Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iholla 2017

Vierailija
03.04.2017 |

Alkaa nyt.

Kommentit (1274)

Vierailija
601/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee sellainen kuva, että Laura ei enää välitä miehestään. Suhde on kuihtunut ja haaveilee vaan muista sen sijaan että korjaisi suhdetta. Tai tällaisen kuvan minä olen saanut.

Erika vähän ihmetyttää. Jotenkin vaan en voi uskoa että tuon ikäinen on oikeasti kiinnostunut niin vanhasta miehestä. Tekivätkö siellä ulkomailla paljon mitään yhdessä? Aina erika yksin palloili jossain.

Lauran miehestä saa tosi flegmaattisen kuvan. Pelaa pleikkarilla sotkuisessa olohuoneessa ..

Laurahan on jo pari kertaa liittonsa aikana toisen miehen sänkyyn eksynyt. Toisaalta en ihmettele. En itsekään jaksaisi katsella flegmaattista miestä.

Erika tämän kauden suosikki. Energinen ja vilpitön.

Ihan vasta justhan he toissakesänä? menivät naimisiin, vai avoliittovaihettako tarkoitat.

Laura tuntuu ärsyttävästi onnistuvan kaikessa, mihin ryhtyy, joten odottelinkin, milloin alkaa hänen ilkeämielinen lyttäämisensä. Muista Laura että olet ihan paras ja ihanin.

Anteeksi, en tunne tätä Lauraa sen kummemmin, ja siksi kysynkin että missä kaikessa hän on onnistunut?

Olen tainnut nähdä jonkin kolumnin hesarissa, jossa hän ruotii jotain tv-ohjelmaa. Täällä mainittu kirja Saara Aallosta. Iholla-ohjelman mukaan aloitti aamuradion juontajana. Ovatko nämä merkittäviä onnistumisia?

Että huonosti onnistuttu. Eihän onnistumisia arvotettu tässä mitenkään asteikolle mitätön-merkittävä.

Mutta vaikka kaltaisillesi negatiivisille ihmisille pitäisi kääntää selkänsä ja jättää odottamaan omin voimin oivallusta elämän tarkoituksesta, tarkennan sen verran, että on onnistunut saavuttamaan asiat, joita on itse halunnut. Kivoja duuneja, joista saa kivasti palkkaa, unelmiensa asunnon, kesämökin saaristossa, miehen, jonka kanssa perustaa perheen, lapset,

Mutta kerro ihmeessä, jos koet jääneesi jotenkin Lauran tai jonkun muun varjoon, mitä meidän tulisi tietää sinun merkittävistä saavutuksistasi, jos se oli pointtisi? Vai ihan yleisestä epäonnistumisestako kyvyttömyys kokea iloa tai positiivisuutta johtuu. Otan osaa ja kannustan kuitenkin jatkamaan harjoituksia.

Itse kirjoitat että negatiivinen kirjoittelu johtuu siitä että hän "ärsyttävästi onnistuu kaikessa". Mahtaako kuitenkaan olla näin?

Ihan kiva jos hänen elämänsä on sinun mielestäsi sarja onnistumisia, mutta se, joka ei tunne häntä entuudestaan ei välttämättä tiedä hänen tekemisistään sen kummemmin.

Ja Iholla saattaa luoda vähän muunkinlaista kuvaa Lauran elämästä. Ikävää että pahoitat siitä mielesi. 

No, minusta ihminen, joka lähtökohtaisesti ajattelee, että vain merkittävät onnistumiset ovat  onnistumisia, on negatiivinen ja jollain tavalla katkeroitunutkin. Alun perin viittasin negatiivisella kirjoittelulla tuohon syväkurkkuun, joka tuntee Lauran niin hyvin, että tietää tämän kaikki seksikumppanitkin. Se et ilmeisesti siis ollut sinä.

Mutta en suinkaan pahoita mieltäni siitä, minkä kuvan ihmiset ohjelman perusteella Laurasta tai kenestä muustakaan saavat, ainoastaan siitä, että jotkut toteuttavat ihmisyyttään pahansuovilla anonyymikommenteilla vauva-av:lla. Ja siis niiden ihmisten puolesta. Poloisilla menee elämä hukkaan.

Jos se minusta syväkurkun tekee, että tunnen ihmisen, joka tuntee miehen, jolla on ollut puheidensa mukaan intiimi suhde Lauraan tämän ollessa nykyisen miehensä kanssa. Taitaa se syvä kurkku olla ihan jollain toisella.

Syvin kurkku on kai sillä, joka julkisuuteen kurkkuilee  kuulemiaan tutuntutun kertoiluja.

Taitaa ärsyttää tietää, että Laura ei ole niin ihana kuin esittää olevansa? :D

Joo, kumma tarve lytätä jostain syystä. Ja kumma käsitys, että vain joku täydellinen ihmisideaali voisi olla ihana.

Itse en Lauraa tunne, mutta ohjelmassa välittyy kyllä ihan hirveä kuva hänestä. Miksihän leikkauspöydällä tehty tollainen valinta vai onko oikeasti tuollainen?

Millaisista ihmisistä itse pidät, olisiko antaa esimerkkiä?

En kysy vittuillakseni, vaan puhtaasta mielenkiinnosta :)

Tiuskii miehelleen, on passiivinen lasten kanssa ollessa, siivoton, mussuttaa ja puhuu ruoka suussa... Pidän ystävällisyydestä enkä rivien välissä piruilemisesta :) Ehkä tuo sitten on jotain sarkastisuutta, jota en sitten ymmärrä.

Radiossa kuulostaa ja vaikuttaa mukavalta. Siksi ihmettelen että onko hänet jotenkin sarjaan "tehty" tällaiseksi.

Vierailija
602/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee sellainen kuva, että Laura ei enää välitä miehestään. Suhde on kuihtunut ja haaveilee vaan muista sen sijaan että korjaisi suhdetta. Tai tällaisen kuvan minä olen saanut.

Erika vähän ihmetyttää. Jotenkin vaan en voi uskoa että tuon ikäinen on oikeasti kiinnostunut niin vanhasta miehestä. Tekivätkö siellä ulkomailla paljon mitään yhdessä? Aina erika yksin palloili jossain.

Lauran miehestä saa tosi flegmaattisen kuvan. Pelaa pleikkarilla sotkuisessa olohuoneessa ..

Laurahan on jo pari kertaa liittonsa aikana toisen miehen sänkyyn eksynyt. Toisaalta en ihmettele. En itsekään jaksaisi katsella flegmaattista miestä.

Ihan vasta justhan he toissakesänä? menivät naimisiin, vai avoliittovaihettako tarkoitat.

Laura tuntuu ärsyttävästi onnistuvan kaikessa, mihin ryhtyy, joten odottelinkin, milloin alkaa hänen ilkeämielinen lyttäämisensä. Muista Laura että olet ihan paras ja ihanin.

Anteeksi, en tunne tätä Lauraa sen kummemmin, ja siksi kysynkin että missä kaikessa hän on onnistunut?

Olen tainnut nähdä jonkin kolumnin hesarissa, jossa hän ruotii jotain tv-ohjelmaa. Täällä mainittu kirja Saara Aallosta. Iholla-ohjelman mukaan aloitti aamuradion juontajana. Ovatko nämä merkittäviä onnistumisia?

Että huonosti onnistuttu. Eihän onnistumisia arvotettu tässä mitenkään asteikolle mitätön-merkittävä.

Mutta vaikka kaltaisillesi negatiivisille ihmisille pitäisi kääntää selkänsä ja jättää odottamaan omin voimin oivallusta elämän tarkoituksesta, tarkennan sen verran, että on onnistunut saavuttamaan asiat, joita on itse halunnut. Kivoja duuneja, joista saa kivasti palkkaa, unelmiensa asunnon, kesämökin saaristossa, miehen, jonka kanssa perustaa perheen, lapset,

Mutta kerro ihmeessä, jos koet jääneesi jotenkin Lauran tai jonkun muun varjoon, mitä meidän tulisi tietää sinun merkittävistä saavutuksistasi, jos se oli pointtisi? Vai ihan yleisestä epäonnistumisestako kyvyttömyys kokea iloa tai positiivisuutta johtuu. Otan osaa ja kannustan kuitenkin jatkamaan harjoituksia.

Itse kirjoitat että negatiivinen kirjoittelu johtuu siitä että hän "ärsyttävästi onnistuu kaikessa". Mahtaako kuitenkaan olla näin?

Ihan kiva jos hänen elämänsä on sinun mielestäsi sarja onnistumisia, mutta se, joka ei tunne häntä entuudestaan ei välttämättä tiedä hänen tekemisistään sen kummemmin.

Ja Iholla saattaa luoda vähän muunkinlaista kuvaa Lauran elämästä. Ikävää että pahoitat siitä mielesi. 

No, minusta ihminen, joka lähtökohtaisesti ajattelee, että vain merkittävät onnistumiset ovat  onnistumisia, on negatiivinen ja jollain tavalla katkeroitunutkin. Alun perin viittasin negatiivisella kirjoittelulla tuohon syväkurkkuun, joka tuntee Lauran niin hyvin, että tietää tämän kaikki seksikumppanitkin. Se et ilmeisesti siis ollut sinä.

Mutta en suinkaan pahoita mieltäni siitä, minkä kuvan ihmiset ohjelman perusteella Laurasta tai kenestä muustakaan saavat, ainoastaan siitä, että jotkut toteuttavat ihmisyyttään pahansuovilla anonyymikommenteilla vauva-av:lla. Ja siis niiden ihmisten puolesta. Poloisilla menee elämä hukkaan.

Jos se minusta syväkurkun tekee, että tunnen ihmisen, joka tuntee miehen, jolla on ollut puheidensa mukaan intiimi suhde Lauraan tämän ollessa nykyisen miehensä kanssa. Taitaa se syvä kurkku olla ihan jollain toisella.

Syvin kurkku on kai sillä, joka julkisuuteen kurkkuilee  kuulemiaan tutuntutun kertoiluja.

Joo, kumma tarve lytätä jostain syystä. Ja kumma käsitys, että vain joku täydellinen ihmisideaali voisi olla ihana.

Itse en Lauraa tunne, mutta ohjelmassa välittyy kyllä ihan hirveä kuva hänestä. Miksihän leikkauspöydällä tehty tollainen valinta vai onko oikeasti tuollainen?

Tiuskii miehelleen, on passiivinen lasten kanssa ollessa, siivoton, mussuttaa ja puhuu ruoka suussa... Pidän ystävällisyydestä enkä rivien välissä piruilemisesta :) Ehkä tuo sitten on jotain sarkastisuutta, jota en sitten ymmärrä.

Radiossa kuulostaa ja vaikuttaa mukavalta. Siksi ihmettelen että onko hänet jotenkin sarjaan "tehty" tällaiseksi.

Onko olemassa sellaista julkisuuden henkilöstä, jonka voisit nimetä esimerkiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jaksot aiemmilla kausilla pidempiä vai muistanko väärin? Tuntuu jotenkin hutaistuilta ja lyhyiltä nää jaksot. Missään ei tähän mennessä oo löytynyt kunnolla asiaa.. harmittaa, tykkäsin tästä sarjasta paljon.

Vierailija
604/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa sellaista julkisuuden henkilöstä, jonka voisit nimetä esimerkiksi?

Aiemmista Iholla-naisista olen hurjasti pitänyt esimerkiksi Maria Nordinista :) (Miestään en voinut sietää. Sen mielipiteen kanssa en taida olla yksin.)

Vierailija
605/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Lauran perhe-elämän nähtyäni olen yhä onnellisempi että olen lapseton.

Ja kun oli tuo jakso missä mussuttaa rusinoita sängyssä, niin en yhtään ihmettele miksi seksielämä on kuihtunut. Varmaan Lauran itsensä mielestä syy on miehessä, mutta kannattaisi katsoa peiliin..

Vierailija
606/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä on monttu auki tuon Lauran touhuista. Huh huh. Tekisi jo mieli antaa jotain diagnooseja. 

Vierailija
607/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmettely jatkuu. Laura on jäänyt vähän teinin tasolle =D

Vierailija
608/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten toi Laura keskustelee äitinsä kanssa? :O

Käyttäytyy ihan kuin 3v pahimmassa teiniangstissa, tiuskii ja kiukuttelee. Pisteet äidille kärsivällisyydestä tuollaisen pissiksen kanssa.

Vierailija
609/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^siis 13v tarkoitin. 3-vuotiaat on sentään mukavampia äideilleen. :D

Vierailija
610/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura näyttää todistavan oikeaksi väitteen, että ihminen taantuu vanhempiensa seurassa takaisin teiniksi.. Siis mikä ihme tuo äskeinen kohtaus?! Äiti suostunut takaajaksi ja yrittää keskustella/suunnitella ja ilmeisesti lainaamassa tai antamassa rahaakin ja Laura sen kun tiuskii ja äyskii kuin pahainen kakara??

Ihan kamalan kuvan saanut kyseisestä ihmisestä, mussuttaa alaleuka pitkällä, pyörittelee silmiään, lapset ihan pellossa kasvaneen oloisia, Laura ei läsnä, myötäilee vain kun lapset hokee kakkapyllyöyyöyöyöyöö. Mies passiivisen oloinen eikä ihme.

Vierailija
611/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
612/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen reaktioita ei varmaan voinut edes näyttää julkisesti. 

Vierailija
613/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin aina omaa äitiäni ylipehmeänä, mutta edes hän ei olisi suostunut takaamaan yhtään mitään, jos oma käytökseni olisi noin lapsellista. Olisi varmaan todennut, että bisneksiä tehdään vain aikuisten kanssa, kasva ensin lisää. 

Vierailija
614/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten toi Laura keskustelee äitinsä kanssa? :O

Käyttäytyy ihan kuin 3v pahimmassa teiniangstissa, tiuskii ja kiukuttelee. Pisteet äidille kärsivällisyydestä tuollaisen pissiksen kanssa.

Ihana sen sijaan oli seurata Sinin keskustelua äitinsä kanssa sekä Kristiinan mummunsa kanssa.

Vierailija
615/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko jaksot aiemmilla kausilla pidempiä vai muistanko väärin? Tuntuu jotenkin hutaistuilta ja lyhyiltä nää jaksot. Missään ei tähän mennessä oo löytynyt kunnolla asiaa.. harmittaa, tykkäsin tästä sarjasta paljon.

Leikkaaja tekee tubettaja-tyylistä ohjelmaa, elikkä irrallisia otoksia ja kuvasälää.

Vierailija
616/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt meni pisteet Lauralta täälläkin. Ihan järkyttävää kiukuttelua. Hävetti katsoa.

Vierailija
617/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sen Komulaisen Lontoon matkan tarkoitus oli? Juttua tekemässä? Mihin?

Vierailija
618/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on siis ostanut Helsingin asuntonsa? Käsitin, että olisi ollut vuokralla. Aika pysyvältä näyttää Helsinkiin muutto, mitähän mies on siitä mieltä.

Vierailija
619/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikkaaja tekee tubettaja-tyylistä ohjelmaa, elikkä irrallisia otoksia ja kuvasälää.

Leikkaaja tainnut vaihtua viime kausista sitten :\ Kai tää on ajan hengen mukaista mutta ei kyllä iske itseen.

Vierailija
620/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä ainoa, joka tykkää Kristiina Nisulasta? Musta on kiva seurata hänen elämäänsä, jossa toki tulee EHKÄ vähän liian paljon lumilautailuosuuksia tai puhetta siitä. Ja ehkä vähän syvemmälle saisi mennä pohdinnoissaan, kuvaaminen on ehkä vaan arjen esittelyä.

Onko hällä poikaystävä? On jäänyt vähän epäselväksi.