Muita, keitä ällöttää maitoa juovat aikuiset?
Mä en onneksi ole törmännyt kuin aniharvoin maitoa juoviin aikuisiin, mutta ällöttää niin etten pysty edes katsomaan. Junttia, luonnotonta ja turhaa.
Kommentit (318)
Oletteko koskaan lukeneet, tai kuulleet,että maidonjuojamies olisi maitoa tarpeeksi juotuaan alkanut riehumaan ja ajanut maitopäissään lapsensa ja vaimonsa ulos pakkaseen ja perheensä talouden konkurssiin ja hankkinut asunnostaan häädön ihan vaan maidonhimonsa ja maitovelkojensa takia takia ?
Tai nuorisojengeistä jotka kähveltäisivät systemaattisesti maitotölkkejä marketeista ja 'ritsaisivat' niitä yleensä kaupoista tai kioskeista.
Tai maidon salakuljettajista (... näin rauhan aikaan siis)
Entäpä suoraan maitoa juotuaan auton rattiin käyneistä maitopäissään- kuskeista jotka aiheuttaisivat onnettomuuksia ja muiden hengenmenoja, tai esim. pysyvästi pyörätuoliin vammautumisia. ?
Saakos juustoja syödä vai onko junttia?
Mua ei varsinaisesti ällötä, mutta pidän maitoa juovia ihmisiä ehkä vähän yksinkertaisina. Yleensä kun ovat juuri tätä edellä mainittua "maitoa sen olla pitää"-tyyppiä, jotka kuvittelevat että se on niiiin terrrveellistä!
Maito on parasta, ihana kylmä raikas rasvaton maito.
Mua taas ällöttää alkoholinjuojat. Alholi haisee pahalle, tekee ihmisistä tyhmiä sössöttäjiä, turhia kaloreita, rahanhukkaa ja terveydelle vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Saakos juustoja syödä vai onko junttia?
On se kyllä aika junttia.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan lukeneet, tai kuulleet,että maidonjuojamies olisi maitoa tarpeeksi juotuaan alkanut riehumaan ja ajanut maitopäissään lapsensa ja vaimonsa ulos pakkaseen ja perheensä talouden konkurssiin ja hankkinut asunnostaan häädön ihan vaan maidonhimonsa ja maitovelkojensa takia takia ?
Tai nuorisojengeistä jotka kähveltäisivät systemaattisesti maitotölkkejä marketeista ja 'ritsaisivat' niitä yleensä kaupoista tai kioskeista.
Tai maidon salakuljettajista (... näin rauhan aikaan siis)
Entäpä suoraan maitoa juotuaan auton rattiin käyneistä maitopäissään- kuskeista jotka aiheuttaisivat onnettomuuksia ja muiden hengenmenoja, tai esim. pysyvästi pyörätuoliin vammautumisia. ?
Minä oon kyllä kaupasta käyny nuorisolle maitoa ostamassa, tunnustan :(
Tarvitseeko kasvavat lapset sitten maitoa? Mikä olisi hyvä määrä esim. 7-vuotiaalle maitotuotteita? Ja nyt PUOLUEETON mielipide, eikä Valion kätyreiden propagandaa.
Minähän käyn am-kerhossa, kun maidon kulutus alkoi olla jo muita häiritsevää.
Vierailija kirjoitti:
Minähän käyn am-kerhossa, kun maidon kulutus alkoi olla jo muita häiritsevää.
Oisko meille maidon kulutuksesta häiriintyneille tukiryhmää? Olin äsken kaupassa ja näin kun perhe osti monta purkkia maitoa. Pitäisiköhän tehdä ls-ilmoitus? ;(((((
- Treffinainen
Vierailija kirjoitti:
Mitä te sitten juotte esim kotona ruuan kanssa? Olisiko se parempi että ottaa aina oluen ruuan kanssa? Ravintolassa toki otan yleensä oluen tai viininkin joskus, tai kokiksen jos pitää ajaa. Joidenkin ruokien kanssa maito vaan sopii erityisen hyvin, esim lohi- tai kanakeitto.
Naisissa ärsyttää tämä tapa, että jos muut toimivat erilailla kuin he, he kokevat sen helposti aina ärsyttäväksi. Ikäänkuin heidän tapansa olisi ainut oikea.
Voi hyvänen aika, vettä tietysti! "naisissa ärsyttää tämä...", oikeasti? Jos mua ällöttää sun maidon litkiminen, se ällöttää mua, en pakota sua lopettamaan sitä, en väitä omaa tapaani ainoaksi oikeaksi, mutta silti se ällöttää. Ihmettelen näitä alapeukkujen määrää näissä, karkin inhoaminen on ok, mutta maito on joku pyhä jumala?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko maidon juonnista aikuisiltakäin lussutusta? Tuleeko tissit mieleen?
Tarkoitat varmaan utareita? Maitohan on vasikan ruokaa.
Eräs tuttuni ei pysty katsomaan puuroa syövää ihmistä, se on varmaan ap sun sukulaissielu 😂
Juon maitoa, koska minusta se on hyvää ja maistuu normilounaan kanssa mainiosti. Paremman ruoan kanssa juon viiniä. Voi minua junttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juon vaan kissanmaitoa. Iso lasi kissanmaitoa ja pari korppua. Dippailen niitä korppuja sinne kissanmaitoon.
Älä nyt kaikkea kissan maitoa juo. Mitäs kisuliinille jää?
Eihän se kissa TARVITSE sitä, jos ei ole enää pentu :D Ällöttävää juottaa kissanmaitoa aikuiselle kissalle. Junttia..
Kissoilla on kaikilla laktoosi-intoleranssi. Joten ei maitoa kissoille, herraisä, sehän on LEHMÄN maitoa, ja se on KISSA, ja sillä on LAKTOOSI-INTOLERANSSI! Kissat vatsat kipeänä sitten ripuloivat! Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttuni ei pysty katsomaan puuroa syövää ihmistä, se on varmaan ap sun sukulaissielu 😂
Juon maitoa, koska minusta se on hyvää ja maistuu normilounaan kanssa mainiosti. Paremman ruoan kanssa juon viiniä. Voi minua junttia.
Normiruoka.. parempi ruoka. Mitä jos söisit aina sitä parempaa ruokaa niin ei tarvitsisi juoda valkoista kuravelliä sen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juon vaan kissanmaitoa. Iso lasi kissanmaitoa ja pari korppua. Dippailen niitä korppuja sinne kissanmaitoon.
Älä nyt kaikkea kissan maitoa juo. Mitäs kisuliinille jää?
Eihän se kissa TARVITSE sitä, jos ei ole enää pentu :D Ällöttävää juottaa kissanmaitoa aikuiselle kissalle. Junttia..
Kissoilla on kaikilla laktoosi-intoleranssi. Joten ei maitoa kissoille, herraisä, sehän on LEHMÄN maitoa, ja se on KISSA, ja sillä on LAKTOOSI-INTOLERANSSI! Kissat vatsat kipeänä sitten ripuloivat! Hävetkää.
:D Kissoille on omaa kissanmaitoa, käypä katsomassa kaupasta. Ja ei kaikilla ole laktoosivammaa, suurimmalla osalla kyllä.
Kaikesta ne ihmiset pahoittaa mielensä.
Kuka on niin juntti, että juo hikisillä koivilla poljettua rypälelientä, jota kuulemma viiniksikin kutsutaan? Kuvitteletteko olevanne jotain vitun päteviä kekkuloidessanne jalallinen lasi sormien välissä? Yököttävää paskaa ja haisettekin jollekin ranskalaiselle paskakärrylle.
Maito on hyvä juoma, jota vähä-älyiset kansat eivät osaa arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti ällötä, mutta en ihan täysin ymmärräkään. Maito on pahaa ja täysin tarpeeton aikuisille ruoka- ja janojuomana.
Sinä varmaan juot sitten pelkkää vettä,koska myös limut,alkoholi,useimmat mehut ovat täysin tarpeettomia aikuisille
En Ole tuo jota lainasit mutta joo, juon pelkkää vettä. Muuta ei ihminen juomaksi katsos tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te sitten juotte esim kotona ruuan kanssa? Olisiko se parempi että ottaa aina oluen ruuan kanssa? Ravintolassa toki otan yleensä oluen tai viininkin joskus, tai kokiksen jos pitää ajaa. Joidenkin ruokien kanssa maito vaan sopii erityisen hyvin, esim lohi- tai kanakeitto.
Naisissa ärsyttää tämä tapa, että jos muut toimivat erilailla kuin he, he kokevat sen helposti aina ärsyttäväksi. Ikäänkuin heidän tapansa olisi ainut oikea.
Voi hyvänen aika, vettä tietysti! "naisissa ärsyttää tämä...", oikeasti? Jos mua ällöttää sun maidon litkiminen, se ällöttää mua, en pakota sua lopettamaan sitä, en väitä omaa tapaani ainoaksi oikeaksi, mutta silti se ällöttää. Ihmettelen näitä alapeukkujen määrää näissä, karkin inhoaminen on ok, mutta maito on joku pyhä jumala?
Miksi yleensä muiden ihmisten tekemiset ällöttää niin kovasti? Eikös meidän kaikkien pitäisi olla suvaitsevaisia ja monikulttuurisia? Miksei anneta "kaikkien kukkien kukkia"? Meitä maidonjuojia on paljon, omalla rahalla minä ainakin maitoni ostan. En rupea kenellekään huutamaan, että miksi tuollaista ostit?
Ihmisillä on todennäköisesti liikaa aikaa, kun ko asiasta täällä pitää kärttyillä.
Tekeekö maidon ja kauramaidon sekoituksen juominen minusta enemmän vai vähemmän juntin kuin sellainen, joka juo pelkkää maitoa?
Saa, mutta riippuu kuinka monta kaljaa. Ukko tykkäsi vapaa-ajallaan lähinnä tissutella ja pelata pleikkaria vaikka muuten mukava tyyppi olikin. Ei jatkoon.