Nainen, olisiko ongelma jos treffikumppanisi ei suostuisi kertomaan sinulle ammattiaan?
Hän siis kertoisi työskentelevänsä, mutta ei suostuisi treffien aikana valottamaan työnkuvaansa edes hitustakaan. Eikä perustelisi yhtään että miksi ei voi kertoa asiaa.
Olisi muista asioista kuitenkin avoin ja puhelias.
Kommentit (382)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä iso ongelma kuin minkä vaan normaalin asian pimittäminen.
Tapailuvaiheessa pimittäminen? Naisen seksikumppanitkin voidaan ruotia läpi? Miksi minun pitäisi (erittäin hyvä) taloustilanteeni paljastaa?
Sinkkumies
Et siis ymmärrä, että ammatti kertoo ihmisestä muutakin kuin (mahdollisesti) taloustilanteen?
Kerroppa sitten mitä Johtaja kertoo?
Johtajalla on alaisia. Hänet on siis organisaatiossaan arvioitu kykeneväksi johtamaan ihmisiä, organisoimaan asioita ja tehtäviä sekä kantamaan vastuuta. Luultavasti hän on saanut myös jonkinlaisia tuloksia aikaiseksi, koska hänet on nostettu johtajaksi. Johtajana työskentelevä on siis varmasti kohtuullisen aikaansaava tyyppi.
Sitten jos treffikumppani kertoo vielä vähän tarkemmin, että hän on johtaja esimerkiksi kansalaisjärjestössä Kodittomien kissojen auttajat, niin tiedän lisäksi että hän on hyvin todennäköisesti eläinrakas, haluaa auttaa heikompia ja on luultavasti hyväsydäminen ihminen. Jos treffikumppani olisi johtaja Kodittomien kissojen auttajissa, niin se lisäisi ehdottomasti kiinnostustani.
Blää blää blää
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Naiset statusarvottaa asioita niin paljon, että minulla on tapana testauksen vuoksi olla kertomatta ammatti, koulutukseni tai taloudellinen tilanteeni. Voin jopa valehdella niistä se on paskatesti naisille, karsii hyvin ei toivotut naiset.
Onko yksikään suhde jatkunut sen jälkeen kun selviää, että olet valehdellut korvat heiluen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi hitossa mä sen kertoisin niille? En tahdo ampua itseäni jalkaan.
Sinkkumies
Jos haluat tutustua ihmiseen, sinun täytyy kertoa jotain myös itsestäsi. Eikö sinua kiinnosta, mitä nainen tekee työkseen tai onko hänellä esimerkiksi lapsia? Ihan yhtä lailla minä voisin pitää miestä, joka kysyy onko minulla lapsia, pedofiilina. Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi kertoa sinulle, onko hänellä lapsia ja ampua itseään jalkaan?
Aattelisin että on Sherlok Holmes tms. valtion salaisessa palveluksessa. Noh, jostain onkisin kumminkin tiedon.
Ihmettelisin kyllä. Ei kaikkea tarvitse itsestään kertoa ensimmäisillä treffeillä, mutta sitten toisaalta olisi ihan asiallista kyllä perustella, että miksi ihan tietoisesti haluaa asiaa piilotella. Ja siinä vaiheessa saattaisin kyllä itsekin jättää oman ammattini mainitsematta, vastapainoksi.
Tässä ei ole kyse siitä, että voisin kartoittaa miehen taloustilannetta vaan siitä, että ammatti kertoo paljon ihmisestä, vähän niinkuin harrastukset. Jos mies on vaikka lähihoitaja, niin siitä voi päätellä jotakin hänen arvoistaan. Samalla tavalla siis ihmettelisin jos mies väen vängällä ei haluaisi kertoa minulle vaikka että millaista musiikkia hän kuuntelee tai mitä hän harrastaa. Työ on kuitenkin aika iso osa elämää ja arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailuvaiheessa pimittäminen? Naisen seksikumppanitkin voidaan ruotia läpi? Miksi minun pitäisi (erittäin hyvä) taloustilanteeni paljastaa?Sinkkumies
Nyt puhuttiin ammatin paljastamisesta, ei taloustilanteen paljastamisesta. Aika monessa yhteydessä kerrotaan ammatista ja työstä ihan julkisestikin. Seksikumppaneita harvemmin julkisesti puidaan. Siinä se ero.
Niin kun naiset ei tahdo. Miksi miesten pitäisi tahtoa kertoa taloudestaan?
SinkkumiesMiten niin naiset ei tahdo? Eikö seksiasioista ääneen toitottaminen ole miesten mielestä yhtään junttia?
Ajattelepas vaikka ohjelma Haluatko miljonääriksi?. "No niin, tänään meillä on kilpailemassa Tero Vantaalta. Ammatiltasi olit vissiin kodinkonemyyjä. No aiotkos vielä jatkaa niissä hommissa, jos miljoona pärähtää tilille? Vapaa-aikanasi tykkäät matkustella, missäs viimeksi olet käynyt? Ja seksikumppaneitakin sinulle oli kertynyt aikamoinen määrä, kerrotko vähän niistä? Minkä ikäinen oli viimeisin hoitosi ja missä asennossa hommailitte? No niin sitä pitää, mutta mennäänpäs itse asiaan eli haluatko miljonääriksi?"Tai jos kunnallisvaaliehdokkaan esittelyssä ei lukisikaan ammatti vaan seksikumppanien lukumäärä. Olisiko äänestyspäätös helpompi tehdä?
Olet niin tottunut tuohon, että vaikka kysyttäisiin pankkitilin saldoa, niin sun mielestä se olisi ok, koska onhan se nyt aina ollut näin.
On vahvoja naisia, jotka ovat muuttaneet maailmaa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset statusarvottaa asioita niin paljon, että minulla on tapana testauksen vuoksi olla kertomatta ammatti, koulutukseni tai taloudellinen tilanteeni. Voin jopa valehdella niistä se on paskatesti naisille, karsii hyvin ei toivotut naiset.
Onko yksikään suhde jatkunut sen jälkeen kun selviää, että olet valehdellut korvat heiluen?
On, en vain usko noihin pinnallisiin asioihin ja on ihan hyvä karsia nuo status, raha ja muut pellet ihan ensialkuun. Aika moni nainen on tykännyt ihan vain minusta ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten itket tällä palstalla, kun olet sinkkumies eikä naiset arvosta sua vaikka olet täydellinen?
Me miehetkin osataan tuo peli ja moni meistä ei halua tietynlaisia naisia. Joidenkin naisten tapa rakastua ja kiinnostua vain miehen ulkopuolisista asioista eikä itse miehestä ei sytytä minua, en ole mikään naisen trophy ja näyttelyesine muille ihmisille.
Et taida olla töissä, jos työ on sinulle ulkopuolinen asia eikä liity sinuun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskimpa on. Mies ei voi tehdä naiselle törkeämpää temppua kuin valehdelle että on rikkaampi kuin oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin kyllä. Ei kaikkea tarvitse itsestään kertoa ensimmäisillä treffeillä, mutta sitten toisaalta olisi ihan asiallista kyllä perustella, että miksi ihan tietoisesti haluaa asiaa piilotella. Ja siinä vaiheessa saattaisin kyllä itsekin jättää oman ammattini mainitsematta, vastapainoksi.
Naiset ja miehet tässä niin erilaisia. Mies ei kerro mitä ei kerro = rehellinen. Nainen ei kerro = hätävale tms.
Tottakai mä voisin valehdella, eikö se ole käynyt koskaan mielessä? Mutta miksi ei?
Sinkkumies
Riippuu sen treffikaverin olemuksestakin mitä tulisi ekana mieleen salaamisen syystä.
Jos on rikkinäisissä pieruverkkareissa ja maha roikkuu polvissa, haisee hielle ja röyhtäilee, kuolaa näkyvästi tarjoilijatytön perään ja näyttää keskaria karjaisten viereisen pöydän väärille mielipiteille... niin sitten ajattelisin, että on vaan epäkohtelias ja ei sillä hetkellä huvita puhua työstää. Luultavasti trukkikuski tai jotain.
Jos olisi kohtelias, hyvin pukeutunut, sulavakäytöksinen, huomioonottava ja muuten juttelisi fiksun sivistyneesti ja tietäisi paljon asioista ja jos näyttäisi vähän harmistuneelta siitä, ettei voi kertoa työstään... niin sitten ajattelisin että saattaa olla vaikka jotain turvallisuuteen liittyvää josta on tiukka vaitiolovelvollisuus työnantajan puolelta.
Jos olisi sellainen pelleilevä hauskuuttaja, heittelisi mielestään nokkelia sutjauksia ja vitsailisi paljon, niin sitten ajattelisin, että yrittää tehdä työstään kertomattomuudestakin hauskan jutun ja pitää mun mielenkiintoa yllä tai jotain.
Pitäisin huonona asiana, jos ei voisi työstään kertoa. Jopa tuossa keskimmäisessä tapauksessa, koska toivoisin kumppanikseni normaalia miestä, enkä mitään salaista agenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailuvaiheessa pimittäminen? Naisen seksikumppanitkin voidaan ruotia läpi? Miksi minun pitäisi (erittäin hyvä) taloustilanteeni paljastaa?
Sinkkumies
Jos et edes ymmärrä mitkä ovat normaaleja puheenaiheita ja mitkä eivät, niin tuskinpa taloudellinen tilanteesi nyt niin hyvä on, jos kyseessä ei ole peritty omaisuus. Jos on, se taas ei sinun työpaikkasi perusteella tule ilmi.
Naisten konsensuken ulkopuolelta täytyy löytyä vahvoja naisia, jotka pystyvät kyseenalaistamaan uskomukset, että tämä asia muuttuu.
Miehet eivät tätä voi muuttaa. Muuten se olisi muutettu jo satoja vuosia sitten.
Se on siis kaikki naisten käsissä. Tässä on turha miehiltä pyytää apua.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Et siis ymmärrä, että ammatti kertoo ihmisestä muutakin kuin (mahdollisesti) taloustilanteen?
Kerroppa sitten mitä Johtaja kertoo?
Johtajalla on alaisia. Hänet on siis organisaatiossaan arvioitu kykeneväksi johtamaan ihmisiä, organisoimaan asioita ja tehtäviä sekä kantamaan vastuuta. Luultavasti hän on saanut myös jonkinlaisia tuloksia aikaiseksi, koska hänet on nostettu johtajaksi. Johtajana työskentelevä on siis varmasti kohtuullisen aikaansaava tyyppi.
Sitten jos treffikumppani kertoo vielä vähän tarkemmin, että hän on johtaja esimerkiksi kansalaisjärjestössä Kodittomien kissojen auttajat, niin tiedän lisäksi että hän on hyvin todennäköisesti eläinrakas, haluaa auttaa heikompia ja on luultavasti hyväsydäminen ihminen. Jos treffikumppani olisi johtaja Kodittomien kissojen auttajissa, niin se lisäisi ehdottomasti kiinnostustani.
Blää blää blää
Sinkkumies
Jotenkin ei ihmetä yhtään, että oot sinkku..
No ensimmäiseksihän naiset aina selvittää hehtaarit ja lypsävät. Sen jälkeen voi sitten katsoa löytyykö kemiaa ja muuta.
Itse kerron korkeintaan millä alalla olen mutta huomaan kyllä jos olen käynyt suihkussa tai jotain ja nainen on sillä välin kaivanut lompakon esiin ja löytänyt käyntikortin. On niin hiirulaisen ääntä sen jälkeen.
Epäilisin työpaikan olemassaoloa. Mutta katselisin silti muutaman tapailun eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Jos et edes ymmärrä mitkä ovat normaaleja puheenaiheita ja mitkä eivät, niin tuskinpa taloudellinen tilanteesi nyt niin hyvä on, jos kyseessä ei ole peritty omaisuus. Jos on, se taas ei sinun työpaikkasi perusteella tule ilmi.
Kerrankin uskon sinua. Henkilö joka osaa sotkea kolme asiaa toisiinsa ja saa niistä epäselviä täytyy olla nainen. Palataanko aiheeseen, kerro jos olet kiinnostunut.. panoseuraksi käyt. (ehkä, ikä, kuppikoko, jne.)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja miehet tässä niin erilaisia. Mies ei kerro mitä ei kerro = rehellinen. Nainen ei kerro = hätävale tms.
Tottakai mä voisin valehdella, eikö se ole käynyt koskaan mielessä? Mutta miksi ei?
Sinkkumies
En ymmärtänyt tästä mitään. Siis väitätkö, että miehet ovat rehellisiä ja naiset valehtelevat? Noin vain ilman mitään perusteluja. Vai mitä ihmettä?
Mies on todellisuudessa työtön tai tekee jotain hanttihommia. Kumpikin vaihtoehto hävettää häntä. Siksi ei kerro.