Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen eri pojan kanssa tuli harrastettua seksiä yläasteiässä?

Vierailija
20.03.2017 |

Oma vastaus: 1

Kommentit (273)

Vierailija
81/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Olin saman pojan kanssa 3 vuotta yhdessä ja se seksi oli oikeasti ihan mahtavaa, vaikka olinkin niin nuori ja poikakin samanikäinen. Eli en tosiaankaan kadu vaan lämmöllä muistelen :)

Vierailija
82/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolla. Aloitin vasta vanhempana.

Kumppaneita 33 (ikää 45, sinkkuna vuosia eron jälkeen), ei teini-iän käytös vaikuta suuntaan tai toiseen useimmilla muillakaan tuntemillani, sinkkuuden kesto enemmänkin. En koe jääneeni mistään paitsi kun aloitin vanhempana, uusia kumppaneita ei tule enää kun seurustelen. Jos eroamme, niin sitten etsin toki seksiä. 

Totta. Mun eksä piti minua horona, kun oli kolmas poikaystäväni 20-vuotiaana (sen ajan uliulilassukka, hrrrrrr). No, ei ole tullut kuin yksi lisää ja ikää tuplat. 

Siitä vaan. Minä harrastan seksiä kun huvittaa ja seurustelusuhteeseen halukkaitakin riittää. 

Jos joku tulisi lutkittelemaan, niin varmaan alkaisin nauraa, siinäpä sitten paheksuisi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olen ja yhden pojan kanssa tuli silloin vähän kokeiltua kaverimielellä. Tytön kanssa vasta myöhemmin.

Vierailija
84/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vieläkin neitsyt, joten nolla. m26

85/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
86/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudelle tuli kolmessa vuodessa jaeltua, eli kahdelle vuodessa. Olin kapinallinen alkoa ja huumeita käyttävä koulukotinuori, karmeat kotiolot. Ihmekös tuo. En itseäni moiti enkä ruodi tuon takia, olosuhteet olivat mitä olivat.

Vierailija
87/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te oikeasti syytä olosuhteita typerästä käytöksestänne? :D

Vierailija
88/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
89/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette kai te oikeasti syytä olosuhteita typerästä käytöksestänne? :D

Niin totta, eihän kenenkään kotiolot ja ympäristö tietenkään muokkaa lapsen mentaliteettia/persoonaa. Sama se onko ryyppäävät rikolliset narkkarivanhemmat ja siskoaan seksuaalisesti hyväksikäyttävä veli taloudessa vai normaalit työssäkäyvät tasapainoiset ja turvalliset vanhemmat.

En usko, että syy yksin on olosuhteissa, mutta kyllä ne hiton paljon vaikuttaa. Yläasteikäinen on lapsi vielä.

Vierailija
90/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.

Vierailija
91/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla. Ja kun olin 20-vuotias, oma neitsyys hävetti ja siitä piti päästä eroon erään tapailemani nuoren miehen kanssa. Ei aiemmin ollut erityisiä haluja seurustella. Mun isä oli vanhanaikainen.

Täällä vielä 45-vuotias nainen. Kyllä sitä vielä yli 20-vuotiaana kerkee. Olen ollut aika pitkään sinkku, kumppaneita on nyt ollut yhteensä n. 30-40 (sisältäen muutama parisuhdetta ja 12-vuotinen avioliitto, en ole pettäjätyyppiä). Kun en enää ihastu niin helposti, ehkä kerran vuodessa. Ja deittipalstan miehistä osa ehdotti, että antaisivat mulle rahaa seksistä, ei käy mulle. Nyt tapailen varsin alkoholisoitunutta miestä, enkä taida jaksaa. Mutta eletty on, siinä mielessä.

Vierailija
92/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
93/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies, mutta yläkoulun aikaan minulla oli yhteensä kolme tyttöystävää ja myös kolme seksikumppania.

M25

Vierailija
94/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä vain aikuisten miesten kanssa. Ehkä n. 4 eri miehen kanssa. Saman miehen kanssa useammin oli niin hyvä opettaja <3 

Vierailija
95/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollan

Vierailija
96/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 yläasteen vikalla luokalla. Luokiossa oli jo vähän vauhdikkaampaa, mutta kohtuuden rajoissa kuitenkin :)

Ymmärrän yläasteikäisen olevan mahd liian nuori seksiin, mutta oikeastiko palstalaiset ovat odotelleet yli 20v asti?? Syötettiinkö teille jarrua vai mitä ihmettä?

Vierailija
97/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistettiinko minun kommentti? vastasin että harrastin yläasteiässä seksiä vain miesten kanssa. olikohan 4 yhteensä. Yhdelle menetin neitsyyteni jonka kanssa harrastin seksiä monta vuotta. Oli niin hyvä opettaja <3 ikävä sua T

Vierailija
98/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan kun olin yläasteikäinen, eivät tavallisten perheiden tytöt peuhanne poikien kanssa seksileikeissä. Hyvä jos edes varovasti halailtiin ja pussailtiin. En ollut yläasteella (ei ollut siihen aikaan), vaan keskikoulun 3.-5. luokalla. Kyllä meidän luokallakin oli pari kolme kevytkenkäistä, joista yksi jopa tuli raskaaksi ja joutui erotetuksi. Ne pari muutakaan eivät saaneet koulua käydyksi loppuun. Lukioikäisenä joillakin harvoilla ns. kunnollisillakin alkoi olla jo vakavia seurustelusuhteita, jotka peräti johtivat avioliittoon, pysyvään sellaiseen.

Vierailija
99/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm täällä kukkahatut liehuu tai sitten neitsyitä palvotaan uhraus mielessä, alapeukuista päätellen

Täällä Bosen kukkahattu päässä kuuntelen mielimusiikkiani ostamastani musiikkipalvelusta. Enkä ymmärrä mikä uhraus?

Seksistä kuuluu nauttia. Ylä-asteella syy siihen olisi ollut sosiaaliset paineet, ahdistus ja jonkinlainen kunniamerkki ajatus. Seksi on paljon enemmän ja sen ymmärtää jokainen jossain vaiheessa. Itse edelleenkin opin ymmärtämään sitä yhä enemmän, vaikka jo yli kaksikymmentä vuotta sitten harrastin sitä ensimmäisen kerran täysi-ikäisenä.

Seksi on paljon enemmän kuin se hetken nautinto. Kun sen kietoo romantiikan käärepapereihin ja sen ympäröi rakkaudella, se ei ole arkea, vaan hekumaa josta saa viikkoihin ja kuukausiin ulottuvaa voimaa. Sitä voi jatkaa seuraavana aamuna, parin päivän päästä ja viikon päästä. Se on jonkinlaisen täyttymyksen kasvattamista ja intohimoa yhä vahvempana. Mikä osuus siitä toteutuisi nuoruuden varttitunnin kokeilun jälkeisessä morkkiksessa? Korvaisiko se seuraavan aamun ja seuraavan viikon aiheella brassailu mitään siitä?

Ikinä en brassaillut, en keskustellut kokemuksistani kenenkään kanssa. Seurustelin 6kk ennenkuin harrastin seksiä, ja sain ekat orgasmit jo pelkästään rintojen hyväilystä, yhdynnästä seuraavat. Parasta aikaa ikinä!

Minun lukuni siis 7,ja ikää nyt 40 .

Naimisissa olen ollut viimeiset 15 vuotta, miehen kanssa seksiä edelleen 5-7 x viikossa

Oi kun saisi tuon ihanan ajan takaisin ...

Vierailija
100/273 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi