Kuinka monen eri pojan kanssa tuli harrastettua seksiä yläasteiässä?
Kommentit (273)
Yläasteen aikana 10. Nyt kumppaneita on kertynyt 41 ja ikää on 23 vuotta. Mitään en kadu :)
Harrastin seksiä seksiä ensimmäisen kerran ylä-asteen ja lukion välisenä kesänä. Eli vastaus kysymykseen taitaa olla nolla.
Ei minun aikaan yläasteella etes saanu mistään seksistä puhuakkaan. Hyvä jos jotain tyttöä ysiluokan jälkeen pussasi niin oli jo aika korkealla ränkillä poikien keskuudessa.
Ei ensimmäistäkään, olin siveä pikku hikke koulussa, ja punastuin jos joku puhui seksistä. Silti seksi kiinnosti ihan hirveästi, röntgenkatselin luokan poikien ja opettajienkin vartalot ja kuvittelin ties ketä ties mihin, ja tyydytin itseäni aika paljon. No tavallaan tilanne jatkuu, olen kiltti harmaavarpunen ja ujo, enkä käy juhlimassa, mutta jos joku joskus harvoin (usein pikku hiprakassa) hoksaa pyytää niin aina valmis.
Lasketaanko se kun eno raiskasi ulkohuussissa?
ketää ei kiinnosta teidän 0. Sen kirjottamisesta vain huomaa, että sen jälkeen meni yks jos toinenkin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi hävettänyt olla neitsyt 9.luokalla... Vielä enemmän hävettäisi huudella keskustelupalstalla seksikumppaneiden lukumäärää.
Sainpahan hyvän käsityksen av-mammoista. Ette olleet kovin suosittuja? Ja nyt naamioitte sen hyväksi asiaksi ettei kukaan kiinnostunut yläasteella?
Itse ainakin olin suosittu, hoikka ja kaunis ja kuuluin ns pissisporukkaan. Ensimmäistä kertaa seurustelin kutosluokalla ja sen jälkeen en olekaan ollut sinkkuna montaa kuukautta, vaan koko yläasteen joko seurustelin, tai "säädin" eri poikien kanssa. Neitsyys kuitenkin meni vasta lukion ykkösellä, 16-vuotiaana. Eikä ne yläasteella tapailemani 12-16-vuotiaat pojatkaan oikeasti olleet kovinkaan kiinnostuneita harrastamaan seksiä, suuret puheethan niillä oli, muttasitten jos oikeasti tulivat sellaiseen tilanteeseen, että olisi ollut mahdollisuus panopuuhiin, niin jänistivät.
Aikuisten miesten kanssa en säätänyt, vaikka olisin kai halutessani voinut, niiden kanssa olisi kyllä se neitsyyskin varmaan mennyt aika äkkiä, ehkä jo silloin kutosluokalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi hävettänyt olla neitsyt 9.luokalla... Vielä enemmän hävettäisi huudella keskustelupalstalla seksikumppaneiden lukumäärää.
Sainpahan hyvän käsityksen av-mammoista. Ette olleet kovin suosittuja? Ja nyt naamioitte sen hyväksi asiaksi ettei kukaan kiinnostunut yläasteella?
Itse ainakin olin suosittu, hoikka ja kaunis ja kuuluin ns pissisporukkaan. Ensimmäistä kertaa seurustelin kutosluokalla ja sen jälkeen en olekaan ollut sinkkuna montaa kuukautta, vaan koko yläasteen joko seurustelin, tai "säädin" eri poikien kanssa. Neitsyys kuitenkin meni vasta lukion ykkösellä, 16-vuotiaana. Eikä ne yläasteella tapailemani 12-16-vuotiaat pojatkaan oikeasti olleet kovinkaan kiinnostuneita harrastamaan seksiä, suuret puheethan niillä oli, muttasitten jos oikeasti tulivat sellaiseen tilanteeseen, että olisi ollut mahdollisuus panopuuhiin, niin jänistivät.
Aikuisten miesten kanssa en säätänyt, vaikka olisin kai halutessani voinut, niiden kanssa olisi kyllä se neitsyyskin varmaan mennyt aika äkkiä, ehkä jo silloin kutosluokalla.
Kiva että pidät pissiksenä olemista suurena meriittinä. Elämäsi parasta aikaa? Noloa että aikuinen ihminen kehuskelee tuollaisella asialla.
Täällä mä lypsän kyrpääni tyhjäksi spermasta sulle aivan mielisairaalla kiimalla!!!!!!! Mä runkkaan seisten niin lähellä telkkaria ja sun kiimasta valuvia pillua ja persereikääsi!!! Haluun olla yksi niistä 30stä jotka pumppaa sut niin täyteen spermaa, että sitä valuu kyrpiämme pitkin ulos samalla kun jokainen meistä lennättää uutta lastiansa sisääsi,niin kauan kunnes lauetessa meiltä jokaiselta vain pelkkää ilmaa!!!!!!!! Miltäs se kuullostaisi? ;) AaaaaHhhh.... Jumalauta......Sä saat mut lennättään lastini sulle NYT!!!!! Annan kuuman sperman lentää niin syvälle suhun kuin vaan mahdollista!!!!!!! Tehtäväni on antaa molempiin kiimasta sykkiviin reikiisi kaiken spermani!!!!!! ;) Kiitos sinulle, olen todella lähellä salaista fantasiaani!!!! :)
Vierailija kirjoitti:
Yläasteen aikana 10. Nyt kumppaneita on kertynyt 41 ja ikää on 23 vuotta. Mitään en kadu :)
minä katuisin jos olisin dipannut joskus kulliani sun tautitoosaan. hyi helvetti. varmaan lerpattaakin kuin b53ulldogin posket.
Ei yhdenkään, ei edes lukioaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä katuisin jos olisin dipannut joskus kulliani sun tautitoosaan. hyi helvetti. varmaan lerpattaakin kuin b53ulldogin posket.
Täysin tauditon olen koko elämäni ollut, kondomi suojaa monelta pahalta. Eikä se järvi myöskään soutamalla kulu.
0. Olisin halunnut poikaystävän, ihan vain viattomaan pussailuun ja kädestä pitämiseen, mutta olin kuulemma ruma. Eipä siinä sitten sen enempää. Lukiokin meni nollilla, joten kaipa sitten olin ihan oikeasti teininä ruma.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Tuo se on vasta nolo kommentti!
Ei siinä ole kyllä mitään ihmeellistä olla neitsyt vielä 15-vuotiaana. Oli suosittu tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hännikäisellä pullo korkattu taas?