Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turku, Tampere vai Jyväskylä?

Vierailija
21.03.2017 |

Mahdollista opiskelukaupunkia mietin. Kolmeen yliopistoon siis haen, mutta järjestys on vielä hakusessa. Eli minkä kaupungin laittaisit ykköseks, kakkoseks ja kolmoseks. Ja miksi?
Olen kotoisin Somerolta ja haen opiskelemaan kasvatustieteitä.

Turku, Tampere vai Jyväskylä?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkentavana kysymyksenä kysyisin, tähhäätkö opettajaksi vai lukemaan yleistä kasvatustiedettä? Tutki, missä yliopistossa on tarjolla sinua kiinnostavia sivuaineita jne...

Vierailija
2/8 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkentavana kysymyksenä kysyisin, tähhäätkö opettajaksi vai lukemaan yleistä kasvatustiedettä? Tutki, missä yliopistossa on tarjolla sinua kiinnostavia sivuaineita jne...

Luokanopettajaks tähtään. Vähän oon noita sivuaineita kattonu, mutta en oo ite mitään suuria eroja oo bongannu. Opoksi haluaisin myös opiskella ja kielet (varsinkin englanti) kiinnostaa myös. Jos joku tietää enemmän näistä sivuainejutuista, niin kertokaa ihmeessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luokanopettajaks tähtään. Vähän oon noita sivuaineita kattonu, mutta en oo ite mitään suuria eroja oo bongannu. Opoksi haluaisin myös opiskella ja kielet (varsinkin englanti) kiinnostaa myös. Jos joku tietää enemmän näistä sivuainejutuista, niin kertokaa ihmeessä.

Siis kielet ei kiinnosta pääaineena vaan sivuaineena.

Ap :)

Vierailija
4/8 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HPK!

Vierailija
5/8 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä opiskelet, mutta Turussa menee nyt todella lujaa taloudellisesti. Täällä on oikeasti menossa jotain sellaista, jota ei ole minun elämäni aikana vielä nähty ja kaikki on vasta alussa. Toki maailman tilanne voi aina asioita heilutella.

Siksi jäävinäkin aion suosittella Turkua.

Vierailija
6/8 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Riippuu mitä opiskelet, mutta Turussa menee nyt todella lujaa taloudellisesti. Täällä on oikeasti menossa jotain sellaista, jota ei ole minun elämäni aikana vielä nähty ja kaikki on vasta alussa. Toki maailman tilanne voi aina asioita heilutella.

Tampereella menee nyt kyllä vieläkin lujempaa kuin Turulla!

Vierailija
7/8 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Tampereella menee nyt kyllä vieläkin lujempaa kuin Turulla!

Aijaa, multa on voinut mennä ohi?

Mitä taloudellisia jättiuutisia Tampereella on ollut viimeaikoina, joka ei liity rakennusprojekteihin?

Vierailija
8/8 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin itse Turun aikoinaan ensimmäiseksi vaihtoehdoksi, koska täällä oli eniten mahdollisuuksia opiskella kiinnostavia asioita verrattuna muihin yliopistoihin. Opiskelen tosin luonnontieteellisessä. Opetussuunnitelmasta löytyy hyvin tietoa kursseista. Tässäpä Turun ops: https://nettiopsu.utu.fi/opas/index.htm

Toivottavasti löydät itsellesi sopivan paikan :)