Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi kuollut junan alle tänään - Turussa ja Vantaalla. Miksi raiteille pääsee niin helposti päättämään päivänsä?

Vierailija
26.03.2017 |

Junien myöhästely henkilövahinkojen takia on todella yleistä, viikottaista. Pääradalle kun mennään kuolemaan, niin tuhansien ja tuhansien junamatkustajien matkanteko viivästyy.

Miksei kriittisimmillä rataosuuksilla ole mahdollisuutta estää radalle pääsy?

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin sanoa syyksi ihan valtionvallan. Eli asetta ei noin vain osteta Supermarkeista kuten USA:ssa. Käytännössä monen kestämättömässä tilanteessa olevan ainut keino päättää päivänsä suht kivuttomasti on pistää pää junakiskoille. Se vaatii jo aikamoista sitoutumista asiaan. Mieti nyt vähän. Joudut kuuntelemaan jopa minuutin ajan junan huumaavaa lähestymistä ja samalla taistelet vastaan luontaista pakorefleksiä. Paljon helpompaa olisi päättää päivänsä aseella.

Vai miten itse päättäisit päiväsi? Itsemällä Moralla muutaman sentin syvyisiä iskuja rintaan noin 59 kappaletta kunnes taju lähtee?

Suomessa kai yleensä heittäydytään alle, kun pikajuna lähestyy, eikä mennä kiskoille makaamaan. Asemilla kun ei ole aitojakaan ja junat pyyhältävät pienten asemien ohi vauhdilla.

Itse olen miettynyt asiaa niin, että en heittäytyisi. Siinä voi olla pieni riski siitä, että ei täysin murskaanukaan,vaan vain osittain ja junan isku voi heittää sivuun. Näistä saa joskus lukea. Ottaisin itse varman päälle ja juna saisi giljoniin tavoin leikata pään irti.

Vierailija
122/124 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radalle pääsyä on käytännössä mahdotonta estää valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ongelma on siinä että itsemurhasta on tehty hankalaa ja epävarmaa muilla tavoin, esim. lääkkein, joten ihmiset sitten yrittävät junan tai rekkojen alle.

Muutenkin tämä on yhteiskunta jossa hyvinvoitipalvelut toimivat pääasiassa jos menee hyvin, Jos tippuu palveluverkosta tai esim. köyhyyteen niin sitten on tarjolla vain murusia siitä mitä työssäolevalle on tarjolla ja köyhän + työttömän + esim. rahavaikeuksissa olevan pääsy takaisin jaloilleen on tehty kohtuuttoman hankalaksi.

Vierailija
124/124 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko mitä teet kun elämä on pilalla lopullisesti eikä junan alle pääse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi