Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, keitä ällöttää maitoa juovat aikuiset?

Vierailija
27.03.2017 |

Mä en onneksi ole törmännyt kuin aniharvoin maitoa juoviin aikuisiin, mutta ällöttää niin etten pysty edes katsomaan. Junttia, luonnotonta ja turhaa.

Kommentit (318)

Vierailija
61/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ehkä ihan mahtavaa se, että maidonjuojat eivät luovuta! Vaikka kuinka osoitettaisiin että maito nyt vaan ei ole välttämätöntä, tai edes terveellistä, niin silti maidonjuojat eivät luovuta! He eivät usko että heidän herkkujuomansa, lehmän tissistä imuteltu maito, ei olisikaan hyväksi heille! Mutta kun Valio on jo vuosikymmenet kertonut maidon olevan välttämättömyys??? 

Joo,  imutellaan ja lutkutellaan, nam miten hyvää. Ihan kiusalla!

Kiusalla? Minähän juuri kehuin teitä maidonjuojia! Periksi ei anneta.

Vierailija
62/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä jos joku ei halua juoda maitoa syystä että... ei edes kiinnosta.

Mutta että toisen maidon juonti ällöttää, se on kyllä pikkusieluisuutta pahimmillaan.

Nämä ruokapoliisithan ovatkin ihan pahimpia. Kaikkien pitäisi vain popsia porkkanaa ja nyhtökauraa. Sitten pollarit ovat tyytyväisiä, vaikka samaan aikaan itse kärsivät raudan-, ja B-vitamiinin puutteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ehkä ihan mahtavaa se, että maidonjuojat eivät luovuta! Vaikka kuinka osoitettaisiin että maito nyt vaan ei ole välttämätöntä, tai edes terveellistä, niin silti maidonjuojat eivät luovuta! He eivät usko että heidän herkkujuomansa, lehmän tissistä imuteltu maito, ei olisikaan hyväksi heille! Mutta kun Valio on jo vuosikymmenet kertonut maidon olevan välttämättömyys??? 

No, mutta harmittihan sinua pikkusen, kun ollaan kuunneltu Valiota. Huomasin kyllä piikkisi ;).

Kylmää maitoa juon, kun se on hyvää.

Vierailija
64/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin häiritsee! :D Olin kerran yhden miehen luona treffeillä ja hän otti ruoan kera ison lasin maitoa. Jotenkin ihminen vaikuttaa lapselliselle sen jälkeen. Juon itsekkin kyllä ihan silloin tällöin piimää, mutta maitolasin olen viimeksi juonut 14 vuotiaana kun mummo pakotti. Kumma juttu.

Hah, miten se piimä eroaa maidosta?

No siis sehän on hapattamalla maidosta valmistettu tuote. Koostumukseltaan semmosta maitoa paksumpaa. Maistuu vähän happamalle ja saa useimmista kaupoista. ;)

Ja ei ole maitoa nähnytkään!

Vierailija
65/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän maitoa juo ruokajuomana 90% aikuisista, loput enemmän tai vähemmän hintahtavat tehkööt miten tykkää.

Vierailija
66/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää lähinnä vaan silloin, jos aikuinen juo maitoa ihan tolkuttomia määriä päivässä. Jotkut jopa pari litraa. Harvemmin juon itse, mutta ruuanlaitossa käytän sekä murojen kanssa.

Ei se lasillinen tai pari päivässä kovin outoa ole, vaikka maito onkin "poikasten" juomaa. Ihan yhtä lailla ihmettelen, jos joku juo kahvia, limsaa tai energiajuomaa litratolkulla päivässä.

Vierailija
67/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tosiaan on ainoa nisäkäs, joka vielä imeväisenä olon jälkeenkin.

Mies on tällainen. Juo maitoa litrankin ruuan kanssa. Minä en edes pidä maidon mausta.

Lapsille koitan maitoa tuputtaa, mutta eivät oikein välitä. Ennemmin ottavat vettä tai mantelimaitoa.

Mistähän tuo mahtaisi johtua, ettei muut nisäkkäät enää imeväisyyden jälkeen juo maitoa? Olisko se kun ei ne saa sitä muualta kuin emon nisistä imemällä. Jos muut nisäkkäät voisivat käydä kaupassa, niin varmasti ostaisivat maitoakin välillä.

Vierailija
68/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäähän se, että juo vasikoille tarkoitettua nestettä. Sitten vielä maito jää huulen päälle. Hyi helvetti. 

