Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on muka valhetta sanoa meikkaavansa itseään varten?

Vierailija
30.03.2017 |

Samalla tavalla sitä moni käy töissäkin tienaamassa rahaa itselleen.

Meikillä saa tiettyjä asioita itselleen, mm. parempaa kohtelua tai vaikka miehen kiinnostumaan. Rahalla saa myös asioita itselleen. Menen töihin itseäni varten ja saan joltain toiselta siitä rahaa.
Meikkaan itseäni varten ja saan siitä hyvästä parempaa kohtelua joltain toiselta ihmiseltä.

Mikä siinä on siis niin väärin sanottu, jos sanoo meikkaavansa itseään varten, omaksi hyödykseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan koska näytän mielestäni viehättävämmältä meikillä. Uskon monen olevan samaa mieltä asiasta, mutta on sitten niitä jotka ihailee meikitöntä naamaa. Joku on sitten taas sitä mieltä että näyttäisin paremmalta erilaiselle/enemmällä meikillä, mutta ei niidenkään mielipiteet minua kiinnosta. Meikkaan, pukeuden ja laitan hiukseni vastatakseni omaa kauneusihannettani ja luulen että nämä asiat tekevät minusta viehättävämmän joidenkin ihmisten silmissä. Osa sitten ei tykkää. Meikkaaminen muita varten olisi typerää jo siinäkin mielessä, että kaikkia ei voi koskaan miellyttää samaan aikaan.

Vierailija
2/5 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostipa oudolta että joku meikkaisi vain sen vuoksi että saisi parempaa kohtelua/herättäisi kiinnostuksen toisessa.

Itse meikkaan huomiota herättävällä tavalla, ja saankin kommenttia niin nuoremmilta kuin vanhemmillakin ihmisiltä että näytän upealta, niin naisilta kuin miehiltäkin. Se ei kuitenkaan ole syy, miksi laittaudun. Minua kiinnostaa kauneusala ja sen innoittamana haluankin tulla koko ajan paremmaksi ja oppia uusia tekniikoita ja käyttämään erilaisia tuotteita. Meikkaamiseen voi hyvinkin mennä tunti, ja se tuntuu menevän kuin siivillä kun tekee jotain mistä nauttii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska feministi ei saa meikata tai ajella kainalo- tai säärikarvoja. Muu on patriarkaatille alistumista!

Vierailija
4/5 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vielä osannut perustella mulle, että miksi EN meikkaisi itseäni varten, kun meikkaan saikkupäivänäkin ollessani yksin kotona. :D Olen nytkin ollut koko päivän sisällä yksin, kun on viimeinen lomaviikko ennen töiden alkamista.. pyjamahousut jalassa edelleen ja tukka sotkussa, mutta naamassa on meikit. :D En osaa perustella itselleni, että miksi meikkaan, mutta se on ainakin varma, että en ketään muutakaan varten kuin itseäni.

Olen meikannut yläasteelta saakka ja joskus saatan meikata tunnin ennen saunaan menoa ja kokeilla iltameikkiä ja tekoripsiä, sitten pesen ne saunassa pois.

Sitten on päiviä kun ei huvita lainkaan meikata ja menen töihinkin ilman meikkiä. Joten millään muotoa en saa tästä väännettyä mitään muuta, kuin että todellakin meikkaan itseäni varten. ;)

Vierailija
5/5 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostipa oudolta että joku meikkaisi vain sen vuoksi että saisi parempaa kohtelua/herättäisi kiinnostuksen toisessa.

Itse meikkaan huomiota herättävällä tavalla, ja saankin kommenttia niin nuoremmilta kuin vanhemmillakin ihmisiltä että näytän upealta, niin naisilta kuin miehiltäkin. Se ei kuitenkaan ole syy, miksi laittaudun. Minua kiinnostaa kauneusala ja sen innoittamana haluankin tulla koko ajan paremmaksi ja oppia uusia tekniikoita ja käyttämään erilaisia tuotteita. Meikkaamiseen voi hyvinkin mennä tunti, ja se tuntuu menevän kuin siivillä kun tekee jotain mistä nauttii.

Enhän minä väittänytkään että joku meikkaisi vain saadakseen parempaa kohtelua/miehiä. Kirjoitin "mm. parempaa kohtelua tai vaikka miehen kiinnostumaan". Nuo olivat siis vain esimerkkejä.

Sinäkin saat itsellesi hyvän mielen kun saat ihailevia katseita tai kun joku tulee kehumaan. Olet siis meikannut itseäsi varten, saadaksesi itsellesi hyvän mielen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä