Rumimmat Suomessa käytössä olevat nimet
Lukeminen omalla vastuulla. Ole valmis siihen, että saatat nähdä oman nimesi. Ethän kuitenkaan tule valittamaan siitä kenellekään, koska tämä ei ole henkilökohtaista!
Voin aloittaa. Itse vihaan naisten nimistä näitä: Jessica, Janica, Janina, Jemina, Jenniina jne. Jotenkin vain tosi rumia.
Miesten nimiä ei nyt tule mieleen.
Kommentit (410)
Käyttäjä4630 kirjoitti:
Terhilläkin on kaunis merkitys.
Terhi, terhen tarkoittaa muistaakseni usvaa tai usvatarta, usvan neitoa.
Terhi on kalevalainen, taianomainen nimi.
Terhi on perämoottori.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä4630 kirjoitti:
Terhilläkin on kaunis merkitys.
Terhi, terhen tarkoittaa muistaakseni usvaa tai usvatarta, usvan neitoa.
Terhi on kalevalainen, taianomainen nimi.
Terhi on perämoottori.
Haha, juuri noin kuulemma minun ukkikin sanoi kun vanhempani meinasivat nimetä minut Terhiksi! Tuli sitten toinen nimi. Mielestäni Terhi on kuitenkin ihan kiva nimi.
Jonna, Janna, Jenna, Janne, Jonne
Jes pääsin sivulle 7 ennenkuin näin omani!
Anu, Jaana, Jadessa, Janica, Jessiina, Sipriina
Onpa typerä keskustelu. Eikö teillä ole parempaa tekemistä? Pikkusielujen kokoontumisajot. Hävettää suorastaan olla nainen kun naisvaltainen palsta ei järjenkäytöllä loista. Joo ja todellakin poistun paikalta.
Mohammed, Ahmed, Aisha, Abdul... onhan noita.
Tuija. Aina siitä on tullut mieleen tuju nuija. Hirvein nimi ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mohammed, Ahmed, Aisha, Abdul... onhan noita.
Islam-fobia? :D
Tälläinen mielleyhtymä syntyy: Arkkipiispa+hiippakunta = Arhippa :D
Mulle on ihan uutta että jotkut vihaavat nimiä näin syvästi, hui!
Nimet ovat äärimmäisen kiinnostava aihe, enkä luonnollisesti itsekään pidä kaikista, yritän kuitenkin aina aina lähestyä niitä neutraalisti tai positiivisesti. Jonkun syyn takia se nimi on lapselle valittu, enkä halua leimata ihmisiä nimen takia. Syttyjen repiminen tai virtuaalioksentelu ei myöskään kasvata omaa kapaiteettiani mitenkään.
paula pauliina
pauli paavo
kalevi
Vierailija kirjoitti:
Tässä hiljattain oli syntyneiden palstalla tytöt nimeltä Inessa ja Adessa. Ei onneksi samassa perheessä kuitenkaan! Mulla tuo mieleen suomen kielen sijamuodot - inessiivi, elatiivi. adessiivi, inessa, adessa...
Eivät noiden nimien antajat mistään sijamuodoista tiedä...
Sisko ja Veli. Ukko. Nico, Mico, Jessica ja kaikki Jasmiina-tyyppiset.
Erno, Jarna, Verna, Irma, Terhi ja Jorma. Eeva, Liisa ja Leena.
Lilli, Elli, Nella, Neea, Nooa, Kiia.
Roope, Leevi, Taavetti, Heikki, Matti, Juhani, Juhana, Erik. Ja kaiken kruunaa Matias! Mielleyhtymiä pullollaan monet näistä ja osa vaan tuntuu ikävältä sanana...
Nuo herkkänahkaiset tiuskijat pilaa välihuomautuksillaan hauskan ja oivaltavan ketjun.
Kaikkia ei ole luotu hymyilemään,
jopa itselleen.
Ärmätit näkee nimensä täällä ja näpyttelee kiukkuviestin:
-Nauratte väärille asioille! Miksi vihaatte minun nimeäni?!
...vihataan vihataan, kun keretään. 😊
Tässä hiljattain oli syntyneiden palstalla tytöt nimeltä Inessa ja Adessa. Ei onneksi samassa perheessä kuitenkaan! Mulla tuo mieleen suomen kielen sijamuodot - inessiivi, elatiivi. adessiivi, inessa, adessa...