Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi se ei ole kenenkään mielestä tasa-arvo-ongelma, että pakollinen asevelvollisuus koskee vain puolta ikäluokasta?

Vierailija
24.03.2017 |

Niin, miksi?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se, monenkin mielestä. Ei kaikkien toki.

Vierailija
2/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asevoimat on miesten asia. Naiset ovat niitä, joita suojellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuplastandardit.

Vierailija
4/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse miehenä, joka on suorittanut kyseisen velvollisuuden ja pitänyt siitä, en näe asiassa mitään ongelmaa.

Vierailija
5/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asevoimat on miesten asia. Naiset ovat niitä, joita suojellaan.

Ja kotityöt ovat naisten asia, vai?

Vierailija
6/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin näkee, mutta sitä en ymmärrä, miksi asiasta tarvii tehdä monta aloitusta palstalle.

Vierailija
7/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia halutakaan päästää osille asevoimien urakehityksestä. Siksi

Vierailija
8/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministien mielestä tämä kyllä on ongelma.

Vierailija
9/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies on luotu liikkuvaksi, nainen pirtin vartijaksi."

Vierailija
10/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Monen mielestä se on vääryys, mutta jatkuva jankkaus palstalla alkaa jo ärsyttämään.

Vierailija
11/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen metelin arvelisitte syntyvän, jos joku ehdottaisi vain naisille pakollista 6-12 kk kotityöpalvelusta? Johon miehet saisivat osallistua, jos sattuisi kiinnostamaan.

Vierailija
12/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tasa-arvo ongelma, mutta ei se minua henkilökohtaisesti niin paljon kiinnosta että alkaisin asiasta tappelemaan. Miehet ajakoon asiaa jos se heitä häiritsee.

T. Armeijan käynyt feministi

Vierailija
13/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska itse miehenä, joka on suorittanut kyseisen velvollisuuden ja pitänyt siitä, en näe asiassa mitään ongelmaa.

Olihan tämä vitsi?

Vierailija
14/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen metelin arvelisitte syntyvän, jos joku ehdottaisi vain naisille pakollista 6-12 kk kotityöpalvelusta? Johon miehet saisivat osallistua, jos sattuisi kiinnostamaan.

Aivan helvetinmoinen märinähän siitä syntyisi.

Vierailija
15/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodat on miesten vika :(

Vierailija
16/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tasa-arvo ongelma, mutta ei se minua henkilökohtaisesti niin paljon kiinnosta että alkaisin asiasta tappelemaan. Miehet ajakoon asiaa jos se heitä häiritsee.

T. Armeijan käynyt feministi

...ja sitten kun joku mies ottaa asian puheeksi, niin muutamassa minuutissa joku nainen ehtii toteamaan, että miksi koko asiasta pitää edes puhua (kuten esim. tuossa muutama viesti ylempänä).

Vierailija
17/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tämä myös. Siihen on tosin selkeät syyt.

1. Konservatiivit pitävät naisia liian heikkoina armeijaan. Sota on miesten työtä. Hameväki kuorii perunat, miehet taistelevat.

2. Feministit ovat naispuolisia sovinisteja. Feministit ajavat naisten, seksuaalivähemmistöjen ja muiden pienryhmien asiaa. Ei heitä kiinnosta miesten asiat. Jos asiat olisivat toisinpäin marssittaisiin Helsingin kaduilla joka päivä, mutta ei feministejä epätasa-arvo kiinnosta, kun kyse on miehistä.

Vierailija
18/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän meillä on, sitä kutsutaan hoitovapaaksi. Vain 4% prosenttia miehistä hyödyntää kyseistä vapaata.

Vierailija
19/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen asian niin, että sodassa miehet sotii ja naiset hoitaa kodin. Ihan moderni ja tasa-arvoa molempiin suuntiin arvostava olen. En vain näe järkeväksi sitä, että "koko kansa" olisi sotimassa. Minkä puolesta silloin soditaan? Harva kai sodan jälkeen pärjää tervepäisenä yksin.

Vierailija
20/93 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän meillä on, sitä kutsutaan hoitovapaaksi. Vain 4% prosenttia miehistä hyödyntää kyseistä vapaata.

..paitsi ettei hoitovapaa ole pakollinen.