Kuinka monen eri pojan kanssa tuli harrastettua seksiä yläasteiässä?
Kommentit (273)
Yhden, seurusteltiin vuosi. Hän oli ensimmäiseni. Ei mikään kehuttava kokemus, en oikein nauttinut silloin seksistä, enkä oikein osannut haluta sitä. Ajattelin, että niin vaan kuuluu tehdä, kun on pidemmässä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm täällä kukkahatut liehuu tai sitten neitsyitä palvotaan uhraus mielessä, alapeukuista päätellen
Minä olin yläasteelle mennessä 12-vuotias ja sieltä pois päästessä 15-vuotias, ihan lapsi siis. En meikannut, en tupakoinut, en käyttänyt alkoholia enkä käynyt kaupungilla iltaisin tai viikonloppuisin. Samanlaisia oli kaverinikin.
Nollan. Aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa vasta 20-vuotiaana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm täällä kukkahatut liehuu tai sitten neitsyitä palvotaan uhraus mielessä, alapeukuista päätellen
Minä olin yläasteelle mennessä 12-vuotias ja sieltä pois päästessä 15-vuotias, ihan lapsi siis. En meikannut, en tupakoinut, en käyttänyt alkoholia enkä käynyt kaupungilla iltaisin tai viikonloppuisin. Samanlaisia oli kaverinikin.
Samoin olin minäkin 12 mennessä ja lähtiessä 15 vuotias, olin normaali teini enkä mikään ongelmia omaava egohurjimus, mutta seurustelin ja harrastin seksiä, pidin asian vastuullisena ja pidin huolen että ehkäisy on riittävä ja en tehnyt mitään mitä en halunnut. Samoin olen tehnyt aikuisenakin
Nolla. Meni kiinnostus kun kaikista jotka seurusteli jonkun kanssa alettiin juoruamaan ihan hirveästi.
0. Harrastin seksiä ensimmäistä kertaa 17vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Bosen kukkahattu päässä kuuntelen mielimusiikkiani ostamastani musiikkipalvelusta. Enkä ymmärrä mikä uhraus?
Seksistä kuuluu nauttia. Ylä-asteella syy siihen olisi ollut sosiaaliset paineet, ahdistus ja jonkinlainen kunniamerkki ajatus. Seksi on paljon enemmän ja sen ymmärtää jokainen jossain vaiheessa. Itse edelleenkin opin ymmärtämään sitä yhä enemmän, vaikka jo yli kaksikymmentä vuotta sitten harrastin sitä ensimmäisen kerran täysi-ikäisenä.
Seksi on paljon enemmän kuin se hetken nautinto. Kun sen kietoo romantiikan käärepapereihin ja sen ympäröi rakkaudella, se ei ole arkea, vaan hekumaa josta saa viikkoihin ja kuukausiin ulottuvaa voimaa. Sitä voi jatkaa seuraavana aamuna, parin päivän päästä ja viikon päästä. Se on jonkinlaisen täyttymyksen kasvattamista ja intohimoa yhä vahvempana. Mikä osuus siitä toteutuisi nuoruuden varttitunnin kokeilun jälkeisessä morkkiksessa? Korvaisiko se seuraavan aamun ja seuraavan viikon aiheella brassailu mitään siitä?
Vastaukseni on 0. Eka kertani tapahtui vasta lukioiässä eli 17-vuotiaana. Mielestäni sopiva ikä, ei ollut kiirettä saada seksikokemuksia vielä yläasteella. Silloin vasta pussailin ekan kerran.
Ohhoh, onpas monta nollaa täällä. Saan varmaan paljon alapeukkuja sillä yhdeksännen luokan aikana päädyin n. 10 pojan kanssa sänkyyn. Lisäksi käsipeliä ja suuseksiä oli muidenkin kanssa, suudelmista puhumattakaan. Oli elämä hieman hukassa, tekemisiäni ei valvottu, hain hyväksyntää. En ollut tyytyväinen vartalooni tai ylipäätänsä itseeni joten tuntui hyvältä kun joku "halusi". Pelkkä reikähän mä taisin useimmille vain olla. Oikeastaan joka kerralla oltiin humalassa.
En oikeastaan kadu tekemisiäni. Toki lutkan maineen taisin saada mutta elämää se vain oli ja ihan hauskaa oli aina. Sukupuolitauteja tai raskauksia ei ole. Vielä peruskoulun jälkeen n. vuoden ajan elin hieman villimpää elämää mutta sitten se jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Bosen kukkahattu päässä kuuntelen mielimusiikkiani ostamastani musiikkipalvelusta. Enkä ymmärrä mikä uhraus?
Seksistä kuuluu nauttia. Ylä-asteella syy siihen olisi ollut sosiaaliset paineet, ahdistus ja jonkinlainen kunniamerkki ajatus. Seksi on paljon enemmän ja sen ymmärtää jokainen jossain vaiheessa. Itse edelleenkin opin ymmärtämään sitä yhä enemmän, vaikka jo yli kaksikymmentä vuotta sitten harrastin sitä ensimmäisen kerran täysi-ikäisenä.
Seksi on paljon enemmän kuin se hetken nautinto. Kun sen kietoo romantiikan käärepapereihin ja sen ympäröi rakkaudella, se ei ole arkea, vaan hekumaa josta saa viikkoihin ja kuukausiin ulottuvaa voimaa. Sitä voi jatkaa seuraavana aamuna, parin päivän päästä ja viikon päästä. Se on jonkinlaisen täyttymyksen kasvattamista ja intohimoa yhä vahvempana. Mikä osuus siitä toteutuisi nuoruuden varttitunnin kokeilun jälkeisessä morkkiksessa? Korvaisiko se seuraavan aamun ja seuraavan viikon aiheella brassailu mitään siitä?
VMP. Paneminen on pop.
12 tai 13, nykyisin kaikki harrastaa yläkoulussa seksiä eikä siinä ole mitään ihmeellistä.