Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla 2017

Vierailija
03.04.2017 |

Alkaa nyt.

Kommentit (1274)

Vierailija
761/1274 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut jaksoja sieltä sun täältä. Mutta Laurasta saa sen mielikuvan, että olisi onnellisimmillaan city-sinkkuna. Helsingin keskustassa yksiössä asustaen kahviloissa ja viihteellä käyden ja kavereita tapaillen. Tuntuu ehkä vähän "rusinat pullasta- ihmiseltä" ton Helsinkiin muuton myötä. Mies hoitaa arjen, kodin ja perheen ja hän pamahtaa paikalle viikonloppuäidiksi. Ehkä olen nyt vähän ilkeä mutta toivottavasti osaa arvostaa sitä, että mies hoitaa arjen sillä aikaa, kun itse luo uraa.

Lautailija-Kristina vaikuttaa symppikseltä ja positiiviselta. Mutta mietin myös, että olikohan hän ihan paras vaihtoehto tähän sarjaan. Siis siinä mielessä, että elämä menee (luonnollisesti) urheilun ehdoilla ja siksi viihdearvo ei välttämättä ole niin suuri. Olisi mielenkiintoista, jos hän vaikka avautuisi elämästä; tulevaisuuden suunnitelmista ja urheilun jälkeisestä elämästä.

Komulainen pärjää varmaan työssään ja on sosiaalinen. Mutta en tiedä onko toi jatkuva analysointi päällä vain, kun kamerakin on päällä vai onko hän oikeasti muutenkin tollanen. Itse en kyllä läheisenä ihmisenä jaksaisi vastaavaa, jos jatkuvasti pitäisi kuunnella tai olla mukana analysoimassa elämää tai hänen omaa sielunmaisemaansa. Mutta varmasti hänen läheisensä siitä pitävät. :-)

Erika ja Danny- kuvio vaikuttaa kieltämättä vähän oudolta. En haluaisi ajatella ikäerosta mitään pahaa mutta kyllä se vähän haiskahtaa. Erika kertoi miten ei ollut yläasteella poikien suosiossa, en tiedä muuttuiko lukiossa tilanne. Mutta ei hän ole iänkään puolesta voinut ehtiä kovin paljoa seurustelemaan "vakavasti." Siinä mielessä mielestäni vähän kyseenalaista, että aikuisiän kenties ensimmäisiä suhteita on yli 50 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Sini vaikuttaa maanläheiseltä ja mukavalta.

Vierailija
762/1274 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ovat kuvailleet kautta tylsäksi. Mitä näiden ihmisten pitäisi sitten tehdä? Julkkistenkin elämä pyörii työn, perhe-elämän ja muutenkin arjen ympärillä. Pitäisi ehkä huokaista helpotuksesta, ettei oma elämä poikkeakaan niin paljoa julkkisten elämästä?

Mielestäni Lauran kotonaan kuvaamat otokset ovat ihanan rehellinen kuvaus todellisuudesta verrattuna esimerkiksi blogikotien museomaisuudelle kaikessa valkoisuudessaan.

Ei heidän pitäisi tehdä mitään, mutta mielestäni formaatin idea on se, että päästetään katsojat sisään/lähelle/"iholle" siihen tekemiseen tai tekemättömyyteen, eikä pelkäästään ulkoapäin kuvata samaan tyyliin, kuin selfieitä instagramiin. Se on tylsää. Laura on toistaiseksi naisista ainoa, jonka vuoksi viitsii ylipäätään seurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1274 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli etiäinen siitä Kristiina N:n kaatumisesta harjoituksissa. Sää ja olosuhteet rinteessä oli huonot, hän itsekin epäili onko mitään järkeä, eli oli jo sellaisessa epävarmassa mielentilassa ennen laskua. Onneks ei sattunut pahemmin, vaikka kisat jäi kai väliin. Multa lähti jakson lopussa ääni jostain syystä pois, joten lopoupulinst jäi kuulematta.

Vierailija
764/1274 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti ne Erikan kertomukset Helenan ja Jorman Hesburger- (vai oliko Mäkki) käynnistä.

Vierailija
765/1274 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku saanut selville missä Erika asuu? Siis ei kiinnosta paikkakunta eikä osoite, vaan ehkä enemmänkin että miten asuu. Vanhemmillaan tai Dannyllä? En ole huomannut että olisi ikinä kuvannut omassa kodissaan? Joskus makoillut sängyssä jossain mutta sekin vaikuttanut ennemminkin omalta huoneelta jossain kuin omalta asunnolta..

Tämmönen juoru-uutinen aiheesta löytyi:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Erika-Vikman-ja-Danny-avoliitto-Tama-palj…

en tiedä, mikä oli tilanne kuvausten aikaan, mutta minusta siinä ajellaan jostain kauempaa aina Helsingin keskustaan.

Vierailija
766/1274 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Kristiinan ystävä kertoi autossa omista viime aikaisista tuntemuksistaan, Kristiina puhui päälle ja käänsi huomion itseensä. Tällaisia ihmisiä on.. Vahvoja ja tilaa ottavia, koko ajan analysoidaan omia fiiliksiä, ihan sama kuka se kuuntelija on. Toisaalta tuokaan klippi ei näytä koko totuutta...

Vierailija
767/1274 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nykyään kelaan katsomossa noi lauran kohdat. Säälittää niiden lasten puolesta kun äiti on niin poissaoleva. Ja Laura syö tai on todella tympääntyneen oloinen jatkuvasti.

Lumilautailija vaikuttaa symppikselle, mut kuten joku mainitsi, on melko perus insta/snäppikamaa. Poikaystävän(?) kanssakin jutusteli jostain uusista otsasuonista. Mut ehkä hänen elämäänsä ei sit kuulu pohtia asioita kovin syvällisesti noin niinkuin arjessa?

Vierailija
768/1274 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nykyään kelaan katsomossa noi lauran kohdat. Säälittää niiden lasten puolesta kun äiti on niin poissaoleva. Ja Laura syö tai on todella tympääntyneen oloinen jatkuvasti.

Lumilautailija vaikuttaa symppikselle, mut kuten joku mainitsi, on melko perus insta/snäppikamaa. Poikaystävän(?) kanssakin jutusteli jostain uusista otsasuonista. Mut ehkä hänen elämäänsä ei sit kuulu pohtia asioita kovin syvällisesti noin niinkuin arjessa?

Minä taas katson tallenteelta vain Lauran osuudet normaalinopeudella, muut pikakelauksella.

Vierailija
769/1274 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura muuten syö koko ajan! Ällöttää edelleen se ekojen jaksojen kohtaus, missä veti leivontasuklaata suoraan levystä... Miksi muuten nukkui ilman lakanoita edellisessä jaksossa?

Vierailija
770/1274 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas katson tallenteelta vain Lauran osuudet normaalinopeudella, muut pikakelauksella.

Pystytkö samaistumaan häneen vsi miksi? Ihan puhtaasti mielenkiinnosta kysyn, kun ihmetyttää miten monikin on sanonut pitävänsä hänestä. Ilmeisesti hänen tyylisiään ihmisiä on sitten enemmänkin. Itse en tiedä oikein ketään hänen tyylistään omasta tuttavapiiristä. Musta tää on aika mielenkiintoista, miten eri tavoilla tätä sarjaa voi seurata. Ja miten jokaiselle naiselle löytyy ns "faneja".

T. Eri

Vierailija
771/1274 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää kausi on tappavan tylsä. Kukaan ei päästä kunnolla iholle, vaan saattavat vain viitata pintapuolisesti vaikeisiin tai tunteellisiin tms. asioihin, mutta eivät mene syvemmälle. Ei mua kiinnosta mikään pinta, kaikki syö ja käy pissalla. Kaipaan enemmän itsestä antamista :(

772/1274 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin Erikan innoittamana ostamassa sellaiset pinkit macaron-leivoksilta näyttävät kiharapampulat Glitteristä, ja näillä tulee tosi helposti nätit laineet. En kyllä ehkä kehtaa lähteä ulos ne päässä. 

Jotain hyötyä tästäkin sarjasta!

Vierailija
773/1274 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se enduro-onnettomuus sattuikin Pasi-kaverille eikä Kristiinalle, kuten virheellisesti oletin jaksoselostuksesta. Mitenköhän nilkalle lopulta kävi, sitä ei varmaan enää myöhemmin kerrota.

Koulukiusaaminen on niin syvältä. Sini on kyllä saanut kokea kaikenlaista pskaa.

Vierailija
774/1274 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein?

Kristiinan kaveri loukkas nilkkansa, mutta K ahdistui kun ei osannut auttaa oikealla tavalla, vaikka auttoi. Ja jäi autoon ihmettelemään (taas kerran) itseänsä?

Vierailija
775/1274 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä vaan tykkään tosta Sinistä ja ihailen sitä tämän jakson jälkeen vielä enemmän!

Kiusaaminen on vaan pahinta!

Vierailija
776/1274 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun Lauran lapsia kuvattiin "salaa" olivat ihania. Ja aivan ihana loppu, kun Laura lapselleen sanoi että hänkin on iso ja kaunis, ja että se tuntuu hyvälle. Vieläkään en kestä kun puhuu ruoka suussa ;)

Vierailija
777/1274 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää kausi on loistava, kristiina komulaista lukuunottamatta. Erika ja Sini ovat huippuja

Vierailija
778/1274 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten toi Kristiina voi ahdistua noin paljon kun kaveri teloo nilkan ja ei saa painavaa prätkää auton kyytiin. Ei sillä miehellä kuitenkaan mikään hengenhätä sen jalkansa kanssa ollut.

Vierailija
779/1274 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhkö on tosiaan vastenmielisin tapaus sarjassa mussutuksineen, ilmeineen ja silmänpyörityksineen. Ehkä av-mammelit tykkäävät hänestä, koska samaistuvat lihavaan ja itsekkään oloiseen ihmiseen.

Vierailija
780/1274 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina saa kyllä kaikki jutut käännettyä itseensä ja kaikessa on koko ajan vain kyse hänestä. Kaveri murtaa nilkan niin tämä itkee sitä että jäi niin paljon harmittamaan ettei ollut fyysistä voimaa, vaikka henkisestihän hän on toki niiiin vahva. En jaksaisi tuollaista ihmistä kaverina, mutta ilmeisesti moni jaksaa kun Kristiinalla kuitenkin on paljon kavereita.

Ja Erika näytti toissapäivänä tosi nätiltä ilman meikkiä, hänelle sopisi hyvin sellainen nudemeikki tai muuten luonnollisempi look.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi