Nainen, olisiko ongelma jos treffikumppanisi ei suostuisi kertomaan sinulle ammattiaan?
Hän siis kertoisi työskentelevänsä, mutta ei suostuisi treffien aikana valottamaan työnkuvaansa edes hitustakaan. Eikä perustelisi yhtään että miksi ei voi kertoa asiaa.
Olisi muista asioista kuitenkin avoin ja puhelias.
Kommentit (382)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä iso ongelma kuin minkä vaan normaalin asian pimittäminen.
Tapailuvaiheessa pimittäminen? Naisen seksikumppanitkin voidaan ruotia läpi? Miksi minun pitäisi (erittäin hyvä) taloustilanteeni paljastaa?
Sinkkumies
Nyt puhuttiin ammatin paljastamisesta, ei taloustilanteen paljastamisesta. Aika monessa yhteydessä kerrotaan ammatista ja työstä ihan julkisestikin. Seksikumppaneita harvemmin julkisesti puidaan. Siinä se ero.
Palstan naisten lompakkolois-mentaliteetti on aloituksen vastaustuloksissa vahvana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailuvaiheessa pimittäminen? Naisen seksikumppanitkin voidaan ruotia läpi? Miksi minun pitäisi (erittäin hyvä) taloustilanteeni paljastaa?
Sinkkumies
Et siis ymmärrä, että ammatti kertoo ihmisestä muutakin kuin (mahdollisesti) taloustilanteen?
Kerroppa sitten mitä Johtaja kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Naiset statusarvottaa asioita niin paljon, että minulla on tapana testauksen vuoksi olla kertomatta ammatti, koulutukseni tai taloudellinen tilanteeni. Voin jopa valehdella niistä se on paskatesti naisille, karsii hyvin ei toivotut naiset.
Valtaosan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinkkumiesNyt puhuttiin ammatin paljastamisesta, ei taloustilanteen paljastamisesta. Aika monessa yhteydessä kerrotaan ammatista ja työstä ihan julkisestikin. Seksikumppaneita harvemmin julkisesti puidaan. Siinä se ero.
Niin kun naiset ei tahdo. Miksi miesten pitäisi tahtoa kertoa taloudestaan?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Palstan naisten lompakkolois-mentaliteetti on aloituksen vastaustuloksissa vahvana
Odotitko sitten jotain muuta kuin sitä, että raha ratkaisee?
Vierailija kirjoitti:
Naiset statusarvottaa asioita niin paljon, että minulla on tapana testauksen vuoksi olla kertomatta ammatti, koulutukseni tai taloudellinen tilanteeni. Voin jopa valehdella niistä se on paskatesti naisille, karsii hyvin ei toivotut naiset.
Okei, eli toivot sellaista naista, joka ei ole kiinnostunut elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten itket tällä palstalla, kun olet sinkkumies eikä naiset arvosta sua vaikka olet täydellinen?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin, että miehellä ei ole tarpeeksi rahaa, enkä tuhlaisi häneen enempää aikaa.
Naiset eivät tahdo kauneinta laukkua, ehei.. vaan suurimman Statuksen omaan laukun.
Sinkkumies
Miksi hitossa mä sen kertoisin niille? En tahdo ampua itseäni jalkaan.
Sinkkumies
Hahhah, arvasin heti otsikosta, että kyse oli taas tuosta ap:n haaveesta olla niin rikas, että se pitää salata onnenonkijoiden vuoksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin, että miehellä ei ole tarpeeksi rahaa, enkä tuhlaisi häneen enempää aikaa.
Olet Ihqu.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli toivot sellaista naista, joka ei ole kiinnostunut rahoistasi.
Tätä kai oikeasti tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, arvasin heti otsikosta, että kyse oli taas tuosta ap:n haaveesta olla niin rikas, että se pitää salata onnenonkijoiden vuoksi. :)
Ei ole. Ap:lla on kyse passiivisagressiivisuudesta.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Et siis ymmärrä, että ammatti kertoo ihmisestä muutakin kuin (mahdollisesti) taloustilanteen?
Kerroppa sitten mitä Johtaja kertoo?
Johtajalla on alaisia. Hänet on siis organisaatiossaan arvioitu kykeneväksi johtamaan ihmisiä, organisoimaan asioita ja tehtäviä sekä kantamaan vastuuta. Luultavasti hän on saanut myös jonkinlaisia tuloksia aikaiseksi, koska hänet on nostettu johtajaksi. Johtajana työskentelevä on siis varmasti kohtuullisen aikaansaava tyyppi.
Sitten jos treffikumppani kertoo vielä vähän tarkemmin, että hän on johtaja esimerkiksi kansalaisjärjestössä Kodittomien kissojen auttajat, niin tiedän lisäksi että hän on hyvin todennäköisesti eläinrakas, haluaa auttaa heikompia ja on luultavasti hyväsydäminen ihminen. Jos treffikumppani olisi johtaja Kodittomien kissojen auttajissa, niin se lisäisi ehdottomasti kiinnostustani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten itket tällä palstalla, kun olet sinkkumies eikä naiset arvosta sua vaikka olet täydellinen?
Me miehetkin osataan tuo peli ja moni meistä ei halua tietynlaisia naisia. Joidenkin naisten tapa rakastua ja kiinnostua vain miehen ulkopuolisista asioista eikä itse miehestä ei sytytä minua, en ole mikään naisen trophy ja näyttelyesine muille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinkkumiesNyt puhuttiin ammatin paljastamisesta, ei taloustilanteen paljastamisesta. Aika monessa yhteydessä kerrotaan ammatista ja työstä ihan julkisestikin. Seksikumppaneita harvemmin julkisesti puidaan. Siinä se ero.
Niin kun naiset ei tahdo. Miksi miesten pitäisi tahtoa kertoa taloudestaan?
Sinkkumies
Miten niin naiset ei tahdo? Eikö seksiasioista ääneen toitottaminen ole miesten mielestä yhtään junttia?
Ajattelepas vaikka ohjelma Haluatko miljonääriksi?. "No niin, tänään meillä on kilpailemassa Tero Vantaalta. Ammatiltasi olit vissiin kodinkonemyyjä. No aiotkos vielä jatkaa niissä hommissa, jos miljoona pärähtää tilille? Vapaa-aikanasi tykkäät matkustella, missäs viimeksi olet käynyt? Ja seksikumppaneitakin sinulle oli kertynyt aikamoinen määrä, kerrotko vähän niistä? Minkä ikäinen oli viimeisin hoitosi ja missä asennossa hommailitte? No niin sitä pitää, mutta mennäänpäs itse asiaan eli haluatko miljonääriksi?"
Tai jos kunnallisvaaliehdokkaan esittelyssä ei lukisikaan ammatti vaan seksikumppanien lukumäärä. Olisiko äänestyspäätös helpompi tehdä?
Mieheni on tutkija toiselta alalta kuin minä. Ekoilla treffeillä hän johdatti minut ihan uuteen maailmaan ja tämä tapahtui myös toiseen suuntaan. Ammatilla tai sillä, kuunka hän siitä hirtehisen viihdyttävästi kertoi, oli valtava merkitys ihastumisessa. Rahaa ja statusta toki rupesi tulemaan vasta myöhemmin, persaukisia oltiin kumpikin, mutta kyllä hänen ammatillaan oli iso merkitys sinisten silmien ja juurevan olemuksen lisäksi.