Kaikki hehkuttaa, kuinka kilokaupalla painoa jäi synnärille. Itse kävin tänään vaa'alla (synnytyksestä tasan 3kk) eikä ole lähtenyt GRAMMAAKAAN? Täysin samat lukemat, kun kotiuduttuani. Liikutaan pitkiä vaunulenkkejä, syön monipuolisia ruokia ja paljon kuituja, vettä juon hirveitä määriä, nukutaan jo lähes täysiä yhdeksän tunnin öitä. Kahvia oon välillä aamuisin juonut kupillisen kun aina saanut vatsan toimimaan, mutta eipä enää auta mitään. Ei mulla varsinaista ummetusta tunnu olevan, mutta vattassa vaan mikään ei liiku mihkään suuntaan. Mitkään vaatteetkaan eivät mene päälle, eivät istu, olo on kuin valaalla.. Joo olen normaalipainoinen (raskauskiloja tuli noin 15) mutta olo on äärimmäisen epämukava niin fyysisestikin kuin jo henkiselläkin puolella.

Eikö kilot tipu tosiaan sen takia ollenkaan, kun imetän? Neuvolatäti jotain tähän suuntaan mainitsi. Kaikki tuttavat ovat päinvastoin laihtuneet kilotolkulla pelkällä imetyksellä ruokavaliota ja liikkumista katsomatta..

• ylös 13
  • alas 1

Kommentit (5)

Vierailija

No hei. Mulla on mennyt aina vuosi, kun oon taas mahtunut omiin vaatteisiin. Ennen lapsia olleita farkkuja en oo pystynyt enää käyttämään, vaikka paino sama, koska lantio leveni selvästi.
Oo rauhassa ja imettele ja aloita vasta sitten " laihdutuskuuri" nyt ei kannata, jos haluat tehdä kunnon maitoa vauvalle.
Hyvää rasvaista ruokaa vaan ja jumppaa päällee, niin kiinteydyt.
Paljonko tuli painoa? Ei varmaan paljon?
Mulla tuli liki 30 kiloa, ja silloin jää 10 kiloa saliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla on täsmälleen sama tilanne. 3kk synnytyksestä ja kotiutumisen jälkeen ei ole kilot liikahtaneet, korkeintaan ylöspäin. Täysimetän. Samanlainen valasolo täälläkin.

Vierailija

Imetys kerää ikävä kyllä nestellä jollain. :/ Itsellä lähti turvotukset vasta kun se touhu oli loppusuoralla/loppui. Myös ruokahalu ja makeanhimo oli ihan jäätävää välillä ja suklaata tuli syötyä väsymykseen. Eikä se sohvalla istuminen tai sängyllä makuulteen imettäminenkään  auta asiaa. Ei kai tuohon  auta kuin aika.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.