Kuinka monen eri pojan kanssa tuli harrastettua seksiä yläasteiässä?
Kommentit (273)
en ihan tarkalleen muista, mutta oli niitä reilusti yli kymmenen
Nollan. Mutta luokallani kyllä pari aktiivia, jotkaa olivatkin melkoisen polkupyörän maineessa sitten..
Nolla. Aloitin vasta vanhempana.
Kumppaneita 33 (ikää 45, sinkkuna vuosia eron jälkeen), ei teini-iän käytös vaikuta suuntaan tai toiseen useimmilla muillakaan tuntemillani, sinkkuuden kesto enemmänkin. En koe jääneeni mistään paitsi kun aloitin vanhempana, uusia kumppaneita ei tule enää kun seurustelen. Jos eroamme, niin sitten etsin toki seksiä.
En yhdenkään. Oltiin mieheni kanssa molemmat 18-vuotiaita, kun menetimme neitsyytemme. Olemme olleet toistemme ensimmäisiä ja olemme edelleen yhdessä (naimisissa nykyään).
Jos seksiksi lasketaan vain toiminta, jolla menettää neitsyyden niin yhden. Oltiin yhdessä viitisen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Nolla. Aloitin vasta vanhempana.
Kumppaneita 33 (ikää 45, sinkkuna vuosia eron jälkeen), ei teini-iän käytös vaikuta suuntaan tai toiseen useimmilla muillakaan tuntemillani, sinkkuuden kesto enemmänkin. En koe jääneeni mistään paitsi kun aloitin vanhempana, uusia kumppaneita ei tule enää kun seurustelen. Jos eroamme, niin sitten etsin toki seksiä.
Totta. Mun eksä piti minua horona, kun oli kolmas poikaystäväni 20-vuotiaana (sen ajan uliulilassukka, hrrrrrr). No, ei ole tullut kuin yksi lisää ja ikää tuplat.
Nolla. Eka kerta oli lukiossa silloisen poikaystävän kanssa.
Nolla. Eka kerta tais oli lukion lopussa tai sen jälkeen silloisen poikaystävän kanssa, oltiin yhdessä muistaakseni 2,5 vuotta? En muista enää, aikaa kuitenkin on tuosta jo 20 vuotta. Sen jälkeen minulla on ollut vain yksi seksikumppani, nykyinen avopuoliso. Olen suudellut kymmenien ihmisten kanssa teinivuosina (lukioiässä), mutta sänkyyn en ole mennyt. Vaikea kuvitella millaista olisi nyt jos tulisi ero ja pitäisi löytää uusi seksikumppani. Varmaan jännittäisi aika paljon!
0
Onneksi en kenenkään. Olisin ollut siihen liian nuori.
Yläasteella olisin halunnut oman ponin.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei harrasta ylä-asteella seksiä, toivon että myös nuoret ymmärtää tämän. Muiden nuorten puheet voi olla mitä tahansa mutta niihin ei pidä uskoa.
Ei se noin mene.
-13-vuotias nuori
Seitsemän. Kolmen kanssa seurustelin.
En muista tai halua muista tai laskea mutta yli 20 ainakin
2-3, nyt parikyt vuotta myöhemmin niitä on joku toistakymmentä.
Noin viiden miehen kanssa - kaikki siis yhdeksännen luokan keväällä. Jälkikäteen vähän kaduttaa, mutta pantu mikä pantu ja katse eteenpäin. Turha on menneitä jäädä murehtimaan.
t. 19v homopoju
0. Menetin neitsyyteni 18-vuotiaana. Tai olin itse asiassa juuri täyttämässä 19.
Ei kertaakaan.