Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä 23v mies voisi tavata naisen, joka myös haluaa vakavan parisuhteen

Vierailija
21.03.2017 |

Baareista ei tunnu löytyvän, ja netistä ei kuulemma kannata edes yrittää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vahvistaa, tinder tuntuu olevan ainakin helvetin turhauttavaa. Naisia ei saa edes 1.treffeille millään.

t. m31v

Vierailija
2/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin samaa itsekin, tosin olen muutaman vuoden vanhempi nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastoissa hakeutumalla lähelle. Saattaa kuulostaa tunkeutuvalle, mutta kuiskaamalla luot itsestäsi rauhallisen kuvan. Tsemppiä!

Vierailija
4/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu hakeen kotoa.

Vierailija
5/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa.

m27

Vierailija
6/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä. Olen 22v nainen joka ei millään löydä pysyvää parisuhdetta tinderistä tai omista piireistäni

Vierailija
7/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakuntailloista tms.

Vierailija
8/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Tinderissäkin juttelemaan pitempään (esim viikon) ennen ulospyytämistä. Yritä tutustua toiseen ihmiseen siellä ja katsoa, onko teillä yhteistä. Kannattaa myös haistella, onko toinen myös kiinnostunut sinusta eli kirjoitteleeko hän sinulle oma-aloitteisesti takaisin.

Jos opiskelet, hakeudu johonkin toimintaan tai kerhoon mukaan. Tapahtumat (väriestejuoksu, vuosijuhlat, viininmaistelukurssi tai lenkkikerho) voisivat myös olla toimivia paikkoja tavata ihmisiä. Baarissa ihmiset ovat usein humalassa ja "rentoutumassa" eli sekoilemassa, joten sieltä en ensimmäisenä etsisi.

Onko kaveriporukassanne tyttö- tai poikaystäviä, joiden ystäviä et ole tavannut? Kavereiden kautta voisi löytää samanhenkistä seuraa.

Vierailija
9/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. 

Vierailija
10/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatansseista tai seuroista.

Vierailija
11/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä. Olen tosi ujo ja sosiaalisesti kömpelö, en käy baareissa. Jumitan tällä hetkellä päivät kotona kun en ole päässyt opiskelemaan vielä eikä ole edes töitä. On vähän noloa myöntää mutta Tinder on minun ainoa väyläni olla yhteydessä vastakkaiseen sukupuoleen. Kaverisuhteetkin ovat jääneet oikeastaan kokonaan koska olen ainoa luuseri ilman opiskelu- tai työpaikkaa. Muilla on jo uudet piirit ja uudet kaverit. Tekisi mieli itkeä.

N22

Vierailija
12/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että minulle tultaisiin juttelemaan missä tahansa, kaupassa, salilla, lenkillä, baarissa...itsekin "etsin" pysyvää parisuhdetta mutta tuntuu että ei ole olemassa kuin sellaisia jotka haluaa vaan yhden yön juttuja. N23

Vierailija
13/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iris kirjoitti:

Suosittelen Tinderissäkin juttelemaan pitempään (esim viikon) ennen ulospyytämistä.

Itse pyydän tinderissä yleensä ulos toisessa viestissä. Ei ole mitään järkeä jutella ennen treffejä koska vasta kasvokkain voi nähdä onko kemiaa.

Vierailija
14/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iris kirjoitti:

Suosittelen Tinderissäkin juttelemaan pitempään (esim viikon) ennen ulospyytämistä. Yritä tutustua toiseen ihmiseen siellä ja katsoa, onko teillä yhteistä. Kannattaa myös haistella, onko toinen myös kiinnostunut sinusta eli kirjoitteleeko hän sinulle oma-aloitteisesti takaisin.

Jos opiskelet, hakeudu johonkin toimintaan tai kerhoon mukaan. Tapahtumat (väriestejuoksu, vuosijuhlat, viininmaistelukurssi tai lenkkikerho) voisivat myös olla toimivia paikkoja tavata ihmisiä. Baarissa ihmiset ovat usein humalassa ja "rentoutumassa" eli sekoilemassa, joten sieltä en ensimmäisenä etsisi.

Onko kaveriporukassanne tyttö- tai poikaystäviä, joiden ystäviä et ole tavannut? Kavereiden kautta voisi löytää samanhenkistä seuraa.

Mielestäni pitkään juttelu luo vain ennakko-odotuksia liikaa. Parin päivän juttelu ja tapaaminen on mielestäni paras keino, koska silloin tutustuu toiseen jo kohtalaisen hyvin, mutta ei ole ehtinyt rakentaa mitään pilvilinnoja. Tietenkin ennen varsinaista ehdotusta kannattaa vähän haistella, että haluaako toinen tavata, koska ujot luikkivat karkuun herkästi jos tulee suora kysymys, että tavataanko. 

Vierailija
15/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iris kirjoitti:

Suosittelen Tinderissäkin juttelemaan pitempään (esim viikon) ennen ulospyytämistä.

Itse pyydän tinderissä yleensä ulos toisessa viestissä. Ei ole mitään järkeä jutella ennen treffejä koska vasta kasvokkain voi nähdä onko kemiaa.

Minä taas en tykkää siitä, että tapaamista ehdotetaan heti. Paljon ikävämpää on lähteä tapaamaan ihmistä, joka voi olla ihan mitä vain kuin jutella hänen kanssaan tekstimuodossa. Sain jo yhden stalkkerin, kun menin antamaan hänelle numeroni liian aikaisin. 

t.mies26

Vierailija
16/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä. Olen tosi ujo ja sosiaalisesti kömpelö, en käy baareissa. Jumitan tällä hetkellä päivät kotona kun en ole päässyt opiskelemaan vielä eikä ole edes töitä. On vähän noloa myöntää mutta Tinder on minun ainoa väyläni olla yhteydessä vastakkaiseen sukupuoleen. Kaverisuhteetkin ovat jääneet oikeastaan kokonaan koska olen ainoa luuseri ilman opiskelu- tai työpaikkaa. Muilla on jo uudet piirit ja uudet kaverit. Tekisi mieli itkeä.

N22

Oletko kuitenkin saanut tapaamisia Tinderin kautta vai etkö uskalla lähteä tapaamaan? 

Vierailija
17/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastoissa hakeutumalla lähelle. Saattaa kuulostaa tunkeutuvalle, mutta kuiskaamalla luot itsestäsi rauhallisen kuvan. Tsemppiä!

Kirjasto voi toimia, mutta varo ettet ole se outo hyypiö.

Vierailija
18/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kirjastoon lähtisi jahtailemaan ketään.

Vierailija
19/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Oletko kuitenkin saanut tapaamisia Tinderin kautta vai etkö uskalla lähteä tapaamaan? 

Olen nyt tapaillut muutaman kuukauden kivan pojan kanssa. Pelkään että tästä ei kuitenkaan synny mitään vakavaa. Muiden kanssa en ole jutellut. Pystyn keskittymään vain yhteen ihmiseen kerralla. N22