Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä 23v mies voisi tavata naisen, joka myös haluaa vakavan parisuhteen

Vierailija
21.03.2017 |

Baareista ei tunnu löytyvän, ja netistä ei kuulemma kannata edes yrittää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä. Olen tosi ujo ja sosiaalisesti kömpelö, en käy baareissa. Jumitan tällä hetkellä päivät kotona kun en ole päässyt opiskelemaan vielä eikä ole edes töitä. On vähän noloa myöntää mutta Tinder on minun ainoa väyläni olla yhteydessä vastakkaiseen sukupuoleen. Kaverisuhteetkin ovat jääneet oikeastaan kokonaan koska olen ainoa luuseri ilman opiskelu- tai työpaikkaa. Muilla on jo uudet piirit ja uudet kaverit. Tekisi mieli itkeä.

N22

Oletko kuitenkin saanut tapaamisia Tinderin kautta vai etkö uskalla lähteä tapaamaan? 

Olen nyt tapaillut muutaman kuukauden kivan pojan kanssa. Pelkään että tästä ei kuitenkaan synny mitään vakavaa. Muiden kanssa en ole jutellut. Pystyn keskittymään vain yhteen ihmiseen kerralla. N22

No miksi sinä sitten surkuttelet jos oletlöytänyt jonkun, jota noinkin paljon olet jo tapaillut? Jos löysit yhden, niin löydät kyllä toisenkin. Olet yksinäinen, joten ei parisuhde ole mikään ainoa asia, jota sinun kannattaa tavoitella, vaan ylipäänsä hanki uusia tuttavuuksia. 

Vierailija
22/22 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Tinderistä tms voi löytää vakavan parisuhteen :) mut mut kyllähän se aikaa vei ja useita pettymyksiä enne ku löyty tää nykynen kumppani. Tutustuin nykyseen poikaystävääni Tinderin kautta ja edellee, kohta 3,5 vuoden jälkeen, ollaa yhdessä.

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla