Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, keitä ällöttää maitoa juovat aikuiset?

Vierailija
27.03.2017 |

Mä en onneksi ole törmännyt kuin aniharvoin maitoa juoviin aikuisiin, mutta ällöttää niin etten pysty edes katsomaan. Junttia, luonnotonta ja turhaa.

Kommentit (318)

Vierailija
101/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ällötä maitoa juova aikuinen. Pidän sitä vaan vähän outona, mutta ei yöunet mene sen takia. Maito on kuitenkin ollut useilla tutuilla sellainen lähinnä ruoanlaitossa käytetty elintarvike eikä sitä muuten oikein juoda kuin kahvin seassa. Eikä tämän äijän kohdalla se maidonjuonti ollut kynnyskysymys. Kaljanjuonti kylläkin. :D

- Maitomiestä deittaillut treffinainen

Siis eikö mielestäsi kaljaa saa juoda ruokajuomana?

Saa, mutta riippuu kuinka monta kaljaa. Ukko tykkäsi vapaa-ajallaan lähinnä tissutella ja pelata pleikkaria vaikka muuten mukava tyyppi olikin. Ei jatkoon.

Vierailija
102/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan lukeneet, tai kuulleet,että maidonjuojamies olisi maitoa tarpeeksi  juotuaan alkanut riehumaan ja ajanut maitopäissään lapsensa ja vaimonsa ulos pakkaseen ja perheensä talouden konkurssiin ja hankkinut asunnostaan häädön ihan vaan maidonhimonsa ja maitovelkojensa takia  takia ?

Tai nuorisojengeistä jotka kähveltäisivät systemaattisesti maitotölkkejä marketeista ja 'ritsaisivat' niitä yleensä kaupoista tai kioskeista.

Tai maidon salakuljettajista (... näin rauhan aikaan siis)

Entäpä suoraan maitoa juotuaan auton rattiin käyneistä maitopäissään- kuskeista jotka aiheuttaisivat onnettomuuksia ja muiden hengenmenoja, tai esim. pysyvästi pyörätuoliin vammautumisia. ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakos juustoja syödä vai onko junttia?

Vierailija
104/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei varsinaisesti ällötä, mutta pidän maitoa juovia ihmisiä ehkä vähän yksinkertaisina. Yleensä kun ovat juuri tätä edellä mainittua "maitoa sen olla pitää"-tyyppiä, jotka kuvittelevat että se on niiiin terrrveellistä!

Vierailija
105/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on parasta, ihana kylmä raikas rasvaton maito.

Mua taas ällöttää alkoholinjuojat. Alholi haisee pahalle, tekee ihmisistä tyhmiä sössöttäjiä, turhia kaloreita, rahanhukkaa ja terveydelle vaarallista. 

Vierailija
106/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakos juustoja syödä vai onko junttia?

On se kyllä aika junttia.

Vierailija
107/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko koskaan lukeneet, tai kuulleet,että maidonjuojamies olisi maitoa tarpeeksi  juotuaan alkanut riehumaan ja ajanut maitopäissään lapsensa ja vaimonsa ulos pakkaseen ja perheensä talouden konkurssiin ja hankkinut asunnostaan häädön ihan vaan maidonhimonsa ja maitovelkojensa takia  takia ?

Tai nuorisojengeistä jotka kähveltäisivät systemaattisesti maitotölkkejä marketeista ja 'ritsaisivat' niitä yleensä kaupoista tai kioskeista.

Tai maidon salakuljettajista (... näin rauhan aikaan siis)

Entäpä suoraan maitoa juotuaan auton rattiin käyneistä maitopäissään- kuskeista jotka aiheuttaisivat onnettomuuksia ja muiden hengenmenoja, tai esim. pysyvästi pyörätuoliin vammautumisia. ?

Minä oon kyllä kaupasta käyny nuorisolle maitoa ostamassa, tunnustan :(

Vierailija
108/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko kasvavat lapset sitten maitoa? Mikä olisi hyvä määrä esim. 7-vuotiaalle maitotuotteita? Ja nyt PUOLUEETON mielipide, eikä Valion kätyreiden propagandaa.

Vierailija
109/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän käyn am-kerhossa, kun maidon kulutus alkoi olla jo muita häiritsevää.

Vierailija
110/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän käyn am-kerhossa, kun maidon kulutus alkoi olla jo muita häiritsevää.

Oisko meille maidon kulutuksesta häiriintyneille tukiryhmää? Olin äsken kaupassa ja näin kun perhe osti monta purkkia maitoa. Pitäisiköhän tehdä ls-ilmoitus? ;(((((

- Treffinainen

Vierailija
111/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sitten juotte esim kotona ruuan kanssa? Olisiko se parempi että ottaa aina oluen ruuan kanssa? Ravintolassa toki otan yleensä oluen tai viininkin joskus, tai kokiksen jos pitää ajaa. Joidenkin ruokien kanssa maito vaan sopii erityisen hyvin, esim lohi- tai kanakeitto.

Naisissa ärsyttää tämä tapa, että jos muut toimivat erilailla kuin he, he kokevat sen helposti aina ärsyttäväksi. Ikäänkuin heidän tapansa olisi ainut oikea.

Voi hyvänen aika, vettä tietysti! "naisissa ärsyttää tämä...", oikeasti? Jos mua ällöttää sun maidon litkiminen, se ällöttää mua, en pakota sua lopettamaan sitä, en väitä omaa tapaani ainoaksi oikeaksi, mutta silti se ällöttää. Ihmettelen näitä alapeukkujen määrää näissä, karkin inhoaminen on ok, mutta maito on joku pyhä jumala?

Vierailija
112/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko maidon juonnista aikuisiltakäin  lussutusta? Tuleeko tissit mieleen? 

Tarkoitat varmaan utareita? Maitohan on vasikan ruokaa.

Vierailija
113/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni ei pysty katsomaan puuroa syövää ihmistä, se on varmaan ap sun sukulaissielu 😂

Juon maitoa, koska minusta se on hyvää ja maistuu normilounaan kanssa mainiosti. Paremman ruoan kanssa juon viiniä. Voi minua junttia.

Vierailija
114/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä juon vaan kissanmaitoa. Iso lasi kissanmaitoa ja pari korppua. Dippailen niitä korppuja sinne kissanmaitoon.

Älä nyt kaikkea kissan maitoa juo. Mitäs kisuliinille jää?

Eihän se kissa TARVITSE sitä, jos ei ole enää pentu :D Ällöttävää juottaa kissanmaitoa aikuiselle kissalle. Junttia..

Kissoilla on kaikilla laktoosi-intoleranssi. Joten ei maitoa kissoille, herraisä, sehän on LEHMÄN maitoa, ja se on KISSA, ja sillä on LAKTOOSI-INTOLERANSSI! Kissat vatsat kipeänä sitten ripuloivat! Hävetkää.

Vierailija
115/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttuni ei pysty katsomaan puuroa syövää ihmistä, se on varmaan ap sun sukulaissielu 😂

Juon maitoa, koska minusta se on hyvää ja maistuu normilounaan kanssa mainiosti. Paremman ruoan kanssa juon viiniä. Voi minua junttia.

Normiruoka.. parempi ruoka. Mitä jos söisit aina sitä parempaa ruokaa niin ei tarvitsisi juoda valkoista kuravelliä sen kanssa?

Vierailija
116/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä juon vaan kissanmaitoa. Iso lasi kissanmaitoa ja pari korppua. Dippailen niitä korppuja sinne kissanmaitoon.

Älä nyt kaikkea kissan maitoa juo. Mitäs kisuliinille jää?

Eihän se kissa TARVITSE sitä, jos ei ole enää pentu :D Ällöttävää juottaa kissanmaitoa aikuiselle kissalle. Junttia..

Kissoilla on kaikilla laktoosi-intoleranssi. Joten ei maitoa kissoille, herraisä, sehän on LEHMÄN maitoa, ja se on KISSA, ja sillä on LAKTOOSI-INTOLERANSSI! Kissat vatsat kipeänä sitten ripuloivat! Hävetkää.

:D Kissoille on omaa kissanmaitoa, käypä katsomassa kaupasta. Ja ei kaikilla ole laktoosivammaa, suurimmalla osalla kyllä.

Vierailija
117/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta ne ihmiset pahoittaa mielensä.

Kuka on niin juntti, että juo hikisillä koivilla poljettua rypälelientä, jota kuulemma viiniksikin kutsutaan? Kuvitteletteko olevanne jotain vitun päteviä kekkuloidessanne jalallinen lasi sormien välissä? Yököttävää paskaa ja haisettekin jollekin ranskalaiselle paskakärrylle.

Maito on hyvä juoma, jota vähä-älyiset kansat eivät osaa arvostaa.

Vierailija
118/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti ällötä, mutta en ihan täysin ymmärräkään. Maito on pahaa ja täysin tarpeeton aikuisille ruoka- ja janojuomana.

Sinä varmaan juot sitten pelkkää vettä,koska myös limut,alkoholi,useimmat mehut ovat täysin tarpeettomia aikuisille

En Ole tuo jota lainasit mutta joo, juon pelkkää vettä. Muuta ei ihminen juomaksi katsos tarvitse.

Vierailija
119/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sitten juotte esim kotona ruuan kanssa? Olisiko se parempi että ottaa aina oluen ruuan kanssa? Ravintolassa toki otan yleensä oluen tai viininkin joskus, tai kokiksen jos pitää ajaa. Joidenkin ruokien kanssa maito vaan sopii erityisen hyvin, esim lohi- tai kanakeitto.

Naisissa ärsyttää tämä tapa, että jos muut toimivat erilailla kuin he, he kokevat sen helposti aina ärsyttäväksi. Ikäänkuin heidän tapansa olisi ainut oikea.

Voi hyvänen aika, vettä tietysti! "naisissa ärsyttää tämä...", oikeasti? Jos mua ällöttää sun maidon litkiminen, se ällöttää mua, en pakota sua lopettamaan sitä, en väitä omaa tapaani ainoaksi oikeaksi, mutta silti se ällöttää. Ihmettelen näitä alapeukkujen määrää näissä, karkin inhoaminen on ok, mutta maito on joku pyhä jumala?

Miksi yleensä muiden ihmisten tekemiset ällöttää niin kovasti? Eikös meidän kaikkien pitäisi olla suvaitsevaisia ja monikulttuurisia? Miksei anneta "kaikkien kukkien kukkia"? Meitä maidonjuojia on paljon, omalla rahalla minä ainakin maitoni ostan. En rupea kenellekään huutamaan, että miksi tuollaista ostit?

Ihmisillä on todennäköisesti liikaa aikaa, kun ko asiasta täällä pitää kärttyillä.

Vierailija
120/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö maidon ja kauramaidon sekoituksen juominen minusta enemmän vai vähemmän juntin kuin sellainen, joka juo pelkkää maitoa?