Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä pitää nuolemista ällöttävänä eikä suostu siihen

Vierailija
11.04.2017 |

Seurustelua takana nyt kolmisen kuukautta eikä heti suhteen alussa edes hypätty sänkyyn. Minä olen heti ekasta seksikerrasta asti lämmitellyt miehen aina suulla ennen yhdyntää ja myös ottanut monesti suihin kun hän on sitä aika usein tahtonut. Minut mies on aina lämmitellyt pelkillä sormilla.

Jokin aika sitten rohkenin vihdoin sängyssä pyytää miestä nuolemaan minua, jolloik hän pomppasi ylös koko sängystä sanoen, ettei voi tehdä sitä, koska häntä ällöttää. Loukkaannuin ja hyvä, ettei itku tullut, mutta yritin silti rauhoitella miestä kertoen ymmärtäväni, ettei pesemätöntä värkkiä kukaan nuolisi, mutta kävin juuri ennen seksiä oikein perusteellisesti pesulla häntä varten. Mies kivahti, että suunnittelinko oikein suihkusta asti pakottavani hänet nuolemaan itseäni. Se seksikerta olikin sitten siinä. :(

Myöhemminkin ollaan keskusteltu aiheesta ja hän myönsi häntä ällöttävän koko sukupuolielimeen koskeminen ja siksi pitää jo tarpeeksi kovana uhrautumisena sormettamistaan. Sanoin, etten minäkään jatka miehen sukupuolielimen koskettelua enää suulla vaan siirrytään sitten pelkkään käsipeliin. Tämä ei miehelle käynytkään, en kuulemma välitä hänestä enää tippaakaan jos noin teen. Minun pitäisi kuulemma vaan ymmärtää, kun häntä todella inhottaa jo pelkkä ajatuskin eikä näitä kuulemma voi siksi edes verrata keskenään, kun minä muka nautin nuolla miestä, koska olen niin tehnyt. Parisuhteen ei myöskään pitäisi perustua kostolle, minkä ymmärrän hyvin. Silti en voi olla ärsyyntymättä hirveästi joka kerta, kun joudun ottamaan mieheltä suihin. Jopa se hänen ylistäminen jälkikäteen ärsyttää, koska mieleen tulee vaan, että noin minäkin nauttisin jos hän vaan suostuisi antamaan minulle saman minkä minä hänelle!

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun eläkevaari (naimisissa saman puolison kanssa vuodesta -78) lukee vanhaa ketjua seksielämän ongelmista niin tulee kyllä mieleen että kuinka selkeästi olisikaan tarpeen seurustelevien parien hyvissä ajoin laittaa "ruksi ruutuun" minkälaista seksielämää odottavat toisiltaan.

Tuntuu niin oudolta että ensimmäisessä yhteiskivassa voi nousta esille sellaiset "minä, minä"-seikat joiden perusteella voi odottaa että suhde ei tule olemaan pitkäikäinen.

Vierailija
102/111 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kävisit pesulla ensin ja sitten vasta ehdottelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime sitä munaa!!!

Vierailija
104/111 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä koittaa tämä sama kortti kun vaimo seuraavan kerran pyytää laittamaan tiskit. Vastaan siis vain että en voi sillä se on mielestäni vastenmielistä ja ällöttää minua :D

Vierailija
105/111 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää kaikesta ja näistä on todella tärkeää puhua. Seksi pitää olla mukavaa molemmille ja sellaista seksiä ei pidä harrastaa, mikä ei kiinnosta ja kiihota. Se, että tekee itseä ällöttävää vain toisen mieliksi voi pilata koko seksielämän.

Eli keskustelkaa omat rajanne selväksi ja harrastakaa niitä juttuja, mistä molemmat pitää. Jos toinen tykkää antaa suuseksiä ja toinen ei, niin sitten hän tekee jotain muuta. Jos kumpikaan ei tykkää antaa suuseksiä, niin sitten sitä ei tehdä. Kumpikaan ei voi vaatia jotain, mitä toinen ei halua.

Vierailija
106/111 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on.

Näin:

kuvottavaaoksettavaa.jne.yms puuhaa.

-

Se sun p-yst. on täysin oikeassa.

Vierailija
107/111 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tuun, se on mun lemppari. 

M 60

Vierailija
108/111 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen että jos haluaa homman olevan vastavuoroista, pitää löytää kumppani jonka kanssa se sitä myös on. Minulle nuoleminen ei tuota mitään ongelmia, päinvastoin nautin siitä ja haluan tehdä sitäkin. Toisen hidas kiusoittelu kohti orgasmia, mikäs sen parempaa, eikä sitten ole niin kovat paineet pannessakaan kun pysyy vaimo tyytyväisempänä vaikkei aina siinä lisää orgasmeja tulisikaan.

Vierailija
109/111 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vaihtoon ! ! ! 

Vierailija
110/111 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen nuoleminen on ihanaa. En edes ajattele että tarvisin vastavuoroisesti suihinoton, koska ihan fysiologiasta johtuen (keskimäärin) miehen orgasmia on syytä pitkittää ja naisen orgasmiin pyrkiä, jotta molemmille tulee maksimaalinen nautinto.

Toki se on ihana asia jos nainen on joskus halunnut ottaa suuhun. Nyt pitkään sinkkuna olleena voi todeta että onpas mun elämä ihanaa kun sellaistakin sattunut🥰

Vierailija
111/111 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat nuolee mielellään, mutta eivät tarjoo paukkuja tai maksa laskuja.