Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nanna vei kiljukaulansa ravintolaan

Vierailija
30.03.2017 |

www.is.fi/viihde/art-2000005148829.html

...ja vielä sitten kehtaa ihmetellä, kun infernaalista kirkumista paheksutaan. Lapset ovat tervetulleita ravintolaan vasta, kun osaavat käyttäytyä. Piste.

Tajusi sentään viedä kiljukaulan hankeen rauhoittumaan mutta kuinkahan isolla viiveellä?

Kommentit (216)

Vierailija
201/216 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kulaan ei voi ennakoida vauvan raivokohtauksia.

Jos sellanen taito olisi niin kiitos tänne ja heti. Naurettavaa vaatia vanhemmilta ennakointia. Valitettavasti se ei onnistu ellei näe tulevaiauuteen. Vaikka asiat hoitas niin täydellisesti se pieni saattaa silti saada raivarin!

Vierailija
202/216 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä ruokailua voi harjoitella ensin kotona, sitten kun lusikka pysyy kädessä ilman itkupotkuraivareita niin lyhyitä "harkoitteluhetkiä" kahviloissa. Siinä viisivuotiaana voi sitten alkaa raahata pidempikestoisille ravintolareissuille kun muksu jo ymmärtää olla huutamatta jos alkaa tylsistyttää.

Ei kukaan vihaa lapsia ravintoloissa, me ei tykätä siitä että taaperot ja vauvat huutavat koska se kiljuminen viiltää tärykalvoa ja seurustelusta ei tule mitään, vaikka toki sen ymmärrämme ettei lapsi itse ymmärräkään olla hiljaa. Siksi vaadimme ennakointia vanhemmilta.

On vähän hätävarjelun liioittelua "ennakoida" pitämällä lapsi ekat 5v poissa ravintolasta :D En lukenut mitä tuossa Nannan episodissa on tapahtunut ja jos lapsi pidempään häiritsee muita ruokailijoita niin tottakai pitää poistua. Mutta minä olen käynyt kymmeniä ja kymmeniä kertoja ravintolassa alle 5v lapsen tai useammankin kanssa ilman yhtään huutoepisodia, ja jos siihen nyt olisi sellainen sattunut (mikä on täysin mahdollista, mulla on käynyt tuuri) niin olisin sen hoitanut parhaan kykyni mukaan tarvittaessa poistuen paikalta, ja olisi aika mussutusta joltain tulla väittämään että ne kaikki muutkin ravintolareissut olisi pitänyt jättää väliin että minimoidaan riski ettei vaan jossain epäsopivassa paikassa kuulu lapsesta ääni, herranjumala sentään. Vähän suhteellisuudentajua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/216 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa silmä käteen. Suurin osa meistä "itsekkäistä ihmisistä" on valmiita tulemaan tässä asiassa puolitiehen vastaan ja osoittamaan ymmärrystä. Ei juuri kukaan ole tosissaan käskenyt lukittautumaan kotiin. Osa meistä on jopa sanonut, että on tärkeää lapsen päästä oppimaan olemista eri tilanteissa.

Mutta kun me ei nyt puhuta sellaisista lapsista eikä sellaisista vanhemmista! Tässä puhutaan itsekkäistä ja välinpitämättömistä melusaasteterroristeista. Mikä teidän mielestä muka oikeuttaa sellaiseen? Jos lapsi parkuu, siihen tulee vanhemman reagoida lapsen kehitystasoa vastaavalla tavalla. Ravintola ei ole oikea paikka harjoitella "ignooraamista". Ravintolassa on oikeus nauttia muidenkin kuin lapsiperheiden.

Minä olen nähnyt monta hyväkäytöksistä lasta ravintolassa, mutta te ette ilmeisesti ole nähneet sellaista tapausta, josta tässä puhutaan. Heitä on. Liikaa. Ja ihan turha vetää sitä lapsettomuuskorttia. Ehkä sen miehen oma lapsi ei olisi kauaa saanut itsekseen parkua, ja siksi pöyristyi.

Vierailija
204/216 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein vauvaa mukani lähes jokapuolelle, mutta ajattelin kyllä muitakin. Vauva- uinnit ynnä muskarit jätin väliin, koska lapsi puklasi hirveästi ( ei ollut allergiota yms). Ajttelin muitakin ja olisin itse stressannut. Ravintoloissa on käyty pienestä, sillä olemme matkustelleet paöjon ja muutenkin käydään ihan kotikaupungissa ulkona syömässä. Mutta kyllä mä pidin taukoa pidemmistä matkoista kun lapsi oli n hiukan yli. Yksivuotias tonne yli kaksivuotiaaksi. Silloin lapsi pääsi kaikkialla, ei ymmärtänyt kieltoja ja sai huutoraivareita. Sillon oli huomattavasti helpompaa suosia paikkoja ja tilaisuuksua, mistä pääsee nopsaan pois ja mikä ei olis lapselle liian rankkaa.

Sitten kun puhe meni perille oli lapsen kanssa helppo ja kiva liikkua missä vaan. Eikä mielestäni Suomi ole niin lapsivihamielinen. Tosin tässäkin ketjussa kaikki Nannan tukijat ovat haukkuneet vihamielisesti sen toisen perheen lapsen, ei ummärrystä pienelle.

Vierailija
205/216 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kiljuu, koska se ei pidä ravintolassa olosta. Muut asiakkat ei pidä lapsen kiljumisesta. Ratkaisu: jätetään lapsi kotiin hoitajan kanssa, ei äidin toki tarvitse lukkiutua neljän seinän sisään. Mm. Mannnerheimin lastensuojeluliitosta saa hoitajia, jos ei muuten ole.

Problem solved.

Vierailija
206/216 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa omaa lasta piti niin ihanana, että luuli, että sitä se on kaikkien muidenkin mielestä. Silloinkin kun se huutaa kurkku suorana. En ymmärtänyt poistua tilanteista lapsen kanssa. Kun lapsia tuli lisää ja varsinkin kun ne kasvoivat isommiksi, tajusi, että omat lapset eivät kaikkien mielestä oli supereita ja vieraat ihmiset eivät halua kuulla huutoa ja katsoa riehumista.

Nykyisin Nannan kertoman kaltaiset tilanteet lähinnä ärsyttävät.

Vierailija
207/216 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa niin saatanasti kun huarat raahaa äpäröitään ravintolaan kirkumaan, eilen viimeksi HUUSIN yhdelle ämmälle että tukkikoon  saatanan räkänokan turvan .VOI VITUN VITUN VITTU.tekisi mieli antaa vanhan ajan piiskaa näille pennuille SAATANA.onneksi on maailmalla jo hotelleita mitkä eivät majoita lapsiperheitä edes isosta rahasta.

Vierailija
208/216 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan ensimmmäistä kertaa tähän tai tästä asiasta.

Kun näin otsikot, tuli paha olo, kun näin silmissäni toisen lapsen joka on isätön ja halveksittu, äitinsä vuoksi, tälle perheelle.

Kaikki muut maailman lapset, joita tämmöiset perheet eivät epäröi hyväksikäyttää, jos mahdollisuus tulee. Kaikin mahdollisin tavoin.

Tuli mieleen kaikki maksamattomat palkat ja velat, joista joskus myistan täällä lukeneeni. Kaveri ei ollut saanut palkkkaa rakennustöistä ja tuskin.on ainoa velkoja tämmöieelle perheelle.

Sikäli ymmärrettävää, että äiti jatkaa omaa syömistä itsekkäästi vaikka huomaa samalla aiheuttavansa muille paljon haittaa, eikä vain lopettanut

Kotiin päästyään jatkaa vieraiden haukkumista joita ei tunne. Heillä voi olla syöpädiagnoosi, voivat olla nähneet toisensa pitkästä aikaa, voi olla vaikka mitä vaikeaa elämässä.

Myös vieraan lapsen, joka varmasti näyttäytyy aikuiselta. Ja hänet olisi siis pitänyt vaientaa mutta omaa lasta ei.

Kaikki väitteet siitä että muualla ollaan kuin ellun kanat ovat valetta, hyvinkin pienet hilkennetään muualla jopa läimäisyllä kuten eläinmaailmassa tulee potku joltain kun riekkuu lauman nenän alla.

Hyväksyviä katseita saa kun reagoi heti. Viimeksi itse kävin perheravintolassa ja kuulin.itkua ja ajattelin että pitää asennoitua oikein. Samassa näin vaunut menevän ohi ja tarjoilijat ym perässä ulko-ovea avaamassa ja kyllä itsekin tuossa tilantessa olisi vaikka halunnut vaunuun kurkistaa, kun selvästi vanhemmat kunnioittavat muita ihmisiä ja ajattelevat muiden hyvinvointia ja toivovat heille hyvää. Tämä jopa muutoin melko ala,-arvoiseksi paljastuneessa turistirysässä, kun en pääkaupungin ravintoloita tunne

Vierailija
209/216 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin näitä meluraivopentuja oikein tarvitaan? Kuka hyötyy heistä? Niillä halutaan vaan ärsyttää tavallisia, kunnon ihmisiä, jotka haluaisivat olla rauhassa. Eikö tähän voi puuttua lainsäädännöllä ja desibelimittareilla? Ravintolat takaisin normaaleille ihmisille!

Huutoraivotoukat uudelleensijoitettava vaikka Itärajan taaksen Karjalan lastenkoteihin.

Vierailija
210/216 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nämä kaikki aikuiset humalaiset örveltäjät muuten ovat joista puhutaan näissä ketjuissa. Ja joita pitäisi nähdä julkisissa, ravintoloissa, lentokoneissa ym?

En muista yhtään tilannetta että olisi ollut haittaa. Tai olisin huomannut. Missä nämä humalaiset aikuiset häiriköt ovat?

Uutisista joskus lukenut että poistettu häiriklö ja nykään tarkkaa. Itse en ole koskaan nähnyt, ohan legendaa että tämmöisiä olisi.

Toisekseen eikö samalla lailla alkoholiriippuvuus ole sairaus, ei minulla olisi ainakaan sydäntä vinkata tarjoilijaa kiusaamaan sairasta ihmistä, jos joskus viereisessä pöydässä olisikin joku maailman murjoma umpihumalassa jonka vaimo jättänyt ja viina alkanut maistua. En edes usko tuommoisen saavan aikaan ääntä, joka voisi häiritä minun olemista. Joku pieni örinä tai kysymys minulle ei haittaisi, ihmisiä täällä ollaan.

Sen sijaan terveiden nuorten perheiden saatanallinen älämölö ja täydellinen piittaamattomuus muista ihmisistä...

Pitää aina muistaa että vain omat vanhemmat kuulevat sen mozartin äänenavauksena.

Vierailija
211/216 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa taas hoetaan, että Suomi muka on lapsivihamielinen maa, kun täällä ei saa muksut huutaa ravintoloissa. Oletteko te koskaan matkustelleet muualla maailmassa (Kanarian saaria tms. ei lasketa)? Missään muussa maassa kuin Suomessa (ja Briteissä) en ole törmännyt siihen, että lapset kiljuvat ravintoloissa, museoissa jne. Suomalaisvanhemmat vaan eivät välitä siitä, että se oma mussukka käyttäytyy huonosti julkisella paikalla. Typerää, itsekästä ja sivistymätöntä käytöstä.

Suomi ei ole lapsivihamielinen maa. Jotkut mammat vain haluavat uskoa näin, kun eivät viitsi lapsiaan kasvattaa. Onhan se helppoa syyttää joka tilanteessa muita, vaikka sitten "lapsivihamielistä" yhteiskuntaa, kun ei haluta ottaa itse vastuuta mistään.

Vierailija
212/216 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vituttaa niin saatanasti kun huarat raahaa äpäröitään ravintolaan kirkumaan, eilen viimeksi HUUSIN yhdelle ämmälle että tukkikoon  saatanan räkänokan turvan .VOI VITUN VITUN VITTU.tekisi mieli antaa vanhan ajan piiskaa näille pennuille SAATANA.onneksi on maailmalla jo hotelleita mitkä eivät majoita lapsiperheitä edes isosta rahasta.

Vedä pääsi pois perseestä, jookosta kookosta?

Ja niin varmaan huusit, onanoi siellä vaan fantasioissasi.

Kumma miten muka aina löytyy noita huutavia lapsia joka välissä joka paikasta kun jokku niistä niin stressaa. Kymmenentuhatta kertaa enemmän olen törmännyt örveltäviin juhlijoihin, jotka ah niin kivasti "juttelevat" niin että kuuluu toiselle puolelle ravintolaa, ärhentevät, uhittelevat tai flirttailevat väkipakolla tarjoilijalle ja poistuessaan kompuroivat jotakin hajalle, oksentavat kadulle ja kusevat seinään.

Että joku 10min itku pieneltä lapselta on aivan pikku juttu, kestäisin pidemmänkin.

Vierailija
213/216 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kyllästynyt näihin someavautuja-mammoihin!" Minä ja minun lapsi olemme maailman keskipiste ja jos emme jonkun mielestä ole niin avaudumme kaikille somessa ja nolaamme vain itsemme!!"

En voisi ikinä kuvitella että joku melko tuore äiti kuten Jaana Pelkonen avautuisi somessa mistään tuollaisesta tyoerästä, mutta hänhän onkin sivistynyt, älykäs, epäitsekäs, oikein hyvässä ammatissa, erittäin hyvin koulutettu ja lisäksi perheensä yksityisyyttä varjeleva henkilö.

Vierailija
214/216 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudupa sinä psykiatrille ja hanki lääkitys kiireesti. Ei vaikuta normaalilta tuollainen raivoaminen. Sähän oot paljon pahempi kun joku itkevä vauva.

Vierailija
215/216 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä nämä kaikki aikuiset humalaiset örveltäjät muuten ovat joista puhutaan näissä ketjuissa. Ja joita pitäisi nähdä julkisissa, ravintoloissa, lentokoneissa ym?

En muista yhtään tilannetta että olisi ollut haittaa. Tai olisin huomannut. Missä nämä humalaiset aikuiset häiriköt ovat?

Uutisista joskus lukenut että poistettu häiriklö ja nykään tarkkaa. Itse en ole koskaan nähnyt, ohan legendaa että tämmöisiä olisi.

Toisekseen eikö samalla lailla alkoholiriippuvuus ole sairaus, ei minulla olisi ainakaan sydäntä vinkata tarjoilijaa kiusaamaan sairasta ihmistä, jos joskus viereisessä pöydässä olisikin joku maailman murjoma umpihumalassa jonka vaimo jättänyt ja viina alkanut maistua. En edes usko tuommoisen saavan aikaan ääntä, joka voisi häiritä minun olemista. Joku pieni örinä tai kysymys minulle ei haittaisi, ihmisiä täällä ollaan.

Sen sijaan terveiden nuorten perheiden saatanallinen älämölö ja täydellinen piittaamattomuus muista ihmisistä...

Pitää aina muistaa että vain omat vanhemmat kuulevat sen mozartin äänenavauksena.

Juuri sun kaltaiset ihmiset saa meidät saatanalliset älämölö-perheet olemaan välittämättä pätkääkään. Kumartelemalla muita ei tässä elämässä mitään voita, siispä elän niin kuin huvittaa. Suomalaiset on todella kökköä porukkaa. Vain minä ja ravintolani, muut älkää hengittäkö samaa ilmaa kanssani.

Vierailija
216/216 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri sun kaltaiset ihmiset saa meidät saatanalliset älämölö-perheet olemaan välittämättä pätkääkään. Kumartelemalla muita ei tässä elämässä mitään voita, siispä elän niin kuin huvittaa. Suomalaiset on todella kökköä porukkaa. Vain minä ja ravintolani, muut älkää hengittäkö samaa ilmaa kanssani.

Voi kun samat periaatteet koskisivat myös sitten sinua, ja perseen hedelmääsi. Et syyllistä muita pikkuasioista jos muutkin jättävät noudattamatta muiden huomioon ottamisen säännöt ja lait ja elävät just niin kuin huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan