Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi annoit kiinnostuneelle miehelle kaverikorttia?

Vierailija
09.04.2017 |

Mikä miehessä oli vialla? Mitä mies voisi tehdä paremmin?

Kommentit (168)

Vierailija
81/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä säälistäkään kenenkään kanssa kyllä ala seurustelemaan tai naimaan. Eikö mies arvosta rehellisyyttä?

Vierailija
82/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen lesbo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kolmekymppinen lapseton sinkkunainen. Mua ei lähesty ketkään muut koskaan kuin 15+ v. vanhemmat, kaljuuntuneet ja tyylitajuttomat eronneet isi-ihmiset.

Ilmaiset ensin, kuinka jäivät kauneuteeni kiinni ja kyselevät kaikenlaista elämästäni mukakiinnostuneena ja sitten alkavat hienovaraisesti vihjailla mistä kaikkialta haluaisivat minua nuolla.

Hyi saakeli, ei tee yhtään pahaa antaa pakkeja!!!

Jos olen heidän mielestään niin kiehtova ja upea, minkä hemmetin takia olisin kaikista miehistä juuri heidänlaisestaan kiinnostunut!?!? Haluan joskus lapsia, joten 50v yh-iskä jolla on jo 4 lasta 3 eri naisen kanssa, ei todellakaan ole match!

Vierailija
84/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mitään kaveria suurempia tunteita miestä kohtaan ei syntynyt. Mies oli todella kiinnostunut enkö halunnut vedättää häntä uskotella että tunne olisi molemminpuolinen. On varmasti hyvä mies jollekin mutta en pysty pakottamaan tunteita joita ei vaan tullut.

Vierailija
85/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle tyypille näytin kaverikorttia, kun tuntui, että hän oli kiinnostuneempi seurustelusta kuin minusta. Ja oikeassa olin: ajatukseni, jotka olivat aluksi olleet niin mielettömän fiksuja, eivät kiinnostaneetkaan yhtään kaveripohjalta.

Ei kiinnostanut jäädä mieshaaremiin. Siksi ei enää kiinnostanut ajatuksesi.

Vierailija
86/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pitäisikö minun alkaa seurustella säälistä jonkun miehen kanssa, vaikka en ole miehestä kiinnostunut enkä halua olla parisuhteessa kenenkään kanssa? Pitäisikö minun pilata oma elämäni, luopua arvostamastani vapaudesta ja yksityisyydestä, ettei jollekin minusta kiinnostuneelle random-miehelle tulisi paha mieli? Parisuhteen pitäisi perustua molempien osapuolten keskinäiseen sopimukseen haluta jakaa elämä toisen kanssa, eikä olla mitään hyväntekeväisyyttä, jossa toinen joutuu kärsimään ja feikkaamaan tunteitaan.

Pitäisi.

Hehkuta vain tuota vapauttasi, mutta älä tule sitten nelikymppisenä tänne itkemään, kuinka elämä meni ohi, eikä äidiksikään ehdi enää tulla jne.

Olet seonnut nyt lopullisesti.

Naista saattaa kyllä nelikymppisenä surettaa, jos elämä on mennyt ohi eikä ole ehtinyt tulla äidiksi jne.

MUTTA. Se on silti sata miljoona kertaa pienempi suru kuin se, jos on uhrannut koko elämänsä väärään mieheen, mieheen josta ei ole ollut alunperinkään kiinnostunut. Ilman äitiyttä jääminen on pieni suru siihen nähden että jos vaihtoehtoisesti olisi pilannut koko elämänsä antautumalla jollekin epäkiinnostavalla randommiehelle.

On tämä nuorten naisten ajattelutapa kummallinen. Eihän nyt kenenkään tarvitse täysin väärän ihmisen kanssa olla, mutta tuntuu siltä, että odotetaan vain jotain täydellisyyttä, ja jos sitä ei tule, niin ollaan sitten yksin. Ja siinä välissä on luultavasti ehditty ohittaa monta hyvää kumppania. 

Entisaikoina naiset onnistuivat ennen pitkää unohtamaan nämä haihattelut, mutta nykynaiset ovat niin tukevasti irti todellisuudesta, että oikein naurattaa.

Vanhanpiianvero pitäisi saada takaisin. Se voisi tuoda nuorille naisille järkeä päähän, kun mikään muu ei tuo.

Minä olen varmasti ohittanut monta hyvää kumppania. Tunnen tälläkin hetkellä monta hyvää kumppani ehdokasta. Mutta ymmärrä hyvä ihminen etten voi olla kenenkään kanssa vain siksi että hän olisi varmasti ihan hyvä kumppani. Ilman mitään tunteita ja intohimoa, ei kiitos!

Vierailija
87/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kiinnostunut, ja olen oppinut aiemmista virheistä sen verran, että tiedän ettei mitään ihastusta synny, jos alkuunkaan ei ole mitään kiinnostusta. Kiinnostusta vähensi ainakin se, että miehen ulkonäkö ei miellyttänyt, eikä hän ollut kovin huumorintajuinen.

Vierailija
88/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollut aluksi kiinnostunut, vaan alkoi seurustella toisen naisen kanssa.

Suhde loppui.

Muutaman vuoden päästä mies olisi halunnutkin minut, mutta tuossa vaiheessa olin jo kyllästynyt hänen saamattomuuteensa. Poltti vaan pilveä kotonaan ja katsoi salkkareita. Määrättiin työkuntoutukseen, mutta saikutti sieltäkin huvikseen. Puheli aina, miten haluaisi kitaran ja maastopyörän, muttei koskaan saanut aikaiseksi tehdä mitään noiden tavoitteiden eteen. Työtä hän ei vaan jaksanut hakea, muttei myöskään koulutusta. Amiksen jätti kesken aikoinaan.

Toinen, jolle en antanut edes kaverikorttia, oli nisti. Hänen veljensäkin yritti minua, mutta hänelläkin oli päihdeongelmia.

Vierailija
89/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä yksinkertaisesti siksi, ettei ole mitään henkistä tai seksuaalista kiinnostusta miestä kohtaan. Ja siinä ei auta mikään. Nyt edellinenkin tällainen tapaus oli, kun mies yritti tehdä vaikutuksen kertomalla, että herää klo 4-5 arkisin ennen töitä salille. Hohhoijjaa ei tee vaikutusta mitkään tollaset, jos ei ole mitään kemiaa, kipinää, ulkonäkö ei miellytä, puhetyyli ja puheenaiheet ei miellytä. Yksinkertaista. Toistan: nämä on asioita, joita mies ei voi muuttaa.

Vierailija
90/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin: huomasin toisen ihastuneen enkä halunnut sen syvenevän. En aio rikkoa enää kenenkään sydäntä ja vältyn siltä parhaiten tekemällä heti selväksi mitä haluan ihmissuhteelta. Minun kohdallani kaverikortti ei tarkoita mitään harkinta- tai tutustumisaikaa, vaan se on ja pysyy. Jos olen romanttisessa mielessä kiinnostunut, en puhu kaveruudesta.

Vierailija
91/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten annetaan kaverikortti miehelle. Olen ollut näistä kuvioista aika kauan ulkona.

Vierailija
92/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehellä oli pitkät varpaan kynnet. Siihen loppui mun himot.

Vierailija
93/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten annetaan kaverikortti miehelle. Olen ollut näistä kuvioista aika kauan ulkona.

Haluaa miehen elämäänsä muttei liian liki. :). 

Vierailija
94/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon saa paremmalta paikalta kun sen ei tarvitse olla niin suuri (voi hassata pienen omaisuuden siihen Punavuoren siivouskomeroon). 

Hah. Et taida itse oikein olla perillä asuntomarkkinoista? Kyllä pienemmät asunnot ovat neliöhinnaltaan kalliimpia. Kalliimmalle paikalle pääsee asumaan jos maksajia on kaksi, vaikka tarvittaisiinkin isompi asunto.  

Mitä se muuten sinun napaasi kutittaa missä joku haluaa asua? Noin  ärsyttävän asenteen omaavalle miehelle en kyllä antaisi "edes" kaverikorttia.

Vierailija
95/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä miehessä oli vialla? Mitä mies voisi tehdä paremmin?

Ei mitään, olen naimisissa. Ei tässä jokaisen kiinnostuneen takia voi alkaa erota.

Vierailija
96/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ensin haluaa olla kaveri, niin sitten ollaankin niin tukevasti friendzonella, ettei mitään suhdetta voi syntyä. Juuri tätä naisten logiikkaa.[/quote]

Tosi yleinen väärinkäsitys. En ole juuri koskaan ihastunut muihin kuin miehiin, joita en olisi voinut kuvailla kavereikseni ennen ihastumista. Se on just paras pohja suhteelle, kun tuntee toisen ja tietää että tykätään ihmisinä toisistamme. Silloin toiseen voi luottaa. Plus se jännitys ja kutkutus, kun suhde pikkuhiljaa muuttuu, se on ihanaa! On tylsä ajatus että suhteessa olisi alusta lähtien tavallaan kakki kortit pöydällä, että olisi joku seksuaalinen tai seurusteluagenda heti esillä. Se menee liian nopeasti silloin, jää kaikki jännimmät vaiheet väliin! 

Vierailija
97/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Minulla on jo kumppani.

B. Olen sinkku mutta en ole kiinnostunut sinusta seurustelumielessä.

C. Olen sinkku ja kiinnostunut sinusta mutta tiedän ettei se tulisi toimimaan jos molemmilla on liian erilaiset tulevaisuudensuunnitelmat tai joidenkin muiden ongelmien takia.

Vierailija
98/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut, ei tarkoita että naisen täytyy olla kiinnostunut. Miehet usein eivät myöskään ymmärrä omaa sarjaansa.

Vierailija
99/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies tuntuu kuvittelevan, että sinkku nainen haluaisi löytää itselleen miehen ja haluaisi parisuhteen. Ja sitten ihmettelee, miksi kiinnostunut ja kiinnostava mies saa kaverikortin. Vaikka yhdessä oli mukavaa ja sitä "kemiaakin" oli. Omassa tuttavapiirissäni on kuitenkin paljon sellaisia naisia sinkkuina, jotka eivät halua mitään suhdetta tai miestä. He eivät todellakaan halua eikä kelpuuta mitään yhden yön panoa, mutta ei heitä mikään vakiintuminenkaan innosta. Heillä on paljon muuta mielenkiintoista elämässä, matkustelua ystävien kanssa, paljon harrastuksia, aktiivinen työura jne. He viihtyvät sinkkuina. Heistä moni on joskus aiemmin tullut petetyksi miehen taholta, eikä heitä enää kiinnosta sotkeutua kehenkään mieheen sen takia. Tai osalla joku edellinen mies on olettanut että nainen tekee kaikki kotityöt jne, eikä naista enää kiinnosta suhde yhdenkään miehen kanssa, koska koti on helpompi pitää kunnossa ja siistinä ilman miestä ja miehen aiheuttamia ylimääräisiä kotitöitä. Heillä kaikilla ok palkka omasta työstä, niin ei yhdenkään miehen rahatkaan kiinnosta. 

Minusta tuntuu, että nykyään se menee niin, että miehet haluavat parisuhteita, mutta naiset ei. Ainakin omassa ikäluokassani.

N37

Naiset eivät halua parisuhdetta, koska eivät nykyään tarvitse enää miestä juuri mihinkään muuhun kuin seksiin ja lasten siittäjäksi. Monella on hyvä työ tai runsaat tuet yhteiskunnalta, joten taloudellinen tilanne on turvattu. Yhteiskunta ei  enää ylenkatso yksinäistä sinkkunaista. Sitä jopa joissain piireissä ihannoidaan. Asunnon saa paremmalta paikalta kun sen ei tarvitse olla niin suuri (voi hassata pienen omaisuuden siihen Punavuoren siivouskomeroon). Irtoseksiä saa helposti lähes koska tahansa. Lasten isästäkin pääsee suht helposti eroon kun lapset on saatu kiitos Suomen erittäin liberaalien erolakien. Hyvällä tuurilla saa vielä reilut elarit lasten kasvattamiseen. Perinteiset miesten työt ovat myös "kadonneet" eli muuttuneet ammattilaisten tehtäviksi. Samalla tavalla nainen osaa ajaa auton autoliikkeeseen ja vinguttaa korttia kuin mies. Tämä johtaa siihen, että keskiverto kaupunkilaisnainen kelpuuttaa puolisokseen vain sellaisten miehen joka nostaa hänen omaa tasoaan (sosiaalinen, taloudellinen) selvästi eli käytännössä vain alfamiehet täyttävät nämä kriteerit.

Miehellä tilanne on juuri päinvastainen. Miehet joutuvat koko ajan ahtaammalle ja ainoa keino pärjätä tiukentuvassa kilpailussa on kouluttautua korkeasti (teoriassa mahdollista kaikille, käytännössä ei) ja viettää illat punttisalilla hikoilemassa ja sitten viikonloput kaikenmaailman kissanristiäisissä puolisoa metsästämässä. Mistä löydät puolison joka miellyttää silmää, haluaa tehdä lapset juuri sinun kanssasi ja hoitaa yhteistä kotia? Kun ottaa huomioon, että miesten kriteerit ovat alhaisemmat kuin naisilla niin voidaan nähdä keskivertomiesten olevan todella ahtaalla.

Hoitaa yhteistä kotia? Siinä syy joka estää parisuhteen naiseen. Nainen ei hae miehestä lasta itselleen vaan tasavertaista aikuista kumppania

Aika jännää, että nuo kotityöt ovat nykynaisille niin iso punainen vaate. Tutkimusten mukaan suomalaiset miehet tekevät paljon enemmän kotitöitä kuin muut eurooppalaiset (muista maista nyt puhumattakaan) miehet. Silti täällä suominaiset on itkemässä järveä täyteen kun joku edes mainitsee kotityöt. Ihan tiedoksi vaan että edellisessä suhteessani minä olin se joka suhteutettuna tein enemmän kotitöitä töiden lisäksi. Joo, en halua mitään "Sinkkuelämää" -sarjan vaimoa jonka koti on viikonlopun ryyppäysreissun jäljiltä sikolätti. Entä jos perheessä on lapsia?

Huvittaa aina Tinderissä ja nettitreffeillä naisten kuvailut hitaista ja rauhallisista sunnuntaiaamuista kotona. En oikein ymmärrä mitä naiset tuolla yrittävät viestittää...että ovat seksipetoja vai että ovat rentoja ja osaavat viettää laatuaikaa kotona...? Minä taas nauran ja ajattelen, että tulee naiselle pieni shokki ja hitaat sunnuntaiaamut jää historiaan kun perheeseen tulee lapsia. :D

Ootko varma että rauhallisista sunnuntaiaamuista puhuvat naiset haluavat lapsia? Itse rakastan rauhaa ja vapautta, joten ei tulisi pieneen mieleenkään pilata tätä hankkimalla kakaroita.

Suurin osa naisista haluaa lapsia ja noita sunnuntaiaamulaiskottelijoita on suhteellisesti ottaen sen verran paljon esim. Tinderissä, että kaikki eivät millään voi olla vapaaehtoisesti lapsettomia.

Vierailija
100/168 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies tuntuu kuvittelevan, että sinkku nainen haluaisi löytää itselleen miehen ja haluaisi parisuhteen. Ja sitten ihmettelee, miksi kiinnostunut ja kiinnostava mies saa kaverikortin. Vaikka yhdessä oli mukavaa ja sitä "kemiaakin" oli. Omassa tuttavapiirissäni on kuitenkin paljon sellaisia naisia sinkkuina, jotka eivät halua mitään suhdetta tai miestä. He eivät todellakaan halua eikä kelpuuta mitään yhden yön panoa, mutta ei heitä mikään vakiintuminenkaan innosta. Heillä on paljon muuta mielenkiintoista elämässä, matkustelua ystävien kanssa, paljon harrastuksia, aktiivinen työura jne. He viihtyvät sinkkuina. Heistä moni on joskus aiemmin tullut petetyksi miehen taholta, eikä heitä enää kiinnosta sotkeutua kehenkään mieheen sen takia. Tai osalla joku edellinen mies on olettanut että nainen tekee kaikki kotityöt jne, eikä naista enää kiinnosta suhde yhdenkään miehen kanssa, koska koti on helpompi pitää kunnossa ja siistinä ilman miestä ja miehen aiheuttamia ylimääräisiä kotitöitä. Heillä kaikilla ok palkka omasta työstä, niin ei yhdenkään miehen rahatkaan kiinnosta. 

