Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iholla 2017

Vierailija
03.04.2017 |

Alkaa nyt.

Kommentit (1274)

Vierailija
561/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tule yhtään talvea ikävä, kun ohjelman maisemia katsoo. :X Hyh toi pimeys ja likainen lumi.

Vierailija
562/1274 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas levoton jakso. Pikkuhetki tuota ja sitten toista, kolmannetta kiiruusti perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1274 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauraa laiskaksi haukkuvat: hänhän tekee valtavasti töitä! On selvästi perheensä pääelättäjä. Miehellään ei ole varaa ostaa itselleen edes sadan euron pakastinta ilman osamaksua.

Vierailija
564/1274 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin uusimman jakson tänä aamuna ja taas kerran mietin, että tää kausi ei kyllä jotenkin saa mielenkiintoa pysymään yllä. Kovat oli odotukset mainosten suhteen, mutta ei vaan jotenkin lähde. Harmittaa. No mutta kai se pitää silti katsoa vielä... :D

Vierailija
565/1274 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee vain paha mieli Lauran perhe-elämää katsoessa. Laura piiloilkeilee jatkuvasti miehelleen, joka tuntuu vaan ihan alistuneelta elämäänsä. Laura tekee kyllä paljon, ja mies vetäytyy vaan olutharrastukseensa. Tai tältä mun silmissä näyttää.

Vierailija
566/1274 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää urheilijatypy tappaa katsojat vielä tylsyyteen.

Vierailija
567/1274 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika vaikuttaa hirveän kiltiltä. Naureskeli vain sitäkin, vaikka sukunimi oli muuttunut Vikströmiksi sinkun kansitaiteessa. 

En kyllä ymmärrä, jos joku raivostuisi tuollaisesta. Asiahan on korjattavissa.

Vierailija
568/1274 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyn samastumaan tohon Lauran tilanteeseen eilisessä jaksossa. Kun yht'äkkiä järjestyy vapaata, ei osatakkaan tehdä mitään sen kummempaa.

Mennäkkö kotiin, kauppaan vai kahville? Kaikki vähän plääh-vaihtoehtoja, kun  pitäisi "piristää arkea".

Vierailija
569/1274 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauraa laiskaksi haukkuvat: hänhän tekee valtavasti töitä! On selvästi perheensä pääelättäjä. Miehellään ei ole varaa ostaa itselleen edes sadan euron pakastinta ilman osamaksua.

No täsmennetään sitten, että on töissä ahkera ja urallaan menestynyt, mutta rima äärimmäisen matalalla kotona.

Vierailija
570/1274 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee vain paha mieli Lauran perhe-elämää katsoessa. Laura piiloilkeilee jatkuvasti miehelleen, joka tuntuu vaan ihan alistuneelta elämäänsä. Laura tekee kyllä paljon, ja mies vetäytyy vaan olutharrastukseensa. Tai tältä mun silmissä näyttää.

Vai oisko niin että tää Iholla on Lauran projekti, johon mies ei erityisemmin välitä osallistua. On tästä syystä hiljaa ja vetäytyvä?

Vierailija
571/1274 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko toi Laura ruoka suussa ystävienkin läsnäollessa? Todella kuvottavaa ja epäkohteliasta.

Vierailija
572/1274 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilija-Kristiinasta kertoo aika paljon se, ettei häntä meinaa muistaa, kun miettii Iholla-naisia. "Kaksi muusikkoa, Erika ja Sini, ja toimittajat Kristiina ja Laura... Hetkonen... Oliko vielä joku viideskin?"

Vierailija
573/1274 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran mies ei selvästikään halua olla mukana tässä sarjassa, ja en sitä yhtään ihmettele.

Lisäksi Laura viikot poissa kotoa ja mies hoitaa lapset, joten ei varmasti. "lempi lennä" ja perhe-elämä kukoista niinä vähäisinä yhdessäolon hetkinä.

Vierailija
574/1274 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin tyytyväinen etten ole valinnut lapsiperhe-elämää, kun katson Lauran perhettä. En jaksaisi yhtään.

Vierailija
575/1274 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin tyytyväinen etten ole valinnut lapsiperhe-elämää, kun katson Lauran perhettä. En jaksaisi yhtään.

Tuollainen perhe-elämä on ihan oma painajaiseni. Hirveät lapset ja kuollut suhde. Ei ihme, että Laura viihtyy Helsingissä.

Vierailija
576/1274 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa palautetta maikkarille tästä kaudesta jos ette ole tyytyväisiä. Toivokaa samalla viidettä iholla-kautta, jossa pääroolissa on tavikset :))

Vierailija
577/1274 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen perhe-elämä on ihan oma painajaiseni. Hirveät lapset ja kuollut suhde. Ei ihme, että Laura viihtyy Helsingissä.

Onko ne lapset niin hirveitä? :D Ehkä Laura vois välillä vähän ärähtää niille. Ihmettelen kun on aina vaan niin rauhallinen, vaikka lapset käyttäytyy huonosti. Onkohan aina samanlainen vai vaan kameran edessä? Kaipa seon tuollaista se vapaa kasvatus? Ei saisi huomioida huonoa käytöstä, mutta samalla tulee sellainen vaikutelma, et mitä väliä vaikka käyttäytyy huonosti.

Miehestä ei nyt pysty sanomaan mitään. Ehkä häntä evvk koko projekti.

Vierailija
578/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täsmennetään sitten, että on töissä ahkera ja urallaan menestynyt, mutta rima äärimmäisen matalalla kotona.

Joo, ei tykkää siivota mutta on hoitanut asian niin, että kotona käy siivooja. Silloin kun se ei riitä, niin miksei Lauran mies (joka ilmeisesti viettää kotona paljon enemmän aikaa) ota vastuuta siivoamisesta? Miehestä tässä se laiskempi kuva välittyy. Ihmeellistä naismyytin ylläpitoa muutenkin tässä keskustelussa - naisen pitäisi muka olla hirveän kiinnostunut jostain kodin laittamisesta ja "riman" pitäisi olla sen suhteen jollain tietyllä tasolla. Miksi?

Vierailija
579/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut koko ketjua lukea ja katson sarjaakin vähän jälkijunassa katsomosta, mutta ihmettelen kyllä tuota Erikaa. Hän on ihan itse mennyt seksikkäisiin kuvauksiin ja lähettänyt esim sen lomakuvan Dannyn kanssa, mutta sitten ihmettelee, kun ne julkaistaan lehdessä. Tottakai tuo on juuri se julkisuuskuva, joka hänestä tulee, jos antaa itsestään tuollaista materiaalia. Enkä nyt oikein ymmärtänyt tuotakaan, että artisti itse ei saa yhteyttä omaan manageriinsa, vaan täytyy yhteystietoja metsästää ties mistä. Onko ihmekään, jos julkisuuskuva on pielessä, jos nämä ammattilaiset eivät tee työtä yhdessä.

Vierailija
580/1274 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauran mies ei selvästikään halua olla mukana tässä sarjassa, ja en sitä yhtään ihmettele.

Lisäksi Laura viikot poissa kotoa ja mies hoitaa lapset, joten ei varmasti. "lempi lennä" ja perhe-elämä kukoista niinä vähäisinä yhdessäolon hetkinä.

Käsittääkseni sarjassa ei olla vielä siinä vaiheessa, että olisi jo aloittanut radiohommat korkeintaan juuri vasta aloittamassa. Helmikuun lopulla siis aloitti. Esimerkiksi tuo Venla-gaala, jossa pari jaksoa sitten oli, pidettiin tammikuun alussa.