Onko kilttimiehellä koskaan oikeutta rakkauteen?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Valehtelu ja asioiden keksiminen kuuluu paatuneiden naisten keinovalikoimiin, ja siihen viittasin pimeällä puolella.
Kirjoitat yleensä ihan järkeviä juttuja sitten sekaan tällaista ihan uskomattoman, käsittämättömän typerää shaibaa. Kiinnostaisi tietää miten muuten järjissään olevalle ihmiselle syntyy tällainen nolo sokea piste.
Aivan, siksi hän ei ole enää parisuhteessa(paha "feministi" jätti.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Valehtelu ja asioiden keksiminen kuuluu paatuneiden naisten keinovalikoimiin, ja siihen viittasin pimeällä puolella.
Kirjoitat yleensä ihan järkeviä juttuja sitten sekaan tällaista ihan uskomattoman, käsittämättömän typerää shaibaa. Kiinnostaisi tietää miten muuten järjissään olevalle ihmiselle syntyy tällainen nolo sokea piste.
Jos paatuneiden miesten keinovalikoimaan kuuluu väkivallalla uhkailua, niin paatuneiden naisten keinovalikoimaan kuuluu valehtelu, mustamaalaaminen ja kieroilu. Ei sillä, etteikö molemmat voi käyttää molempia keinoja, mutta ei yhtä tehokkaasti.
Miesten ja naisten kuoren olla on ihminen, joka voi olla mitä vaan enkelistä täyteen paskiaiseen, ja miten se ilmenee riippuu sukupuolesta.
Olet siis nainen?
Sinä täällä väitit minun lisänneen jotain jonnekin nettisanakirjaan, täysin tyhjästä!
Onhan se ilmiselvää. Täällä on kampanja, jolla yritetään lanseerata tyrkyttämääsi sanaa tänne. Eli sinun kampanjasi. Et sitä kieltänyt. Sanaa käyttää yksi provoilija eikä sitä ole palstan ulkopuolella. Kuka siis on sen laittanut sanakirjaan? Hm...
Sinun täytyy olla tosi uusi täällä :D. No ei toi tyyppi ole sanaa keksinyt. Tsiisus...
Ei kenelläkään ole oikeutta parisuhde rakkauteen. Se pitää ansaita hyvällä ulkonäöllä
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Ai jaa, olisi pitänyt arvata. Ihmiset käsittelee traumojaan väärällä tavalla netissä ja sivulliset kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Ai jaa, olisi pitänyt arvata. Ihmiset käsittelee traumojaan väärällä tavalla netissä ja sivulliset kärsii.
Hän kuulemma psykologisesti älykäs.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Jos paatuneiden miesten keinovalikoimaan kuuluu väkivallalla uhkailua, niin paatuneiden naisten keinovalikoimaan kuuluu valehtelu, mustamaalaaminen ja kieroilu. Ei sillä, etteikö molemmat voi käyttää molempia keinoja, mutta ei yhtä tehokkaasti.
Miesten ja naisten kuoren olla on ihminen, joka voi olla mitä vaan enkelistä täyteen paskiaiseen, ja miten se ilmenee riippuu sukupuolesta.
Ja kun nettikeskustelupalstalla ollaan, fyysinen väkivalta ei ole vaihtoehto. Toisin sanoen: sinä miehenä et voi mitenkään tehdä mitään väärää täällä, kun sukupuolesi ainut keino on väkivalta. Olet enkeli, itse täydellisyys. Väärin ymmärrettyjen miesten hyveellinen suojelija. Kun taas minä naisena... no, kippasit naisten vastuulle kaiken ikävän, mitä keskustelupalstalla voi tehdä. Ja syytät minua demonikseksi pahuuden ilmentymäksi, kun sanoin että tuo sanasi on typerä ja nuo miehet eivät ole uhreja.
Olen sanonut kaiken, mitä tästä aiheesta haluan sanoa. Mielestäni tältä palstalta olisi hyvä poistaa kaikki vierailijat ja päästää sisään vain rekisteröityneet, niin muutama vänkkääjä olisi helpompi tunnistaa eri ketjujen välillä, sillä jotenkin sellainen olo, että tämän palstan valehteleva kieroilija on sama joka toisessa ketjussa keskusteli usealla nimimerkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Olet siis nainen?
Sinä täällä väitit minun lisänneen jotain jonnekin nettisanakirjaan, täysin tyhjästä!
Onhan se ilmiselvää. Täällä on kampanja, jolla yritetään lanseerata tyrkyttämääsi sanaa tänne. Eli sinun kampanjasi. Et sitä kieltänyt. Sanaa käyttää yksi provoilija eikä sitä ole palstan ulkopuolella. Kuka siis on sen laittanut sanakirjaan? Hm...
Sinun täytyy olla tosi uusi täällä :D. No ei toi tyyppi ole sanaa keksinyt. Tsiisus...
Valitettavasti en ole... Nimimerkki on uusi, mutta näethän sinä itsekin että kirjoittaja tuntee palstan hyvin. Täällä kun on mahdollista pyöriä nimettömänä vaikka miten kauan ennen nimimerkin tekemistä. En usko, että täällä on useampia, jotka ovat noin innostuneita tuon sanan pakkosyöttämisestä. Olen itse asiassa ollut täällä niin kauan, että muistan kun sanan tuputtaminen alkoi.
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Hän kuulemma psykologisesti älykäs.
Kyllä hän onkin psykologisesti älykkäämpi kuin esim. 100% kilttimiehistä, mutta ei se näköjään estä sokeita pisteitä muodostumasta.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Olen sanonut kaiken, mitä tästä aiheesta haluan sanoa. Mielestäni tältä palstalta olisi hyvä poistaa kaikki vierailijat ja päästää sisään vain rekisteröityneet, niin muutama vänkkääjä olisi helpompi tunnistaa eri ketjujen välillä, sillä jotenkin sellainen olo, että tämän palstan valehteleva kieroilija on sama joka toisessa ketjussa keskusteli usealla nimimerkillä.
Minusta olisi parempi poistaa sinut. Olisi yksi vainoharhainen naisvihaaja vähemmän.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Jos haukuit äsken minua, niin voin vakuuttaa, että esiinnyn yhdellä nimimerkillä joka on oikea nimeni.
Yllättäen olet nyt sanonut kaiken, juuri kun olemme päässeet asiassa syvemmälle.
Jollain lailla tai asetuksella pitäisi tehdä rangaistavaksi kaltaistesi henkilöiden mies tai miäs sanan käyttö. "mies" tai "miäs" voitaisiin mahdollisesti sallia. "miäs"henkilö(turust).
Jos tyyppi on lyhyt, ruma, tyhmä, ei pysty tyydyttämään naista. Miksi tuollainen kuvatus saa muka olls Mies?
Siis ymmärsinkö oikein, että tässä ketjussa MiäsHenkikön mielestä naisellisen valehtelun ja kieroilun symboliksi noussut kirjoittaja onkin mies? Kuten itse alunperin arvelinkin?
Koko kilttimies-jännämies-jankkaaminen on saanut aikaan sellaisen ällötyksen ja kauhistuksen molempiin, että jos joskus joudun eroon normaalista miehestäni jätän suosiolla deittailun ja elän mieluummin yksin! Sekö tässä on ollut taka-ajatuskin? Onko nykyään miehet tosiaan tuollaisia katkeria jankuttajia?
Vierailija kirjoitti:
Koko kilttimies-jännämies-jankkaaminen on saanut aikaan sellaisen ällötyksen ja kauhistuksen molempiin, että jos joskus joudun eroon normaalista miehestäni jätän suosiolla deittailun ja elän mieluummin yksin! Sekö tässä on ollut taka-ajatuskin? Onko nykyään miehet tosiaan tuollaisia katkeria jankuttajia?
Sama! Ihan oikeasti. En uskaltaisi enää mennä baariin :D.
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu, astu ulos ovesta ja tee omat päätelmäsi.
Vierailija kirjoitti:
On tietenkin! Äidinrakkauteen nyt esimerkiksi.
Miksi äidinrakkaus olisi joku oikeus? Monet kilttimiehet ovat varmaan kilttimiehiä, koska vanhemmat eivät ole rakastaneet heitä. Ainakin itse olen. Sellaisessa tilanteessa lapsi yrittää miellyttää vanhempiaan kaikin mahdollisin tavoin, jotta vanhemmat viimein alkaisivat välittää hänestä. Tämä jatkuu sitten luonnollisesti muissa ihmissuhteissa aikuisena.
USAn perustuslaissa on listattu ihmisillä olevan oikeus onnellisuuden tavoitteluun (pursuit of happiness). Sen tarkempaa oikeutta rakkauteenkaan ihmisellä ei voi olla. Voi olla vain oikeus tavoitella rakkautta ja se on kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu, astu ulos ovesta ja tee omat päätelmäsi.
Kyllä tiedän, että normaaleja miehiä on, mutta jos on pienikin riski törmätä kilttimieheen niin jätän mieluummin väliin! :p
No voi kyrvänsyylä.