Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Krista Kosonen kritisoi suomalaisten nyrpeänä suhtautumista lapsiin

Vierailija
31.03.2017 |

Krista Kosonen kritisoi suomalaisten nyrpeää suhtautumista perheisiin Trendissä: ”Suomessa unohdetaan, että lapset ovat lapsia”
http://www.is.fi/viihde/art-2000005148505.htm

Krista on niin oikeassa, palstasta sen jo huomaa että suomi on lapsivihamielinen maa.

Kommentit (182)

Vierailija
1/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki ei toimi.

Vierailija
2/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä itellä oo kakaran kakaraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sillä itellä oo kakaran kakaraa?

Onhan sillä tytär Antti Jokisen kanssa.

Vierailija
4/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut järkyttynyt luettuani aikuisten ihmisten kommentteja tällä palstalla. Vaikka niistä lapsista ei pitäisi, niin silti voisi miettiä omaa kielenkäyttöään. Huh mitä termejä lapsista, äideistä ym. käytetään.

Vierailija
5/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on muuten Kristan lapsen nimi?

Vierailija
6/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat voi itse miettiä miksi lapsia vihataan. Jos niitä rääkyviä sinappikoneita on pakko viedä joka halvatun ravintolaan ja busseihin huutamaan ja siinä sivussa tukkia kaikilta kulkureitit niillä saatanallisen kokoisilla kärryillä niin ei ole ihmekään että lapsista ei tykätä.

Vierailija
7/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... Täällä ei olla lepertelemässä ja hiuksia pörröttämässä joka kulmassa, se on totta. 

Toisaalta, missä muualla on näin upeat leikkipuisto sisätiloineen ja ohjaajineen, ilmainen puistoruokailu, laadukas päivähoito, kotihoidon tuki ym., ym..

Eli ei yleinen tai ns. poliittinen ilmapiiri ole lapsivastainen ollenkaan. Hienoissakin ravintoloissa on syöttötuolit, lasten listat ja hyvä palvelu, jos haluaa esim. purkkiruuan lämmittää. 

Vähän myyttikin tämä nyreys. Minulla on kolme lasta ja äärimmäisen harvoin olen mitään huonoa palautetta saanut ja sen kerran kun yhdessä ravintolassa sain, oli se kyllä aiheesta. 

2-vuotias sai jonkun kauhean villiyskohtauksen, veteli ruokailuvälineet alas ja kieriskeli lattialla -- sanalla sanoen pani haisemaan. Ei huutanut siis, mutta sirkus oli aikamoinen. Häivyin tietysti suhteellisen nopeasti, mutta en raaskinut jättää juuri saatua annosta pöytään. 

Vierailija
8/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut järkyttynyt luettuani aikuisten ihmisten kommentteja tällä palstalla. Vaikka niistä lapsista ei pitäisi, niin silti voisi miettiä omaa kielenkäyttöään. Huh mitä termejä lapsista, äideistä ym. käytetään.

Anteeksi nyt vaan, mutta kun tässä ollaan jo aikuisia tosia asiat pitäisi jo saada sanoa ääneen niiden oikeilla nimillä.

Miksi minun pitäisi nöyristellä jonkun akan edessä joka on vain levittänyt jalkansa miehelle? Vihaan tätä äippien tapaa käyttää niitä lapsiaan oman egon jatkeina, joiden kautta päteä ja odotetaan, että heitä pitäisi palvoa lähes toisena päivätyönään. Tämä maailma on nyt niin eriarvoinen, että tänne ei pitäisi tehdä enää yhtään lasta, jos niistä ei pysty itse vastamaan.

Vierailija
9/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista Kosonen kritisoi suomalaisten nyrpeää suhtautumista perheisiin Trendissä: ”Suomessa unohdetaan, että lapset ovat lapsia”

http://www.is.fi/viihde/art-2000005148505.html

Tämän pitäisi toimia.

Vierailija
10/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilta ja mammoilta porttikielto ravintoloihin, kauppoihin, kaikkiin julkisiin paikkoihin.

Tokkopa kristakaan on vienyt lastaan mihinkään.

Vierailija
11/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan ei ole niin saatanallisen syyllistävä kuin toinen äiti. Avaa itse ovesi, niin minäkin jouduin tekemään.

Vierailija
12/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vaan, mutta kun tässä ollaan jo aikuisia tosia asiat pitäisi jo saada sanoa ääneen niiden oikeilla nimillä.

Miksi minun pitäisi nöyristellä jonkun akan edessä joka on vain levittänyt jalkansa miehelle? Vihaan tätä äippien tapaa käyttää niitä lapsiaan oman egon jatkeina, joiden kautta päteä ja odotetaan, että heitä pitäisi palvoa lähes toisena päivätyönään. Tämä maailma on nyt niin eriarvoinen, että tänne ei pitäisi tehdä enää yhtään lasta, jos niistä ei pysty itse vastamaan.

Sinun tekstisi kiteytti kaiken. Miksi muista ihmisistä pitää puhua niin rumasti?

Vierailija
13/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosonen muistelee haastattelussa, kuinka perhe matkusti vuonna 2016 ensimmäistä kertaa Los Angelesiin lapsen ollessa neljän kuukauden ikäinen. Tuolloin lapsi kiljui lentokoneessa lähes koko yhdeksän tunnin lennon ajan

Menee sitten sinne ulkomaille jos siellä ymmärretään kiljuvia lapsia paremmin.

ja kyllä on ongelmat.

– Enemmän minua ärsyttää jumittaa vaunujen kanssa Stockmannin ovissa, joissa kukaan muu ei tule auttamaan kuin toiset äidit,

Suomen luxuimmassa tavaratalossa asiointi on vaikeaa. Suurin osa suomalaisilla ei ole edes mahdollisuutta asioida Stockmannilla, vaan asioidaan Tokmannilla.

Vierailija
14/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista lomalla, mistä? Stockan ovilla ongelmaa, sisään- vai ulospääsyssä?

Vierailija
15/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla kun ei ole enää minkään valtakunnan rajoja, missään eikä minkään suhteen. Koulut ovat sotatantereita, opettajat pelkäävät jo fyysisen koskemattomuuden kanssa jne. Nyky vanhemmat ihan hukassa kasvatuksen suhteen, ollaan kun elopellossa, ja vielä lööpeissä ihmetellään kun ei edes ns. julkkisen kersan toilailuja ymmärretä. Ihan sama kuvio on koirien sietämisessä. Niin se metsä vastaa kun sinne huutaa.....nyt vanhemmat voisivat katsoa peiliin ja jälkikasvunsa perään.

Vierailija
16/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vihaa lapsia. Pilaatte maailman. Ymmärtäkää jo. Menkää mammat pois. Teitä vihataan.

Juuri tälläisiä kommentteja on tuo Nanna ketjukin täynnä. Mistä tällainen paha olo kumpuaa?

Vierailija
17/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän Krista on ennen omaansa suhtautunut lapsiin?

Vierailija
18/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tottahan tuo on. Missään ei ikinä tunne olevansa yhtä vähän tervetullut kuin vaunujen kanssa bussissa - ei edes ruuhka- sellaisessa. 

Vierailija
19/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG! 9 tunnin lento pienen vauvan kanssa ja vauva huutanut koko lennon ajan!

Ei varmasti ole ollut helppoa Kristallakaan, mutta entäpä kanssamatkustajilla?

Ihan aikuisten oikeasti, eikö noin pienen vauvan kanssa ole parasta olla kotona?

Vierailija
20/182 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tekstisi kiteytti kaiken. Miksi muista ihmisistä pitää puhua niin rumasti?

Esitä itse sitten asia nätimmin.