Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakotetaanko teitä apteekkimyyjät ahdistelemaan asiakkaita?

Vierailija
04.04.2017 |

Todella ärsyttävää ja ahdistavaa, kun saman tien ollaan kuin paarmat kimpussa, kun apteekkiin astut sisään. "Parhaassa" tapauksessa moni eri myyjä tulee kyselemään vuorotellen. Miksi? Usein vielä aivan turhaan. Osaan nimittäin kyllä kysyä apua, jos sitä koen tarvitsevani. Kyllä mä osaan ihan itse valita liukuvoiteeni ja käsirasvani, en tarvitse ketään pitämään kädestä. Vähän aikaa sitten kuuntelin vierestä, kun epävarma myyjä neuvoi asiakasta ihan väärin. Ilmeisesti kun pakko vaan on neuvoa. Myös itselleni suositeltiin tuotetta, jollaista nimenomaan EN halunnut tuotteen olevan, mutta kun en ollut itse kokeillut ja päätin luottaa työntekijän ammattimaiseen suositukseen niin ostin huonon tuotteen. Oletan, että on pakko neuvoa. Ei muuten niin säännönmukaisesti hyökättäisi kimppuun jopa monen eri myyjän taholta ja neuvota väärienkin neuvojen uhalla.

Kommentit (270)

Vierailija
221/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin kassat oikein ylioppilaita? Hehe

Vierailija
222/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekin kassat oikein ylioppilaita? Hehe

Suurin osa on, koska tekninen henkilöstökin tekee usein koulutettuna tähdellisempiä hommia, ja kassalla on se opintorahoja tienaava ylioppilas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui viimeksi apteekissa:

Menen suoraan kohti särkylääkehyllyä. Myyjä tulee paikalle ennen kuin olen hyllyllä.

- Tarvitsetko apua?

- Eei, kun ihan vaan särkylääkettä tulin hakemaan. (Luulin vastauksen riittävän kaikottamaan henkilön - olinhan jo kertonut että tiedän mitä olen hakemassa.)

- Niitä löytyy täältä. (viittoilee mukaansa)

- Juu, kiitos. (Osaan kyllä löytää hyllyn itsekin lukutaitoisena)

- On sitten ibuprofeiinia eli esim. Buranan ja Ibumaxin nimellä myytävää. Sitten on erilaisia parasetamolivalmisteita. Mitä särkylääkettä etsit?

- Ihan vaan burana 400

- Näitä on sitten eri pakkauskokoja, ja hinta vähän vaihtelee. Sitten on myös tabletteja, ja veteen liukenevia rakeita, ja myös tällaisia maustettuja versioita.

- Ihan vaan se normaali tabletti..

- Mikä pakkauskoko laitetaan?

- No vaikka se 30 kpl. (Miksi en vaan saa valita rauhassa?!)

- Tämän hinta on se ja se.

- Juu, ok. (Edelleenkin nään sen myös itse siitä hyllynreunalta.)

Todella puuduttavaa.

Vierailija
224/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikesuojaus on myös sosionomeilla, geronomeilla ym., eli ei koske pelkästään sosiaalityöntekijöitä.

Vierailija
225/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suurin osa niistä apteekissa pyörivistä henkilöistä todellakaan ole farmaseutteja. Siis niistä jotka pyörivät asiakkaiden seassa, ei lääkkeitä antamassa.

Usein käy niin, että tullaan kysymään tarvitsetko apua, ja sitten kun vastaat myöntävästi, myyjä sanoo ettei saa neuvoa vaan hakee farmaseutin paikalle.

226/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekit boikottiin!

Läski, katkera läski

Vierailija
227/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui viimeksi apteekissa:

Menen suoraan kohti särkylääkehyllyä. Myyjä tulee paikalle ennen kuin olen hyllyllä.

- Tarvitsetko apua?

- Eei, kun ihan vaan särkylääkettä tulin hakemaan. (Luulin vastauksen riittävän kaikottamaan henkilön - olinhan jo kertonut että tiedän mitä olen hakemassa.) olisi kannattanut vain sanoa "ei kiitos", nythän nimesit tarpeen, ja saattaisit ammattilaisen näkökulmasta valita tilanteeseesi väärää särkylääkettä. Se, kellä on vaikkapa verenohennuslääkitys päällä ei näy ulospäin.

- Niitä löytyy täältä. (viittoilee mukaansa)

- Juu, kiitos. (Osaan kyllä löytää hyllyn itsekin lukutaitoisena) oikeastiko sinua haittaa, kun sinulle vain näytetään, missä jotain on?

- On sitten ibuprofeiinia eli esim. Buranan ja Ibumaxin nimellä myytävää. Sitten on erilaisia parasetamolivalmisteita. Mitä särkylääkettä etsit? keskustelunavaus, ei tosin ehkä sieltä ammattitaitoisimmasta päästä. Olisi ennemmin kannattanut kysellä vaivasta, onko tilapäinen, jatkuva, tuleeko läke sinulle ylipäätään jne

- Ihan vaan burana 400

- Näitä on sitten eri pakkauskokoja, ja hinta vähän vaihtelee. Sitten on myös tabletteja, ja veteen liukenevia rakeita, ja myös tällaisia maustettuja versioita.

- Ihan vaan se normaali tabletti..

- Mikä pakkauskoko laitetaan?

- No vaikka se 30 kpl. (Miksi en vaan saa valita rauhassa?!)

- Tämän hinta on se ja se.

- Juu, ok. (Edelleenkin nään sen myös itse siitä hyllynreunalta.) loppu oli tosiaan aika turhaa neuvontaa, koska farmaseutti ei kysellyt mitään itse vaivasta tms.

Todella puuduttavaa.

Kannattaa varmaan jatkossa tosiaan sanoa "ei kiitos" niin jospa sitten saisit katsella rauhassa. Ellet, niin sano: "anteeksi, mutta haluan katsella ihan rauhassa". Jos tulee jankutusta varmistaa, että lääke tulee oikeaan tarkoitukseen niin sano uudestaan, että et halua apua ja pyydä pomo paikalle, ellei sinua uskota. Jos hänestäkään et saa katsella rauhassa, vaihda apteekkia.

Vierailija
228/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, totuus paljastui jo, turha selitellä enempää: valkotakkiset pilleristizombit vaanivat asiakkaita hyllyjen takaa valmiina hyökkäämään. Tarkkailepa niitä: tunnistaa omituisen kiiluvasta, kuumeisesta katseesta, terävistä kulmahampaista, omituisesta nykimisestä - ja mikä olennaista: täysin tyhjäpäisistä ulkoaopetelluista repliikeistä. Jos niiltä kysyy jotain, niillä alkaa lyödä ihan tyhjää: APUVA, minä käynkin kysymässä... ööö (kuola valuu).

Vierailija
229/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tätä. Ja yleensä kun ovat tuppautuneet tarjoamaan apua ja häiritsemään niin eivät sitten osaakkaan vastata kysymykseeni. 

"Hei, tarvitsisitteko apua?"

"Joo kyllä itseasiassa, mikä näistä voiteista olisi sopiva x:n kun etsin katsos sellaista y:n kaltaista."

"öö. no. tuota. öö. no siis täähän on tällainen juttu. sit ois täs tällanen toinen juttu... öö... ööhh.. nyt en kyl osaa sanoa."

Vierailija
230/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Digitalisaatio on "tehostanut" logistiikkaketjua ja toisaalta pyritään myös lääkehävikin vähentämiseen. Tämä näennäistehokkuus ja ekologisuus aiheuttaa sen, että milloin mikäkin lääke on loppu. Yleensähän Suomessa verotetaan varastoarvoa (en tosin tiedä ovatko apteekit siitä vapaita), joten yritysten ei kannata pitää varastoa.

Farmaseuttien asiantuntemuksesta sitten... Yhdessäkään apteekissa ei kukaan ole osannut kertoa, miksi Physiogelia ei enää saa. Niinkin yksinkertainen kysymys kuin että onko maahantuoja Glaxo Smith Kline lopettanut maahantuonnin, vai valmistaja valmistuksen. Ei viitsitä, ei välitetä ottaa selvää. Todetaan vain, että "täällä lukee, että poistuva tuote". Ja kehotetaan asiakasta itse kysymään tuolta Glaxolta tai etsimään tietoa netistä.

Ei tuollainen tieto tule farmaseuteille asti, yleensä ei apteekkarillekaan. Miksi asia sinua kiinnostaa, etkö usko sen poistuneen? Ja miten vaikeaa on itse soittaa asiasta Glaxolle? Saisit asian selville, mutta ei, sä haluat kiukutella siitä apteekkiin.

Mistä päättelit, että haluaisin "kiukutella" asiasta apteekkiin?

Toki saan itse selville halutessani. Olen vain kysellyt monesta apteekista tuosta tuotteesta ihan vain testatakseni, löytyykö mistään apteekista tietoa asiasta tai halua ottaa selvää. Siinä apteekissa voin sitten asioida jatkossa, vaikka sieltä ei Physiogeliä enää saakaan. Ihan vain siksi, että sieltä saa hyvää palvelua (pyydettäessä, ei tyrkyttäen).

Oireellista, että tuota oli vaikea ymmärtää, ja viestini tähän ketjuun tulkittiin heti haluksi "kiukutella" apteekille. Erittäin oireellista.

Vierailija
231/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekin väki pitää äärimmäisen tärkeänä huolehtia apteekissa vallitsevasta hierarkiasta, ja juu lakia täytyy noudattaa, mutta onhan se niin, että asiakaspalvelukulttuuri Suomen apteekeissa on todella nuori. Tutkintoon ei kuulu nykyaikaista myyntikoulutusta. Jotkut apteekkarit ovat hankkineet henkilökunnalleen toimipaikkakoulutusta päivän tai pari, ja sitten näitä opittuja fraaseja toistellaan ymmärtämättä myyntiä tai asiakaspalvelua kokonaisuutena. Näihin koulutuksiin ei myöskään kuulu seurantaa ja palautetta, jolloin kehittyminen olisi edes teoriassa mahdollista.

Odottelen innolla apteekkijärjestelmän purkamista. Apteekeissa on aika paljon löysää väkeä, jonka ylläpitämiseen yrityksillä/apteekeilla ei sitten enää ole varaa, kun normaalit yritystoiminnan lait astuvat voimaan.

Ja kyllä, minulla on mm. farmaseutin koulutus. En työskentele apteekissa.

Me farmaseutit olemme asiantunijoita. Siihen ei kertakaikkiaan sovi nykyaikainen myyntikoulutus. Ainakin kaikissa niissä kuudessa apteekeissa, joissa olen työskennellyt (kaikissa palkattuna sinne, en vuokratyöläisenä) on jokaisella farmaseutilla ollut aivan luonnollinen ote asiakaspalveluun ja suosittelemiseen, eikä tämän kaltaisia tökeryyksiä ole missään ollut. Yksi kerrallaan on palveluvalinnan puolella, eipä siinä muut ehdi käydä kyselemässä tarvitseeko asiakas apua. Eikä lueta pakkausselosteesta ellei tarvitse tarkistaa jotain asiakkaan kysymää jne.

Toki asiakkaan tarpeiden huomioiminen on asia, jota voi koulutuksella parantaa, mutta ei mikään mainitsemasi nykyaikainen myyminen josta tulee mieleen joku Gigantin asiakaspalvelu. Taidat olla lääkefirmassa töissä?

Tässä farmaseutti juuri todistaakin, ettei apteekeissa ole keskimäärin harmainta hajua, mitä asiantunteva asiakaspalvelu tarkoittaa. Hän itse rinnastaa apteekin myyntityön Giganttiin. No, paljonhan sieltäkin olisi opittavaa, koska nykyinen myyntiosaaminen on nolla, mutta asiantuntijuus yhdistettynä myyntitaitoihin on ihan jotain muuta. Suosittelen jättämään pika-asiakkaat rauhaan, ja keskittymään niihin asiakkaisiin, jotka ovat valmiita ottamaan vastaan palvelua. Suosittelen myös luopumaan ennakkoluuloista sanoja "myynti" ja "myyjä" kohtaan. Myynti on vaikeaa, kun ongelmat ja asiakkaan tarpeet ovat komplekseja, mutta kyllä farmaseuttienkin kannattaa vain hyväksyä (apteekki)maailman muuttuminen ja alkaa ajatella kokonaisvaltaisesti. Koko asian kieltäminen ei kehitä mitään.

Vierailija
232/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia apteekit sitten muutettiin nykyisen mallisiksi "itsepalveluapteekeiksi"? Eihän näitä asiakkaan ympärillä hyöriviä aspoja ollut ennen muutosta, vaan kaikki ostokset tehtiin tiskillä.

Reseptilääkkeitä sun muita vaarallisia aineita ei edelleenkään pidetä avohyllyissä, joten sen suhteen ei pitäisi olla mitään ongelmaa. 

Farmaseutti on aika ylikoulutettu kauppaamaan hammasharjoja ja laastareita.

Ja eläinten lääkkeistä näillä apteekkiaspoilla on hämmentävän vähän tietoa. Esimerkiksi madotuslääkkeistä yleensä osaavat kertoa sen, mitä paketin päällä lukee, mutta heillä ei ole yleensä tietoa, miltä esimerkiksi suolinkainen näyttää!

Vierailija
233/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekin väki pitää äärimmäisen tärkeänä huolehtia apteekissa vallitsevasta hierarkiasta, ja juu lakia täytyy noudattaa, mutta onhan se niin, että asiakaspalvelukulttuuri Suomen apteekeissa on todella nuori. Tutkintoon ei kuulu nykyaikaista myyntikoulutusta. Jotkut apteekkarit ovat hankkineet henkilökunnalleen toimipaikkakoulutusta päivän tai pari, ja sitten näitä opittuja fraaseja toistellaan ymmärtämättä myyntiä tai asiakaspalvelua kokonaisuutena. Näihin koulutuksiin ei myöskään kuulu seurantaa ja palautetta, jolloin kehittyminen olisi edes teoriassa mahdollista.

Odottelen innolla apteekkijärjestelmän purkamista. Apteekeissa on aika paljon löysää väkeä, jonka ylläpitämiseen yrityksillä/apteekeilla ei sitten enää ole varaa, kun normaalit yritystoiminnan lait astuvat voimaan.

Ja kyllä, minulla on mm. farmaseutin koulutus. En työskentele apteekissa.

Me farmaseutit olemme asiantunijoita. Siihen ei kertakaikkiaan sovi nykyaikainen myyntikoulutus. Ainakin kaikissa niissä kuudessa apteekeissa, joissa olen työskennellyt (kaikissa palkattuna sinne, en vuokratyöläisenä) on jokaisella farmaseutilla ollut aivan luonnollinen ote asiakaspalveluun ja suosittelemiseen, eikä tämän kaltaisia tökeryyksiä ole missään ollut. Yksi kerrallaan on palveluvalinnan puolella, eipä siinä muut ehdi käydä kyselemässä tarvitseeko asiakas apua. Eikä lueta pakkausselosteesta ellei tarvitse tarkistaa jotain asiakkaan kysymää jne.

Toki asiakkaan tarpeiden huomioiminen on asia, jota voi koulutuksella parantaa, mutta ei mikään mainitsemasi nykyaikainen myyminen josta tulee mieleen joku Gigantin asiakaspalvelu. Taidat olla lääkefirmassa töissä?

Btw. mikähän siinä on, että vuorafirmoissa työskentelevät farmaseutit ovat usein niitä parhaita asiakaspalvelijoita. Ehkä joustavuus ja nopea sopeutuminen eri ympäristöihin tarkoittaa myös nopeaa reagointikykyä asiakaspalvelussa.

Vierailija
234/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paarma-seutit pyörivät asiakkaan kimpussa, eikä auta vaikka kuinka huidot.

Vierailija
235/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reseptilääkkeitä sun muita vaarallisia aineita ei edelleenkään pidetä avohyllyissä, joten sen suhteen ei pitäisi olla mitään ongelmaa. 

