Vuokrapoikaystävä
Oi kun olisi olemassa vuokrapoikaystäviä, jollaisen voisi vuokrata vaikka viikonlopuksi. Kaipaan kovasti kainaloa ja jotain sellaista "lämpöä", jota kuvittelen hyvään parisuhteeseen liittyvän. Terveisin ikisinkku pian-30-v neitsyt, joka ei ole koskaan päätynyt edes suutelemaan.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa käsittämättömältä.
Löydät halutessasi poikaystävän heti vaikka tältä palstalta tai tinderistä.
Ei se käsittämätöntä ole. Täällä toinen, samanikäinenkin. En ole läski enkä luultavasti rumakaan koska saan kyllä huomiota esim. työpaikkani (varatuilta) miehiltä. Joskus mietin, että mitenhän he reagoisivat jos kuulisivat minun olevan neitsyt. Tsemppiä ap!
Entä onko sulla uskallusta vaihtaa sähköpostiosoitteita vai oletko sinäkin hakemassa vain huomiota/sääliä?
Tämä on keskustelupalsta. En kaipaa sääliä.
Minun täytyisi kai luoda 100 % anonyymi sähköpostiosoite jonnekin, että sen uskaltaisi julkaista tällaisella keskustelupalstalla, joka on 100 % myös avoin kaikille ja kaikelle.
AP osta dildo,se on kannattavampaa...oikeesti
No oo onnellinen että saat edes yhden yön juttuja jotkut ei saa edes sitäkään.
Roinatan kirjoitti:
Aika iso osa naisista ei halua harrastaa yhden yön juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se käsittämätöntä ole. Täällä toinen, samanikäinenkin. En ole läski enkä luultavasti rumakaan koska saan kyllä huomiota esim. työpaikkani (varatuilta) miehiltä. Joskus mietin, että mitenhän he reagoisivat jos kuulisivat minun olevan neitsyt. Tsemppiä ap!
Entä onko sulla uskallusta vaihtaa sähköpostiosoitteita vai oletko sinäkin hakemassa vain huomiota/sääliä?
Ei tällä palstalla. Täällä haukutaan niin pelottavan rumasti naisia, että uskallus ei riitä. En ole hakemassa huomiota enkä sääliä, vaan keskustelemassa. Aika hyökkäävä kommentti sinultakin.
Ei ollut tarkoitus olla hyökkäävä mutta on mun mielestä turhauttavaa kun naiset yksi toisensa jälkeen voivottelee yksinäisyyttään ja palstalla on kuitenkin paljon miehiä joihin voisi tutustua mutta eivät tee asialle mitään. Yksi anonyymi spostiosoite ei ole paljoa vaadittu.
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta. En kaipaa sääliä.
Minun täytyisi kai luoda 100 % anonyymi sähköpostiosoite jonnekin, että sen uskaltaisi julkaista tällaisella keskustelupalstalla, joka on 100 % myös avoin kaikille ja kaikelle.
http://www.luukku.com/luukku?item=address&op=register
Esim siitä saa anonyymin kun ei täytä oikeita tietoja.
Vierailija kirjoitti:
rohkea arvaus kirjoitti:
Ennustan että AP ei tule vaihtamaan sähköpostia kenenkään kanssa.
Varmaan tosi paljon tekee mieli vaihtaa sähköposteja pasltamiesten kanssa, jotka haukkuvat idiooteiksi ämmiksi, huoruleiksi, lompakkoloisiksi, prinsessaharhailijoiksi...
-ei ap
Juuri näin. Käyn töissä, ja maksan oman autolainani, asuinkuluni ja harrastukseni. En etsi elättäjää. Kun nyt edes löytyisi se kainalo, jossa voisi viettää yhden viikonlopun elämässä!!
Vierailija kirjoitti:
Roinatan kirjoitti:
Aika iso osa naisista ei halua harrastaa yhden yön juttuja.
Tämä asia unohtuu käsittämättömän monelta mieheltä ja naiselta. En ikinä tekisi niin. Oma psyyke murskaantuisi siitä, ja lisäksi, kuka haluaa menettää (mahdollisesti kivuliaan) neitsyytensä jollekin känniääliölle pilkun jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä palstalla. Täällä haukutaan niin pelottavan rumasti naisia, että uskallus ei riitä. En ole hakemassa huomiota enkä sääliä, vaan keskustelemassa. Aika hyökkäävä kommentti sinultakin.
Ei ollut tarkoitus olla hyökkäävä mutta on mun mielestä turhauttavaa kun naiset yksi toisensa jälkeen voivottelee yksinäisyyttään ja palstalla on kuitenkin paljon miehiä joihin voisi tutustua mutta eivät tee asialle mitään. Yksi anonyymi spostiosoite ei ole paljoa vaadittu.
Ymmärrän, mutta oletko oikeasti huomannut miten paljon täällä haukutaan naisia? (joo, haukutaan miehiäkin) Tiedän että kaikki miehet eivät hauku, mutta mistä minä tiedän annanko sähköpostiosoitteen jollekin pelottavalle naisvihaajalle?
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rohkea arvaus kirjoitti:
Ennustan että AP ei tule vaihtamaan sähköpostia kenenkään kanssa.
Varmaan tosi paljon tekee mieli vaihtaa sähköposteja pasltamiesten kanssa, jotka haukkuvat idiooteiksi ämmiksi, huoruleiksi, lompakkoloisiksi, prinsessaharhailijoiksi...
-ei ap
Juuri näin. Käyn töissä, ja maksan oman autolainani, asuinkuluni ja harrastukseni. En etsi elättäjää. Kun nyt edes löytyisi se kainalo, jossa voisi viettää yhden viikonlopun elämässä!!
Se sähköpostiosoitteen tekeminen olisi yksi askel lähempänä sitä.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Katkeruus ei varsinaisesti innosta poikaystäväehdokkaita, tätä neuvoa lienee palstan naiset kilttimiehille tarjonneet useamminkin.
Olenkin aina miettinyt, olenko "piilokatkera" jotenkin. En koe olevani, sillä nautin tavallaan elämästäni yksinkin.
Nämä mies-nais-vastakkainasettelut menevät näköjään helposti siihen, että aletaan moittia katkeraksi. Sen taakse pitäisi pystyä ajattelemaan. Syitä siellä, jos se on oikeasti katkeruutta - vai tulkitaanko vain oma kateruus vastapuolen ominaisuudeksi.
Näihin keskusteluihin tulee aina samat vastaukset. Oletko lihava? Oletko täysin passiivinen? Mikä sinussa on vikana, koska jokainen nainen kyllä löytää miehen? Ai etkö meinaa antaa yhteystietojasi ja tavata täysin tuntematonta ja kasvotonsa miestä keskustelupalstalla maailmassa, jossa raiskarit sun mut oikeasti päivystävät netissä? Hahaa, et siis oikeasti halua tavata ketään!
Minä olen 34-vuotias, olen etsinyt parisuhdetta enemmän ja vähemmän aktiivisesti kymmenen vuotta. Olen kokeillut nettiä, Tinderiä, kavereiden kaverien tapaamista, sokkotreffejä, tapahtumia, vapaaehtoistyötä, työpaikan miehiin tutustumista jne jne jne. Yksikään mies ei ole halunnut treffeille kanssani, saati sitten samaan sänkyyn tai parisuhteeseen. Ja ei, en ole läski. Naamakin täysin normaali.
Kyllä meitä on, meitä kauniita ja fiksuja naisia, joista vain kukaan ei ole ollut kiinnostunut. Mutta sen sijaan että löytyisi ymmärrystä, täällä aina syyllistetään. Joko rumuudesta tai siitä ettei halua tavata ventovierasta vauvapalstalta. Reilu peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, mutta oletko oikeasti huomannut miten paljon täällä haukutaan naisia? (joo, haukutaan miehiäkin) Tiedän että kaikki miehet eivät hauku, mutta mistä minä tiedän annanko sähköpostiosoitteen jollekin pelottavalle naisvihaajalle?
Tämä. Sekä fyysinen että psyykkinen turva on molemmat tosi isoja juttuja minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on myös kunnollisia miehiä. Naiset on aina kuvailleet minua hyväsydämiseksi, luotettavaksi ja huomaavaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on myös kunnollisia miehiä. Naiset on aina kuvailleet minua hyväsydämiseksi, luotettavaksi ja huomaavaiseksi.
Niin varmasti onkin, en yhtään epäile. Mutta mistä tietää millainen kukin on?
Vierailija kirjoitti:
Näihin keskusteluihin tulee aina samat vastaukset. Oletko lihava? Oletko täysin passiivinen? Mikä sinussa on vikana, koska jokainen nainen kyllä löytää miehen? Ai etkö meinaa antaa yhteystietojasi ja tavata täysin tuntematonta ja kasvotonsa miestä keskustelupalstalla maailmassa, jossa raiskarit sun mut oikeasti päivystävät netissä? Hahaa, et siis oikeasti halua tavata ketään!
Minä olen 34-vuotias, olen etsinyt parisuhdetta enemmän ja vähemmän aktiivisesti kymmenen vuotta. Olen kokeillut nettiä, Tinderiä, kavereiden kaverien tapaamista, sokkotreffejä, tapahtumia, vapaaehtoistyötä, työpaikan miehiin tutustumista jne jne jne. Yksikään mies ei ole halunnut treffeille kanssani, saati sitten samaan sänkyyn tai parisuhteeseen. Ja ei, en ole läski. Naamakin täysin normaali.
Kyllä meitä on, meitä kauniita ja fiksuja naisia, joista vain kukaan ei ole ollut kiinnostunut. Mutta sen sijaan että löytyisi ymmärrystä, täällä aina syyllistetään. Joko rumuudesta tai siitä ettei halua tavata ventovierasta vauvapalstalta. Reilu peli.
Puit sanoiksi ajatukseni. Kiitos
Parisuhdetta on hankalampi löytää, mutta jos haluat seksiä, hellyyttä ja ajanviettokaverin, yritä löytää itsellesi fwb-kaveri. Mulla on tästä järjestelystä hyvät kokemukset jo useamman vuoden ajan. Siinä samalla voi myös useimmiten etsiä vakampaa parisuhdetta. N27
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdetta on hankalampi löytää, mutta jos haluat seksiä, hellyyttä ja ajanviettokaverin, yritä löytää itsellesi fwb-kaveri. Mulla on tästä järjestelystä hyvät kokemukset jo useamman vuoden ajan. Siinä samalla voi myös useimmiten etsiä vakampaa parisuhdetta. N27
Parisuhteen minä ainakin haluaisin, en muita säätöjä.
N29, ei ap
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin? Tänäkin viikonloppuna olisi tehnyt niin mieli nukkua naisen kanssa.
IkisinkkupoikamiesPääkaupunkiseudulta tietysti. Muualta olisin varmaan löytänyt jo ihan perheenkin. Täällä päin ollaan ihan kohtuuttoman valikoivia. Jos on suunnilleen väärän väriset hiukset, ei kelpaa.
Kaukaa olet, mutta kyllähän yhteinen viikonloppu onnistuu, jos vain järjestää. Onko kuinka kiire toteutuksella?
Ikisinkkupoikamies
Anteeksi nyt, mutta en ole ajatellut missään vaiheessa vaihtavani edes sähköpostia kenenkään kanssa täällä.
Tarkoitukseni oli avata kevyt keskustelu tästa aiheesta. Ihmisten ajatukset kiinnostavat, ja halusin tietenkin myös ehkä testata, kysytäänkö ensimmäisessä kommentissa, olenko läski. Kysyttiinhän se. Helpotti jollain kierolla tavalla oloa.
No jotenkin jo tiesin sen...
Ikisinkkupoikamies
Hei, jos ongelmaan olisi ratkaisu, se olisi ollut ratkaistu jo ennen kuin hän kirjoitti tänne :D
Muistan kun joku mies kirjoitti ja haaveili täällä unikaverista. Moni nainen oli "kiinnostunut", mutta yksikään ei sitten pistänyt viestiä, vaikka sähköpostiosoite oli esillä.