Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, olisiko ongelma jos treffikumppanisi ei suostuisi kertomaan sinulle ammattiaan?

Vierailija
08.04.2017 |

Hän siis kertoisi työskentelevänsä, mutta ei suostuisi treffien aikana valottamaan työnkuvaansa edes hitustakaan. Eikä perustelisi yhtään että miksi ei voi kertoa asiaa.

Olisi muista asioista kuitenkin avoin ja puhelias.

Nainen, olisiko ongelma jos treffikumppanisi ei suostuisi kertomaan sinulle ammattiaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (382)

Vierailija
61/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin asian salailu soittaisi hälytyskelloja. Ensimmäinen assosiaatio olisi rikolliset puuhat. En jäisi tarkemmin tutkimaan asiaa.

Vierailija
62/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä iso ongelma kuin minkä vaan normaalin asian pimittäminen.

Tapailuvaiheessa pimittäminen? Naisen seksikumppanitkin voidaan ruotia läpi? Miksi minun pitäisi (erittäin hyvä) taloustilanteeni paljastaa?

Sinkkumies

Et siis ymmärrä, että ammatti kertoo ihmisestä muutakin kuin (mahdollisesti) taloustilanteen?

Kerroppa sitten mitä Johtaja kertoo?

Johtajalla on alaisia. Hänet on siis organisaatiossaan arvioitu kykeneväksi johtamaan ihmisiä, organisoimaan asioita ja tehtäviä sekä kantamaan vastuuta. Luultavasti hän on saanut myös jonkinlaisia tuloksia aikaiseksi, koska hänet on nostettu johtajaksi. Johtajana työskentelevä on siis varmasti kohtuullisen aikaansaava tyyppi.

Sitten jos treffikumppani kertoo vielä vähän tarkemmin, että hän on johtaja esimerkiksi kansalaisjärjestössä Kodittomien kissojen auttajat, niin tiedän lisäksi että hän on hyvin todennäköisesti eläinrakas, haluaa auttaa heikompia ja on luultavasti hyväsydäminen ihminen. Jos treffikumppani olisi johtaja Kodittomien kissojen auttajissa, niin se lisäisi ehdottomasti kiinnostustani.

Blää blää blää

Sinkkumies

Jotenkin ei ihmetä yhtään, että oot sinkku..

Again. Minua ei ihmetytä, että käyt kuin robotti.

Musiikkia: https://www.youtube.com/watch?v=1M_aA5UuEhU

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailuvaiheessa pimittäminen? Naisen seksikumppanitkin voidaan ruotia läpi? Miksi minun pitäisi (erittäin hyvä) taloustilanteeni paljastaa?

Sinkkumies

Et siis ymmärrä, että ammatti kertoo ihmisestä muutakin kuin (mahdollisesti) taloustilanteen?

Kerroppa sitten mitä Johtaja kertoo?

Johtajalla on alaisia. Hänet on siis organisaatiossaan arvioitu kykeneväksi johtamaan ihmisiä, organisoimaan asioita ja tehtäviä sekä kantamaan vastuuta. Luultavasti hän on saanut myös jonkinlaisia tuloksia aikaiseksi, koska hänet on nostettu johtajaksi. Johtajana työskentelevä on siis varmasti kohtuullisen aikaansaava tyyppi.

Sitten jos treffikumppani kertoo vielä vähän tarkemmin, että hän on johtaja esimerkiksi kansalaisjärjestössä Kodittomien kissojen auttajat, niin tiedän lisäksi että hän on hyvin todennäköisesti eläinrakas, haluaa auttaa heikompia ja on luultavasti hyväsydäminen ihminen. Jos treffikumppani olisi johtaja Kodittomien kissojen auttajissa, niin se lisäisi ehdottomasti kiinnostustani.

Blää blää blää

Sinkkumies

Jotenkin ei ihmetä yhtään, että oot sinkku..

Eipä ihmetytä ei. Naisista kuitenkin 99% täytyy ostaa tavalla tai toisella ja kyseinen henkilö ei selväsi halua naista joka lähtee suhteeseen käytännössä maksua vastaan. Se tekee hankaloittaa naisen löytämistä merkittävästi.

Vierailija
64/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on niin kliseinen ja stereotyyppinen käsitys ihmisistä pelkän ammatin perusteella, että treffit on käytännössä pilalla kun sen kertoo. Sitä kliseistä mielikuvaa ihminen ei saa pois päästään ja hän on laittanut minut näppärään laatikkoon ja luulee tietävänsä kuka minä olen pelkän ammatin perusteella.

On kurjaa, kun ihminen ei osaa tutustua aidosti ihmisiin.

Vierailija
65/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin kyllä. Ei kaikkea tarvitse itsestään kertoa ensimmäisillä treffeillä, mutta sitten toisaalta olisi ihan asiallista kyllä perustella, että miksi ihan tietoisesti haluaa asiaa piilotella. Ja siinä vaiheessa saattaisin kyllä itsekin jättää oman ammattini mainitsematta, vastapainoksi.

Naiset ja miehet tässä niin erilaisia. Mies ei kerro mitä ei kerro = rehellinen. Nainen ei kerro = hätävale tms.

Tottakai mä voisin valehdella, eikö se ole käynyt koskaan mielessä? Mutta miksi ei?

Sinkkumies

En ymmärtänyt tästä mitään. Siis väitätkö, että miehet ovat rehellisiä ja naiset valehtelevat? Noin vain ilman mitään perusteluja. Vai mitä ihmettä?

Sanoin, että noin kertovista sen voi päätellä. Ei tarvitse sotkea sukupuolia siihen. Mieti vähän asian taakse.

Sinkkumies

Vierailija
66/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani miehet ovat kertoneet ihan mielellään ammattinsa kysymättä. Voi toki johtua siitä, että olivat ylpeitä ammatistaan ja siitä mitä ovat saaneet elämässään aikaan. Ikävää tietty luusereiden kannalta. Kyl mä sen ymmärrän miten tietyt miehet kihisee kateudesta ja katkeruudesta.

Vierailija
67/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis se ainakin iso miinus. Jotain vikaa täysyisi toisessa olla, jos ei voi työstään puhua. Joko ei ole sinut sen kanssa ja häpeää sitä tai sitten luulee, että olen joku kullankaivaja, mikä on hyvin loukkaavaa. Mut en mä ton perusteella tapailua lopettaisi, jos nainen on muuten normaali ja mukava.

Vierailija
68/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on niin kliseinen ja stereotyyppinen käsitys ihmisistä pelkän ammatin perusteella, että treffit on käytännössä pilalla kun sen kertoo. Sitä kliseistä mielikuvaa ihminen ei saa pois päästään ja hän on laittanut minut näppärään laatikkoon ja luulee tietävänsä kuka minä olen pelkän ammatin perusteella.

On kurjaa, kun ihminen ei osaa tutustua aidosti ihmisiin.

Väärä analogia. Entäpä jos ei tee johtopäätöksiä vaikkei tiedä ammattia? Ehkäpä tekee ne johtopäätökset siitä mitä on? Onko tämä käynyt mielessä?

Sinkkumies

Vierailija
69/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on siis kaikki naisten käsissä. Tässä on turha miehiltä pyytää apua.

Sinkkumies

Mikä on naisten käsissä? Ymmärrätkö, että maailma on täynnä miehiä, jotka sen kummempia miettimättä voivat paljastaa sen ammattinsa. Jos sinä et jostain syystä näin suostu tekemään, ja nainen pitää sinua sen takia outona, mitä sinä kuvittelet, että ne naiset sinussa menettävät?

Vierailija
70/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Jos et edes ymmärrä mitkä ovat normaaleja puheenaiheita ja mitkä eivät, niin tuskinpa taloudellinen tilanteesi nyt niin hyvä on, jos kyseessä ei ole peritty omaisuus. Jos on, se taas ei sinun työpaikkasi perusteella tule ilmi.

Kerrankin uskon sinua. Henkilö joka osaa sotkea kolme asiaa toisiinsa ja saa niistä epäselviä täytyy olla nainen.

Kiertely, kaartelu ja asian sivuraiteille johtaminen johtuu vain siitä, ettei suoraan kehdata myöntää että kyse on rahasta.

Vierailija
71/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu kertoi aina olevansa bussikuski. Se sanoi, että faksi oli erilainen jos sanoi lentävänsä airbussia. Se oli vaan kyllästynyt kuulema kertapanoihin.

Vierailija
72/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai sitten luulee, että olen joku kullankaivaja

Kyllähän sä oletkin jos alat utelemaan miehen ammattia ja työllisyystilannetta. Kertoo hyvin, että raha on miehessä sulle ylivoimaisesti tärkeintä.

Vierailija
73/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin kyllä. Ei kaikkea tarvitse itsestään kertoa ensimmäisillä treffeillä, mutta sitten toisaalta olisi ihan asiallista kyllä perustella, että miksi ihan tietoisesti haluaa asiaa piilotella. Ja siinä vaiheessa saattaisin kyllä itsekin jättää oman ammattini mainitsematta, vastapainoksi.

Naiset ja miehet tässä niin erilaisia. Mies ei kerro mitä ei kerro = rehellinen. Nainen ei kerro = hätävale tms.
Tottakai mä voisin valehdella, eikö se ole käynyt koskaan mielessä? Mutta miksi ei?
Sinkkumies

En ymmärtänyt tästä mitään. Siis väitätkö, että miehet ovat rehellisiä ja naiset valehtelevat? Noin vain ilman mitään perusteluja. Vai mitä ihmettä?

Sanoin, että noin kertovista sen voi päätellä. Ei tarvitse sotkea sukupuolia siihen. Mieti vähän asian taakse.

Sinkkumies

Mistä noin kertovista? Ihan oikeasti en tajua, mitä yrität selittää. Tuo äskeinen vastaaja sanoi, että jos mies piilottelee ammattiaan, hän voi itsekin jättää sen mainitsematta, jotta tilanne on tasan. Missä kohtaa nainen muuttui valehtelijaksi?

Vierailija
74/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Jos et edes ymmärrä mitkä ovat normaaleja puheenaiheita ja mitkä eivät

Tämä on yritys dominoida, mutta ei onnistu. Kuten mitkään muutkaan toiveenne.

Sinkkumies

Vierailija
75/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilisin työpaikan olemassaoloa. Mutta katselisin silti muutaman tapailun eteenpäin.

Sitten loppuu tapailu jos ei mies käy töissä ja tienaa tarpeeksi.

Vierailija
76/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin vastapainoksi kertomatta mitä mieltä olen esiaviollisesta seksistä. Kertoisin vain sen verran, että mulla on selkeä mielipide asiaan, mutten halua paljastaa sitä.

Vierailija
77/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Jos et edes ymmärrä mitkä ovat normaaleja puheenaiheita ja mitkä eivät, niin tuskinpa taloudellinen tilanteesi nyt niin hyvä on, jos kyseessä ei ole peritty omaisuus. Jos on, se taas ei sinun työpaikkasi perusteella tule ilmi.

Kerrankin uskon sinua. Henkilö joka osaa sotkea kolme asiaa toisiinsa ja saa niistä epäselviä täytyy olla nainen. Palataanko aiheeseen, kerro jos olet kiinnostunut.. panoseuraksi käyt. (ehkä, ikä, kuppikoko, jne.)

Sinkkumies

Kiitos, mutta ei kiitos, mt-ongelmaiset eivät sytytä.

Vierailija
78/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaahan se nyt ihan eri vaikutelman miehestä, jos hän kertoo olevansa maalari, dj, kodinkonemyyjä, tanssija, mielenterveyshoitaja, taksikuski tai kokki, vaikka minkään ammatin palkka ei päätä huimaa. Miten tyhmä pitää olla, ettei tätä tajua?

Vierailija
79/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja miehet tässä niin erilaisia. Mies ei kerro mitä ei kerro = rehellinen. Nainen ei kerro = hätävale tms.Tottakai mä voisin valehdella, eikö se ole käynyt koskaan mielessä? Mutta miksi ei?Sinkkumies

Sinkkumies

Mistä noin kertovista? Ihan oikeasti en tajua, mitä yrität selittää. Tuo äskeinen vastaaja sanoi, että jos mies piilottelee ammattiaan, hän voi itsekin jättää sen mainitsematta, jotta tilanne on tasan. Missä kohtaa nainen muuttui valehtelijaksi?

Aivan rauhassa voit jättää. Ei häiritse minua.

Sinkkumies

Vierailija
80/382 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen minuakaan ei haittaa yhtään, jos nainen ei halua enää nähdä koska en suostu kertomaan ammattiani ensitapaamisten yhteydessä. Se on vai win win tilanne kummallekin, nainen haluaa trophyn jota voi esitellä muille ja minä en halua tuollaista naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi