tekee pahaa katsoa vierestä, kun mies niin selkeästi ihastunut toiseen naiseen.
Lastemme harrastusten takia näemme useamman kerran viikossa. Mies puhuu naisesta usein, ei varmaan edes itse tätä huomaa.
Esim pari viikkoa sitten tämän naisen lapsi oli sairas, eikä päässyt matsiin. Naisen kanssa olin yhteyksissä ihan muista asioista päivän aikana ja hän ilmoitti tulevansa katsomaan peliä, vaikka lapsensa ei pelaa. Tästä kun sanoin miehelleni, niin kylläpä iloistui ja hymyili suu korvissa. Illalla kentän laidalla pää pyöri kuin korkkiruuvi hänen tiiraillessaan milloin nainen tulee paikalle. Käyttäytyy myös aivan erilailla tämän naisen läsnä ollessa, kuin muiden lasten vanhempien kanssa.
Olen asiasta miehelle maininnut, mutta häntä asia vaan naurattaa ja sanoo, että kuvittelen.
Kommentit (171)
Menkääpä kaikki antamaan oikein kunnon suuseksiä miehillenne sen sijaan, että täällä stressaatte. Saattaa miehilläkin unohtua ne ihastukset hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Menkääpä kaikki antamaan oikein kunnon suuseksiä miehillenne sen sijaan, että täällä stressaatte. Saattaa miehilläkin unohtua ne ihastukset hetkeksi.
Mene sinä mies täältä trollaamasta ja antamaan naisellesi kunnon kielihoitoa
ap, onko tämä ihastuksen kohde tietoinen miehesi tunteista?
meillä varattuna nyt pääsiäiseksi isompi mökki kolmeksi päiväksi näiden harrasteryhmän vanhempien ja lasten kanssa. Myös meidän olisi tarkoitus mennä mökkeilemään, kuten myös tämän miehen ihastuksen.
Jättäisittekö mökkireissun väliin tilanteessani? Mies kyllä luultavasti pistää hanttiin ja kovaa, jos tätä hänelle ehdotan. Meitä olisi lähdössä kuusi aikuista ja muutama lapsi.
Vierailija kirjoitti:
meillä varattuna nyt pääsiäiseksi isompi mökki kolmeksi päiväksi näiden harrasteryhmän vanhempien ja lasten kanssa. Myös meidän olisi tarkoitus mennä mökkeilemään, kuten myös tämän miehen ihastuksen.
Jättäisittekö mökkireissun väliin tilanteessani? Mies kyllä luultavasti pistää hanttiin ja kovaa, jos tätä hänelle ehdotan. Meitä olisi lähdössä kuusi aikuista ja muutama lapsi.
ap siis kyseli äskeistä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisin että sinä jättäisit mökkireissun väliin, mutta rohkaisisit miestäsi lähtemään yksin.
Parempi olisi ettet olisi paikalla ettet näkisi mitään teerenpeliä. Luottaisit mielummin siihen että jos jotakin tapahtuu, se tieto välitetään sinulle. Onhan siellä muitakin pareja ja he varmasti kertovat viivana jos näkevät jotakin sopimatonta.
Sinun ei tarvitse edes kuulustella tai kysellä. Jos jotakin tapahtuu, saat aivan varmasti kuulla siitä.
Järjestä itsellesi jotakin hauskaa ja rentouttavaa pääsiäiseksi. Ja anna miehesi lähteä yksin - ja muista hymyillä viattomasti. Näin saat parhaiten tietää miehesi todellisen luonteen.
Jälkiviisaana kehottaisin unohtamaan toisen naisen ja keskittymään pelastamaan suhdettasi, jos sellainen vielä on.
Menkää vaikka kahdestaan mökille, lähettäkää lapset niiden kaveripariskuntien mukana.
Vierailija kirjoitti:
lisäksi jokin aika sitten nainen teki pienen mokan lasten harrastuksiin liittyen ja kun vanhemmat kentän laidalla asiasta jotain mainitsivat, miehen alkoi samantien kiivaasti puolustella naista. Nainen ei ollut silloin paikalla.
Itse kun vastaavasti olen mokannut, mies vaikka kaikkien kuullen haukkuu tyhmäksi ja idiootiksi.
Jättäisin tuollaisen idiootin joka haukkuu julkisesti.
Mä lähtisin piruuttani mukaan ja katselisin, kuinka ukko pistää parastaan. Siinähän se sitten selviää, kun "kaksi on yhtäkkiä hävinnyt johonkin saunan lämmitykseen". Ei tulisi mokattuakaan, kun kuningas alkoholi ei ole kuviossa mukana. Kyllä sen aistii, vaikka kuinka peiteltäisiin. Ja katseista ym. tekee omat johtopäätökset. Ottaisin naisen kanssa pienen, mutta fiksun, keskustelutuokion, jos sellaiseen huomaisin tarvetta.
Olihan täällä jokin aika sitten vastaavanlainen tarina. Siinä vaan juttu oli edennyt jo vähän piedemmälle, eli ei ollut enää pelkän ihastumisen tasolla.
Alkuperäiselle kirjoittajalle sanon: Jos sinusta tuntuu, että haluat erota, voit tehdä sen. Ei siihen tarvitse toisesta mitään syytä etsiä. Se syy voi olla sinussa itsessäsikin. Älä kiusaa puolisoasi olemalla hänen kanssaa, jos se on noin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähtisin piruuttani mukaan ja katselisin, kuinka ukko pistää parastaan. Siinähän se sitten selviää, kun "kaksi on yhtäkkiä hävinnyt johonkin saunan lämmitykseen". Ei tulisi mokattuakaan, kun kuningas alkoholi ei ole kuviossa mukana. Kyllä sen aistii, vaikka kuinka peiteltäisiin. Ja katseista ym. tekee omat johtopäätökset. Ottaisin naisen kanssa pienen, mutta fiksun, keskustelutuokion, jos sellaiseen huomaisin tarvetta.
Miksi Ap lähtisi mukaan kiduttamaan itseään?
Kyse on miehen ja toisen naisen välisestä asiasta eikä Ap voi käskeä miestään toimimaan tietyllä tavalla, eikä kyttääminenkään kuulu terveeseen parisuhteeseen, se ei ainakaan paranna välejä mitenkään.
Jos Ap antaa miehelle vapaat kädet saa hän kertaheitolla tietää onko mies hänen luottamuksensa arvoinen vai ei. Jos hän on mukana hän vain pitkittää asian selviämistä.
Parhaassa tapauksessa voi käydä niin että mies tajuaa tilanteen oikean laidan vasta sitten kun vaimo ei ole mukana mökillä. Voi käydä niin että Ap:n mies palaa takaisin mökiltä aivan uutena miehenä ja täysin vapaana yh-äidistä.
Itse ainakin haluaisin tietää mitä mies tekisi jos en itse olisi mukana. Siellä on tarpeeksi silmäpareja jotka taatusti ovat Ap:n puolella ja ilmoittavat jos jotakin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Voisit kysyä siltä kuumis-yh:lta että oisko mitään yhteisiä pimppa-juttuja joku ilta? Yllätä miehesi... ;-)
Tuli just oksennusta suuhuni..kuka aikuinen puhuu "pimppa-jutuista"...
No..suhteita tulee ja menee. Varsinkin kun suurin osa kansasta pariutuu vain mukavavuuden halun ja tottumukset takia. Ei haluta olla yksin tai perhe pitää saada. Sitä sitten otetaan mukavalta tuntuva kumppani viereen. Se onkin sitten menoa kun ihastus ja rakastuminen iskee. Olisi kannattanut odottaa alunperinkin. Mutta ei, seksiä piti saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ap lähtisi mukaan kiduttamaan itseään?
Kyse on miehen ja toisen naisen välisestä asiasta eikä Ap voi käskeä miestään toimimaan tietyllä tavalla, eikä kyttääminenkään kuulu terveeseen parisuhteeseen, se ei ainakaan paranna välejä mitenkään.
Jos Ap antaa miehelle vapaat kädet saa hän kertaheitolla tietää onko mies hänen luottamuksensa arvoinen vai ei. Jos hän on mukana hän vain pitkittää asian selviämistä.
Parhaassa tapauksessa voi käydä niin että mies tajuaa tilanteen oikean laidan vasta sitten kun vaimo ei ole mukana mökillä. Voi käydä niin että Ap:n mies palaa takaisin mökiltä aivan uutena miehenä ja täysin vapaana yh-äidistä.
Itse ainakin haluaisin tietää mitä mies tekisi jos en itse olisi mukana. Siellä on tarpeeksi silmäpareja jotka taatusti ovat Ap:n puolella ja ilmoittavat jos jotakin tapahtuu.
Ihan hyvä näinkin tehdä, ei siinä mitään. Mutta mun luonne on nyt vaan sellainen, että haluan nähdä kaiken omin silmin, enkä kuunnella mitään kertomuksia ja arvailla onko ne totta, liioiteltuja vai jopa keksittyjä ym. Oma silmä näkee ja oma korva kuulee. Ei mies nyt sentään ala panoille noissa oloissa, vaikka miten päästään sekaisin olisi, mutta näkisin missä vaiheessa asiat ovat.
Ja en kai menisi ketään kyttäämään sanan varsinaisessa merkityksessä, koska minut on myös kutsuttu mökille. Voisi tulla aika jännä reissu.
Ottaisin, jos olisi oikeat ja 100% varmat syyt, pariskunnan kanssani selvittämään asiaa. Tietenkin kieltäisivät kaiken, mutta valehtelijan tunnistaa kyllä. Samalla ilmoittaisin, jos tilanne siihen menisi, että nyt on tie vapaa, lähden kotiin. Olen sen verran arvokas, että kenenkään aisankannattajaksi ja kenkäheinäksi en rupea.
Jos mies tunnustaisi, että ihastuin ja menin liian pitkälle, vaikka ei ole mitään fyysistä tapahtunut mutta haluan sinut kuitenkin, menisi asia edelleen harkintaan. Koeaika ja mies pois noilta harrastuskäynneiltä. Saisi todistaa puheensa.
Sain täällä taannoin lempinimen natsidespootti erään toisenlaisen asian yhteydessä. Ei huono :D
Tiedän tunteen, valitettavasti!
Oma mies ihastui myös ja se oli niin läpinäkyvää että..
Mä tein kyllä siitä lopun. En halunnut kuulla siitä akasta mitään ja menihän se turpa kiinni lopulta.
Ymmärrän että ihastuu, oon minäkin ihastunut näinä yhteisinä vuosina muutamaan mieheen, mutta sen voi pitää omana tietona, tai ei nyt ainakaan omalle puolisolle hehkuteta hulluna jotain vierasta tyyppiä.
Mene mukaan vaan, tympeähän se on vierestä seurata.
Mäkään en ymmärrä tuota kumppanille ihastuksen hehkutusta.
Kävipä itselle kymmenen vuotta niin, että ihastuin mieheen. Mies olikin varattu. Tämä oli sopivasti jätetty kertomatta. Järkytyin kuullessani asiasta ja välit kylmenivät. Mitään silmäpeliä kummenpaa ei siis ollut tapahtunut. Todellinen järkytys iski kun tajusin äijän kertoneen jotain ihastuksesta vaimolleen. Tämän tajusin vaimon murhaavasti katseesta kun törmäsimme kadulla. Siihen mennessä minäkin olin jo tietoinen hänen ulkonäöstään. Oli varmaan minun syykseni jotenkin käännetty asia tai vaikkei olisikaan niin otin tuon todella raskaasti.
Ei minulla ole mitään syytä ignoorata puolison tunteita. Se on hänen tehtävänsä. Kieltämällä tunteet harvoin mihinkään häviää. Käsiteltävissä ne usein niin että ne haihtuu.