitää jo tarpeeksi kovana uhrautumisena sormettamistaan. Sanoin, etten minäkään jatka miehen sukupuolielimen koskettelua enää suulla vaan siirrytään sitten pelkkään käsipeliin. Tämä ei miehelle käynytkään, en kuulemma välitä hänestä enää tippaakaan jos noin teen. Minun pitäisi kuulemma vaan ymmärtää, kun häntä todella inhottaa jo pelkkä ajatuskin eikä näitä kuulemma voi siksi edes verrata keskenään, kun minä muka nautin nuolla miestä, koska olen niin tehnyt. Parisuhteen ei myöskään pitäisi perustua kostolle, minkä ymmärrän hyvin. Silti en voi olla ärsyyntymättä hirveästi joka kerta, kun joudun ottamaan mieheltä suihin. Jopa se hänen ylistäminen jälkikäteen ärsyttää, koska mieleen tulee vaan, että noin minäkin nauttisin jos hän vaan suostuisi antamaan minulle saman minkä minä hänelle!

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Et sitten saakaan täydellistä seksiä. Totu siihen tai etsi uusi mies.

Sittenkö se olis täydellistä?

Vierailija
22/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh siis vähän realismia kehiin naiset! Kyllä mäkin _nykyään_ nautin suikkareista mutta se johtuu pelkästä tottumuksesta. Onko täällä oikeasti ketään joka aikoinaan kokemattomana olisi halunnut ottaa miehen kusiletkun huuliensa väliin? Siitä ällötyksestä pääsee yli, jopa melko nopeaan, jos vain asennoituu niin :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuuko tästä ketjusta viestejä vai eikö ne vain näy enää mulla?

Vierailija
24/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh siis vähän realismia kehiin naiset! Kyllä mäkin _nykyään_ nautin suikkareista mutta se johtuu pelkästä tottumuksesta. Onko täällä oikeasti ketään joka aikoinaan kokemattomana olisi halunnut ottaa miehen kusiletkun huuliensa väliin? Siitä ällötyksestä pääsee yli, jopa melko nopeaan, jos vain asennoituu niin :-)

Mulle ei ole ikinä tuottanut ongelmia. Ei alussa eikä nytkään.

Vierailija
25/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on oikeassa, ei ketään voi pakottaa seksuaalisiin tekoihin vasten hänen tahtoaan ja ilmeisesti sinä nautit kalun imemisestä kuitenkin.

Kuka muka nauttii kalun imemisestä? Aluksi tein sitä vaan siksi, että saisin miehenkin nuolemaan minua. Ajan kuluessa aloin tehdä sitä rakkaudesta, koska mies niin kovasti nauttii siitä. Enää kumpikaan selitys ei oikein iske, kun miestäkään ei kiinnosta minun nautintoni niin miksi minua kiinnostaisi hänen. Suihin otto on siis nykyään pelkkää pakkopullaa, johon pakotan itseni, koska en tahdo erota. Eli en todellakaan nauti siitä ja kiinnostaisipa tietää, kuka siitä munan mausta muka itsessään nauttisi!

AP

Opettele ottamaan suihin niin huomaat ettei se miltään maistu, amatööri.

Palstan mammoista löytyy tunnetusti ammattilaisia.

Vierailija
26/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten se myös pystyy panemaan jos kerta nainen on super ällöttävä ja miten uskaltaa munan sinne työntää kerta sormillani tekee tiukkaa :D

Mutta siis on monia naisia jotka ei ota suihin tai varsinkaan niele. Tai suihin otetaan tyyliin syntymäpäivillä ja jouluna. Heille kyllä ollaan kannustavia tyyliin you go girl oo oma ittes ketään ei voi pakottaa. Joten siis joko pidät miehen jolta et saa kieltä tai jätät sen ja etsit miehen joka nuolee.

Jos se on sulle iso asia niin punnitse sen mukaan.

Itse tykkään kyllä imeä miestä ja paljon ja aina :D Taas siitä en nauti niinkään paljoa että minua nuollaan. Tasa-arvon vuoksi kuitenkin ja hetkellisten halujen niin en haluaisi miestä joka varsinkin noin radikaalin ällöttyneenä sanoo että minun sukupuolielimet on ällöttävät ja en suostu koskemaan. Kolahtaisi niin pahasti että ei kyllä tulis enää mitään.

Sama täällä.

Eihän se suihotto nyt teininä ollut se juttu, joka innosti seksin pariin/miehiin. Opettelun juttu ja KOSKA välittää toisesta ja haluaa tehdä sellaista, mistä toinen todella nauttii.

Siksi en ymmärrä että mm. USA:ssa ajatellaan, että suuseksi ei ole oikeaa seksiä; siis että mm. suihinotto ei ole puolison pettämistä (prostituutiokulttuurit; lailliset bordellit; mies saa käydä näissä vaikka olisi naimisissakin), vrt. Bill Clinton selittelyt yhtenä perusteluna. Minusta suuseksi on valtavan paljon intiimimpää kuin yhdyntä, ja sitä teen vain miehelle, josta välitän, enkä siis ihan heti - ekana.

Vierailija
27/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ap mielestäsi asia, jonka vuoksi voisit päättää suhteen? Syynä se on ihan pätevä tuossa vaiheessa suhdetta. En haluaisi olla suhteessa jossa en saisi suuseksiä. Omassa suhteessani saan sitä kyllä, mutta se ei ole täysin tyydyttävää. Riittää silti minulle, tuntuu sen verran hyvälle.

Vierailija
28/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaihtoon, jos suuseksiä haluat.

t. Mies

Oijoi! Mikä Äijä!

Onko ritarillinen ja miehekäs olo, onko?

Vierailija
29/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Et sitten saakaan täydellistä seksiä. Totu siihen tai etsi uusi mies.

Mies siis pitää itsestään selvänä, että sinä palvelet häntä täydellisesti seksuaalisesti (ja tässä on oikea verbi!), mutta sinun saamisesi ei ole hänen ongelmansa. Kun suhteenne tuosta vähän kypsyy eli ensihuumat häviää, niin hän ei enää edes sormeta sinua. Koksa pitää sukupuolielimiisi koskemistakin ällöttävänä. Usko pois - näin se tulee menemään. Ja jos valitat, sanoo suoraan, että sinun kuivuutesi (kun sinua ei lämmitellä) tai orkuttomuutesi ei ole hänen ongelmansa. Tilanne ei tule paranemaan, vaan se tulee huononemaan: vikahan on miehesi asenteissa ja arvoissa.

Vaihda nyt hemmetissä ja äkkiä miestä. Vaikutat todella upealta naiselta, josta moni mies olisi todella onnellinen. Menet ihan hukkaan tuollaisen itsekkään paskiaisen kanssa.

Uli uli uli ja nyyh!

Ei ole parisuhteissa mitenkään tavatonta, ettei nainen suostu suuseksiin - tutkittu juttu. Miehet sentään kesävät "kohtalonsa" kuin kypsät aikuiset.

Vierailija
30/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies siis pitää itsestään selvänä, että sinä palvelet häntä täydellisesti seksuaalisesti (ja tässä on oikea verbi!), mutta sinun saamisesi ei ole hänen ongelmansa. Kun suhteenne tuosta vähän kypsyy eli ensihuumat häviää, niin hän ei enää edes sormeta sinua. Koksa pitää sukupuolielimiisi koskemistakin ällöttävänä. Usko pois - näin se tulee menemään. Ja jos valitat, sanoo suoraan, että sinun kuivuutesi (kun sinua ei lämmitellä) tai orkuttomuutesi ei ole hänen ongelmansa. Tilanne ei tule paranemaan, vaan se tulee huononemaan: vikahan on miehesi asenteissa ja arvoissa.

Vaihda nyt hemmetissä ja äkkiä miestä. Vaikutat todella upealta naiselta, josta moni mies olisi todella onnellinen. Menet ihan hukkaan tuollaisen itsekkään paskiaisen kanssa.

Uli uli uli ja nyyh!

Ei ole parisuhteissa mitenkään tavatonta, ettei nainen suostu suuseksiin - tutkittu juttu. Miehet sentään kesävät "kohtalonsa" kuin kypsät aikuiset.

Kuten AP:n mies, niinhän?

Vierailija
31/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä kyllä voi sorry nyt vaan pakottaa. Jos nuoleminen on sulle kynnyskysymys niin ei siihen auta kuin miehen vaihto. 

Vierailija
32/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös erittäin huolestuttavaa että mies koskee jopa sormettamisen vastenmielisenä, hän ei ehkä ole henkisesti ihan terve. Ainakaan hänen ei kannattaisi olla suhteessa naiseen, koska kokee naisen vastenmielisenä.

Vierailija
33/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Jokin aika sitten rohkenin vihdoin sängyssä pyytää miestä nuolemaan minua, jolloik hän pomppasi ylös koko sängystä sanoen, ettei voi tehdä sitä, koska häntä ällöttää. ------Mies kivahti, että suunnittelinko oikein suihkusta asti pakottavani hänet nuolemaan itseäni. ---

Myöhemminkin ollaan keskusteltu aiheesta ja hän myönsi häntä ällöttävän koko sukupuolielimeen koskeminen ja siksi pitää jo tarpeeksi kovana uhrautumisena sormettamistaan.

Sanoin, etten minäkään jatka miehen sukupuolielimen koskettelua enää suulla vaan siirrytään sitten pelkkään käsipeliin. Tämä ei miehelle käynytkään, en kuulemma välitä hänestä enää tippaakaan jos noin teen. Minun pitäisi kuulemma vaan ymmärtää, kun häntä todella inhottaa jo pelkkä ajatuskin eikä näitä kuulemma voi siksi edes verrata keskenään, kun minä muka nautin nuolla miestä, koska olen niin tehnyt. Parisuhteen ei myöskään pitäisi perustua kostolle, minkä ymmärrän hyvin. Silti en voi olla ärsyyntymättä hirveästi joka kerta, kun joudun ottamaan mieheltä suihin. Jopa se hänen ylistäminen jälkikäteen ärsyttää, koska mieleen tulee vaan, että noin minäkin nauttisin jos hän vaan suostuisi antamaan minulle saman minkä minä hänelle!

Kirjoituksesi on ihan järkyttävä. Miksi ihmeessä olet panopuuna tuollaiselle miehelle? Vitonen vetoa, että et ole muuten ainuttakaan orkkua vielä saanut.

Yritä lukea kirjoituksesi ulkopuolisena: sinua tyttöparka käytetään nyt seksuaalisesti hyväksi - täytenä panopuuna; palvelet tätä miestä suullasi ja pu_llasi, ja ei sitten muuta.

Haluatko todellakin tällaisen elämän?

Toisessa kirjoituksessa jatkat, että mies uhka erolla, jos et ota suihin. Ei prkl.

Oletko ihan tyhmä?

Mies on elämäni toinen poikaystävä ja en ole koskaan saanut orgasmia muuten kuin ex poikaystävän nuollessa minua. En osaa edes sormeilla itse itselleni orgasmia,niin miten se mieheltä voisikaan onnistua. Taidat olla oikeassa, että ero on ainut ratkaisu.

AP

Vierailija
34/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla tuollaisessa suhteessa valitettavasti. Saan orgasmin ainoastaan suuseksillä, siinä ei mene edes kauaa, joten mies menisi vaihtoon jos en sitä saisi. Itse rakastan antaa miehelle suuhoitoa :)

Vierailija
35/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ap mielestäsi asia, jonka vuoksi voisit päättää suhteen? Syynä se on ihan pätevä tuossa vaiheessa suhdetta. En haluaisi olla suhteessa jossa en saisi suuseksiä. Omassa suhteessani saan sitä kyllä, mutta se ei ole täysin tyydyttävää. Riittää silti minulle, tuntuu sen verran hyvälle.

Tottakai se on riittävä syy lopettaa suhde. Liian pitkä tai lyhyt rintakarvakin riittää.

Vierailija
36/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenkö se olis täydellistä?

Ei varmasti olisi. Elämässä mikään ei ole täydellistä. Vaikka löytäisit miehen, jonka kanssa seksi olisi lähes täydellistä, niin miehessä olisi sitten jotain muita puutteita. Mahdollisesti pahojakin puutteita.

Vierailija
37/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen sukuelin ällöttää noin paljon, ei ole naisiin päin tai valmis seksiin naisen kanssa muutenkaan. Siis tuohan vaikuttaa jo varmaan omaan itsetuntoon ja sitä kautta seksin laatuun.

Voin kyllä kokemuksesta sanoa että jos seksi ei toimi, suhde ei toimi. Jos haluat kuitenkin väkisin pitää suhteesta kiinni, ehdottaisin seksiterapeuttia.

Vierailija
38/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uli uli uli ja nyyh!

Kuten AP:n mies, niinhän?

Tervehdys Naisen Logiikka!

Nyt oli kylläkin tilanne  nimenomaan niin päin, että AP (nainen) pillahti pikkutyttömäisesti itkuun, kun ei saanut haluamaansa eli suuseksiä.

Vierailija
39/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Jokin aika sitten rohkenin vihdoin sängyssä pyytää miestä nuolemaan minua, jolloik hän pomppasi ylös koko sängystä sanoen, ettei voi tehdä sitä, koska häntä ällöttää. ------Mies kivahti, että suunnittelinko oikein suihkusta asti pakottavani hänet nuolemaan itseäni. ---

Myöhemminkin ollaan keskusteltu aiheesta ja hän myönsi häntä ällöttävän koko sukupuolielimeen koskeminen ja siksi pitää jo tarpeeksi kovana uhrautumisena sormettamistaan.

Sanoin, etten minäkään jatka miehen sukupuolielimen koskettelua enää suulla vaan siirrytään sitten pelkkään käsipeliin. Tämä ei miehelle käynytkään, en kuulemma välitä hänestä enää tippaakaan jos noin teen. Minun pitäisi kuulemma vaan ymmärtää, kun häntä todella inhottaa jo pelkkä ajatuskin eikä näitä kuulemma voi siksi edes verrata keskenään, kun minä muka nautin nuolla miestä, koska olen niin tehnyt. Parisuhteen ei myöskään pitäisi perustua kostolle, minkä ymmärrän hyvin. Silti en voi olla ärsyyntymättä hirveästi joka kerta, kun joudun ottamaan mieheltä suihin. Jopa se hänen ylistäminen jälkikäteen ärsyttää, koska mieleen tulee vaan, että noin minäkin nauttisin jos hän vaan suostuisi antamaan minulle saman minkä minä hänelle!

Kirjoituksesi on ihan järkyttävä. Miksi ihmeessä olet panopuuna tuollaiselle miehelle? Vitonen vetoa, että et ole muuten ainuttakaan orkkua vielä saanut.

Yritä lukea kirjoituksesi ulkopuolisena: sinua tyttöparka käytetään nyt seksuaalisesti hyväksi - täytenä panopuuna; palvelet tätä miestä suullasi ja pu_llasi, ja ei sitten muuta.

Haluatko todellakin tällaisen elämän?

Toisessa kirjoituksessa jatkat, että mies uhka erolla, jos et ota suihin. Ei prkl.

Oletko ihan tyhmä?

Mies on elämäni toinen poikaystävä ja en ole koskaan saanut orgasmia muuten kuin ex poikaystävän nuollessa minua. En osaa edes sormeilla itse itselleni orgasmia,niin miten se mieheltä voisikaan onnistua. Taidat olla oikeassa, että ero on ainut ratkaisu.

AP

Ihan totta AP-kullanmuru. Nykyinen poikaystäväsi on todellakin itsekäs, inhottava (ei edes yritä sinun nautintoasi) ja hänellä on seksiongelmia/traumoja (tuo likaisuus ajattelunsa; silti olettaa että sinä teet vastaavaa).

Oikeasti: tämä suhde ei ole hyväksi sinulle. Se ei ole sellaine kuin tasa-arvoisen, hyvän, toisiaan kunnnioittavan ja rakastavan miehen ja naisen välinen suhde tulisi olla.

Vierailija
40/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uli uli uli ja nyyh!

Vaativatko nämä naiset kuitenkin ehdottomasti sitä, että mies antaa heille suuseksiä? Mun mielestä tässä jutussa isoin ongelma on tuo, että mies vaatii saada itse sellaista, mitä ei voi toiselle antaa. Hän vaikuttaa hyvin välinpktämättömältä ap:n nautinnon suhteen, mutta itkee että ap ei välitä hänen nautinnostaan.