Kylläpä vaan löytyy itsehoitopuolelta ihan samoja lääkeaineita kuin reseptiltä.

Minuakin kyllä ihmetyttää, missä ihmeen apteekeissa useampi henkilö käy jatkuvasti kysymässä apua samalta henkilöltä? Tai jää "jankuttamaan" asiakkaalle lääkkeistä tämän kieltäytyessä avusta? Itse olen työskennellyt farmaseuttina kuudessa eri apteekissa, enkä ole koskaan törmännyt moiseen.

Totta kai apua tarjotaan, ja pyritään varmistamaan lääkkeiden turvallista ja oikeaa käyttöä, asiakkaan itsemääräämisoikeutta kuitenkin kunnioittaen. Btw viimeksi eilen sain kiinni haitallisen yhteisvaikutuksen asiakkaan käyttämän luontaistuotteen ja reseptilääkkeen kanssa. Asiakkaani (vanhempi mieshenkilö) oli onneksi tästä havainnosta kiitollinen, mutta täytyy pitää mielessä, että osaa asiakkaista raivostuttaa lääkeneuvonta. :D

Vierailija
236/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4030 kirjoitti:

Kuten jo edellä mainittiin, apteekin myyjä ei ole mikään vaatekaupan myyjän kaltainen asiakaspalvelija, vaan yliopistotutkinnon suorittanut lääketieteen asiantuntija. Se sun farmaseutti tietää siitä lääkkeestä yhtä paljon kuin lääkäri, joka sen lääkkeen sulle määräsi. Se apu kannattaa ottaa vastaan, vielä kun ihan ilmaiseksi saa.

Tässä taidetaan nyt puhua naamarasvoista ja shampoista. Eikä hitossa osaa farmaseutti ulkoa kosmetiikkatuotteiden sisältöjä ja vaikuttavia ainesosia. Samanlailla se tulee niitä purkkien kylkiä lukemaan kuin minäkin.

"Haluaisin shampoon joka ei sisällä natriumbentsoaattia (tai muuta tavallista säilöntäainetta)." Löytyykö vastaus ulkomuistista? No ei takuulla löydy.

Vierailija
237/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

farmasisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä vaan löytyy itsehoitopuolelta ihan samoja lääkeaineita kuin reseptiltä.

Minuakin kyllä ihmetyttää, missä ihmeen apteekeissa useampi henkilö käy jatkuvasti kysymässä apua samalta henkilöltä? Tai jää "jankuttamaan" asiakkaalle lääkkeistä tämän kieltäytyessä avusta? Itse olen työskennellyt farmaseuttina kuudessa eri apteekissa, enkä ole koskaan törmännyt moiseen.

Totta kai apua tarjotaan, ja pyritään varmistamaan lääkkeiden turvallista ja oikeaa käyttöä, asiakkaan itsemääräämisoikeutta kuitenkin kunnioittaen. Btw viimeksi eilen sain kiinni haitallisen yhteisvaikutuksen asiakkaan käyttämän luontaistuotteen ja reseptilääkkeen kanssa. Asiakkaani (vanhempi mieshenkilö) oli onneksi tästä havainnosta kiitollinen, mutta täytyy pitää mielessä, että osaa asiakkaista raivostuttaa lääkeneuvonta. :D

*tarjoamassa apua samalle henkilölle eikä kysymässä apua piti kyllä kirjoittaa :D

Vierailija
238/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä4030 kirjoitti:

Kuten jo edellä mainittiin, apteekin myyjä ei ole mikään vaatekaupan myyjän kaltainen asiakaspalvelija, vaan yliopistotutkinnon suorittanut lääketieteen asiantuntija. Se sun farmaseutti tietää siitä lääkkeestä yhtä paljon kuin lääkäri, joka sen lääkkeen sulle määräsi. Se apu kannattaa ottaa vastaan, vielä kun ihan ilmaiseksi saa.

Tässä taidetaan nyt puhua naamarasvoista ja shampoista. Eikä hitossa osaa farmaseutti ulkoa kosmetiikkatuotteiden sisältöjä ja vaikuttavia ainesosia. Samanlailla se tulee niitä purkkien kylkiä lukemaan kuin minäkin.

"Haluaisin shampoon joka ei sisällä natriumbentsoaattia (tai muuta tavallista säilöntäainetta)." Löytyykö vastaus ulkomuistista? No ei takuulla löydy.

Mistäpä farmaseutti tietää, mitä shampoohyllyllä pyörivä asiakas on vailla.  Jos apua menee tarjoamaan ja asiakkaan kysymys liittyy tuotteiden yksityiskohtiin, mitä muita vaihtoehtoja farmaseutilla on kuin lukea pakkauksen teksteistä tai tuoteselosteista? "Emmätiiä, voit lukee ite noita ainesosalistoja"?

Vierailija
239/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Digitalisaatio on "tehostanut" logistiikkaketjua ja toisaalta pyritään myös lääkehävikin vähentämiseen. Tämä näennäistehokkuus ja ekologisuus aiheuttaa sen, että milloin mikäkin lääke on loppu. Yleensähän Suomessa verotetaan varastoarvoa (en tosin tiedä ovatko apteekit siitä vapaita), joten yritysten ei kannata pitää varastoa.

Farmaseuttien asiantuntemuksesta sitten... Yhdessäkään apteekissa ei kukaan ole osannut kertoa, miksi Physiogelia ei enää saa. Niinkin yksinkertainen kysymys kuin että onko maahantuoja Glaxo Smith Kline lopettanut maahantuonnin, vai valmistaja valmistuksen. Ei viitsitä, ei välitetä ottaa selvää. Todetaan vain, että "täällä lukee, että poistuva tuote". Ja kehotetaan asiakasta itse kysymään tuolta Glaxolta tai etsimään tietoa netistä.

Ei tuollainen tieto tule farmaseuteille asti, yleensä ei apteekkarillekaan. Miksi asia sinua kiinnostaa, etkö usko sen poistuneen? Ja miten vaikeaa on itse soittaa asiasta Glaxolle? Saisit asian selville, mutta ei, sä haluat kiukutella siitä apteekkiin.

Toki saan itse selville halutessani. Olen vain kysellyt monesta apteekista tuosta tuotteesta ihan vain testatakseni, löytyykö mistään apteekista tietoa asiasta tai halua ottaa selvää. Siinä apteekissa voin sitten asioida jatkossa, vaikka sieltä ei Physiogeliä enää saakaan. Ihan vain siksi, että sieltä saa hyvää palvelua (pyydettäessä, ei tyrkyttäen).

Oireellista, että tuota oli vaikea ymmärtää, ja viestini tähän ketjuun tulkittiin heti haluksi "kiukutella" apteekille. Erittäin oireellista.

No mitä muuta tämä sinun testailusi on kun et edes sen vertaa tiedä, ettei missään apteekssa selvitellä moisia asioita, niin koitat seuloa parhaan apteekin jonkun tuollaisen seikan avulla? Olet ärsyttävä besserwisserasiakas, ja arvasinkin, ettet oikeasti halunnut saada asiaa edes selville, vaan sinua motivoi jokin kyylämentaliteetti. Sori vaan, kun kierrät turhaan apteekkeja sen toivossa, että joku tietäisi, mitä Physiogelille on käynyt.

Vierailija
240/270 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä muuta tämä sinun testailusi on kun et edes sen vertaa tiedä, ettei missään apteekssa selvitellä moisia asioita, niin koitat seuloa parhaan apteekin jonkun tuollaisen seikan avulla? Olet ärsyttävä besserwisserasiakas, ja arvasinkin, ettet oikeasti halunnut saada asiaa edes selville, vaan sinua motivoi jokin kyylämentaliteetti. Sori vaan, kun kierrät turhaan apteekkeja sen toivossa, että joku tietäisi, mitä Physiogelille on käynyt.

Pyynnöstä siis voidaan varmasti selvittää, mutta sehän on sinulle huonoa palvelua, jos joudut ihan pyytämään tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä