Nainen, olisiko ongelma jos treffikumppanisi ei suostuisi kertomaan sinulle ammattiaan?
Hän siis kertoisi työskentelevänsä, mutta ei suostuisi treffien aikana valottamaan työnkuvaansa edes hitustakaan. Eikä perustelisi yhtään että miksi ei voi kertoa asiaa.
Olisi muista asioista kuitenkin avoin ja puhelias.
Kommentit (382)
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin vastapainoksi kertomatta mitä mieltä olen esiaviollisesta seksistä. Kertoisin vain sen verran, että mulla on selkeä mielipide asiaan, mutten halua paljastaa sitä.
Jätä vaan. Kyllä se selviää ekana, tai no viimeistään tokana treffi päivänä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä iso ongelma kuin minkä vaan normaalin asian pimittäminen.
Tapailuvaiheessa pimittäminen? Naisen seksikumppanitkin voidaan ruotia läpi? Miksi minun pitäisi (erittäin hyvä) taloustilanteeni paljastaa?
Sinkkumies
Jos et edes ymmärrä mitkä ovat normaaleja puheenaiheita ja mitkä eivät, niin tuskinpa taloudellinen tilanteesi nyt niin hyvä on, jos kyseessä ei ole peritty omaisuus. Jos on, se taas ei sinun työpaikkasi perusteella tule ilmi.
Kerrankin uskon sinua. Henkilö joka osaa sotkea kolme asiaa toisiinsa ja saa niistä epäselviä täytyy olla nainen. Palataanko aiheeseen, kerro jos olet kiinnostunut.. panoseuraksi käyt. (ehkä, ikä, kuppikoko, jne.)
Sinkkumies
Kiitos, mutta ei kiitos, mt-ongelmaiset eivät sytytä.
Ok. (kysymys oli retorinen, toivottavasti vastauksesikin oli)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä iso ongelma kuin minkä vaan normaalin asian pimittäminen.
Tapailuvaiheessa pimittäminen? Naisen seksikumppanitkin voidaan ruotia läpi? Miksi minun pitäisi (erittäin hyvä) taloustilanteeni paljastaa?
Sinkkumies
Jos et edes ymmärrä mitkä ovat normaaleja puheenaiheita ja mitkä eivät, niin tuskinpa taloudellinen tilanteesi nyt niin hyvä on, jos kyseessä ei ole peritty omaisuus. Jos on, se taas ei sinun työpaikkasi perusteella tule ilmi.
Kerrankin uskon sinua. Henkilö joka osaa sotkea kolme asiaa toisiinsa ja saa niistä epäselviä täytyy olla nainen. Palataanko aiheeseen, kerro jos olet kiinnostunut.. panoseuraksi käyt. (ehkä, ikä, kuppikoko, jne.)
Sinkkumies
Kiitos, mutta ei kiitos, mt-ongelmaiset eivät sytytä.
Ok. (kysymys oli retorinen, toivottavasti vastauksesikin oli)
Sinkkumies
Onne sitten niin helppo saada raiteiltaan. Kaksi viittausta pimppaan ja jo niitä viedään.
Kaippa se naisten tärkein on se juttu.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Yks tuttu kertoi aina olevansa bussikuski. Se sanoi, että faksi oli erilainen jos sanoi lentävänsä airbussia. Se oli vaan kyllästynyt kuulema kertapanoihin.
Täh? Tuohan menee tällä miesten logiikalla ihan väärin päin. Miksi naiset hakisivat lentäjästä yhden yön seuraa ja bussikuskista sitten pidempää suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai sitten luulee, että olen joku kullankaivaja
Kyllähän sä oletkin jos alat utelemaan miehen ammattia ja työllisyystilannetta. Kertoo hyvin, että raha on miehessä sulle ylivoimaisesti tärkeintä.
Mikä mies?
Ammatti on hyvä keskustelunavaus. Voimme löytää jotain yhteistä ammateistamme. Se kertoo kans jotain ihmisen luonteesta. Ja toinen voi jakaa vaikka jotain kommelluksia, mitä on töissä sattunut tms. Siitä syntyy siis keskustelua.
Juuri näin! Toinen hauskoja kommelluksia sisältävä asia on kännipanot.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks tuttu kertoi aina olevansa bussikuski. Se sanoi, että faksi oli erilainen jos sanoi lentävänsä airbussia. Se oli vaan kyllästynyt kuulema kertapanoihin.
Täh? Tuohan menee tällä miesten logiikalla ihan väärin päin. Miksi naiset hakisivat lentäjästä yhden yön seuraa ja bussikuskista sitten pidempää suhdetta?
Ööööyh.. ehkä se ei halunnut lompakkoloista.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin vastapainoksi kertomatta mitä mieltä olen esiaviollisesta seksistä. Kertoisin vain sen verran, että mulla on selkeä mielipide asiaan, mutten halua paljastaa sitä.
Sinkkumies
Eikä selviä jos selviämistä haluaa pitkittää ja vihjailee asian selviävän samoihin aikoihin kuin miehen ammatinkin. :D
Ei sillä ammatilla mitään väliä ole, paitsi jos on joku kovien huumeiden diilaaja tai palkkamurhaaja. Mutta en tapailisi ihmistä, joka ei suostuisi kertomaan mitä työkseen tekee, tai tekeekö mitään. Jos hän olisi salainen agentti tai muusta syystä ei voisi/saisi kertoa, hänen pitäisi luonnollisesti valehdella. Mikä sen epäilyttävämpää, kuin "enpä kerro".
Vierailija kirjoitti:
Tohtori Ei kirjoitti:
Mitä ihmettä te teette sillä tiedolla, mitä mies tekee työkseen, tai vaikka ei tekisi mitään, kunhan hän ei loisi teidän lompakoillanne ja jos seksi sujuu?
Olet vissiin sinkku. Arvasinko oikein?
Mistä niin voit päätellä?
Enkä siks'toiseen puhunut omasta (elämän)tilanteestani, enkä kenenkään muunkaan tuntemani miehen. Esitin syyn, miksi ehkä joku ei voi tai ei saa kertoa ammatistaan uteliaille ja hölösuisille naisille jotka kiertävät mieheltä miehelle ja kilpailuttavat näitä taloudellisesti taikka sosiaalisesti.
Mutta et huomannut kommentoida puheenvuoroni ensimmäistä ja pidempää kappaletta lainkaan. Mitenkäs niin pääsi käymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin kyllä. Ei kaikkea tarvitse itsestään kertoa ensimmäisillä treffeillä, mutta sitten toisaalta olisi ihan asiallista kyllä perustella, että miksi ihan tietoisesti haluaa asiaa piilotella. Ja siinä vaiheessa saattaisin kyllä itsekin jättää oman ammattini mainitsematta, vastapainoksi.
Naiset ja miehet tässä niin erilaisia. Mies ei kerro mitä ei kerro = rehellinen. Nainen ei kerro = hätävale tms.Tottakai mä voisin valehdella, eikö se ole käynyt koskaan mielessä? Mutta miksi ei?Sinkkumies
En ymmärtänyt tästä mitään. Siis väitätkö, että miehet ovat rehellisiä ja naiset valehtelevat? Noin vain ilman mitään perusteluja. Vai mitä ihmettä?
Sanoin, että noin kertovista sen voi päätellä. Ei tarvitse sotkea sukupuolia siihen. Mieti vähän asian taakse.
SinkkumiesMistä noin kertovista? Ihan oikeasti en tajua, mitä yrität selittää. Tuo äskeinen vastaaja sanoi, että jos mies piilottelee ammattiaan, hän voi itsekin jättää sen mainitsematta, jotta tilanne on tasan. Missä kohtaa nainen muuttui valehtelijaksi?
Aivan rauhassa voit jättää. Ei häiritse minua.
Sinkkumies
Niin, mutta mitä sinä tuossa selitit, jäi minulle epäselväksi. Naiset ja miehet ovat tässä erilaisia, koska.. hätävale.. sinä voisit valehdella.. miksi ei .. noin kertovista voi päätellä.. Mitä?! Oletko kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sä oletkin jos alat utelemaan miehen ammattia ja työllisyystilannetta. Kertoo hyvin, että raha on miehessä sulle ylivoimaisesti tärkeintä.
Mikä mies?
Ammatti on hyvä keskustelunavaus. Voimme löytää jotain yhteistä ammateistamme. Se kertoo kans jotain ihmisen luonteesta. Ja toinen voi jakaa vaikka jotain kommelluksia, mitä on töissä sattunut tms. Siitä syntyy siis keskustelua.
Ammatti on siis hyvä keskustelun avaus sen takia, että se toimii aasinsiltana miehen työllisyystilanteeseen ja tulotasoon, vaikka et kehtaa myöntää sitä suoraan myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Eikä selviä jos selviämistä haluaa pitkittää ja vihjailee asian selviävän samoihin aikoihin kuin miehen ammatinkin. :D
Pitkitetty orgasmi on tylsä ja sitten mua alkaa panettamaan vain enemmän.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin kyllä. Ei kaikkea tarvitse itsestään kertoa ensimmäisillä treffeillä, mutta sitten toisaalta olisi ihan asiallista kyllä perustella, että miksi ihan tietoisesti haluaa asiaa piilotella. Ja siinä vaiheessa saattaisin kyllä itsekin jättää oman ammattini mainitsematta, vastapainoksi.
Naiset ja miehet tässä niin erilaisia. Mies ei kerro mitä ei kerro = rehellinen. Nainen ei kerro = hätävale tms.Tottakai mä voisin valehdella, eikö se ole käynyt koskaan mielessä? Mutta miksi ei?Sinkkumies
En ymmärtänyt tästä mitään. Siis väitätkö, että miehet ovat rehellisiä ja naiset valehtelevat? Noin vain ilman mitään perusteluja. Vai mitä ihmettä?
Sanoin, että noin kertovista sen voi päätellä. Ei tarvitse sotkea sukupuolia siihen. Mieti vähän asian taakse.Sinkkumies
Mistä noin kertovista? Ihan oikeasti en tajua, mitä yrität selittää. Tuo äskeinen vastaaja sanoi, että jos mies piilottelee ammattiaan, hän voi itsekin jättää sen mainitsematta, jotta tilanne on tasan. Missä kohtaa nainen muuttui valehtelijaksi?
Aivan rauhassa voit jättää. Ei häiritse minua.
SinkkumiesNiin, mutta mitä sinä tuossa selitit, jäi minulle epäselväksi. Naiset ja miehet ovat tässä erilaisia, koska.. hätävale.. sinä voisit valehdella.. miksi ei .. noin kertovista voi päätellä.. Mitä?! Oletko kännissä?
Jos kieltäytyy vastaamasta = ei suostu valehtelemaan.
Mikä tässä naisen kanan aivoille niin vaikeata on?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies?
Ammatti on siis hyvä keskustelun avaus sen takia, että se toimii aasinsiltana miehen työllisyystilanteeseen ja tulotasoon, vaikka et kehtaa myöntää sitä suoraan myöntää.
Edelleenkin mistä sä ton miehen revit tähän keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies?
Juuri näin! Toinen hauskoja kommelluksia sisältävä asia on kännipanot.
Sinkkumies
Mielestäni se kertoo paljon naisen luonteesta, että minkälaisia kännipanoja hänellä on.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilisin työpaikan olemassaoloa. Mutta katselisin silti muutaman tapailun eteenpäin.
Sitten loppuu tapailu jos ei mies käy töissä ja tienaa tarpeeksi.
No itse asiassa olen naimisissa miehen kanssa joka on ollut alusta saakka työtön. Hän ei asiaa salaillut, mutta ei ylpeillytkään sillä. Hän on kuitenkin hyvin aktiivinen, joten en koe työttömyyttä kynnyskysymyksenä.
Voisin silti jatkaa tapailua, jos mies vaikka suostuisi avautumaan aiheesta enemmän. Jos vaan kerta toisensa jälkeen ei viitsi antaa infoa, mihin kuluttaa 1/3 päivästään, niin onhan se kumma asia. Onhan se tärkeää tietää, kohtaako näkemykset, unelmat, onko toinen onnellinen ja niin edespäin. Miksi työstään ylpeä ja onnellinen ei ammattiaan kertoisi? Tai toisaalta haluaa salata jotain niin isoa asiaa, kuin työttömyys?
Tapailu loppuisi siksi, että mies valehtelee, eikä osaa sanoa asiat suoraan niinkuin ne on. Siinä on jo sellainen ominaisuus miehessä mitä en kumppanissani halua olevan. En ole mikään ajatustenlukija, joten tuollainen itsensä mysterioiminen on ärsyttävää. Avoimuus, rehellisyys ja suoraselkäisyys ovat ominaisuuksia, jotka ei kuulu ammattinsa salailevan piirteisiin. Ties mitä muuta pimittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Minä ymmärsin, että lentäjä kertoi olevansa bussikuski, koska oli kyllästynyt yhden yön juttuihin. Siis halusi pitkäaikaisen suhteen, muttei saanut sitä lentäjänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies?
Edelleenkin mistä sä ton miehen revit tähän keskusteluun?
Me tultiin ihan ite.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinkkumiesMinä ymmärsin, että lentäjä kertoi olevansa bussikuski, koska oli kyllästynyt yhden yön juttuihin. Siis halusi pitkäaikaisen suhteen, muttei saanut sitä lentäjänä.
JUURI NIIN! Tasauspyörästä TASAA liikettä.
Sinkkumies
Mikä mies?