Kuinka monen eri pojan kanssa tuli harrastettua seksiä yläasteiässä?
Kommentit (273)
Ei yhdenkään.
Ensisuudelmakin oli vasta 19-vuotiaana. Olin eka kertaa yhdynnässä vasta 22-vuotiaana nykyisen mieheni kanssa. Sitä ennen oli pari poikakaveria parikymppisenä, joiden kanssa pussailtiin ym., mut alushousut pysyi jalassa.
T. N33
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 10...
Ja kaduttaa. Olin masentunut ja "rebel", ei ollut kivaa elämä silloin.
Toisaalta, se holtiton elämänvaihe (jonka jotkut tarvitsevat) tuli sitten elettyä silloin, eikä lukioikäisenä tarvinnut, ja pystyi täysillä keskittymään opintoihin! :)
Mikä hlvetin "tarvitsevat"?? Ei ole normaalia että on PAKKO SEKOILLA ja mitä varten? Minkään ikäisenä...!
Ei yhdenkään. En mä edes ajatellut seksiä siinä iässä.
Nolla, olin lukion ekalla kun harrastin seksiä ekan kerran.
Nolla. Kahden tytön kanssa kylläkin.
Tuossa iässä nolla. 18-vuotiaana harrastin seksiä ensimmäistä kertaa poikaystäväni kanssa. Ikävä kyllä kokemusta varjostivat netissä lukemani jutut siitä, että vain neitsyt kelpaa miehille. Onneksi tajusin ettei muilla miehillä ja heidän toiveillaan ole merkitystä kun minulla jo on oma puolisoni. Toivottavasti ei tarvitse vaihtaa häntä uuteen.
Nykyään kyllä mietin onko ulkonäköni oikeanlainen nettikirjoittelijoiden mielestä, tästä tavasta en pääse eroon.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhdenkään.
Ensisuudelmakin oli vasta 19-vuotiaana. Olin eka kertaa yhdynnässä vasta 22-vuotiaana nykyisen mieheni kanssa. Sitä ennen oli pari poikakaveria parikymppisenä, joiden kanssa pussailtiin ym., mut alushousut pysyi jalassa.
T. N33
Lähes samat sanat, paitsi että neitsyys meni nykyisen mieheni kanssa 21-vuotiaana.
N43
Nolla. Vasta AMK-aikoina tuli "sähellettyä" yhden jätkän kanssa. Hän on edelleen ainoa homokokemukseni. Ja ainoaksi saa jäädäkin.
M39
2 (olen itsekin mies, jos sillä on merkitystä)
Hmm täällä kukkahatut liehuu tai sitten neitsyitä palvotaan uhraus mielessä, alapeukuista päätellen
No ei tietenkään kenenkään -
yläasteikäisenä, voi Jeesus!
Suurin osa ei harrasta ylä-asteella seksiä, toivon että myös nuoret ymmärtää tämän. Muiden nuorten puheet voi olla mitä tahansa mutta niihin ei pidä uskoa.
Nolla ja samoin lukiossa, neitsyys meni poikaystävälle 19-vuotiaana, enkä ole sekoillut tai harrastanut irtosuhteita senkään jälkeen ja ikää nyt 41.
Yhden, vasta ihan yläasteen loppuvaiheilla kylläkin. Seurusteltiin pari vuotta, eikä kaduta, oli just oikea tyyppi ja ystäviä ollaan edelleen.
Varmaan 10...
Ja kaduttaa. Olin masentunut ja "rebel", ei ollut kivaa elämä silloin.
Toisaalta, se holtiton elämänvaihe (jonka jotkut tarvitsevat) tuli sitten elettyä silloin, eikä lukioikäisenä tarvinnut, ja pystyi täysillä keskittymään opintoihin! :)