Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kilttimiehellä koskaan oikeutta rakkauteen?

Vierailija
15.03.2017 |

Miten on?

Onko kilttimiehellä koskaan oikeutta rakkauteen?

Vaihtoehdot

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompakysymys, siksi en valinnut kumpaakaan vaihtoehtoa.

Kenelläkään ei ole oikeutta rakkauteen, koska se merkitsisi että jollakulla toisella olisi velvollisuus antaa sitä rakkautta, ja on mahdotonta pakottaa ketään rakastamaan.

Toisaalta kaikki ihmiset ovat tässä asiassa samalla viivalla eli heillä on mahdollisuus löytää ihminen, joka rakastaa heitä. Ns. kilttimiehellä se vain on luonnevikojen vuoksi epätodennäköisempää kuin henkisesti tasapainoisella ja toisia ihmisiä kunnioittavalla miehellä.

Breivikillä on helvetisti vientiä..

Niin, mietihän sitä. Jopa massamurhaaja kelpaa paremmin kuin sinä.

Vierailija
22/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hairahduin kerran "kilttimieheen", enkä suosittele kenellekään..

Alussa hän oli todella ihana ja kiltti. Sitten ymmärsin, että kaikki kiltteys oli laskelmoitua, hän oli kiltti vain kun halusi vastapalveluksen tai kiltteydestä oli hänelle jonkinlaista etua. Hän oli kontrolloiva, sillä hänellä oli käsityksensä naisista ja miten naisten tulee käyttäytyä, hän tiesi paremmin miten naiset syövät, pukeutuvat, käyttäytyvät, jne.

Kun erosimme hän saman päivän aikana uhkasi pahoinpidellä minut eri tavoin ja kertoi etten koskaan tule löytämään yhtä kilttiä miestä kuin hän, joten minun tulisi olla hänen kanssaan, sillä muuten tekisin elämäni suurimman virheen.

Muutama kuukausi myöhemmin hän lähestyi minua viestitse: "toivottavasti voit antaa minulle joskus anteeksi". Koska pelkäsin häntä, sillä hän oli uhkaillut minua, vastasin että tietenkin. Nyt hän siis elää jossain onnellista elämäänsä ja ihmettelee varmasti miten hän voikin olla niin kiltti:)

Varokaa kilttimiehiä ja kilttinaisia, ihmiset joiden on pakko korostaa itsessään olevaa ominaisuutta, ovat useimmiten sellaisia joilla tuota ominaisuutta ei ole:)

Tuo nyt ei varsinaisesti tarkoita kilttimiestä. Kilttimiehet ovat alistuvaisia.

Itseasissa on olemassa ainakin yksi naistyyppi, joka pariutuu useinkin kilttimiesten kanssa ja tämä on kontrollifriikit naiset.

Juuri alistuvat miehet ne sekoavat tuolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa hän oli todella ihana ja kiltti. Sitten ymmärsin, että kaikki kiltteys oli laskelmoitua, hän oli kiltti vain kun halusi vastapalveluksen tai kiltteydestä oli hänelle jonkinlaista etua. Hän oli kontrolloiva, sillä hänellä oli käsityksensä naisista ja miten naisten tulee käyttäytyä, hän tiesi paremmin miten naiset syövät, pukeutuvat, käyttäytyvät, jne.

Kun erosimme hän saman päivän aikana uhkasi pahoinpidellä minut eri tavoin ja kertoi etten koskaan tule löytämään yhtä kilttiä miestä kuin hän, joten minun tulisi olla hänen kanssaan, sillä muuten tekisin elämäni suurimman virheen.

Muutama kuukausi myöhemmin hän lähestyi minua viestitse: "toivottavasti voit antaa minulle joskus anteeksi". Koska pelkäsin häntä, sillä hän oli uhkaillut minua, vastasin että tietenkin. Nyt hän siis elää jossain onnellista elämäänsä ja ihmettelee varmasti miten hän voikin olla niin kiltti:)

Varokaa kilttimiehiä ja kilttinaisia, ihmiset joiden on pakko korostaa itsessään olevaa ominaisuutta, ovat useimmiten sellaisia joilla tuota ominaisuutta ei ole:)

Et sitten rikosilmoitusta tehnyt. Toivottavasti hänen seuraava uhrinsa on fiksumpi.

Vierailija
24/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasissa on olemassa ainakin yksi naistyyppi, joka pariutuu useinkin kilttimiesten kanssa ja tämä on kontrollifriikit naiset.

Ei voi olla alistuva ja kontrolloiva yhtä aikaa. Kilttimies on passiivisagressiivinen ja naismainen keinovalikoimassaan, eli mitä kilttimies saattaisi tehdä on uhata vaikka itsemurhalla. Kuten olen aikaisemmin sanonut, nämä ovat usein yh-äitien koulukiusattuja poikia, joilta on puuttunut miehen malli. 

Vaikka kaikki kilttimiehet ovat rikkonaisia ihmisiä, ei silti kaikki rikkonaiset sekopäät ole kilttimiehiä. Kilttimiehiä ovat vain se parisuhdetaidottomien joukko, joka luuli että hyvillä tavoilla saa naisen kuin jumalallisen väliintulon seurauksena. Miehet jotka luulivat elämänsä olevan sankaritarina.

Vierailija
25/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari kertaa treffeillä ns. kilttimiehen kanssa. Jatkuvasti roikkui kiinni, baarissa ei olisi saanut mennä tanssimaan, vaan olisi pitänyt olla koko ajan kainalossa. Treffien välissä tuli jatkuvasti viestejä ja jos en vastannut, alkoi epäillä, että olen toisen miehen kanssa. Kun laitoin välit poikki, alkoi pommittamaan viesteillä joissa uhkasi tappaa itsensä. Pari kuukautta oli hiljaista ja tämä yritti soittaa, mutta olin tunnilla, joten en voinut vastata. Sitten tuli viesti "kai mä sit tapan itseni kun et suostu ees vastaamaan."

Vierailija
26/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin pari kertaa treffeillä ns. kilttimiehen kanssa. Jatkuvasti roikkui kiinni, baarissa ei olisi saanut mennä tanssimaan, vaan olisi pitänyt olla koko ajan kainalossa. Treffien välissä tuli jatkuvasti viestejä ja jos en vastannut, alkoi epäillä, että olen toisen miehen kanssa. Kun laitoin välit poikki, alkoi pommittamaan viesteillä joissa uhkasi tappaa itsensä. Pari kuukautta oli hiljaista ja tämä yritti soittaa, mutta olin tunnilla, joten en voinut vastata. Sitten tuli viesti "kai mä sit tapan itseni kun et suostu ees vastaamaan."

Tämä taas on suurella todennäköisyydellä kilttimies! Sieltä pahimmasta päästä vielä.

Vierailija
27/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla alistuva ja kontrolloiva yhtä aikaa. Kilttimies on passiivisagressiivinen ja naismainen keinovalikoimassaan, eli mitä kilttimies saattaisi tehdä on uhata vaikka itsemurhalla. Kuten olen aikaisemmin sanonut, nämä ovat usein yh-äitien koulukiusattuja poikia, joilta on puuttunut miehen malli. 

Vaikka kaikki kilttimiehet ovat rikkonaisia ihmisiä, ei silti kaikki rikkonaiset sekopäät ole kilttimiehiä. 

Totta kai voi olla. Nimenomaan alistujat ovat innokkaimpia kontrolloimaan, kun älyävät kerrankin saaneensa otteen toisesta ihmisestä. Siksihän koulukiusaajat kiusaavat itsekin, jos vain saavat tilaisuuden. Hiljaa kärsivä koulukiusaajan uhri on myytti. Muistan itsekin kouluajoilta, kun luokan pahin kiusaaja meni tunnin jälkeen opettajan luo valittamaan, että häntä kiusataan koulussa. Sama ilmiö näillä keskustelupalstoilla. KUKAAN ei käperry täällä nurkkaan itkemään, kun saa kuulla ilkeyksiä. Kaikki antavat samalla mitalla takaisin.

Vierailija
28/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä taas on suurella todennäköisyydellä kilttimies! Sieltä pahimmasta päästä vielä.

Sinäkö olet keksinyt tuon sanan, kun yrität pakottaa sen yleiseen käyttöön? Se on aivan typerä.

Vierailija
29/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehen kiltteys näköjään jakaa kirjoittajia.

Toisille mörkö ja kaiken vihan kusiämpäri. Toisille taas myötätuntoa herättävä hissukka. Ja kaikkea siltä väliltä.

Symppaan itse häntä.

Vierailija
30/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö olet keksinyt tuon sanan, kun yrität pakottaa sen yleiseen käyttöön? Se on aivan typerä.

Se riippuu  nyt siitä tarkoittaako "kilttimies" niitä tällä palstalla naisettomuuttaan itkeviä miehiä, jotka syyttävät naisia "jännämiesten" suosimisesta, siinä tapauksessa minun kuvaukseni kilttimiehestä on ainut oikea.

Jos sitten halutaan käyttää termiä "kilttimies" sen mukaan, mitä palstan naiset haluaisivat kilttimiesten olevan, eli kaikella tavalla ytimeltään paskoja ihmisiä, jotka voisi saman tien kaasuttaa pois maailmasta, niin, sitten meillä on ristiriitainen malli. Koska ne jotka täällä itkee, eivät ole ytimeltään läpipaskoja ihmisiä, vaan katkeroituneita mielenterveysongelmaisia, jotka tarvitsisivat pitkää psykoterapiaa.

Sen sijaan kaikki kylmät narsistit ja psykopaatit ovat ihmisiä, joita ei parantaisi kuin lobotomia, eikä heidän kasvuhistoriansa ole syynä heidän hirveään luonteeseensa. Jos haluaa niputtaa masentuneet ja elämän väärin ymmärtäneet miehet samaan persoonallisuushäiriöiden hirviöiden kanssa, niin ei ole kyllä silloin omissakaan moraalikäsityksissä hirveästi kehumista.

Vierailija
31/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille mörkö ja kaiken vihan kusiämpäri. Toisille taas myötätuntoa herättävä hissukka. Ja kaikkea siltä väliltä.

Symppaan itse häntä.

No mene sitten naimisiin sen kanssa.

Vierailija
32/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tietenkin! Äidinrakkauteen nyt esimerkiksi.

Edes äidin rakkaus ei ole täysin varmaa, ikävä kyllä

Oletko sinäkin jo yli-ikäinen?

Yli-ikäinen mihin?

No vaikka kaikken.

Vierailija
33/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Rakkaus ei ole mikään oikeusasia, se on kylmää lisääntymiskilpaa, jota voit nähdä luontodokkareissa.

Jos uskot kohtalonjohdatukseen ja rakkauden tuovan oikeutta elämääsi, pitää sinut ravistella hereille! 

Ensiksikin maailma täynä hirveitä ihmiskohtaloita, ihmisraukkoja on koullut pienellä iällä karmeissa oloissa karmeilla tavoilla, eivätkä hekään kokeneet koskaan rakkautta tai oikeutta. Mikä saa sinut luulemaan, että sinun pitäisi olla oikeutettu johonkin, kun kukaan muukaan ei varsinaisesti ole?

Mielestäni on hyvä, että olet ruvennut sisäistämään tilannettasi! Seuraavaksi sinun on tajuttava, että kukaan ei halua sinulta edes pelkkää seksiä. Onneton katka yhdistettynä olemattomiin taitoihin.

Vierailija
34/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu  nyt siitä tarkoittaako "kilttimies" niitä tällä palstalla naisettomuuttaan itkeviä miehiä, jotka syyttävät naisia "jännämiesten" suosimisesta, siinä tapauksessa minun kuvaukseni kilttimiehestä on ainut oikea.

Jos sitten halutaan käyttää termiä "kilttimies" sen mukaan, mitä palstan naiset haluaisivat kilttimiesten olevan, eli kaikella tavalla ytimeltään paskoja ihmisiä, jotka voisi saman tien kaasuttaa pois maailmasta, niin, sitten meillä on ristiriitainen malli. Koska ne jotka täällä itkee, eivät ole ytimeltään läpipaskoja ihmisiä, vaan katkeroituneita mielenterveysongelmaisia, jotka tarvitsisivat pitkää psykoterapiaa.

Sen sijaan kaikki kylmät narsistit ja psykopaatit ovat ihmisiä, joita ei parantaisi kuin lobotomia, eikä heidän kasvuhistoriansa ole syynä heidän hirveään luotenteeseensa. Jos haluaa niputtaa masentuneet ja elämän väärin ymmärtäneet miehet samaan persoonallisuushäiriöiden hirviöiden kanssa, niin ei ole kyllä silloin omissakaan moraalikäsityksissä hirveästi kehumista.

Eli olet keksinyt. Ja laitoit sen vielä itse nettisanakirjaan. Säälittävää touhua.

Ja ne elämän väärin ymmärtäneet ovat juuri niitä persoonallisuushäiriöisiä hirviöitä. Ainut hyvä puoli noissa on, että ovat yleensä liian saamattomia pilaamaan muiden elämän. Halua löytyy kyllä.

Vierailija
35/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tietenkin! Äidinrakkauteen nyt esimerkiksi.

Edes äidin rakkaus ei ole täysin varmaa, ikävä kyllä

Oletko sinäkin jo yli-ikäinen?

Yli-ikäinen mihin?

No vaikka kaikken.

Niin kauan kuin sydän pumppaa ja henki pihisee, olemme samalla viivalla. 

Vierailija
36/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan kaikki kylmät narsistit ja psykopaatit ovat ihmisiä, joita ei parantaisi kuin lobotomia, eikä heidän kasvuhistoriansa ole syynä heidän hirveään luotenteeseensa. Jos haluaa niputtaa masentuneet ja elämän väärin ymmärtäneet miehet samaan persoonallisuushäiriöiden hirviöiden kanssa, niin ei ole kyllä silloin omissakaan moraalikäsityksissä hirveästi kehumista.

Eli olet keksinyt. Ja laitoit sen vielä itse nettisanakirjaan. Säälittävää touhua.

Ja ne elämän väärin ymmärtäneet ovat juuri niitä persoonallisuushäiriöisiä hirviöitä. Ainut hyvä puoli noissa on, että ovat yleensä liian saamattomia pilaamaan muiden elämän. Halua löytyy kyllä.

Nettisanakirjaan? Mitä helvetin pelejä sinä pelaat?

Huomaa, että on tekemisissä naisellisuuden pimeän puolen kanssa, kun keskustelu menee näin oudoksi. Voin vakuuttaa, että en ole pistänyt yhtään mitään yhtään minnekään.

Vierailija
37/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Symppaan itse häntä.

Ottaako koville?

Vierailija
38/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompakysymys, siksi en valinnut kumpaakaan vaihtoehtoa.

Kenelläkään ei ole oikeutta rakkauteen, koska se merkitsisi että jollakulla toisella olisi velvollisuus antaa sitä rakkautta, ja on mahdotonta pakottaa ketään rakastamaan.

Toisaalta kaikki ihmiset ovat tässä asiassa samalla viivalla eli heillä on mahdollisuus löytää ihminen, joka rakastaa heitä. Ns. kilttimiehellä se vain on luonnevikojen vuoksi epätodennäköisempää kuin henkisesti tasapainoisella ja toisia ihmisiä kunnioittavalla miehellä.

Eikö lapsellakaan ole oikeutta rakastaviin vanhempiin?

Puhut nyt täysin erilaisesta rakkaudesta.

Vierailija
39/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti rakastaa kilttimiestä. Miksi se ei riitä?

Vierailija
40/80 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Symppaan itse häntä.

Ottaako koville?

Mikä ongelmasi on? Jos olet noin ihastunut, mene naimisiin sen kanssa. Mitä se muilla koville ottaisi?