Rumimmat Suomessa käytössä olevat nimet
Lukeminen omalla vastuulla. Ole valmis siihen, että saatat nähdä oman nimesi. Ethän kuitenkaan tule valittamaan siitä kenellekään, koska tämä ei ole henkilökohtaista!
Voin aloittaa. Itse vihaan naisten nimistä näitä: Jessica, Janica, Janina, Jemina, Jenniina jne. Jotenkin vain tosi rumia.
Miesten nimiä ei nyt tule mieleen.
Kommentit (410)
Soili ja Oili, koska niistä tulevat mieleen ällöt englannin kielen merkitykset
Teemu, Eemu, Eeti, Eetu, Veeti, Eemi, Eeli, Elli, Ella yms. samanrakenteiset, jotka ovat makuuni liian pehmeitä ja lapsellisen oloisia, vaippamerkeille tai kuolalapuille sopivia nimiä
Ohhoh. Olin ihan satavarma että mun etunimi olisi tässä rankingissa ykkösenä, mutta en ole huomannut mainittavan sitä vielä kertaakaan. Yrittäkääs nyt vähän enempi!
Surkuhupaisinta tässä on toki se, että itse vihaan nimeäni. Hävettää esitellä itseään kenellekään. Teininä kokeilin kerran valehdella nimeni, kun rupesin chatissa juttusille yhden pojan kanssa. "Seurustelin" sen kanssa puoli vuotta, kunnes se olisi halunnut tulla käymään meillä kotona ja oli pakko pistää poikki, etten paljastu.
Mila ja Sofia
Tämän hetken trendi nimet ja ah aina niin yllättävät :D
Myös nämä Vivianit, Serafiinat, Jadet yms. Nimet aiheuttavat vain myötähäpeää kun yleensä sukunimenä on juuri se Virtanen.
Satu. Tulee yksi pystyynnostettu emakko mieleen.
En vihaa mitään nimiä, mutta en ikinä ristisi lastani nimillä Aina Lemmitty Saima. Tällainen tuli vastaan eräässä lehdessä 2000-luvun vaihteessa, sitä ennen olin nähnyt vastaavan vain yhdessä hautakivessä, Iines Aina Lemmitty.
Onhan se tavallaan kaunis, mutta mielleyhtymä ei.
Erno, Jarkko, Jarno, Luca, Mico, Miro, Nico, Jonne
Jade, Jasmin, Jadessa, Janette, Jonna, Cia, Mirella
Kaikki mukahienot Jessica-Jemmiina-Amaliat. Sekä oikeasti hienot nimet kuten Lilian yhdistettynä johonkin Möttönen-Virtanen sukunimeen.
Miesten nimistä en tajua Yrjöä. :D Joskus ollut hieno nimi varmaan mutta nykyään tulee mieli oksennus. Myöskin Urpo on vähän niin ja näin. Molemmat menettelevät vanhoilla ukoilla.
JUULI!! Kas kun ei muuli, saatana!
Naisten: Terhi, Sirpa, Sari, Päivi, Pirjo, Pirkko, Riikka, Riina, Katja, Petra, Raija, Ritva, Jannika, Jenna, Jemina, Janita, Irene
Miesten: Miro, Iiro, Lari, Jere, Pekka, Jami, Jare, Mika, Niko, Jani, Tomi, Joni, Pirkka, Seppo, Jax
(Unohdan varmasti osan :D )
Oletteko nimivihaajat koskaan miettineet, että joskus ne Pirjot ja Pekatkin on olleet uusia nimiä? Niiden paremmuus ei siis johdu varsinaisesti nimestä, vaan ihan tottumuksesta. Joskus on ollut aika, kun monia tänä päivänä tavallisia nimiä on kauhisteltu ja ihmetelty, että "onpa omituinen ja väkisin väännetty". Nimi on kasvattanut suosiotaan ja kappas vaan,yhtäkkiä ollutkin ihan hyvä nimi.
Jorma nimi haloo mikäköhän tulee mieleen... Tuovi kentis joku lintu.... Leevi nimi oiskohan joku uskonto takana...
Vierailija kirjoitti:
En vihaa mitään nimiä, mutta en ikinä ristisi lastani nimillä Aina Lemmitty Saima. Tällainen tuli vastaan eräässä lehdessä 2000-luvun vaihteessa, sitä ennen olin nähnyt vastaavan vain yhdessä hautakivessä, Iines Aina Lemmitty.
Onhan se tavallaan kaunis, mutta mielleyhtymä ei.
Lemmitty on miehen nimi, Lempi naisen
Iita. Ihan karmea nimi! meillä on Iida ja näen punaista aina, kun joku juntti kutsuu tyttöä Iitaksi !
Samaa sarjaa Iina, kuin hyttysen ininää , Oona, joka vain on hirveä. ja Nea, mikä on jotenkin vammaisen kuuloinen.
Poikien nimistä iki-inhotus on lässyttävä, lempinimimäinen ja lukuisilla piirroshahmoilla suosittu Vili.
No tietenkin nämä nykyajan mukahienot, todellisuudessa naurettavan rumat pellenimet, Jade, Jadeliina, Jodeliina, Eedla, Eela, Meela, Mela, Joa, Mea, Veedla, Jea, Jeedla, Jooa,. Voi vitalis mitä valkoroska porukkaa :D
Tämähän on sinällään ihan kaunis nimi. Tarkoittaa pientä tai rakasta. Mutta valitettavasti vain lasten itsetyydytykselle on keksitty verbi "unnuttaa".