Vuokrapoikaystävä
Oi kun olisi olemassa vuokrapoikaystäviä, jollaisen voisi vuokrata vaikka viikonlopuksi. Kaipaan kovasti kainaloa ja jotain sellaista "lämpöä", jota kuvittelen hyvään parisuhteeseen liittyvän. Terveisin ikisinkku pian-30-v neitsyt, joka ei ole koskaan päätynyt edes suutelemaan.
Kommentit (140)
Joo kyllä mä nyt sen tajuun mutta olisitko sitten mielummim elänyt koko elämäsi ilman seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdetta on hankalampi löytää, mutta jos haluat seksiä, hellyyttä ja ajanviettokaverin, yritä löytää itsellesi fwb-kaveri. Mulla on tästä järjestelystä hyvät kokemukset jo useamman vuoden ajan. Siinä samalla voi myös useimmiten etsiä vakampaa parisuhdetta. N27
Parisuhteen minä ainakin haluaisin, en muita säätöjä.
N29, ei ap
Tämä, en mitenkään halua "pelkkää seksiä", vaan mieluummin vain sen kainalon, enhän edes tuntisi tätä "vuokrapoikaystävääni". Seksiä osaan kuvitella ainoastaan sellaisen henkilön kanssa, jonka tunnen ja johon luotan täysin.
Roinatan kirjoitti:
Joo kyllä mä myt sen tajuun mutta olisitko sitten mielummim elänyt koko elämäsi ilman seksiä?
En tiedä kelle vastasit, mutta itse olen elänyt kolmekymppiseksi asti ilman, joten eiköhän se mene. Jos en parisuhdetta saa. Eihän tämä helppoa ole, joskus haluttaa niin että itkettää.
N29
Näissä jutuissa on riskinsä. Mitä jos joku olisi ap:n kanssa yhden viikonlopun... ja ap huomaakin, että itseasiassa haluaakin toisen viikonlopun. Ja sen puute onkin itseasiassa sitä koettua viikonloppua verratten kymmenkertainen.
Meinaan vaan, että hormoneita ei sillä lailla kontrolloida, niin että ne pitäytyvät vaan yhdessä viikonlopussa. Siinä mielessä kehoitan etsimään sitä oikeaa poikaystävää.
Ei sillä, etten hyvin ymmärrätäisi. Itsekin kaipaan ihan vain jotakuta viereen katsomaan leffaa sohvalle ja mutustamaan vaikka poppareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdetta on hankalampi löytää, mutta jos haluat seksiä, hellyyttä ja ajanviettokaverin, yritä löytää itsellesi fwb-kaveri. Mulla on tästä järjestelystä hyvät kokemukset jo useamman vuoden ajan. Siinä samalla voi myös useimmiten etsiä vakampaa parisuhdetta. N27
N29, ei ap
Niin siis minäkin haluan parisuhteen, mutta en pidä pahana, että mulla on siihen saakka, kun sellaisen löydän, kaveri, jonka kanssa viettää aikaa ja harrastaa seksiä. Tämä mun fwb-ystävä on kaikin puolin luotettava ja mukava. N27
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa käsittämättömältä.
Löydät halutessasi poikaystävän heti vaikka tältä palstalta tai tinderistä.
On kokeiltu. Ei ole toiminut..... Törmään vain "yhden yön miehiin" ja sitten toisaalta monien kanssa ei ole vain natsannut. Varatut on olleet aina myöskin mun kohtalo. Huoh..
Yhden yön miehet eivät ole kelvanneet edes suudelmaan, mutta nyt olet kuitenkin valmis maksamaan miehelle, jotta tämä viettää kanssasi aikaa? Kuulostaa keksityltä ongelmalta.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Näissä jutuissa on riskinsä. Mitä jos joku olisi ap:n kanssa yhden viikonlopun... ja ap huomaakin, että itseasiassa haluaakin toisen viikonlopun. Ja sen puute onkin itseasiassa sitä koettua viikonloppua verratten kymmenkertainen.
Meinaan vaan, että hormoneita ei sillä lailla kontrolloida, niin että ne pitäytyvät vaan yhdessä viikonlopussa. Siinä mielessä kehoitan etsimään sitä oikeaa poikaystävää.
Ei sillä, etten hyvin ymmärrätäisi. Itsekin kaipaan ihan vain jotakuta viereen katsomaan leffaa sohvalle ja mutustamaan vaikka poppareita.
Hyvä, että jotain ymmärrystä on. Tämäkin olis varmasti kivaa.
Kyllähän jotain vikaa , vähintään pään sisällä on jos ei osaa miestö löytää. Veikkaan että kokee oman tason yläkanttii. Tai sitten löytyy se legendaarinen lista. Tai uskovainen.
Millainen tämön miehen pitäisi olla ja joku viitekuva toivittavan miehen ulkonöstä .
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa käsittämättömältä.
Löydät halutessasi poikaystävän heti vaikka tältä palstalta tai tinderistä.
On kokeiltu. Ei ole toiminut..... Törmään vain "yhden yön miehiin" ja sitten toisaalta monien kanssa ei ole vain natsannut. Varatut on olleet aina myöskin mun kohtalo. Huoh..
Yhden yön miehet eivät ole kelvanneet edes suudelmaan, mutta nyt olet kuitenkin valmis maksamaan miehelle, jotta tämä viettää kanssasi aikaa? Kuulostaa keksityltä ongelmalta.
Et voi varmastikaan ymmärtää, mutta enintään olen erehtynyt pitämään tällaisia miehiä kädestä. Suurin humalakaan ei saa estojani kaikkoamaan, jos en luota mieheen. Jos minulle on selvää (niin kuin aina on ollut), ettei mies halua mitään yhtä yötä enempää, en todellakaan ole lähtenyt harrastamaan jotain suutelointihommia.
Ehkä tällaista on vaikeaa ymmärtää. On ollut kyse omasta halusta, siitä, ettei ole löytänyt sitä suutelun arvoista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29, ei ap
Niin siis minäkin haluan parisuhteen, mutta en pidä pahana, että mulla on siihen saakka, kun sellaisen löydän, kaveri, jonka kanssa viettää aikaa ja harrastaa seksiä. Tämä mun fwb-ystävä on kaikin puolin luotettava ja mukava. N27
Miten tämmöinen kaveri löydetään? Kun itse en ole löytänyt edes yhdenillanjuttua, enkä siis sitä parisuhdettakaan. Niin mistä ihmeestä löytäisin fwb-järjestelyyn mukavan miehen? Miten ja missä tällainen asia otetaan puheeksi? T. eri
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jotain vikaa , vähintään pään sisällä on jos ei osaa miestö löytää. Veikkaan että kokee oman tason yläkanttii. Tai sitten löytyy se legendaarinen lista. Tai uskovainen.
Millainen tämön miehen pitäisi olla ja joku viitekuva toivittavan miehen ulkonöstä .
Ei minulla ole mitään "tasoja". Olen valmis tutustumaan minkälaisiin miehiin vain. Eikä ole listaakaan, sehän olisi ihan naurettavaa. Uskovainen kyllä olen vähän. Siihenkö se siis tökkää?
N29
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näihin keskusteluihin tulee aina samat vastaukset. Oletko lihava? Oletko täysin passiivinen? Mikä sinussa on vikana, koska jokainen nainen kyllä löytää miehen? Ai etkö meinaa antaa yhteystietojasi ja tavata täysin tuntematonta ja kasvotonsa miestä keskustelupalstalla maailmassa, jossa raiskarit sun mut oikeasti päivystävät netissä? Hahaa, et siis oikeasti halua tavata ketään!
Minä olen 34-vuotias, olen etsinyt parisuhdetta enemmän ja vähemmän aktiivisesti kymmenen vuotta. Olen kokeillut nettiä, Tinderiä, kavereiden kaverien tapaamista, sokkotreffejä, tapahtumia, vapaaehtoistyötä, työpaikan miehiin tutustumista jne jne jne. Yksikään mies ei ole halunnut treffeille kanssani, saati sitten samaan sänkyyn tai parisuhteeseen. Ja ei, en ole läski. Naamakin täysin normaali.
Kyllä meitä on, meitä kauniita ja fiksuja naisia, joista vain kukaan ei ole ollut kiinnostunut. Mutta sen sijaan että löytyisi ymmärrystä, täällä aina syyllistetään. Joko rumuudesta tai siitä ettei halua tavata ventovierasta vauvapalstalta. Reilu peli.
Puit sanoiksi ajatukseni. Kiitos
Monilla miehillä on naisrintamalla hiljaista. Hyvin hiljaista. Kun nämä miehet näkevät samoista asioista puhuvan naispuolisen ihmisen kirjoituksen rupeavat he heti miettimään että mistä kyseinen asia voi johtua, kun he eivät saa huomiota naisilta niin heille kehittyy käsitys että naiset on kranttuja tai varattuja.
Koska miehille on niin vaikeaa uskoa että "normaalilla" naisella voi olla asian suhteen vaikeuksia, rupeavat he järjestyksessä pohtimaan mahdollisia vikoja naisessa: ulkonäköasiat, liian kovat kriteerit puolisolle, lapsia jne jne.
Miesten omaa mielikuvitustahan nämä asiat on, eivät ymmärrä että joskus ne asiat voivat olla hankalia ilman mitään "järkeviä" syitä.
Minä olen 27V mies pk-seudulta myöskin, naamaltani normaali, karvan keskivertoa pidempi mutta ylipainoa löytyy jonkun verran, vaikkakin olen laihtunut reilusti parin vuoden aikana. Olen neitsyt ja "täysin kokematon" muutoinkin. Pari viikkoa sitten töissä ollessa yksi humalassa ollut naisasiakas laittoi kätensä mun käteni päälle. Mietiskelin tämän jälkeen että miten huvittavaa se on, että tämä on aikalailla läheisin naisen kosketus mitä olen koskaan kokenut.
En kuitenkaan syytä naisia näistä asioista enkä pidä itseäni minään kelvottomana luuserina, mielestäni olisin kelpo miesystävä jollekkin naiselle. Suurin ongelmani on se että työ/harrastus/kaveripiirissä ei naisia tapaa ja en ole uskoltautunut Tinderiin tai muihin nettitreffipaikkoihin.
AV:lle on helppo kirjoittaa, vähän niinkuin interaktiivinen päiväkirja.
M27
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään viitekuvaa, sillä minulla ei ole mitään "tyyppiä". En ole uskovainen. Ihminen ihmiselle. Kemiat on ne tärkeimmät. Oletko koskaan kuullut niistä?
Yhden oikeasti potentiaalisen parisuhteen olen joutunut hylkäämään juuri uskonnollisista syistä. Kiinnostuin miehestä, tosissani, mutta tiesin, etten halua hukata kummankaan aikaa ja elämää. Mies on pappi, ja löysikin sittemmin itselleen sopivamman (ei uskonto-kielteisen, kuten minä) kumppanin. Vaikeaa tästä tekee se, että ollaan edelleen "kavereita" eli nähdään joskus satunnaisesti kaveriporukalla. Pitäisi varmaan jättää ne, sillä niistä ei jää kuin ikävä olo.
Vierailija kirjoitti:
Roinatan kirjoitti:
Joo kyllä mä myt sen tajuun mutta olisitko sitten mielummim elänyt koko elämäsi ilman seksiä?
En tiedä kelle vastasit, mutta itse olen elänyt kolmekymppiseksi asti ilman, joten eiköhän se mene. Jos en parisuhdetta saa. Eihän tämä helppoa ole, joskus haluttaa niin että itkettää.
N29
Sama täällä, paitsi viisi vuotta ikää lisää. Muutaman viime viikonlopun viettänyt ulkona kavereiden kanssa, taas suurin toivein, mutta eipä taaskaan onnistanut. Tänä viikonloppuna myönnän että istuin kotona, vaikka oli yli 20 astetta molempina päivinä. En vaan halunnut mennä joen rantaan katselemaan onnellisia pareja käsikädessä kun itse ei ole edes treffeille päässyt. Huomenna sitten taas parempi päivä.
Ei sua kiinnostais tutustua ihan tositarkoituksella?
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näihin keskusteluihin tulee aina samat vastaukset. Oletko lihava? Oletko täysin passiivinen? Mikä sinussa on vikana, koska jokainen nainen kyllä löytää miehen? Ai etkö meinaa antaa yhteystietojasi ja tavata täysin tuntematonta ja kasvotonsa miestä keskustelupalstalla maailmassa, jossa raiskarit sun mut oikeasti päivystävät netissä? Hahaa, et siis oikeasti halua tavata ketään!
Minä olen 34-vuotias, olen etsinyt parisuhdetta enemmän ja vähemmän aktiivisesti kymmenen vuotta. Olen kokeillut nettiä, Tinderiä, kavereiden kaverien tapaamista, sokkotreffejä, tapahtumia, vapaaehtoistyötä, työpaikan miehiin tutustumista jne jne jne. Yksikään mies ei ole halunnut treffeille kanssani, saati sitten samaan sänkyyn tai parisuhteeseen. Ja ei, en ole läski. Naamakin täysin normaali.
Kyllä meitä on, meitä kauniita ja fiksuja naisia, joista vain kukaan ei ole ollut kiinnostunut. Mutta sen sijaan että löytyisi ymmärrystä, täällä aina syyllistetään. Joko rumuudesta tai siitä ettei halua tavata ventovierasta vauvapalstalta. Reilu peli.
Monilla miehillä on naisrintamalla hiljaista. Hyvin hiljaista. Kun nämä miehet näkevät samoista asioista puhuvan naispuolisen ihmisen kirjoituksen rupeavat he heti miettimään että mistä kyseinen asia voi johtua, kun he eivät saa huomiota naisilta niin heille kehittyy käsitys että naiset on kranttuja tai varattuja.
Koska miehille on niin vaikeaa uskoa että "normaalilla" naisella voi olla asian suhteen vaikeuksia, rupeavat he järjestyksessä pohtimaan mahdollisia vikoja naisessa: ulkonäköasiat, liian kovat kriteerit puolisolle, lapsia jne jne.
Miesten omaa mielikuvitustahan nämä asiat on, eivät ymmärrä että joskus ne asiat voivat olla hankalia ilman mitään "järkeviä" syitä.
Minä olen 27V mies pk-seudulta myöskin, naamaltani normaali, karvan keskivertoa pidempi mutta ylipainoa löytyy jonkun verran, vaikkakin olen laihtunut reilusti parin vuoden aikana. Olen neitsyt ja "täysin kokematon" muutoinkin. Pari viikkoa sitten töissä ollessa yksi humalassa ollut naisasiakas laittoi kätensä mun käteni päälle. Mietiskelin tämän jälkeen että miten huvittavaa se on, että tämä on aikalailla läheisin naisen kosketus mitä olen koskaan kokenut.
En kuitenkaan syytä naisia näistä asioista enkä pidä itseäni minään kelvottomana luuserina, mielestäni olisin kelpo miesystävä jollekkin naiselle. Suurin ongelmani on se että työ/harrastus/kaveripiirissä ei naisia tapaa ja en ole uskoltautunut Tinderiin tai muihin nettitreffipaikkoihin.
M27
Vaikutat fiksulta. Toivottavasti löydät jonkun.
N29
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Tosi harmillista, etten ole törmännyt sinuun elävässä elämässä. Vaikutat tosi fiksulta ja potentiaaliselta mieheltä minun elämääni. Itsekään en törmää miehiin harrastuksessani, ja tämä av jopa on nimenomaan ikäänkuin anonyynimi nettipäiväkirja, johon uskaltaa kirjoittaa ilman pahimpia estoja (kuten vaikka blogissa, jos tunnisteita on jättänyt).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29, ei ap
Miten tämmöinen kaveri löydetään? Kun itse en ole löytänyt edes yhdenillanjuttua, enkä siis sitä parisuhdettakaan. Niin mistä ihmeestä löytäisin fwb-järjestelyyn mukavan miehen? Miten ja missä tällainen asia otetaan puheeksi? T. eri
Niin no kai se on tuuristakin osittain kiinni, mutta mulla tää kuvio eteni niin, että laitoin netin treffipalveluun ilmoituksen, että etsin parisuhdetta, mutta sillä välin kun se oikea löytyy olen kiinnostunut myös pidempi aikaisesta kaveri/seksisuhteesta. Tietenkin sillä edellytyksellä, että synkkaa. Parisuhde vieläkin hakusessa, mutta erään mukavan miehen kanssa käytiin ensi alkuun drinkeillä, leffassa ja Lintsillä muutaman kerran ja siitä se sitten lähti. Omalla painollaan on toiminut jo useamman vuoden. N27
Vauva tarvitsisi privaattichätin, niin ujot voisivat vaihtaa yhteystietoja.
Jep. Onneksi ne naisia netissä stalkkaavat psykot sen sijaan eivät suinkaan valehtelisi ja kuvailisi itseään esimerkiksi juuri samoin sanoin ;)