Rumimmat Suomessa käytössä olevat nimet
Lukeminen omalla vastuulla. Ole valmis siihen, että saatat nähdä oman nimesi. Ethän kuitenkaan tule valittamaan siitä kenellekään, koska tämä ei ole henkilökohtaista!
Voin aloittaa. Itse vihaan naisten nimistä näitä: Jessica, Janica, Janina, Jemina, Jenniina jne. Jotenkin vain tosi rumia.
Miesten nimiä ei nyt tule mieleen.
Kommentit (410)
Vierailija kirjoitti:
Tarja ja Päivi ja Pirjo!!
Nuo nimet ovat 20-vuoden päästä taas muodissa!
Hymmi.
On muuten Lenita Airiston oikea etunimi.
Vierailija kirjoitti:
Orkkuli. löytyy ihan väestönrekisterikeskuksesta, jos epäilette
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/1073936368/Kuisman+perhe+pitaa+kirjaa+…
Juu niin on, mä tiedän yhdet kaksoset Sirkkuli ja Orkkuli.
minun lapsieni nimiä harvemmin mainitaan tällaisissa kyselyissä? ovat sen verran harvinaiset :)
Vierailija kirjoitti:
Nico C:llä. Myös kaikki muut nimet C:llä.
Niinpä. Olet sitten joka paikassa (virastoissa, koulussa ym.) "Niko seellä".
Toinen mokoma on viivalla tai ilman -nimet. "Olen Anna-Sofia viivalla" tai "olen Juhomatti ilman viivaa." Sitten jos sukunimi on vielä jotain tyyliin Alakaurismäki-Waltonen. On siinä selittelemistä.
Kolmas ihanuus on tällainen "Olen Miia yhdellä iillä". Hmmmm.
Hahaa, ei ollut mun nimeäni täällä, yllättävää kyllä.
Itse kammoksun ns. wt-nimiä kuten Jessikaa, Jannicaa ja Janettea. Miehissä vastaavat Nico ja Veeti. Etenkin kun nuo nimet on aina tietyn tyyppisillä ihmisillä...
Muita kammotuksia ovat väkisin väännetyt itse keksityt (Pipariina, Nikotiinus), oudot luontonimet (Mänty-Mustikka, Usva-Sammal) sekä sukupuolineutraalit.
TERO
ANNIKA
JANIKA
JANNIKA
HELI
JASMIN
TIINA
JENNI
.....
Iiris! Tulee mieleen silmämuna.
Täällähän luetellaan kaikki kalenterissa olevat nimet. Mikähän nimi ei saisi yhtään "ruma"-arvioita?
Vierailija kirjoitti:
Iiris! Tulee mieleen silmämuna.
Iris ja Iiris, naisen etunimi
Iiris eli värikalvo, silmän etuosan rakenne
Iris, sateenkaaren henkilöitymä ja jumalten viestinviejä kreikkalaisessa mytologiassa
7 Iris, asteroidi, joka on nimetty yllä mainitun mytologian hahmon mukaan
Iris, kurjenmiekat eli iirikset, kurjenmiekkakasveihin kuuluva suku
iiris, optiikan elementti
Iiris-keskus, Näkövammaisten palvelu- ja toimintakeskus Helsingissä
IRIS, kantoraketti
Iris, trooppinen hirmumyrsky, joka iski Keski-Amerikkaan vuonna 2001
Iris Racing, sveitsiläinen pikkuformulatalli
Hyvällä nimellä on paljon merkityksiä. Iiris on mielestäni kaunis nimi ja ihastuin siihen jo kauan sitten luettuani Anni Swanin ihanan kirjan Iiris rukka.
Ei ole minunkaan nimeni tullut vastaan...voi olla sulla sama tokanimenä mikä mulla ekana😀
Ronja. Pojan päiväkotiryhmässä oli kolme Ronjaa ja niistä yhden isä lausui sen aina "Rooonja". Ugh.
Unna, Nanna, Ninnu, Nonna ja muut nynnynnyyt
Mico, Nico, Eeli, Axu, Yrjö, Pälvi, Jassica/Junnica/Ninnifer ym., Melina, Imelda
Sonja, Virpi, Marjo; Seppo, Tero, Tuukka
Aika yllättävää että en löytänyt omaa nimeäni.
Miesten nimistä Veeti ja Anssi on aika kamalia. Olen joskus nähnyt naisella nimen Vaula ja Sirve, en tykännyt.