Vierailija
69/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
70/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito kun vain maistuu niin hyvältä että sitä on pakko saada janoonkin. Parasta oli lapsena yrittää juoda suoraan lehmän tissistä maitoa.

Vierailija
71/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en onneksi ole törmännyt kuin aniharvoin maitoa juoviin aikuisiin, mutta ällöttää niin etten pysty edes katsomaan. Junttia, luonnotonta ja turhaa.

Oletko vegaani? Oletan ettet käytä maitoa edes kahvissa, teessä tai kaakaossa koska se on niin junttia.

Vierailija
72/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sitten juotte esim kotona ruuan kanssa? Olisiko se parempi että ottaa aina oluen ruuan kanssa? Ravintolassa toki otan yleensä oluen tai viininkin joskus, tai kokiksen jos pitää ajaa. Joidenkin ruokien kanssa maito vaan sopii erityisen hyvin, esim lohi- tai kanakeitto.

Naisissa ärsyttää tämä tapa, että jos muut toimivat erilailla kuin he, he kokevat sen helposti aina ärsyttäväksi. Ikäänkuin heidän tapansa olisi ainut oikea.

Niin, mitä ihminen voi juoda jos ei maitoa, limsaa tai viinaa? Enpä yhtään kyllä tiedä 🤔 Ja kyllä, mun mielestä maitoa lutkuttavat aikuiset on ällöjä. Menis suoraa sinne utareelle imeskelemään. Hyh.

Onkohan se sittenkin niin, että huonolla itsetunnolla varustetut naiset alkavat viimeistään murrosiässä kiusaantua ajatuksesta että maito on sitä jota he itsekin rinnoissaan tuottavat jos lapsia saavat ja alkavat siksi pitää sitä ällöttävänä? Tämähän oli mielenkiintoista.

Vierailija
73/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juon vaan kissanmaitoa. Iso lasi kissanmaitoa ja pari korppua. Dippailen niitä korppuja sinne kissanmaitoon.

Älä nyt kaikkea kissan maitoa juo. Mitäs kisuliinille jää?

Vierailija
74/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on tällainen. Juo maitoa litrankin ruuan kanssa. Minä en edes pidä maidon mausta.

Lapsille koitan maitoa tuputtaa, mutta eivät oikein välitä. Ennemmin ottavat vettä tai mantelimaitoa.

Kuule, ihminen taitaa olla ainut nisäkäs, joka juo jotain muuta kuin vettä. Logiikallasi myös limua, mehua, kaljaa tai vaikka teetä juovat ovat myös "outoja". Tsiisus. Eiköhän ihminen lajina tee aika paljon asioita, joita muut lajit eivät tee.

Vierailija
75/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mutta harmittihan sinua pikkusen, kun ollaan kuunneltu Valiota. Huomasin kyllä piikkisi ;).

Kylmää maitoa juon, kun se on hyvää.

Pahus, olen lyöty. Sanaton, alakynnessä. Luovutan. Maidonjuojat voitti.

Vierailija
76/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tuo mahtaisi johtua, ettei muut nisäkkäät enää imeväisyyden jälkeen juo maitoa? Olisko se kun ei ne saa sitä muualta kuin emon nisistä imemällä. Jos muut nisäkkäät voisivat käydä kaupassa, niin varmasti ostaisivat maitoakin välillä.

Niin, niin varmasti ostaisivat.

Vierailija
77/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä juon maitoa ihan piruuttani, kun tiedän sen teitä ärayttävän. Julkisesti torilla vaan suoraan purkista :D

Vierailija
78/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä juon maitoa ihan piruuttani, kun tiedän sen teitä ärayttävän. Julkisesti torilla vaan suoraan purkista :D

Torilla tavataan!

t.maidoton, munaton, lihaton, rasvaton, jauhoton, perunaton mies

Vierailija
79/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vegaani? Oletan ettet käytä maitoa edes kahvissa, teessä tai kaakaossa koska se on niin junttia.

Syön lähes päivittäin suuressa työpaikkaruokalassa ( ja vielä naisvaltaisessa ) ja useimmat näyttävän ottavan lasin maitoa ja vettä.

Vierailija
80/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torilla tavataan!

t.maidoton, munaton, lihaton, rasvaton, jauhoton, perunaton mies

Varohan, ettei käy kuin mustalaisen hevoselle :D