Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nanna vei kiljukaulansa ravintolaan

Vierailija
30.03.2017 |

www.is.fi/viihde/art-2000005148829.html

...ja vielä sitten kehtaa ihmetellä, kun infernaalista kirkumista paheksutaan. Lapset ovat tervetulleita ravintolaan vasta, kun osaavat käyttäytyä. Piste.

Tajusi sentään viedä kiljukaulan hankeen rauhoittumaan mutta kuinkahan isolla viiveellä?

Kommentit (216)

Vierailija
61/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen naapuripöydän lapsen käytöstä. Miksi hänen annettiin kovaan ääneen kommentoida muiden asioita? Jos osaa jo kunnolla puhua niin on sen ikäinen että voisi omata jonkinlaisia käytöstapoja. Eikö vanhemmat opeta lapsilleen enää lainkaan kohteliaisuutta?

Samoin päänpyörittelijä käyttäytyi typerästi. Ajatella saa mitä haluaa mutta fiksu jättää negatiiviset mielipiteet näyttämättä. Tämmöiset sitten ovat vaatimassa muilta että heidät pitää huomioida paremmin. 

Jos joku häiriköi niin miksei siihen muka saisi puuttua?

Itse en ikinä jää toiseksi jos joku vaan antaa lapsensa pitkään häiriköidä.

Ensinnäkin pienen lapsen itku ei ole häiriköimistä. Toisekseen päänpyöritys tai se että antaa oman lapsensa kälättää kovaan ääneen ei ole asiaan puuttumista. Ja tässä tapauksessa äiti puuttui asiaan, vieläpä hyvin. Otti lapsen syliin, käytti ulkona rauhoittumassa. Jos äiti ei tekisi mitään, voisi hänelle sanoa nätisti asiasta, "anteeksi voisitko rauhoitella lastasi?" 

Ensinnäkin, jos kaikki muut ympärillä ärsyyntyvät niin silloin se vika ihan todellakin on siinä rääkyjässä ja hänen äidissään.

Vierailija
62/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Kreikassa ihaillen, kun tarjoilija palautti kantamalla tyynesti paikalleen pitkin ravintolaa säntäilleen ja työntekijöiden jaloissa pyörineen tanskalaisen lapsen.

Häiritsi kaikkia ja oli vaaraksi myös itselleen, mutta vanhempien mielestä ilmeisesti söpöä ja ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yliempaattinen ihminen muutenkin, ja mua stressaa nimenomaan kanssaihmisen hätä, varsinkin pienen lapsen.. lapsen itku herättää hoivaviettini ja ahdistun, kun monet vanhemmat eivät ole lainkaan rakastavia itkevää lastaan kohtaan vaan passiivisaggressivisia. Mun oma ruokailu menee pilalle kun lapset itkee, kun kuka tahansa nyyhkyttäisi ravintolassa!

Kun oma pieni aikanaan itki, suorastaan hautasin hänet syliini ja pussailin ja vein suojaan, tosin ei käytykään ikinä täysissä ravintoloissa, liian stressaavia paikkoja lapsille. Miksi pitää tieten tahtoen tunkea paikkoihin jossa voi altistaa kanssaihmisiä stressille, mukaanlukien se oma lapsi?? Nämä mediassa esillä olleet minäminä-äidit esittäytyvät täydellisinä vanhempina ja sitten toteuttavat vanhemmuuttaan just näin, kuten tämä Nanna.

Vierailija
64/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihme, että syntyvyys laskee kun lapset ovat jopa vauva.fi:n keskustelijoiden mukaan kiljukauloja, joita ei saa viedä lounasaikaan ravintolaan eikä bussiinkaan ikinä ja joita pitää läpsiä kun huutavat esim. nälkäänsä.

Itse kyllä liikun kaupungin isoimpien vaunujen kanssa just siellä missä haluan.

Vierailija
65/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihme, että syntyvyys laskee kun lapset ovat jopa vauva.fi:n keskustelijoiden mukaan kiljukauloja, joita ei saa viedä lounasaikaan ravintolaan eikä bussiinkaan ikinä ja joita pitää läpsiä kun huutavat esim. nälkäänsä.

No sen kyllä uskon että SINÄ kuljet vaunuinesi ihan missä tahansa kuin panssarivaunun kuski ikään.

Olet juntti ja sellaisena pysyt.

Vierailija
66/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Kreikassa ihaillen, kun tarjoilija palautti kantamalla tyynesti paikalleen pitkin ravintolaa säntäilleen ja työntekijöiden jaloissa pyörineen tanskalaisen lapsen.

Häiritsi kaikkia ja oli vaaraksi myös itselleen, mutta vanhempien mielestä ilmeisesti söpöä ja ok.

Loistavaa toimintaa ja ammattitaitoa.

Itsellä sama onnistuisi vähemmän onnistuneesti nippusiteen ja jeesusteipin avulla.

Vierailija
67/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen kyllä uskon että SINÄ kuljet vaunuinesi ihan missä tahansa kuin panssarivaunun kuski ikään.

Mielestäsi äitien ja lasten liikkumista tulisi rajoittaa joillain säännöillä? Ja lastenvaunut ovat junttiuden symboli? Kerro lisää, hullu!

Vierailija
68/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen on turhan mielensäpahoittamisen makua Nannan reaktiossa. Että ihan oli joku mies päätään pyöritellyt ja pikkulapsi ääneen kommentoinut vauvan huutoa. Ompas kauheaa ja ennenkuulumattoman törkeää käytöstä...

Paljosta sitä saa elämässä mielensä pahoittaa, jos jokaisesta päänpyörityksestä tai pikkulapsen ajattelemattomasta kommentista loukkaantuu. Ei varmaankaan ole tämä ensimmäinen kerta Nannallekaan, kun joku tuntematon päänpyörityksellä osoittaa paheksuntaa. Toki jos tämä on ensimmäinen kerta kun se paheksunta kohdistuu oman lapsen käytökseen, se varmaan tuntuu itsestä pahalta. Mutta en ymmärrä someraivon nostattamista näin pienestä jutusta. Ei tuossa nyt minusta mitään niin erityistä kuitenkaan tapahtunut. Aivan takuulla tämä ei myöskään ole viimeinen kerta kun Jax aiheuttaa päänpyöritystä jossakussa tuntemattomassa ihmisessä. Sellaista se elämä nyt vaan on, että kaikkia ei voi miellyttää. Paheksuuhan Nanna itsekin oikein julkisessa somepäivityksessä sen naapuripöydän tenavan käytöstä. Kuinka se on yhtään eri asia, kuin se, että joku pyörittelee päätään Jaxin käytökselle?

Vierailija
69/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Nannan kannattanut olla avautumatta tästä aiheesta. 

Nyt sitä sitten tulee kritiikkiä. Ei olisi tullut jos ei olisi lähtenyt asiasta puhumaan. 

Vierailija
71/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ennen mietin tosi tarkasti että elän ja olen hillitysti, jotten häiritse muista ihmisiä. Mutta kun on ap.n kaltaisia kusipäitä olemassa, jotka nimittelevät pieniä lapsia, niin heitin tämän periaatteeni puolivuotta sitten romukoppaan. Minulle kävi keskellä katua joku saamarin vela aukomaan päätä, kun 3 vuotias muksuni itki. Siitä lähtien olen käynyt myös ravintoloissa, ja mulle on aivan se ja sama ketä se häiritsee, vastaan vaan että haistappa paska. Ei enää kiinnosta!

En aio enää käyttäytyä itsekkään asiallisesti.. mielensäpahoittajat tukehtukoon omaan sontaansa. Buhahhahahaaa

Sama! Jos joku tulee aukomaan päätään niin saa kuulla kunniansa. Mä elän just niinkun mua huvittaa eikä mun tartte möllöttää kotona vaan siksi että olen saanut lapsia. Jos lapset ja äänet häiritsee jota kuta niin pysykööt itse kotona! 

Vierailija
72/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lapsista, mutta suomalaiset lapset saavat huutaa ja meluta niin paljon kuin pystyvät. Ei kaikki ravintolat ole lasten paikkoja. Olin just Tallinnassa, menin ravintolaan ja poistuin nopeasti kun suomalaiset lapset terrorisoivat koko ravintolaa. Huusivat ja riehuivat, ei ole normaalia.

Olin kerran myös lennolla, jossa yksi lapsi huusi suoraa huutoa koko 3 h matkan. Vanhempia ei kiinnostanut, mutta yksi lentoemäntä yritti rauhoitella lasta.

Vierailija
73/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäsi äitien ja lasten liikkumista tulisi rajoittaa joillain säännöillä? Ja lastenvaunut ovat junttiuden symboli? Kerro lisää, hullu!

No vooooi, onko pikku idiootin ymmärryksen taso todellakin noin alhainen? Näköjään.

Jos joku kirjoittaa että "Itse kyllä liikun kaupungin isoimpien vaunujen kanssa just siellä missä haluan" niin se ihan oikeasti kuule on vitun junttia.

Kerron toki lisääkin kun sitä toivot: tuollainen öykkäröinti on hyvin huonoa käytöstä ja herättää vihaa paitsi kaltaisiasi idiootteja kohtaan myös ihan viattomia fiksuja äitejä kohtaan. Mutta eihän se nyt SINUA haittaa koska sinulla on OIKEUS olla ja kulkea -muut väistäkööt!

Sinun kulkemistasi voisi ihan hyvin rajoittaa, hullu. :)

Vierailija
74/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nannan mielestä humalaiset asiakkaat häiritsevät enemmän muita asiakkaita kuin lasten helvetillinen huuto ja kirkuminen. Ihan oikeasti, monessako LOUNASravintolassa olette nähneet kännisiä örveltäjiä?

Eikös se puolisokin ole oikein kokemusasiantuntija kaikenlaisessa örveltämisessä, sikailussa ja aineiden sekakäytössä?

Vierailija
75/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Nannakin sitten oppii ymmärtämään kun lähtee tyttöjen kanssa radalle tai oman kullan kanssa romanttiselle illalliselle että se naapuripöydän huonosti käyttäytyvä lapsi ei ole niin mukavaa seuraa.

Vierailija
76/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa, että hoitiko Jax myös ravintolan tuoksutusta?

Vierailija
77/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Hgistä löydy ihan tarpeeksi ole lapsiystävällisiä paikkoja, joissa voi antaa Jaxin huutaa ja mesota ihan rauhassa ilman, että äitylin tarvitsee mieltään pahoittaa? Mikä niissä paikoissa on vikana???

Vierailija
78/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jaks kasvaa ja naapuripöytään tulee pieni taapero kiljumaan niin mitenhän äiti sitten reagoi kun pikku-jaks onkin ääniyliherkkä eikä kestä toisten lasten kiljumista...

Vierailija
79/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on JOHANNA, Nanna on vain lempinimi.

Vierailija
80/216 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljuvien lasten lisänä tulee koko kuvio: lapsen ympärillä "ei aina niin hiljaisesti "höseltävät vanhemmat. Siksi toisekseen tuon ikäiset pikkuipanat taitavat päästä ravintolakeikasta ilmaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi