Rumimmat Suomessa käytössä olevat nimet
Lukeminen omalla vastuulla. Ole valmis siihen, että saatat nähdä oman nimesi. Ethän kuitenkaan tule valittamaan siitä kenellekään, koska tämä ei ole henkilökohtaista!
Voin aloittaa. Itse vihaan naisten nimistä näitä: Jessica, Janica, Janina, Jemina, Jenniina jne. Jotenkin vain tosi rumia.
Miesten nimiä ei nyt tule mieleen.
Kommentit (410)
Yrjö! En ymmärrä miten kukaan vielä 2000-luvulla oikeasti antaa lapsellensa nimeksi Yrjö. Kaikki muut nimet menee, mutta ei tämä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo herkkänahkaiset tiuskijat pilaa välihuomautuksillaan hauskan ja oivaltavan ketjun.
Kaikkia ei ole luotu hymyilemään,
jopa itselleen.Ärmätit näkee nimensä täällä ja näpyttelee kiukkuviestin:
-Nauratte väärille asioille! Miksi vihaatte minun nimeäni?!
...vihataan vihataan, kun keretään. 😊
Joo en ihan ymmärrä miksi nämä tulevat joka ketjuun valittamaan. Nytkin aloittaja oli ekaan viestiin laittanut että älkää ottako henkilökohtaisesti tai lukeko jos toisten mielipiteet loukkaa. Eipä näyttänyt auttavan.
Minun molemmat nimet on tulleet jo täällä vastaan mutta ei ole herneet nenuliin silti lennelleet. En tykkää monista nimistä, eikä minulle tuota mitään vaikeuksia ymmärtää että jollakulla toisella voi olla eriävät mielipiteet. Sitä paitsi, en minä ole omaa nimeäni valinnut, ja ihan rehellisesti sanottuna ei se minusta maailman kaunein nimi ole mutta sen kanssa eletään. Muut saa inhota vapaasti, ei ole minulta pois. Ei nämä ole mitään haudanvakavia asioita!
Serkkuni tyttö on Silva.Niinku joku silava hyi.
Vihtori, Iita, Lyyti, Tuisku, Tiuhti (jos menet vaikka Englantiin, niin kyllä sitä ihmetellään). Myös Anu on mielestäni hassu, kun se on melkein "anus". - Anu`s face, tsih!
Kauheita nimiä: Nelli, Reea, Rhea, Ninni, Miina, Unna, Jessika ,Nadja,Amalia,Melina, Ritva, Raija, Kirsi,Ronja, Ykä, Roi,Petrinna, Mari-Pilvi,Laina, Naima, Yrjö Jorma, Anna, Salli
Jutta, Silva, Siivi, Hilve, Ukko, Onni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mohammed, Ahmed, Aisha, Abdul... onhan noita.
Islam-fobia? :D
Mohammed ärsyttää myös täällä, ei fobian vuoksi vaan kulttuurieron. Kun joka toisen arabi/persiataustaisen miehen nimi on Mohammed niin se alkaa jo kyllästyttää ja tuo fiiliksen, että kulttuurissa lapsen nimeäminen ja personoiminen yksilöksi on toisarvoista. Vähän samaa klangia kuin meillä aikoinaan Matti Matinpoika ja tämän lapsi Antti Matinpoika, tai pahimmassa tapauksessa jälleen VAIN Matti Matinpoika. Kuin tämä olisi muka täysin identtinen ihminen, kuin "edeltäjänsä."
Naisilla on sentään vähän monipuolisemmat nimet. Tekis mieli pyytää tuntemiltani miehiltä, että sano porukoilles, että eikö ne oikeesti keksiny sulle Muhmmad Hussain Ali edes jotain persoonallisempaa kolmatta nimeä? Eiks niitä nolota? Joo joo tärkeä profeetta mut jos sua ei erota 10:tä saman nimisestä vaikka lehdessä olevasta urheilukisan tuloslistasta, ni onks sit kivaa.
Mirva, Virve, Virpi, Terhi, Pirjo, Merja, Tarja
Anu, Jutta, Jatta, Virpi, Virve, Tarja, irma, Reija, Tytti, Maikki, Maisa, Annu, Annukka.
Reijo, Risto, Paavo, Yrjö, Einari, Niilo, Jaakkima.
Jännää, ettei kukaan oo vielä nostanut esiin sukupuolineutraaleja nimiä
Veeti, Lucas, Mico, Miko. Oikeastaan kaikki missä on hienostelu-c -kirjain. Mutta tuo Veeti nyt vetää ylivoimaisesti pohjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä hiljattain oli syntyneiden palstalla tytöt nimeltä Inessa ja Adessa. Ei onneksi samassa perheessä kuitenkaan! Mulla tuo mieleen suomen kielen sijamuodot - inessiivi, elatiivi. adessiivi, inessa, adessa...
Eivät noiden nimien antajat mistään sijamuodoista tiedä...
Tyhmästi ajateltu sinulta. Mistä tiedät, vaikka nimet juontaisivat jostain ikivanhasta ajasta, mistä ko vanhemmat ovat hyvin perillä. Tämä nimillä kiusaaminen on niin typerää.
Vierailija kirjoitti:
Kyösti, Pirjo, Aaretti
Pirjo oli hyvin yleinen nimi 50-luvulla. Ajatteletko, että vanhemmat ilkeyttään antoivat tuon nimen? Nimimuoti vaihtuu koko ajan. 20-30 vuoden päästä taas Pirjot, Jormat, Tarjat ja Yrjöt ovat muodissa. Toivottavasti te nimikiusaajat olette jo kasvaneet sitten niin paljon, että ette rupea riehumaan lapsenlapsenne nimijuhlassa, kun lapsen nimeksi ilmoitetaan Pirjo Hellevi :D
Orkkuli. löytyy ihan väestönrekisterikeskuksesta, jos epäilette
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/1073936368/Kuisman+perhe+pitaa+kirjaa+…