Minusta tuntuu, että nykyään se menee niin, että miehet haluavat parisuhteita, mutta naiset ei. Ainakin omassa ikäluokassani.

N37

Naiset eivät halua parisuhdetta, koska eivät nykyään tarvitse enää miestä juuri mihinkään muuhun kuin seksiin ja lasten siittäjäksi. Monella on hyvä työ tai runsaat tuet yhteiskunnalta, joten taloudellinen tilanne on turvattu. Yhteiskunta ei  enää ylenkatso yksinäistä sinkkunaista. Sitä jopa joissain piireissä ihannoidaan. Asunnon saa paremmalta paikalta kun sen ei tarvitse olla niin suuri (voi hassata pienen omaisuuden siihen Punavuoren siivouskomeroon). Irtoseksiä saa helposti lähes koska tahansa. Lasten isästäkin pääsee suht helposti eroon kun lapset on saatu kiitos Suomen erittäin liberaalien erolakien. Hyvällä tuurilla saa vielä reilut elarit lasten kasvattamiseen. Perinteiset miesten työt ovat myös "kadonneet" eli muuttuneet ammattilaisten tehtäviksi. Samalla tavalla nainen osaa ajaa auton autoliikkeeseen ja vinguttaa korttia kuin mies. Tämä johtaa siihen, että keskiverto kaupunkilaisnainen kelpuuttaa puolisokseen vain sellaisten miehen joka nostaa hänen omaa tasoaan (sosiaalinen, taloudellinen) selvästi eli käytännössä vain alfamiehet täyttävät nämä kriteerit.

Miehellä tilanne on juuri päinvastainen. Miehet joutuvat koko ajan ahtaammalle ja ainoa keino pärjätä tiukentuvassa kilpailussa on kouluttautua korkeasti (teoriassa mahdollista kaikille, käytännössä ei) ja viettää illat punttisalilla hikoilemassa ja sitten viikonloput kaikenmaailman kissanristiäisissä puolisoa metsästämässä. Mistä löydät puolison joka miellyttää silmää, haluaa tehdä lapset juuri sinun kanssasi ja hoitaa yhteistä kotia? Kun ottaa huomioon, että miesten kriteerit ovat alhaisemmat kuin naisilla niin voidaan nähdä keskivertomiesten olevan todella ahtaalla.

Hoitaa yhteistä kotia? Siinä syy joka estää parisuhteen naiseen. Nainen ei hae miehestä lasta itselleen vaan tasavertaista aikuista kumppania

Aika jännää, että nuo kotityöt ovat nykynaisille niin iso punainen vaate. Tutkimusten mukaan suomalaiset miehet tekevät paljon enemmän kotitöitä kuin muut eurooppalaiset (muista maista nyt puhumattakaan) miehet. Silti täällä suominaiset on itkemässä järveä täyteen kun joku edes mainitsee kotityöt. Ihan tiedoksi vaan että edellisessä suhteessani minä olin se joka suhteutettuna tein enemmän kotitöitä töiden lisäksi. Joo, en halua mitään "Sinkkuelämää" -sarjan vaimoa jonka koti on viikonlopun ryyppäysreissun jäljiltä sikolätti. Entä jos perheessä on lapsia?

Huvittaa aina Tinderissä ja nettitreffeillä naisten kuvailut hitaista ja rauhallisista sunnuntaiaamuista kotona. En oikein ymmärrä mitä naiset tuolla yrittävät viestittää...että ovat seksipetoja vai että ovat rentoja ja osaavat viettää laatuaikaa kotona...? Minä taas nauran ja ajattelen, että tulee naiselle pieni shokki ja hitaat sunnuntaiaamut jää historiaan kun perheeseen tulee lapsia. :D

Mitä ihmeen merkitystä on millään muulla kuin sillä, että joku yrittää teettää työnsä minulla? Mitä minä välitän siitä, että jossakin on mulkkuja jotka yrittävät teettää sitä vielä enemmän muilla? En huoli lähelleni mulkkua, joka yrittää teettää töitään minulla YHTÄÄN.

Ja huvittaa kyllä, että naisia kritisoit siitä että itkevät kotitöiden naiselle kasautumista ja samassa kommentissa itse itket sitä että sinulle kasautui enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan