Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakotetaanko teitä apteekkimyyjät ahdistelemaan asiakkaita?

Vierailija
04.04.2017 |

Todella ärsyttävää ja ahdistavaa, kun saman tien ollaan kuin paarmat kimpussa, kun apteekkiin astut sisään. "Parhaassa" tapauksessa moni eri myyjä tulee kyselemään vuorotellen. Miksi? Usein vielä aivan turhaan. Osaan nimittäin kyllä kysyä apua, jos sitä koen tarvitsevani. Kyllä mä osaan ihan itse valita liukuvoiteeni ja käsirasvani, en tarvitse ketään pitämään kädestä. Vähän aikaa sitten kuuntelin vierestä, kun epävarma myyjä neuvoi asiakasta ihan väärin. Ilmeisesti kun pakko vaan on neuvoa. Myös itselleni suositeltiin tuotetta, jollaista nimenomaan EN halunnut tuotteen olevan, mutta kun en ollut itse kokeillut ja päätin luottaa työntekijän ammattimaiseen suositukseen niin ostin huonon tuotteen. Oletan, että on pakko neuvoa. Ei muuten niin säännönmukaisesti hyökättäisi kimppuun jopa monen eri myyjän taholta ja neuvota väärienkin neuvojen uhalla.

Kommentit (270)

Vierailija
181/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta jos sulla sattuukin olemaan eräs yleisesti käytössä oleva mielialalääkke niin saattaa sydän pysähtyä. Mutta eihän se mitään, kunhan ei vaan myyjät tuu ahdistelemaan :)

Vierailija
182/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, ne eivät ole mitään "apteekkimyyjiä" vaan farmaseutteja, jotka siellä tulevat tarjoamaan neuvoja. Ainoat "myyjiin" verrattavat henkilöt apteekissa ovat kassat ja tekniset työntekijät, joilla ei ole farmaseuttista yliopistotutkintoa, josta syystä he eivät voi tehdä muuta kuin olla kassalla, ottaa vastaan tavaraa ja hyllyttää. Tuoteneuvontaa he eivät voi antaa.

Toisekseen, sillä farmaseutilla on vähän niinkuin velvoite selvittää, mitä ollaan hankkimassa. Todellakaan kaikki ihmiset eivät tiedä esim. mitä eroa on tulehduskipulääkkeellä ja kipulääkkeellä saati mikä vaikuttava aine/kauppanimi milläkin lääkkeellä on. Joten jotta ei tule mahdollisesti hyvinkin haitallista yhteisvaikutusta, on syytä kysellä ja tarkistella, onko esim. käsikauppatulehduskipulääkkeen ostajalla jo valmiiksi käytössä jokin muu kipulääke. Tai ollaan ostamassa mutu-perusteella lääkevoidetta käsikaupasta sellaiseen ihottumaan, jollaiseen ei kyseistä lääkevoidetta saa käyttää, koska sen käyttö pahentaa ihottuman hoitoa.

Että ei niitä farmaseutteja kiinnosta sinänsä juuri SINUN ostoksesi, kaikkien ostokset ovat yhtä "kiinnostavia", siitä ammatillisesta ja lääketurvallisuuden näkökulmasta.

Ja kun ne farmaseutit kyselyineen ovat niin ärsyttäviä, niin turha siellä kassalla on sitten kysellä yhtään mitään, koska siellä oleva henkilö on käytännössä aina (ainakin isommissa apteekeissa) joku muu kuin farmaseutti, joten hän ei tiedä eikä edes saa lääkeasioissa neuvoa. Josta sitten kiukutellaan, että on se kumma kun ei tiedetä vaikka ollaan apteekissa töissä. Niin, nimenomaan töissä, apteekissa kun tekniset työntekijät eivät ole farmaseuttisen koulutuksen omaavia ja niinolleen heillä ei ole lupa kuin kutsua farmaseutti paikalle, jolta sen neuvon olisi saanut jo siellä hyllyvälissä.

Kyllä apteekin myyjät ovat meille asiakkaille nimenomaan myyjiä, vaikka olisikin takana niin ja niin monta vuotta  yliopistokoulutusta. Nykyisin Prisman kassallakin saattaa olla opintoja takana ja jopa loppuun suoritettuna.

Voit verrata farmaseuttia enemmänkin lääkäriin, kyseiseen ammattiin pääsee vain laillistuksen kautta, Prismassa ei mitään tutkintoa an sich vaadita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity tungettelevuuteen, mutta olen ihmetellyt, miten joistain apteekeista saa aina hyviä ilmaisnäytteitä perusvoiteista ja kosmetiikasta, ja toisista ei koskaan. Minä valitsen apteekkini tuon perusteella, sillä on ihanaa kun voi ilmaiseksi löytää itselleen sopivan tuotteen. Siitä samasta paikasta tietysti sitten aina ostan hyväksi havaittuja tuotteita.

En tiedä sitten käyttääkö henkilökunta itse nuo näytteet paikoissa, joissa ei koskaan näytteitä jaeta.

Vierailija
184/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tästä ketjusta näkee, niin osa apteekissa asioivista on todella vittumaisia pässejä. Ala ei ole tuttu ja omat säännöt vain pitäisi saada jurnutettua läpi. Apteekin "säännöistä" kauhistutaan ja vedetään herneet nokkaan! No, siinähän häpeilette, pässinpäät, mua ei ainakaan sinun ujoilusi tai niskojesi nakkelu kiinnosta pätkääkään. Onneksi mummelit ovat herttaisia ja oppineet jo maailman tavoille. Jokainen muuttuu, kunhan vähän kasvaa, siitä nöyremmäksi, onneksi.

Vierailija
185/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa ei ole myyjiä töissä. Henkilökunnalla on lakisääteinen velvoite tarjota neuvontaa itsehoitolääkkeistä. Ja aina voi avusta kieltäytyä, jos ei sitä tarvitse.

Mikä koulutus muuten on näillä työntekijöillä, jotka siellä asiakastilassa pyörivät neuvomassa, kun kaikki eivät käsittääkseni ole farmaseuttejakaan? Farmaseutithan on usein siellä tiskin takana reseptilääkkeitä jakamassa.

Ja apteekissa myydään aika paljon muutakin kuin lääkkeitä.

Ja sitten tosiaan se että jos on pakko neuvoa, niin neuvoisivat sentään oikein sitten.

Lattialla olevat neuvojat ovat Farmaseutteja tai Proviisoreita , eli kovan koulutuksen ovat käyneet.

No eipä uskoisi.

Vierailija
186/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekin väki pitää äärimmäisen tärkeänä huolehtia apteekissa vallitsevasta hierarkiasta, ja juu lakia täytyy noudattaa, mutta onhan se niin, että asiakaspalvelukulttuuri Suomen apteekeissa on todella nuori. Tutkintoon ei kuulu nykyaikaista myyntikoulutusta. Jotkut apteekkarit ovat hankkineet henkilökunnalleen toimipaikkakoulutusta päivän tai pari, ja sitten näitä opittuja fraaseja toistellaan ymmärtämättä myyntiä tai asiakaspalvelua kokonaisuutena. Näihin koulutuksiin ei myöskään kuulu seurantaa ja palautetta, jolloin kehittyminen olisi edes teoriassa mahdollista.

Odottelen innolla apteekkijärjestelmän purkamista. Apteekeissa on aika paljon löysää väkeä, jonka ylläpitämiseen yrityksillä/apteekeilla ei sitten enää ole varaa, kun normaalit yritystoiminnan lait astuvat voimaan.

Ja kyllä, minulla on mm. farmaseutin koulutus. En työskentele apteekissa.

Me farmaseutit olemme asiantunijoita. Siihen ei kertakaikkiaan sovi nykyaikainen myyntikoulutus. Ainakin kaikissa niissä kuudessa apteekeissa, joissa olen työskennellyt (kaikissa palkattuna sinne, en vuokratyöläisenä) on jokaisella farmaseutilla ollut aivan luonnollinen ote asiakaspalveluun ja suosittelemiseen, eikä tämän kaltaisia tökeryyksiä ole missään ollut. Yksi kerrallaan on palveluvalinnan puolella, eipä siinä muut ehdi käydä kyselemässä tarvitseeko asiakas apua. Eikä lueta pakkausselosteesta ellei tarvitse tarkistaa jotain asiakkaan kysymää jne.

Toki asiakkaan tarpeiden huomioiminen on asia, jota voi koulutuksella parantaa, mutta ei mikään mainitsemasi nykyaikainen myyminen josta tulee mieleen joku Gigantin asiakaspalvelu. Taidat olla lääkefirmassa töissä?

Vierailija
187/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menen reseptini kanssa tiskille. Henkilökuntaan kuuluva ottaa lääkkeen ja alkaa kertoa miten sitä käytetään. Sanon että tiedän, tuttu lääke ja olen käyttänyt ennenkin. Ei se saamari lopeta vaan antaa tulla koko litanian. Sanon uudestaan että tiedän, olen käyttänyt lääkettä 8 vuotta. Ja vittu se jatkaa edelleen sen käyttöohjeen lukemista. Ja ihmisellä on muka yliopistotutkinto?

Toinen ärsyttävä on se että meidän lähiapteekissa on alettu pihtailla tilausten kanssa. Puolen vuoden sisään on käynyt kolme kertaa niin että kun olen mennyt hakemaan lääkettä niin heillä ei ole ollut sitä. Mulle on selitetty että ei voi ostaa varastoon jos sitä ei sitten menekään. Mulle tuli mieleen että onkohan tosiasiassa rahavaikeuksissa. ärsyttää vaan lähteä 30 km päähän toiseen apteekkiin jos tarvii lääkettä heti. Ennen viime vuotta tätä ongelmaa ei ollut.

Apteekeilla rahavaikeuksia? Ei tule tapahtumaan noilla hinnoilla.

Vierailija
188/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan jotenkin niin kiusallista. Vaikka kävisin ripein askelin suoraan hyllylle jonka otsikko sanoo "Intiimi", niin heti on joku hengittämässä niskaan. Luulisi, että EDES sillä hyllyllä antaisivat rauhassa asioida luottaen, että tulen kyllä kysymään jos apua tarvitsen. :D

Vierailija
189/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista suhtautumista korkeakoulutukseen ja tutkinnon suorittaneisiin ihmisiin täällä. Tokko ammattitaitoinen LVI-asentajakaan olisi hyvillään kun häntä sanottaisiin röörinrassaajaksi.

Huvittavaa, kun tuotteita kaupassa tyrkyttävä konsulentti on nykyään promoottori ja puhelinmyyjä on markkinointiassistentti, mutta yliopistosta valmistuneen lääkealan ammattilaisen olisi oltava myyjä.

Sen kun menee korkeakouluun tai yliopistoon, jokainen sinne voi hakea, ei tarvitse olla myyjänä yhtään missään.

Ihan normaali ihmiset puhuvat putkimiehestä, myyjästä ja puhelinmyyjästä. Jostain syystä vaan tietyillä ammateilla on mennyt virtsa päähän ja pitää itsetehostaa hienoilla nimikkeillä vaikka ketään muuta ei kiinnosta.

Niin no, farmaseutti on farmaseutti, tradenomi on tradenomi, insinööri on insinööri. Ei ne sen kummempaa "tehostusta" ole kuin vaikka että joku on parturi-kampaaja tai asentaja.

Vaikka itsellä ei olisikaan korkeakoulututkintoa, ei se tarkoita että se jolla sellainen on, sillä jotakin "tehostaisi". Se kun on aivan yhtä tavallinen tutkinto olla vaikka farmaseutti tai tradenomi kuin olla parturi-kampaaja. Em. on vaan opiskelleet vähän pitempään ja vaativammin, mutta siihen parturi-kampaajallakin on oikeus niin ei tarvitse olla katkera.

Huti meni vaikka yritätkin vihjailla ettei minulla olisi korkeakoulututkintoa. Minulla sellainen on mutta en vaadi että jotkut minua millään hienolla nimellä kutsuisi. Minulle riittää ihan vaan se kansanomainen nimitystapa.

Johtuu varmaan siitä, että sinun hommiasi voi tehdä valmistumattakin. Etkä tarvitse laillistusta. Apteksa ei yksikään farmaseutti ole jättänyt opintoja kesken eikä ole laillistamatta, koska silloin hän ei olisi farmaseutti. Tajuatko?

Vierailija
190/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan jotenkin niin kiusallista. Vaikka kävisin ripein askelin suoraan hyllylle jonka otsikko sanoo "Intiimi", niin heti on joku hengittämässä niskaan. Luulisi, että EDES sillä hyllyllä antaisivat rauhassa asioida luottaen, että tulen kyllä kysymään jos apua tarvitsen. :D

Miksi luotettaisiin, kun sehän se just HÄVETTÄÄ ja entä jos tuttukin hoksaa, että mulla saattaa olla joskus hiiva?

Vierailija
191/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tykkäsin käydä apteekissa enemmän, kun tiskin takaa myynnistä oli luovuttu, mutta ei ollut vielä tämä vaihe, että heti ovesta sisään astuessa haukankatse ottaa kontaktin ja lähtee rynnimään kohti. Jos nuo yli-innokkaat ovat koulutukseltaan kaikki vähintään farmaseutteja, niin vähän kyllä ihmettelen heidän ammattitaitoaan ja tiedon tasoa. Koskaan ei ole vielä jäänyt sellainen olo, että siinäpä oli rautainen ammattilainen.

Vanhentuneiden lääkkeiden palauttamisesta olen myös saanut nenännyrpistelyä ja valitusta, tyyliin väärin palautettu.

Vierailija
192/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkinlainen asiakkaiden vastaisku olisi tarpeen: Apteekkien asiakaspalvelijat boikottiin!

Ootte kyllä niin säälittävän pieni vähemmistö, että senkus boikotoitte, suurin osa apteekin asiakkaista ilahtuu neuvoista ja palvelusta JA osaa tarvittaessa sanoa, ettei tarvitse apua. Ihmettelen näitä paikkoja, joissa 4-5 eri henkilöä ehtii kysyä, tarvitseeko asiakas apua, kun tosiaan paikoissa, joissa olen ollut töissä palveluvalinnassa on yksi farmaseutti kerrallaan ja tekniset eivät tarjoa apuaan aktiivisesti.

Vierailija
193/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä tykkäsin käydä apteekissa enemmän, kun tiskin takaa myynnistä oli luovuttu, mutta ei ollut vielä tämä vaihe, että heti ovesta sisään astuessa haukankatse ottaa kontaktin ja lähtee rynnimään kohti. Jos nuo yli-innokkaat ovat koulutukseltaan kaikki vähintään farmaseutteja, niin vähän kyllä ihmettelen heidän ammattitaitoaan ja tiedon tasoa. Koskaan ei ole vielä jäänyt sellainen olo, että siinäpä oli rautainen ammattilainen.

Vanhentuneiden lääkkeiden palauttamisesta olen myös saanut nenännyrpistelyä ja valitusta, tyyliin väärin palautettu.

No niihin palauttamisiinkin on ohjeita netissä. Lääkkeiden ulkopakkauksia ei apteekki kaipaa, eikä ne neulojen, elohopean ja jodin erotteluohjeet sinun kiusaamiseksesi ole.

Vierailija
194/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menen reseptini kanssa tiskille. Henkilökuntaan kuuluva ottaa lääkkeen ja alkaa kertoa miten sitä käytetään. Sanon että tiedän, tuttu lääke ja olen käyttänyt ennenkin. Ei se saamari lopeta vaan antaa tulla koko litanian. Sanon uudestaan että tiedän, olen käyttänyt lääkettä 8 vuotta. Ja vittu se jatkaa edelleen sen käyttöohjeen lukemista. Ja ihmisellä on muka yliopistotutkinto?

Toinen ärsyttävä on se että meidän lähiapteekissa on alettu pihtailla tilausten kanssa. Puolen vuoden sisään on käynyt kolme kertaa niin että kun olen mennyt hakemaan lääkettä niin heillä ei ole ollut sitä. Mulle on selitetty että ei voi ostaa varastoon jos sitä ei sitten menekään. Mulle tuli mieleen että onkohan tosiasiassa rahavaikeuksissa. ärsyttää vaan lähteä 30 km päähän toiseen apteekkiin jos tarvii lääkettä heti. Ennen viime vuotta tätä ongelmaa ei ollut.

Apteekeilla rahavaikeuksia? Ei tule tapahtumaan noilla hinnoilla.

Osalla on. lahdessa yksi menetti juuri viime vuonan toimilupansa.

Vierailija
195/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digitalisaatio on "tehostanut" logistiikkaketjua ja toisaalta pyritään myös lääkehävikin vähentämiseen. Tämä näennäistehokkuus ja ekologisuus aiheuttaa sen, että milloin mikäkin lääke on loppu. Yleensähän Suomessa verotetaan varastoarvoa (en tosin tiedä ovatko apteekit siitä vapaita), joten yritysten ei kannata pitää varastoa.

Farmaseuttien asiantuntemuksesta sitten... Yhdessäkään apteekissa ei kukaan ole osannut kertoa, miksi Physiogelia ei enää saa. Niinkin yksinkertainen kysymys kuin että onko maahantuoja Glaxo Smith Kline lopettanut maahantuonnin, vai valmistaja valmistuksen. Ei viitsitä, ei välitetä ottaa selvää. Todetaan vain, että "täällä lukee, että poistuva tuote". Ja kehotetaan asiakasta itse kysymään tuolta Glaxolta tai etsimään tietoa netistä.

Vierailija
196/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niihin palauttamisiinkin on ohjeita netissä. Lääkkeiden ulkopakkauksia ei apteekki kaipaa, eikä ne neulojen, elohopean ja jodin erotteluohjeet sinun kiusaamiseksesi ole.

Mä vein kerran ilman myyntipakkausta. Tiskillä sanottiin narisevalla äänellä naama nyrpeänä että pitäis olla myyntipakkaukset. Sitten vein myyntipakkausten kera. Tällä kertaa naristiin että ei sais olla pakkauksia. Mikä on hyvä, oi mikä? Sen jälkeen olen polttanut lääkkeet saunan pesässä. Eipä valita kukaan.

Vierailija
197/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laki määrää heidät antamaan neuvoja niin miksi sitä ei sitten tehdä oston jälkeen. Eli kun nähdään mitkä tuotteet asiakas on valinnut niin kassan jälkeen farmaseutti neuvoo sitten sen peräpukamavoiteen käytössä. Haluaisin joskus katsella rauhassa apteekkikosmetiikkaa, mutta kun sanon että ei mä vaan tässä katselen ja vertailen niin tulee ihan hölmö (varas) olo kun eihän apteekkiin yleensä mennä vaan "pyörimään". Farmaseuttikin varmuuden vuoksi jää siihen metrin päähän ja huikkailee hyvässä lykyssä neuvoja. Joskus ihan oikeasti olen katsellut niitä saakelin *mätinvoiteita/geelejä ja vaikka olen halunnut tutkia ihan omin päin niin eikö siihen tungeta neuvomaan. Mä voin ottaa ne neuvot sit vastaan kun olen päättänyt mikä tuote. Kai nyt jokainen aikuinen osaa kysyä sitä neuvo kun sitä tarvitsee. 

No siksi justiinsa kun naapurisi Pentti ei ehkä koskaan kehtaa mennä lääkäriin peräaukon vaivoistaan, vaan sivelee sinne "peräpukamiinsa" kortisonivoidetta viikkotolkulla ohentaen ensinnäkin ihoaan siellä ja kuvitellen, että vaivansa on peräpukamat. Ammattilaisen on varmistuttava ennen kuin Pentti taas ostaa Scheriproctia, että sitä ei olisi kannattanut ostaa ensimmäistäkään putkiloa ikinä, ennen kuin lääkäri on kerran todennut, että kyse tässä on peräpukamista, eikä jostain aivan muusta, ei-itsehoidettavasta vaivasta. Siksi.

Vierailija
198/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vein kerran ilman myyntipakkausta. Tiskillä sanottiin narisevalla äänellä naama nyrpeänä että pitäis olla myyntipakkaukset. Sitten vein myyntipakkausten kera. Tällä kertaa naristiin että ei sais olla pakkauksia. Mikä on hyvä, oi mikä? Sen jälkeen olen polttanut lääkkeet saunan pesässä. Eipä valita kukaan.

No ei varmana ole vaadittu myyntipakkauksia, voi huoh taas sentään, ne ovat ihan turhaa roskaa apteekille. Ja olisit vain tarkistanut asian netistä, etkä tuohtunut kuin pikkuvauva.

Vierailija
199/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Digitalisaatio on "tehostanut" logistiikkaketjua ja toisaalta pyritään myös lääkehävikin vähentämiseen. Tämä näennäistehokkuus ja ekologisuus aiheuttaa sen, että milloin mikäkin lääke on loppu. Yleensähän Suomessa verotetaan varastoarvoa (en tosin tiedä ovatko apteekit siitä vapaita), joten yritysten ei kannata pitää varastoa.

Farmaseuttien asiantuntemuksesta sitten... Yhdessäkään apteekissa ei kukaan ole osannut kertoa, miksi Physiogelia ei enää saa. Niinkin yksinkertainen kysymys kuin että onko maahantuoja Glaxo Smith Kline lopettanut maahantuonnin, vai valmistaja valmistuksen. Ei viitsitä, ei välitetä ottaa selvää. Todetaan vain, että "täällä lukee, että poistuva tuote". Ja kehotetaan asiakasta itse kysymään tuolta Glaxolta tai etsimään tietoa netistä.

Ei tuollainen tieto tule farmaseuteille asti, yleensä ei apteekkarillekaan. Miksi asia sinua kiinnostaa, etkö usko sen poistuneen? Ja miten vaikeaa on itse soittaa asiasta Glaxolle? Saisit asian selville, mutta ei, sä haluat kiukutella siitä apteekkiin.

Vierailija
200/270 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samankaltainen kokemus yhdestä voiteesta. Olin käyttänyt sitä n.8 vuotta eli mikään hetkellisesti markkinoilla ollut tuote ei ollut kyseessä, yhdessä vaiheessa se vain oli loppu lähiapteekista ja kaikista alueen apteekeista. Hylly oli tyhjänä viikkokausia ja kun kysyin että tuleeko sitä ja milloin, niin sanottiin vaan että kone sanoo että nyt ei saada sitä ja kukaan ei tiedä että tuleeko sitä tai milloin sitä tulisi tai yhtään mitään. Juoksin sitten ympäri apteekkeja, jos jossain olisi joku tuubi jäljellä. Yksikään "myyntihenkilö" apteekeissa ei osannut kertoa mikä juttu tällä voiteella on meneillään kun hyllyt on tyhjänä viikkoja ja lopulta kuukausia. Kukaan ei osannut sanoa että tullaanko sitä vielä saamaan, onko se vedetty pois markkinoilta vai lopetettu vai mitä. Mun mielestä ihan käsittämätöntä touhua ettei myytävistä tuotteista tiedetä mitään viikkokausiin/kuukausiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi