Muita, keitä ällöttää maitoa juovat aikuiset?
Mä en onneksi ole törmännyt kuin aniharvoin maitoa juoviin aikuisiin, mutta ällöttää niin etten pysty edes katsomaan. Junttia, luonnotonta ja turhaa.
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen tosiaan on ainoa nisäkäs, joka vielä imeväisenä olon jälkeenkin.
Mies on tällainen. Juo maitoa litrankin ruuan kanssa. Minä en edes pidä maidon mausta.
Lapsille koitan maitoa tuputtaa, mutta eivät oikein välitä. Ennemmin ottavat vettä tai mantelimaitoa.
Mistähän tuo mahtaisi johtua, ettei muut nisäkkäät enää imeväisyyden jälkeen juo maitoa? Olisko se kun ei ne saa sitä muualta kuin emon nisistä imemällä. Jos muut nisäkkäät voisivat käydä kaupassa, niin varmasti ostaisivat maitoakin välillä.
Niin, niin varmasti ostaisivat.
Ostasivat lehtiä ja somettaisivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ehkä ihan mahtavaa se, että maidonjuojat eivät luovuta! Vaikka kuinka osoitettaisiin että maito nyt vaan ei ole välttämätöntä, tai edes terveellistä, niin silti maidonjuojat eivät luovuta! He eivät usko että heidän herkkujuomansa, lehmän tissistä imuteltu maito, ei olisikaan hyväksi heille! Mutta kun Valio on jo vuosikymmenet kertonut maidon olevan välttämättömyys???
Minäpä juon maitoa ihan piruuttani, kun tiedän sen teitä ärayttävän. Julkisesti torilla vaan suoraan purkista :D
Torilla tavataan!
t.maidoton, munaton, lihaton, rasvaton, jauhoton, perunaton mies
Pelkkää luuta ja nahkaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te sitten juotte esim kotona ruuan kanssa? Olisiko se parempi että ottaa aina oluen ruuan kanssa? Ravintolassa toki otan yleensä oluen tai viininkin joskus, tai kokiksen jos pitää ajaa. Joidenkin ruokien kanssa maito vaan sopii erityisen hyvin, esim lohi- tai kanakeitto.
Naisissa ärsyttää tämä tapa, että jos muut toimivat erilailla kuin he, he kokevat sen helposti aina ärsyttäväksi. Ikäänkuin heidän tapansa olisi ainut oikea.
Niin, mitä ihminen voi juoda jos ei maitoa, limsaa tai viinaa? Enpä yhtään kyllä tiedä 🤔 Ja kyllä, mun mielestä maitoa lutkuttavat aikuiset on ällöjä. Menis suoraa sinne utareelle imeskelemään. Hyh.
Onkohan se sittenkin niin, että huonolla itsetunnolla varustetut naiset alkavat viimeistään murrosiässä kiusaantua ajatuksesta että maito on sitä jota he itsekin rinnoissaan tuottavat jos lapsia saavat ja alkavat siksi pitää sitä ällöttävänä? Tämähän oli mielenkiintoista.
Juu, on varmasti. Kateelliset, ilkeät, lihavat epävarmat naiset eivät juo maitoa, koska tissimaito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ehkä ihan mahtavaa se, että maidonjuojat eivät luovuta! Vaikka kuinka osoitettaisiin että maito nyt vaan ei ole välttämätöntä, tai edes terveellistä, niin silti maidonjuojat eivät luovuta! He eivät usko että heidän herkkujuomansa, lehmän tissistä imuteltu maito, ei olisikaan hyväksi heille! Mutta kun Valio on jo vuosikymmenet kertonut maidon olevan välttämättömyys???
Joo, imutellaan ja lutkutellaan, nam miten hyvää. Ihan kiusalla!
Kiusalla? Minähän juuri kehuin teitä maidonjuojia! Periksi ei anneta.
No, mutta harmittihan sinua pikkusen, kun ollaan kuunneltu Valiota. Huomasin kyllä piikkisi ;).
Kylmää maitoa juon, kun se on hyvää.
Pahus, olen lyöty. Sanaton, alakynnessä. Luovutan. Maidonjuojat voitti.
(Ala) kynsien takiakin kannattaisi välillä ottaa lasi maitoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä juon maitoa ihan piruuttani, kun tiedän sen teitä ärayttävän. Julkisesti torilla vaan suoraan purkista :D
Torilla tavataan!
Kyllä, luuta ja nahkaa. Syön soraa ja juon vettä, kannattaa kokeilla. Ennen söin ruokaa mutta jätin sen, koska se ei toiminut mulla. Nyt voin hyvin. En käytä enää nykyään mitään, en edes järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän maito yksistään mitään erityisen hyvää ole, mutta ruuan kanssa paljon parempaa kuin vesi. Ja ihmiset jotka sanoo ettei ole juuri nähnyt ihmisiä jotka juovat maitoa ruuan kanssa, eivät taida paljoa muualla kuin kotonaan liikkua. Opiskelija/työpaikkaruokalat, luonaspaikat, huoltoasemat ym, kyllä siellä kuulkaa maitoa aika paljon juodaan ruuan kanssa, se kuuluu usein ihan hintaan. Maito sopii hyvin suomalaisen perusruuan kanssa juotavaksi. Tämä on vaan tätä naisille tyypillistä hienostelua ja jotain kaipuuta johonkin hienompaan kulttuuriin. "Ei ne Roomassakaan juoneet maitoa kun oltiin siellä lomalla, kyllä saa taas suomalaisia hävetä."
Syön viikoittain muutamana päivänä ulkona, tänään viimeksi, enkä muista milloin olisin nähnyt jonkun juovan maitoa.
Kukin tavallaan. Itse en voisi olla ihmisen kanssa, joka juo ravintolassa maitoa (tai limsaa tai siideriä) ruoan kanssa. Mies juo kyllä piimää joskus janoonsa, ei kuitenkaan ruoan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän maito yksistään mitään erityisen hyvää ole, mutta ruuan kanssa paljon parempaa kuin vesi. Ja ihmiset jotka sanoo ettei ole juuri nähnyt ihmisiä jotka juovat maitoa ruuan kanssa, eivät taida paljoa muualla kuin kotonaan liikkua. Opiskelija/työpaikkaruokalat, luonaspaikat, huoltoasemat ym, kyllä siellä kuulkaa maitoa aika paljon juodaan ruuan kanssa, se kuuluu usein ihan hintaan. Maito sopii hyvin suomalaisen perusruuan kanssa juotavaksi. Tämä on vaan tätä naisille tyypillistä hienostelua ja jotain kaipuuta johonkin hienompaan kulttuuriin. "Ei ne Roomassakaan juoneet maitoa kun oltiin siellä lomalla, kyllä saa taas suomalaisia hävetä."
Syön viikoittain muutamana päivänä ulkona, tänään viimeksi, enkä muista milloin olisin nähnyt jonkun juovan maitoa.
Kukin tavallaan. Itse en voisi olla ihmisen kanssa, joka juo ravintolassa maitoa (tai limsaa tai siideriä) ruoan kanssa. Mies juo kyllä piimää joskus janoonsa, ei kuitenkaan ruoan kanssa.
Aha, että vesi ja viinikö ovat ainoat juomat jotka olet sallinut ravintolassa ruoan kanssa juotavaksi? Itse en voisi olla tuollaisen kontrollifriikin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti ällötä, mutta en ihan täysin ymmärräkään. Maito on pahaa ja täysin tarpeeton aikuisille ruoka- ja janojuomana.
Kuten myös kahvi, tee, kaakao ja kaikki alkoholijuomat.
Vesi on ainut juoma, joka ei ole tarpeeton.
Minä en voi sietää ihmistä joka syö juustoa. Varsinkin sulanut limainen juusto on jotain aivan kuvottavaa ja juustohan on pilaantunutta maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään ravintolassa juo maitoa, mutta kyllä sitten työpaikan ruokalassa. Ja siellä aika moni näyttää lounaspöydässä valitsevan tarjottimelleen maitolasin.
Ei minua ällötä maitoa juova aikuinen. Pidän sitä vaan vähän outona, mutta ei yöunet mene sen takia. Maito on kuitenkin ollut useilla tutuilla sellainen lähinnä ruoanlaitossa käytetty elintarvike eikä sitä muuten oikein juoda kuin kahvin seassa. Eikä tämän äijän kohdalla se maidonjuonti ollut kynnyskysymys. Kaljanjuonti kylläkin. :D
- Maitomiestä deittaillut treffinainen
Vierailija kirjoitti:
Mä en onneksi ole törmännyt kuin aniharvoin maitoa juoviin aikuisiin, mutta ällöttää niin etten pysty edes katsomaan. Junttia, luonnotonta ja turhaa.
Ottaen huomioon että suurella osalla suomalaisista on geenimutaatio joka nimenomaan mahdollistaa maidon käytön ilman oireita aikuisiällä niin sanoisin että se on varsinkin luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torilla tavataan!
Kyllä, luuta ja nahkaa. Syön soraa ja juon vettä, kannattaa kokeilla. Ennen söin ruokaa mutta jätin sen, koska se ei toiminut mulla. Nyt voin hyvin. En käytä enää nykyään mitään, en edes järkeä.
Nyt narraat vaikka ei ole aprillipäiväkään! Aprillia, syö silliä, juo kuravettä päälle!! Minullakin nyt aivot narikassa.
Vierailija kirjoitti:
No ei mua ällötä, mutta ihmetyttää todella paljon. Miksi ihmeessä sitä maitoa juodaan? Maito haiseekin itsessään ihan kamalalle...hrrr...varsinkin se rasvaton maito mitä suuri osa hörppii. Enkä voi sille mitään, että on mielestäni todella hauskaa, kun aikuinen mies tilaa pippuripihvin kanssa ison lasin maitoa.. :D
Juon vaikka piimää sen pihvin kanssa jos sillä hetkellä siltä tuntuu ja jos se sinua huvittaa Onnea vaan tyhjästä elämästäsi.
Voi sinua teiniparka, onko asiasi noin hyvin, että pitää keksiä ihan älyttömiä huolia?
Kylläpä sen naamasta näkeekin kuka inhoaa maitoa ja kuka ei :)
"Ikinä enno maitoa juonu... enkä juo."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juon vaan kissanmaitoa. Iso lasi kissanmaitoa ja pari korppua. Dippailen niitä korppuja sinne kissanmaitoon.
Älä nyt kaikkea kissan maitoa juo. Mitäs kisuliinille jää?
Eihän se kissa TARVITSE sitä, jos ei ole enää pentu :D Ällöttävää juottaa kissanmaitoa aikuiselle kissalle. Junttia..
Onko piimän juoja yhtä ällöttävä? Mä en juo ruuan kanssa mitään, mutta ruuan päälle juon lasin piimää. Onko ok?
Ketjun ensimmäisiä viestejä kun lukee, tulee mieleen, että tästä saisi Kalevauva hyvän biisin!
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ällötä maitoa juova aikuinen. Pidän sitä vaan vähän outona, mutta ei yöunet mene sen takia. Maito on kuitenkin ollut useilla tutuilla sellainen lähinnä ruoanlaitossa käytetty elintarvike eikä sitä muuten oikein juoda kuin kahvin seassa. Eikä tämän äijän kohdalla se maidonjuonti ollut kynnyskysymys. Kaljanjuonti kylläkin. :D
- Maitomiestä deittaillut treffinainen
Siis eikö mielestäsi kaljaa saa juoda ruokajuomana?
Itse en maitoa juo, enkä laktoosivaivaisena voisikaan juoda, mutta maitoa juovat aikuiset ovat mielestäni jotenkin symppiksiä. Kun oma mies esimerkiksi ottaa maitoa ruoan kanssa, niin tulee hiukan sellainen awww-olo. :)